eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Wykonywanie usług pocztowych na rzecz Powiatu Stargardzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Stargard Szczeciński: Wykonywanie usług pocztowych na rzecz Powiatu Stargardzkiego
Numer ogłoszenia: 60427 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stargardzki , ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4804802, faks 091 4804873.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług pocztowych na rzecz Powiatu Stargardzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012, poz. 1529), na rzecz Powiatu Stargardzkiego. Zamówienie obejmuje przyjmowanie do obrotu pocztowego przesyłek listowych krajowych i zagranicznych, przemieszczanie i doręczanie ich adresatom, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i ich ewentualne zwroty. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie adresatom przesyłek listowych o wadze do 2000 g, 2) przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie adresatowi paczek do 10 kg, 3) zwrot niedoręczonych przesyłek niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. 3. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego miejsca w kraju (do dużych miast, małych miast oraz miasteczek i wsi) oraz poza granice RP (zgodnie z charakterystyką podaną w Załączniku Nr 1 oraz 2.2 do SIWZ). Przesyłki listowe o wadze do 2000 g będą podzielone na przesyłki rejestrowane i nie rejestrowane. Zamawiający wymaga każdorazowego potwierdzenia nadania przesyłek rejestrowanych w rejestrze przesyłek - np. książka nadawcza. W rejestrze zawarte mają być dane adresata, masa i rodzaj przesyłki oraz jej wartość. Usługa doręczenia przesyłki w obrocie krajowym powinna być wykonana w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłużej niż w ciągu pięciu dni roboczych, a w ciągu trzech dni roboczych przy przyspieszeniu (najszybsza kategoria) licząc od dnia następującego po dniu odbioru przesyłek od Nadawcy. Paczki o wadze do 10 kg: Usługa polega na przyjmowaniu do obrotu pocztowego paczek krajowych i zagranicznych, tj. przyjmowanie od Zamawiającego odpowiednio przygotowanych paczek, tzn. opakowanych tak, aby zawartość nie uległa uszkodzeniu, przyjęciu ich do przemieszczenia i doręczenie ich adresatowi. Doręczenie paczki w obrocie krajowym powinno być dokonane w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłużej niż w ciągu pięciu dni roboczych i w ciągu trzech dni roboczych przy przyspieszeniu (najszybsza kategoria) licząc od dnia następującego po dniu odbioru paczki od Nadawcy. Zakres zamówienia obejmuje następujące rodzaje paczek: a) ekonomiczne - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, b) priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii, c)ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO). 4. Szczegółowe informacje na temat rodzajów i szacunkowej łącznej ilości przewidzianej do wysłania przesyłek listowych w okresie obowiązywania umowy - dla wszystkich jednostek organizacyjnych Powiatu Stargardzkiego, określone zostały w załączniku Nr 1 oraz formularzu cenowym, będącym załącznikiem nr 2.2 do SIWZ. 5. Postępowanie prowadzone jest w imieniu jednostek organizacyjnych Powiatu Stargardzkiego: 1) Starostwa Powiatowego z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Skarbowej 1, 2) Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Skarbowej 1, 3) Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Skarbowej 1, 4) Zespołu Szkół Nr 1 z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Park 3-go Maja 2, 5) Zespołu Szkół Nr 2 z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, Os. Zachód B15a, 6) Zespołu Szkół Nr 5 z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Śniadeckiego 4/6, 7) I Liceum Ogólnokształcącego z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Staszica 2, 8) II Liceum Ogólnokształcącego z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Mieszka I 4, 9) Centrum Kształcenia Praktycznego z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy I Brygady 35, 10) Zespołu Szkół Budowlano - Technicznych z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Składowej 2a, 11) Zespołu Szkół Specjalnych z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Wita Stwosza 1a/1b, 12) Zarządu Dróg Powiatowych z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Bydgoskiej 13/15, 13) Powiatowego Urzędu Pracy z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy I Brygady 35, 14) Bursy Szkolnej z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy Placu Majdanek 7, 15) Powiatowego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy Placu Majdanek 7, 16) Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy I Brygady 35, 17) Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Rynek Staromiejski 5, 18) Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 1 z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Szymanowskiego 56/31, 19) Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 2 z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Piłsudskiego 103/1-2-3, 20) Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 3 z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Mickiewicza 1A/4, 21) Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 4 z siedzibą w Witkowie Drugim, przy ulicy Ogrodowej 17, Stargard Szczeciński 22) Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 5 z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Śniadeckiego 1A/1, 23) Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 6 z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Andersa 14, 24) Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Andersa 14, 25) Domu Pomocy Społecznej z siedzibą w Dolicach, przy ulicy Wiśniowej 12, 26) Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Bogusława IV 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wartość tych zamówień nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, przy czym będą one polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia oraz zapewnione zostaną środki finansowe na ten cel.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10 800 zł (słownie: dziesięć tysięcy osiemset zł)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej dwie usługi główne, polegające na zapewnieniu obsługi pocztowej, tj. przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych do każdego miejsca w kraju i zagranicą, z których każda wykonywana była w sposób ciągły na rzecz jednego usługodawcy, przez co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 140 000 zł brutto (każda). Zamawiający wymaga załączenia dowodów, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli Wykonawca wykaże usługę, która jest obecnie realizowana to wymaga się by była ona już zrealizowana na poziomie nie mniejszym niż 140 000 zł brutto, do dnia upływu terminu składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna: 1) dysponowanie przez Wykonawcę stałymi, stacjonarnymi placówkami pocztowymi położonymi w granicach administracyjnych Powiatu Stargardzkiego, w odległości nie większej niż 2,5 km od siedzib poszczególnych Nadawców (jednostek organizacyjnych Zamawiającego) umożliwiającymi przekazywanie przez Zamawiającego przesyłek przeznaczonych do obrotu, bądź/i 2) dysponowanie odpowiednim zapleczem technicznym gwarantującym nienaruszalność tajemnicy korespondencji, umożliwiającym odbieranie przesyłek przeznaczonych do obrotu z siedzib Nadawców (jednostek organizacyjnych Zamawiającego), oraz co najmniej jedną placówką pocztową położoną w granicach administracyjnych Powiatu Stargardzkiego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone Podwykonawcom - jeżeli dotyczy, 2) upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego, 3) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy wykonawców, 4) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - termin doręczenia przesyłki - 6

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczące: 1) zmiany lokalizacji placówek pocztowych wymienionych w Załączniku Nr 1 do umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że nowa placówka musi spełniać warunki opisane w §3 pkt 2 ppkt 9 lit. b SIWZ, 2) zaprzestania na wniosek Zamawiającego wykonywania usługi dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Powiatu ujętych w §2 pkt 3 SIWZ/umowie, co nie stanowi rozwiązania całej Umowy. Sytuacja taka może nastąpić, np. w przypadku zmian organizacyjnych, 3) zmiany zasad rozliczeń i sposobu zapłaty wynagrodzenia za realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, tj. m.in. w przypadku zmiany wykonywania opłat za realizację usługi - z pieczęci na znaczki, bądź maszynę do frankowania i odwrotnie, 4) zmiany stawki podatku VAT - w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. 2. Zapisy regulaminu Wykonawcy, sprzeczne z zapisami umowy lub niemożliwe do przyjęcia przez Zamawiającego, nie będą wiążące dla Stron umowy. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art.144 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana nazewnictwa określonych usług, o ile zmiana ta nie wpłynie na zakres i sposób świadczenia usług, jakie będzie miał w swoim regulaminie Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę, 2) zmiana danych teleadresowych, formy organizacyjnej, struktur organizacyjnych lub przekształcenie podmiotu (m.in. zmiana nazwy, adresu, numeru konta bankowego, osób reprezentujących stronę w umowie, itp.), lub podobnych po stronie Wykonawcy. Zmiany takie wymagają jedynie pisemnego poinformowania drugiej strony Umowy, 3) zmiana typu maszyny do frankowania użytkowanej przez Starostwo Powiatowe, a tym samym zmiana zapisów załącznika Nr 2 do umowy - Instrukcji w sprawie używania maszyny do frankowania, w przypadku nabycia nowego typu maszyny do frankowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstargardzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Stargardzie Szczecińskim, ul. Skarbowa 1, pok. 05, Opłata 24 PLN. Odbiór osobisty-opłatę uiszcza się w kasie Starostwa. Przesłanie SIWZ-opłata za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Stargardzie Szczecińskim, ul. Skarbowa 1, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.