eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › OBSŁUGA RACHUNKÓW BANKOWYCH BUDŻETU POWIATU BĘDZIŃSKIEGO W LATACH 2018-2021

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-10-19



Ogłoszenie nr 604180-N-2017 z dnia 2017-10-19 r.

Powiat Będziński: OBSŁUGA RACHUNKÓW BANKOWYCH BUDŻETU POWIATU BĘDZIŃSKIEGO W LATACH 2018-2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Będziński, krajowy numer identyfikacyjny 276254940, ul. ul. Sączewskiego  6 , 42-500   Będzin, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 368 07 00, e-mail powiat@powiat.bedzin.pl, faks 32 267 79 33.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.bedzin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.powiat.bedzin.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, pocztą, kurierem
Adres:
Starostwo Powiatowe, 42-500 Będzin, ul. Ignacego Krasickiego 17, Biuro Obsługi Klienta


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA RACHUNKÓW BANKOWYCH BUDŻETU POWIATU BĘDZIŃSKIEGO W LATACH 2018-2021
Numer referencyjny: BZP.272.006.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa bankowa obsługa bez dodatkowych opłat rachunków budżetu Powiatu Będzińskiego obejmująca: 1. Bieżące prowadzenie 13 rachunków Powiatu Będzińskiego, 16 rachunków dla Starostwa Powiatowego oraz 86 rachunków dla pozostałych jednostek organizacyjnych Powiatu Będzińskiego zgodnie z poniższym wykazem, przez okres od 01.01.2018r. do 31 grudnia 2021r. 1. Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku 42-582 Rogoźnik ul. Węgroda 59 2. Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie 42-500 Będzin ul. Ignacego Krasickiego 17A 3. Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury w Będzinie 42-500 Będzin ul. Powstańców Śląskich 1 4. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 42-500 Będzin ul. Ignacego Krasickiego 17 5. Ośrodek Wspierania Dziecka i Rodziny 42-500 Będzin ul. Ignacego Krasickiego 17 6. I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Będzinie 42-500 Będzin ul. Kopernika 2 7. II Liceum Ogólnokształcące im. St. Wyspiańskiego w Będzinie 42-500 Będzin ul. Teatralna 5 8. III Liceum Ogólnokształcące im. C.K. Norwida w Będzinie 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 5 9. Zespół Szkół Techniczno-Usługowych w Będzinie 42-500 Będzin ul. 11 listopada 3 10. Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Czeladzi 41-250 Czeladź ul. Grodziecka 29 11. Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Siewierzu 42-470 Siewierz ul. Tadeusza Kościuszki 15 12. Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Wojkowicach 42-580 Wojkowice ul. Źrałków 1 13. Zespół Szkół Specjalnych w Czeladzi 41-250 Czeladź ul. Szpitalna 85 14. Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Będzinie 42-500 Będzin ul. 11-go Listopada 7 15. Specjalny Ośrodek Wychowawczy w Gołuchowicach 42-470 Siewierz, Gołuchowie 60 16. Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Będzinie 42-500 Będzin ul. 11- go Listopada 5 17. Dom Dziecka im. Dominika Savio w Sarnowie 42-512 Psary, Sarnów ul. Wiejska 104 18. Dom Pomocy Społecznej 42-506 Będzin ul. Mickiewicza 2 19. Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi "OSTOJA" 41-253 Czeladź ul. Sikorskiego 5 20. Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Sławkowie 41-260 Sławków ul. Niwa 45 21. Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Będzinie 42-500 Będzin ul. Ignacego Krasickiego 17 22. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie 42-500 Będzin ul. Modrzejowska 74 23. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie 42-500 Będzin ul. Małachowskiego 29 Liczba jednostek organizacyjnych jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z SIWZ, ofertą wykonawcy oraz zawartą umową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych, bez konieczności zmiany umowy na obsługę bankową Powiatu Będzińskiego. 2. Wielkości budżetu zgodnie z uchwałą budżetową Powiatu Będzińskiego w latach - Plan budżetu ROK - 2014 ROK - 2015 ROK - 2016 I półrocze 2017 Dochody 116.272.449,41 123.119.313,81 110.066.772,93 115.802.994,39 Wydatki 120.777.554,85 123.180.445,81 115.805.049,75 124.562.272,39 Przychody 5.507.384,44 379.014,00 6.804.575,82 9.825.521,00 Rozchody 970.822,00 317.882,00 1.066.299,00 1.066.243,00 Rachunek dochodów własnych 390.684,00 410.796,00 395.780,00 366.960,00 3. Wysokość zaciągniętych kredytów i pożyczek długoterminowych przez Powiat przedstawia załącznik Nr 18. 4. Codzienną konsolidację na rachunek podstawowy budżetu Powiatu Będzińskiego zgromadzonych środków finansowych na rachunkach Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Będzińskiego według zasad: a) codziennie od poniedziałku do czwartku na lokaty overnight, b) w ciągu tygodnia, gdy dzień następujący po dniu złożenia lokaty jest dniem ustawowo wolnym od pracy na lokaty 1 lub 2-dniowe, c) w piątek na lokaty 3-dniowe, d) w przypadku tzw. długich weekendów na lokaty 4 lub 5-dniowe. Usłudze konsolidacji podlegać będzie około 35 rachunków bankowych. W przypadku korzystniejszego oprocentowania środków na rachunku bieżącym środki te nie podlegają lokowaniu na wyżej wymienionych lokatach tylko pozostają na rachunku Zamawiającego. 5. Dopisywanie naliczanych odsetek do rachunku skonsolidowanego w ostatnim dniu miesiąca. Oprocentowanie lokat z pkt. 4 oparte będzie na zmiennej stopie procentowej WIBID depozytów bankowych, obowiązujący na każdy pierwszy dzień kalendarzowy miesiąca, za który naliczane są odsetki. 6. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych związanych z realizacją zadań finansowanych ze środków własnych Powiatu oraz współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi, prowadzonych w PLN lub w walutach wymienialnych, a także rachunki Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, PFRON, dochodów własnych, sum depozytowych i innych według potrzeb. 7. Realizację poleceń przelewów na rachunki w innych bankach w kraju i zagranicą oraz pomiędzy rachunkami Zamawiającego poprzez system bankowości elektronicznej. Realizacja przelewów wewnątrz Banku będzie następować w czasie rzeczywistym. 8. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z przyjmowaniem przelewów uznających rachunek Zamawiającego, dokonanych w PLN i w walutach obcych, przychodzących z innych banków krajowych i zagranicznych oraz z banku Wykonawcy. 9. Niezwłoczne po podpisaniu umowy dokonanie przez Wykonawcę instalacji i uruchomienia systemu bankowości elektronicznej w Starostwie Powiatowym w Będzinie, jak również w jednostkach organizacyjnych Powiatu Będzińskiego. 10. Zapewnienie przez Wykonawcę bez dodatkowych opłat: a) bieżącą aktualizację oprogramowania, b) obsługę serwisową oprogramowania, c) przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi programu. 11. Kompleksową obsługę elektroniczną w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo. 12. W przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat 13. Przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez posiadacza rachunków jak i osób trzecich bez prowizji i opłat. 14. Dokonywanie wypłat gotówkowych bez prowizji i opłat. 15. Bezpłatne potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy (tj. codziennym sporządzaniu WB do pobrania w formie pliku elektronicznego lub odbieranych w banku w formie papierowej). 16. Dokonywania poleceń przelewów zagranicznych bez prowizji i opłat. 17. Potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych bez prowizji i opłat. 18. Wydawanie i obsługa kart płatniczych oraz przedpłaconych kart płatniczych bez prowizji i opłat. 19. Kasową obsługa wypłat zasiłków i innych świadczeń dla osób bezrobotnych (dotyczy obsługi bankowej Powiatowego Urzędu Pracy) bez prowizji i opłat. 20. Udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym Powiatu Będzińskiego w wysokości co rocznie określanej przez Radę Powiatu Będzińskiego w uchwale Budżetowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetowego Powiatu. Planowany kredyt w rachunku bieżącym może wynosić między 2 000.000zł a 8 000 000zł. Średnie wykorzystanie kredytu w rachunku bieżącym : Rok 2014 Rok 2015 Rok 2016 I półrocze 2017 2.310.188,00 3.181.128,00 0,00 0,00 Zgodnie z uchwałą budżetową na rok 2017 limit zobowiązań z tytułu kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym wynosi 6 000 000 zł. 21. Kredyt zostanie udzielony bez opłat i prowizji a jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu. Przewiduje się zawarcie jednej umowy kredytowej. 22. Nie dopuszczalne są zapisy w umowie o kredyt krótkoterminowy na pokrycie przejściowego deficytu budżetowego niezgodne z art. 264 ust. 5 ustawy o finansach publicznych czyli dopuszczające możliwość jakiegokolwiek zabezpieczenia (lub sposobie reakcji na niedokonanie zwrotu wymaganej części kredytu) do dysponowania rachunkiem bankowym. Jedynym zabezpieczeniem może być weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 23. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych: a) od wpłat na rachunki podmiotów z wykazu jednostek Powiatu Będzińskiego, b) od dokonywania wszystkich przelewów, c) za druki czeków i opłat za zaświadczenia i opinie bankowe. 24. Bezpłatne zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot na wskazany rachunek bankowy. 25. Obsługa bankowa będzie realizowana we wskazanej przez Wykonawcę siedzibie lub oddziale banku w granicach administracyjnych miasta Będzina. 26. Zagwarantowanie dostępności do usług bankowych (tj. dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych w tym typu autowypłata, odbieranie czeków) przez wszystkie dni w roku - poza dniami ustawowo wolnymi od pracy oraz sobotami - w godzinach od 8:00 do 18:00. 27. Transfer transakcji: a) wychodzących do rozrachunku międzybankowego - zlecenia złożone do godziny 15:30 - tego samego dnia, b) przychodzących z rachunku międzybankowego - zlecenia otrzymane do godziny 15:30 - tego samego dnia. 28. Udzielania bieżącej informacji Skarbnikowi Powiatu lub upoważnionej przez niego osobie, o stanie prowadzonych rachunków bez dodatkowych opłat i prowizji. 29. Umowa na bankową obsługę Powiatu Będzińskiego zawierana będzie z Zarządem Powiatu Będzińskiego. 30. Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za prowadzenie obsługi budżetu Powiatu Będzińskiego i powierzone środki w zakresie wynikającym z podpisanej umowy i przepisów prawa. 31. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w trakcie trwania umowy liczby obsługiwanych rachunków bankowych, co nie spowoduje konieczności zmiany tej umowy. 32. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach niż Bank (Wykonawca) wyłoniony w niniejszym postępowaniu przetargowym. 33. Wykonawca po zakończeniu umowy przez jeden (1) miesiąc będzie udostępniał do wglądu rachunki bankowe (wyciągi). 34. Wymogi bezpieczeństwa: a) System bankowości elektronicznej (zwany dalej systemem) musi prawidłowo działać w środowisku zamawiającego (stacje robocze zamawiającego pracują pod kontrolą systemów: Windows 7, Windows 8.1 oraz Windows 10, wykorzystywane przeglądarki internetowe: Firefox 55 i wyższe, Internet Explorer 11.0 i wyższe, (przy czym system powinien współpracować zawsze z najnowszymi wersjami wymienionych przeglądarek oraz zachować pełną funkcjonalność w przypadku pojawienia się nowych/innych przeglądarek internetowych pracujących pod kontrolą systemów operacyjnych zamawiającego). System powinien być przystosowany do wyświetlania w rozdzielczości ekranu 1280x1024 lub wyższej. b) Komunikacja pomiędzy stacjami roboczymi wykorzystywanymi przez zamawiającego a serwerem wykonawcy (banku) na którym działa system musi być szyfrowana protokołem SSL za pomocą certyfikatu Extended Validation o długości klucza min. 2048 bitów. c) System musi zapewniać pełną rozliczalność na poziomie wykonanych przez pracownika zamawiającego operacji. d) System musi umożliwiać zdefiniowanie okresu bezczynności pracownika po której nastąpi automatyczne wylogowanie. e) System musi spełniać wymogi powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych. f) Wykonawca musi zapewniać całodobową ochronę systemu przed atakami cyberprzestępców z wyłączeniem stacji roboczych i infrastruktury teleinformatycznej zamawiającego. g) Udostępniony przez wykonawcę system musi umożliwiać ograniczenie adresów IP z których możliwe będzie logowanie pracowników do wskazanej przez zamawiającego puli. h) System musi zapewniać jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk. i) System musi informować użytkowników o wszystkich istotnych dla użytkownika wydarzeniach, np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez bank.

II.5) Główny kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66112000-8
66113000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017r., poz. 1089 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na prowadzeniu obsługi bankowej budżetu jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki administracji publicznej o budżecie rocznym nie mniejszym niż 50 000 000 zł. 2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującym potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia tj.: co najmniej jedną siedzibą/oddziałem w granicach administracyjnych miasta Będzina.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - tj.: zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U z 2017r., poz. 1089 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tejże ustawy inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe; 2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; Uwaga: W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3. Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia, spełniający wymagania określone w punkcie 3.2.2. SIWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena obsługi bankowej budżetu 80,00
oprocentowanie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym 10,00
oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku skonsolidowanym 8,00
oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych nieobjętych konsolidacją 2,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi istotnymi postanowieniami, które zostaną wprowadzone do treści umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 1.3. rozdziału XIX ).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.