eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych (w tym komputerowych) Zespołu Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-08-13



Ogłoszenie nr 603977-N-2018 z dnia 2018-08-13 r.

Powiat Łęczyński: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych (w tym komputerowych) Zespołu Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: "Ciekawsza nauka w Bolivarze - łatwiejszy start zawodowy" nr projektu RPLU.12.04.00-06-0054/17, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa XII "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje" Działanie 12.4 "Kształcenie zawodowe".

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński, krajowy numer identyfikacyjny 431019425, ul. Al. Jana Pawła II  95A , 21-010  Łęczna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48815315200, e-mail zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl, faks +48817526464.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatleczynski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne, zakładka SIWZ z załacznikami


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
kancelaria podawcza: Starostwo Powiatowe w Łęcznej ul. Al. Jana Pawła II 95 A, 21-010 Łęczna I piętro pokój nr 111


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych (w tym komputerowych) Zespołu Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie
Numer referencyjny: IPR.272.4.24.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na pięć części. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie 5 lub wybrane części. Zamawiający nie ogranicza ilości części na które można złożyć ofertę.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta. 1. Zastosowanie: Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna 2. Wydajność obliczeniowa: Procesor powinien osiągać w teście wydajności PassMarkPerformanceTest (wynik dostępny: http://www.passmark.com/products/pt.htm) co najmniej wynik 6700 punktów Passmark CPU Mark 3. Pamięć operacyjna: 8GB DDR4 2400 MHz możliwość rozbudowy do min 32GB, 4. Parametry pamięci masowej: Min. 128GB SSD SATA zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii bez dodatkowych nośników. 5. Wydajność grafiki: Grafika zintegrowana z procesorem powinna umożliwiać pracę na 2 monitorach ze wsparciem dla HDCP, DirectX 11, OpenGL 4.3 - z możliwością dynamicznego przydzielenia do 1,7 GB pamięci. 6. Dodatkowa karta graficzna posiadająca minimum 48 rdzeni obliczeniowych, DirectX 11, OpenGL 4.3 1GB własnej pamięci, 2 wyjście DMS59, możliwość podpięcia 2 monitorów ze złączem cyfrowym. 7. Wyposażenie multimedialne: Karta dźwiękowa HD Audio 5.1 zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy. 8. Obudowa a. Typu SFF z obsługą kart PCI Express wyłącznie o niskim profilu, wyposażona w min. 3 kieszenie: 1 szt.5,25" zewnętrzne typu SLIM,1 szt.3,5" wewnętrzne, 1 szt. 3,5" zewnętrzne. b. Zasilacz o mocy minimum 280W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego i efektywności min. 85%, przy 50% obciążeniu. c. W celu szybkiej weryfikacji usterki w obudowę komputera musi być wbudowany wizualny lub akustyczny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami; 9. Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami: Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 8 64bit. (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL) oraz Windows 10 64bit. (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL) 10. BIOS a. Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o: * wersji BIOS, * dacie produkcji BIOS, * ilości, częstotliwości taktowania i sposobu obłożenia kanałów pamięciami RAM, * modelu płyty głównej * nazwie komputera * typie procesora wraz z informacją o częstotliwości taktowania * pojemności zainstalowanego dysku twardego * rodzajach napędów optycznych * MAC adresie zintegrowanej karty sieciowej * kontrolerze audio b. Funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego, (gwarantujący utrzymanie zapisanego hasła nawet w przypadku odłączenia wszystkich źródeł zasilania i podtrzymania BIOS) c. Dodatkowe oprogramowanie pozwalające z poziomu BIOS-u komputera wykonać automatyczną aktualizacja BIOS z serwera producenta komputera d. Możliwość włączania/wyłączania sprzętowego wsparcia wirtualizacji w procesorze e. Możliwość włączania/wyłączania technologii SpeedStep oraz Turbo f. Możliwość włączania/wyłączania automatycznego zarządzania głośnością pracy napędów optycznych oraz dysków twardych, g. Możliwość wyboru trybu pracy systemu chłodzenia komputera spośród co najmniej w trzech ustawień: automatyczny, maksymalna wydajność CPU oraz maksymalna prędkość wentylatorów. h. Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń i. Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych, ustawienia hasła na poziomie systemu, administratora oraz dysku twardego oraz możliwość ustawienia następujących zależności pomiędzy nimi: brak możliwości zmiany hasła pozwalającego na uruchomienie systemu bez podania hasła administratora. j. Możliwość ustawienia poziomu zabezpieczenia BIOS-u za pomocą hasła co najmniej na trzech poziomach: - Standardowy: umożliwiający skasowanie hasła za pomocą zworki na płycie głównej - Silny: umożliwiający zresetowanie hasła jedynie poprzez interwencję serwisu - Najsilniejszy: brak jakiejkolwiek możliwości zresetowania hasła w przypadku jego utraty k. Możliwość włączenia/wyłączenia zintegrowanej karty dźwiękowej, karty sieciowej, modułu TPM z poziomu BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych. l. Możliwość ustawienia portów USB w trybie, w którym podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne. m. Możliwość wyłączania portów USB w tym: wszystkich portów, tylko portów znajdujących się na przedzie obudowy, tylko tylnych portów, tylko zewnętrznych, wszystkich nieużywanych.. n. Możliwość włączania, wyłączania oraz ustawienia tryby pracy poszczególnych portów PCI-Express 11. Dodatkowe oprogramowanie a. Oprogramowanie dostarczone przez producenta komputera współpracujące z Microsoft SCCM, pozwalające na zdalną inwentaryzację komputerów w sieci, lokalną i zdalną inwentaryzację komponentów komputera, umożliwiające co najmniej: - Informowanie administratora o otwarciu obudowy - Zdalne wyłączanie, restart oraz hibernacje komputera w sieci, - Otrzymywanie informacji WMI - Windows Management Interface, - Tworzenie raportów stanu jednostki, - Monitorowanie stanu komponentów: CPU, Pamięć RAM, HDD, wersje BIOS, - Aktualizację BIOS do najnowszej wersji zarówno dla pojedynczej maszyny jak i grupy, - Tworzenie kopii zapasowych BIOS wraz z ustawieniami - Tworzenie indywidualnych numerów dla poszczególnych użytkowników, - Włączenie lub wyłączanie BOOTowania portów USB b. W pełni automatyczną instalację sterowników urządzeń opartą o automatyczną detekcję posiadanego sprzętu c. Certyfikowane oprogramowanie umożliwiające w bezpieczny (bezpowrotny) sposób usunięcie danych z dysku twardego z poziomu BIOS-u bez względu na stań czy obecność systemu operacyjnego. 12. Ergonomia: a. Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 20 dB b. Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i zamontowanych fabrycznie napędów bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych); c. Obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych). d. Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej, kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki. e. Suma wymiarów obudowy (wysokość + szerokość + głębokość mierzona po krawędziach zewnętrznych) nie może wynosić więcej niż 760 mm. 13. Wymagania dodatkowe a. Licencja Microsoft Windows 10 Professional 64bit, zainstalowany fabrycznie system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional 64bit niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft. Dołączona płyta Recovery umożliwiająca instalacje systemu Microsoft Windows 10 Professional 64bit PL. b. Wbudowane porty minimalnie: - 1 x DVI - 1 x Display Port - 2 x PS/2 - 1 x RJ-45 - 1 x Audio: line-in - 1 x Audio: line-in/mikrofon - 1 x Audio: line-out - 1 x Audio: mikrofon z przodu obudowy - 1 x Audio: słuchawki z przodu obudowy - 10 szt. USB w tym: minimum 4 porty z przodu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0), minimum 4 porty z tyłu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0), minimum 2 porty wewnątrz obudowy. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp. c. Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną, wspierająca obsługę WoL (funkcja włączana przez użytkownika) d. Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego (TPM co najmniej w wersji 2.0) e. Płyta główna z wbudowanymi: - 1 złącze PCI-Express 2.0 x1 - 1 złącze PCI-Express 2.0 x4 (mech. x16) - 1 złącze PCI-Express 3.0 x16 - 1 złącze M.2-2280 umożliwiający zamontowanie modułu SSD Obsługa kart wyłącznie o niskim profilu, minimum 2 złącza DIMM z obsługą do 32GB DDR4 pamięci RAM, min. 3 złącz SATA 3.0NCQ, płyta musi być trwale oznaczona logo producenta komputera f. Klawiatura USB w układzie QWERTY US g. Mysz USB z trzema klawiszami oraz rolką (scroll) h. Nagrywarka DVD +/-RW 14. Normy i standardy a. Komputery mają spełniać normy i posiadać deklaracje zgodności (lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie norm) w zakresie: * Deklaracja zgodności CE * normy Energy Star 6.1 * Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD * Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej * Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej * Wykonane/wyprodukowane w systemie zapewnienia jakości ISO 9001 15. Zamawiający wymaga: a. Potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada postawionym wymaganiom i był wykonany przez Wykonawcę (a jeżeli Wykonawca nie jest producentem to przez producenta) w systemie zapewnienia jakości wg normy ISO 9001 aby Wykonawca posiadał: Certyfikat ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi -odpowiadającej normie ISO 9001- (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu). b. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie "Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych", pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram 16. Gwarancji jakości producenta: a. Na okres co najmniej 36 miesięcy - świadczonej w siedzibie Zamawiającego, chyba że niezbędne będzie naprawa sprzętu w siedzibie producenta ,lub autoryzowanym przez niego punkcie serwisowym - wówczas koszt transportu do i z naprawy pokrywa Wykonawca, b. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację gwarancyjną - do końca następnego dnia roboczego c. Naprawy gwarancyjne urządzeń muszą być realizowane przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta, 17. Wsparcie techniczne producenta a. Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela (podać numer telefonu i adres strony internetowej). b. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty należy dołączyć link strony. 18. Monitor 1) Ekran 23,8 cala o rozdzielczości natywnej minimum 1920x1080 pikseli, maksymalny rozmiar piksela 0.275 mm, matryca matowa, pokryta powłoką 3H, technologia matrycy IPS 2) Parametry obrazu Odwzorowanie 16.7 miliona kolorów, kontrast typowy 1000:1, jasność min. 250 cd/m2, czas reakcji matrycy max. 5ms, kąty widzenia pionowe/poziome minimum 178/178 stopni 3) Wejścia wideo i inne 1x DP, 1x DVI-D, 1x D-SUB, wejście/wyjście audio 4) Obudowa i regulacja monitora Pochylenie ekranu w zakresie -5° / +22°(tzw. Tilt), zintegrowany zasilacz i głośniki stereo o mocy minimum 2W każdy, możliwość regulacji głośności z menu OSD monitora, złącze Kensington Lock, złącze montażu na ścianie w standardzie VESA 5) Funkcje zarządzana energią i parametrami wyświetlania obrazu Technologia zapewniająca zużycie energii przez monitor w trybie power save na poziomie 0.2W pozwalająca na redukcję ogólnego zużycia energii przez monitor (bez konieczności manualnego wyłączania monitora przez użytkownika), zgodność z normą Energy Star 7.0, zużycie energii przy ustawieniach EPA max. 15W 6) Menu monitora: - Regulacja głośności - Regulacja jasności - Regulacja kontrastu - Regulacja koloru (sRGB, 5000K, 6500K, 7500K, Użytkownika (R,G,B) - Menu w języku polskim oraz angielskim. 7) Kable kabel DVI-D o długości minimum 1.8m, kabel zasilający o długości minimum 1,8m, kabel audio 8) Gwarancja Gwarancja 36 miesięcy, naprawa lub wymiana urządzenia w miejscu użytkowania sprzętu, czas reakcji serwisu do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia h) Certyfikaty i normy, dokumentacja -Klasa energetyczna A+ -TCO 7.0 -Epeat Gold -TÜV Low Blue Light Certified -TÜV Flicker Free Certified -CE -ISO9241-307(klasa I) -RoHS, WEEE -Instrukcja obsługi monitora 19. Oprogramowanie MS Office Pro+ 20. Program antywirusowy Część 2 Laptop z pakietem biurowym W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta. Ekran Matryca 15,6" o rozdzielczości min. 1920×1080, z powłoką matową Procesor Procesor dwurdzeniowy dedykowany do pracy w komputerach przenośnych, uzyskujący wynik co najmniej 4645 punktów w teście Passmark Karta graficzna kompatybilna z Microsoft(R) DirectX 11.1, OpenCL 1.2, OpenGL 4.0, Pamięć operacyjna Pojemność: min. 4 GB DDR3 1600MHz Dysk twardy Pojemność min. 500 GB, prędkość obrotowa 7200 obr./min, rozmiar pamięci Cache: 64MB Napęd optyczny Nagrywarka DVD +/- RW Super Multi Dual Layer wewnętrzny. Karta muzyczna Zintegrowana, wbudowane 2 głośniki stereo, wbudowany mikrofon Porty/złącza 1 x VGA 1 x HDMI 1 x złącze RJ-45 (podłączenie sieci lokalnej) 1 x wejście mikrofonowe 1 x wyjście słuchawkowe Min. 3 x USB (wbudowane), w tym min. 1 x USB 3.0 Wbudowany fabrycznie moduł Bluetooth v. 4.0 (nie akceptowane na zewnętrznej karcie lub porcie USB). Wbudowany - wewnętrzny czytnik kart SD, MMC Port sieci LAN 10/100/1000 Ethernet RJ 45 zintegrowany z płytą główną oraz karta WLAN 802.11b/g/n Urządzenia wskazujące TouchPad (płytka dotykowa) Mysz optyczna przewodowa z interfejsem USB, długość przewodu min. 1m, 2 przyciski + rolka, firmowa, tej samej marki co laptop, sygnowana napisem lub logiem producenta laptopa. Klawiatura Pełnowymiarowa w układzie US-QWERTY, polskie znaki zgodne z układem MS Windows "polski programistyczny", klawiatura musi być wyposażona w 2 klawisze ALT (prawy i lewy).Klawiatura z wydzielonymi pełnowymiarowymi klawiszami numerycznymi w prawej części klawiatury. Oprogramowanie System operacyjny: system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional PL 64 bit lub system równoważny, nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft, lub posiadający swój unikalny klucz aktywacyjny (system operacyjny z licencją, sterowniki do wszystkich podzespołów zainstalowanych w notebooku ). Umiejscowiona na dysku twardym laptopa lub innych nośnikach (płyty DVD lub pamięci FLASH USB) partycja Recovery w/w systemu lub systemu równoważnego Windows 8.1 Pro PL 64-bit,Windows 10 Pro PL 64- bit lub system równoważny, nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft, lub posiadający swój unikalny klucz aktywacyjny (system operacyjny z licencją, sterowniki do wszystkich podzespołów zainstalowanych w notebooku ). Umiejscowiona na dysku twardym laptopa lub innych nośnikach (płyty DVD lub pamięci FLASH USB) partycja Recovery w/w systemu lub systemu równoważnego Komplet sterowników dla wszystkich elementów wymagających sterowników, wchodzących w skład urządzenia. Dostęp do najnowszych kompatybilnych sterowników i uaktualnień na stronie producenta laptopa, realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu laptopa - do oferty należy dołączyć link strony .Sterowniki powinny być kompatybilne z oferowanym przez Zamawiającego systemem operacyjnym. Bateria 6-komorowa litowo-jonowa, umożliwiająca pracę bez zasilania przez min. 4 godziny Zasilacz Dedykowany do laptopa 2. Oprogramowanie MS Office Pro+ 3. Program antywirusowy Część 3 Podzespoły do montażu komputerów Podzespoły umożliwiające montaż komputera dla zawodu technik informatyk: - Karta graficzna - Pamięć operacyjna min 4G - Dysk twardy 3,5' - Zasilacz komputerowy min 500W - Karta sieciowa - Karta sieciowa Wi-Fi - Tester zasilaczy - Zasilacz awaryjny - Przełącznik zarządzalny np. TP-SG 3216 - Tester okablowania z pomiarem długości przewodów - System operacyjny stacji roboczej /10 profesional/ System operacyjny stacji roboczej /10 profesional/) - System operacyjny serwera /windows 2012 server R2 standard/ - Program do wirtualizacji Część 4 Monitory interaktywne, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne 1. Monitor interaktywny Monitor interaktywny Wprowadzanie informacji przez użytkownika Dotykowo lub za pomocą bezbateryjnego pisaka (w zestawie) Przekątna obszaru roboczego 65" 4K Technologia digitalizacji InGlass Technology System Android Tak Dokładność położenia +- 1mm Tempo skanowania 6.7 ms Tempo śledzenia 4 m/s Rozdzielczość wyświetlacza 4K 3840 x 2160 Czas reakcji ekranu dotykowego 8ms Częstotliwość odświeżania 60Hz Typ ekranu TFT LCD (bezpośrednie podświetlanie LED) Ilość wyświetlanych kolorów 1.07 biliona (10-bitowy) Stopień kontrastu 4000:1 Stosunek szerokości do wysokości piksela 16:9 Funkcja - monitory przystosowane do obsługi przez młodzież w wieku szkolnym - 10 punktów dotyku (możliwość kreślenia pojedynczych linii za pomocą dotyku przez 10 osób jednocześnie) Sposób podłączania 3x HDMI In, 3x USB Touch, 1x VGA In, 1x VGA Audio In, 1x Audio out 1x SPDIF, 1x YPbPr, 1x CVBS, 1x Mic In, 1x Słuchawki, 3x USB 2.0, 1x OPS Slot, 1xRJ45, 1xSD Card Głośniki 2 x 15 W Wymagania dotyczące zasilania 100 V - 240V AC Zużycie energii (tryb normalny) 160 W Zużycie energii (tryb uśpienia) <= 0,5 W Żywotność panelu 30000 h Akcesoria dostarczane z monitorem 1x bezbateryjny pisak przeznaczony do dotykowej obsługi monitora, pochodzący od tego samego producenta co monitor, 1x uchwyt na pisak przymocowany do monitora, 1x pilot, 2x baterie AAA do pilota, 1x przewód zasilający, 1x kabel USB, 1x kabel HDMI, 1x uchwyt do montażu monitora na ścianie kompatybilny z systemem VESA, 1x podręcznik szybkiej instalacji, 2x oprogramowanie interaktywne, Dołączone oprogramowanie 1x Oprogramowanie do obsługi monitora interaktywnego posiadające funkcjonalności: - oprogramowanie wielojęzyczne, dostępne w minimum dziesięciu językach europejskich w tym i w języku polskim, - licencja wieczysta do zainstalowania na maksymalnie 5 urządzeniach, - możliwość importowania plików zapisanych w formacie SMART Notebook, PDF, PowerPoint, plików pytań ExamView i IMS XML, - możliwość zapisywania wyświetlanych treści w formie zrzutu ekranowego, - możliwość nanoszenia notatek na wyświetlanej treści, - możliwość tworzenia spersonalizowanych profili tematycznych (języki, matematyka itp.), - możliwość tworzenia kontenerów i pracy na warstwach, - możliwość rejestracji ekranu i zapisu jako plik video, - możliwość rozpoznawania pisma ręcznego, - możliwość zarządzania wieloma arkuszami, - możliwość definiowania własnych przycisków, - możliwość współpracy z zewnętrznym systemem do głosowania, - możliwość korzystania z bezpłatnych zasobów interaktywnych. - oprogramowanie dostępne na platformy: Windows, Mac, Linux. 1x Oprogramowanie do obsługi monitora interaktywnego posiadające funkcjonalności: - oprogramowanie wielojęzyczne, dostępne w minimum dziesięciu językach europejskich w tym i w języku polskim, - możliwość instalacji oprogramowania lokalnie na komputerze - możliwość korzystania z oprogramowania z poziomu przeglądarki internetowej - możliwość bezprzewodowego przesyłania i wyświetlania na urządzeniach mobilnych: quizów, błyskawicznych ankiet (pytania wielokrotnego wyboru, prawda/fałsz, Skala Likerta, Liczba, Odpowiedź kreatywna), - możliwość nagradzania prawidłowych odpowiedzi i przyznawania cyfrowych odznak, - możliwość całodobowego dostępu z dowolnego miejsca do zasobów lekcyjnych, - możliwość osadzania w programie PowerPoint zawartości interaktywnej -obrazów 3D (wtyczka oprogramowania interaktywnego do programu PowerPoint) - możliwość korzystania z bezpłatnych zasobów interaktywnych - oprogramowanie dostępne na platformy: Windows, Mac, Linux. Wymiary monitora 1565 x 967 x 95mm Waga monitora netto Max 50 kg Gwarancja 3 lat gwarancji Certyfikaty CE, FCC, IC, UL/CUL, CB, ISO 9001 2. Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne 1. Drukarka laserowa sieciowa A4. Drukarka monochromatyczna, format A4, druk co najmniej 20 stron/min, rozdzielczość druku min. 1200/600 dpi, pamięć min. 16 MB, złącze USB, gwarancja 36 miesięcy 2. Urządzenie wielofunkcyjne A4 dupleks kolor laser (skan, druk).Drukarka kolorowa, format A4, druk co najmniej 32 stron/min, rozdzielczość druku min. 1200/1200 dpi, podajnik uniwersalny, dupleks, pamięć min. 128 MB, złącze USB 2.0, Ethernet gwarancja 36 miesięcy 3. Kserokopiarka: Minimalne wymagania zamawiającego: - Fabrycznie nowe urządzenie wielofunkcyjne czarno-białe : - Szybkość kopiowania i drukowania min. 31 kopii/min A4 i min. 15 kopii/min. A3 - Pojemność papieru min. 2 tace po 500 arkuszy każda (80 g/m2), gramatura kaset 56-105 g/m2 - Podajnik boczny na min. 100 kartek (80 g/m2), obsługa papieru o gramaturach 56-200g/m2 Zamawiający dopuszcza : - Pojemność papieru min. 2 tace po 500 arkuszy każda (80 g/m2), gramatura kaset 60-90 g/m2; Podajnik boczny na min. 100 kartek (80 g/m2), obsługa papieru o gramaturach 60-210g/m2 - jako rozwiązanie równoważne do powyższego. - Kolorowy panel dotykowy. - Zoom 25-400% - Automatyczny duplex - Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów na min. 100 arkuszy (80 g/m2) - Przesuwanie offsetowe i sorter elektroniczny - Format kopii A6-A3. Kopiowanie ciągłe 1-999 kopii - Drukarka sieciowa w standardzie, sieciowy skaner w standardzie - Język opisu strony PCL5e lub PCL6 lub PS3 - Skanowanie do e-mail, serwera FTP i na pulpit - Port USB 2.0, interfejsy 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T - Czas wyjścia pierwszej kopii maks. 5. sek. - Pamięć RAM min. 2 GB , Twardy dysk min. 160 GB - Urządzenie winno posiadać 2 Interfejsy USB - Rozdzielczość drukowania min. 600x 1200dpi - Podstawa pod urządzenie oryginalna - jezdna - Wymagana instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim 4. Zamawiający wymaga: 1) Potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada postawionym wymaganiom i był wykonany przez Wykonawcę (a jeżeli Wykonawca nie jest producentem to przez producenta) w systemie zapewnienia jakości wg normy ISO 9001 aby Wykonawca posiadał: Certyfikat ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi -odpowiadającej normie ISO 9001- (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu). 2) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie "Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych", pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram 5. Gwarancji jakości producenta: 1) Na okres co najmniej 36 miesięcy - świadczonej w siedzibie Zamawiającego, chyba że niezbędne będzie naprawa sprzętu w siedzibie producenta ,lub autoryzowanym przez niego punkcie serwisowym - wówczas koszt transportu do i z naprawy pokrywa Wykonawca, 2) Czas reakcji na zgłoszoną reklamację gwarancyjną - do końca następnego dnia roboczego 3) Naprawy gwarancyjne urządzeń muszą być realizowane przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta, 6. Wsparcie techniczne producenta 1) Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego, kserokopiarki oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela (podać numer telefonu i adres strony internetowej). 7. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego, kserokopiarki - do oferty należy dołączyć link strony Część 5 Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu 1.Kasy z wagą (4szt.): - fabrycznie nowa kasa fiskalna z kopią elektroniczną - ilość kodów PLU - min. 10000 - nazwa towaru - min. 40 znaków - bufor pozycji paragonowych - min. 10000 - ilość grup towarowych - min. 100 - opakowania zwrotne - min. 60 - graficzny wyświetlacz operatora - graficzny wyświetlacz klienta - jednostki miary - min. 10 - złącza RS232 - min. 3 szt. - złącze USB z możliwością podłączenia czytnika kodów kreskowych - port Ethernet - szuflada kasowa współpracująca z oferowanym modelem kasy - waga kalkulacyjna do 15kg z legalizacją i portem RS współpracująca z oferowanym modelem kasy - kabel komunikacyjny kasa-waga 2. Telefon z automatyczną sekretarką i faxem- szt. 7 - prędkość transmisji: ok. 12 sekund/stronę, - pamięć na 28 stron tekstu, - przycisk nawigacyjny, - funkcja kopiowania, - sekwencyjne rozsyłanie, - książka telefoniczna na 100 wpisów, - szybkie wybieranie: 10 numerów system głośnomówiący. 3. Niszczarka- szt. 1 Przykładowe parametry: - Rodzaj cięcia: paski 5,8 mm - Wydajność cięcia w kartkach jednorazowo: 70g/m2 22 - 24; 80g/m2 17 - 19, - Szerokość wejścia: 240 mm. - Pojemność kosza: 33 l. - Silnik: 440 W. - Niszczy: papier, spinacze, płyty CD/DVD. 4. Bindownica- szt. 1 Przykładowe parametry: - dziurkowanie do 15 kartek, - oprawianie do 510 kartek, - regulacja szerokości marginesu, - miarka maksymalnej ilości dziurkowanych kartek, - wskaźnik do pomiaru grubości grzbietu, - wskaźnik ułatwiający dobór odpowiedniej średnicy grzbietu i szerokości marginesu - ogranicznik formatu. - wskazany metalowy korpus i podstawa. 5. Tablica tryptyk, suchościeralna, biała STANDARD - A-szt. 3 - Powierzchnia lakierowana, magnetyczna. - Wymiar 400 x 100 cm, po zamknięciu skrzydeł 200 x 100 cm. - Rama wykonana z profilu aluminiowego w kolorze srebrnym. - Wyposażona w półkę, która zmieści wszystkie niezbędne przybory. - Zestaw do tablic suchościeralno-magnetycznych, w komplecie: 4 markery, holder magnetyczny do markerów, płyn czyszczący 200 ml, wycierak magnetyczny, wymienne filce i magnesy - Elementy mocujące. - Tablica powinna posiadać certyfikat dopuszczający do użytkowania w placówkach oświatowych 6. Tablica flipchart CLASSIC- szt. 3 - Flipchart z tablicą o powierzchni suchościeralnej - Podstawa trójnożna o regulowanej wysokości. - Maksymalna wysokość wynosi 186 cm. - Regulowana wysokość - Metalowa półka na markery, gąbkę, magnesy - Haczyki ułatwiające zakładanie bloków papieru - Rozmiar tablicy: 70x100cm - Rozmiar flipcharta ze stelażem: 70x195cm - Blok o formacie A1 (58 x 83 cm), gładki z otworami do zawieszenia. - Gramatura papieru: 80 g/m^2. - Blok o formacie A1 (58 x 83 cm), w kratkę z otworami do zawieszenia - Gramatura papieru: 80 g/m^2. - Komplet mazaków.

II.5) Główny kod CPV: 30213300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
30214000-2
30231300-0
48900000-7
30230000-0
30232110-8
30121300-6
30142000-6
32550000-3
30191400-8
30191000-4
30195000-2
30195913-5
30231300-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w zakresie pięciu części, w terminie maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie dostawy. Wykonawca winien zawiadomić zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także winien przekazać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostawy. 4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt.3 przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem ich złożenia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wypełnione formularze oświadczeń Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert; 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu wszyscy Wykonawcy są zobowiązani również do złożenia następującego oświadczenia: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika Nr 6 do SIWZ). Oświadczenie, o którym mowa Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
termin dostawy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 10. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): 1) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy; 2) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie z powodu opóźnień i niedotrzymania terminów wynikających z powodu siły wyższej. Przez siłę wyższą będą rozumiane wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą Zamawiającego i Wykonawcy, i których nie można było przewidzieć, lub które choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Za wystąpienie Siły wyższej uznane będą w szczególności takie wydarzenia, jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. 3) inne niż wskazane w ust. 1-2 okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego; 4) zmiany dotyczącej stawki podatku VAT, która zostanie wprowadzona w trakcie terminu obowiązywania umowy, 5) zmiany organów uprawnionych do reprezentacji zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcy, danych adresowych stron umowy lub innych danych, które w umowie mają charakter czysto informacyjny (np. numer konta bankowego). 11. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 12. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Komputer stacjonarny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zastosowanie: Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna 2. Wydajność obliczeniowa: Procesor powinien osiągać w teście wydajności PassMarkPerformanceTest (wynik dostępny: http://www.passmark.com/products/pt.htm) co najmniej wynik 6700 punktów Passmark CPU Mark 3. Pamięć operacyjna: 8GB DDR4 2400 MHz możliwość rozbudowy do min 32GB, 4. Parametry pamięci masowej: Min. 128GB SSD SATA zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii bez dodatkowych nośników. 5. Wydajność grafiki: Grafika zintegrowana z procesorem powinna umożliwiać pracę na 2 monitorach ze wsparciem dla HDCP, DirectX 11, OpenGL 4.3 - z możliwością dynamicznego przydzielenia do 1,7 GB pamięci. 6. Dodatkowa karta graficzna posiadająca minimum 48 rdzeni obliczeniowych, DirectX 11, OpenGL 4.3 1GB własnej pamięci, 2 wyjście DMS59, możliwość podpięcia 2 monitorów ze złączem cyfrowym. 7. Wyposażenie multimedialne: Karta dźwiękowa HD Audio 5.1 zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy. 8. Obudowa a. Typu SFF z obsługą kart PCI Express wyłącznie o niskim profilu, wyposażona w min. 3 kieszenie: 1 szt.5,25" zewnętrzne typu SLIM,1 szt.3,5" wewnętrzne, 1 szt. 3,5" zewnętrzne. b. Zasilacz o mocy minimum 280W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego i efektywności min. 85%, przy 50% obciążeniu. c. W celu szybkiej weryfikacji usterki w obudowę komputera musi być wbudowany wizualny lub akustyczny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami; 9. Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami: Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 8 64bit. (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL) oraz Windows 10 64bit. (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL) 10. BIOS a. Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o: * wersji BIOS, * dacie produkcji BIOS, * ilości, częstotliwości taktowania i sposobu obłożenia kanałów pamięciami RAM, * modelu płyty głównej * nazwie komputera * typie procesora wraz z informacją o częstotliwości taktowania * pojemności zainstalowanego dysku twardego * rodzajach napędów optycznych * MAC adresie zintegrowanej karty sieciowej * kontrolerze audio b. Funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego, (gwarantujący utrzymanie zapisanego hasła nawet w przypadku odłączenia wszystkich źródeł zasilania i podtrzymania BIOS) c. Dodatkowe oprogramowanie pozwalające z poziomu BIOS-u komputera wykonać automatyczną aktualizacja BIOS z serwera producenta komputera d. Możliwość włączania/wyłączania sprzętowego wsparcia wirtualizacji w procesorze e. Możliwość włączania/wyłączania technologii SpeedStep oraz Turbo f. Możliwość włączania/wyłączania automatycznego zarządzania głośnością pracy napędów optycznych oraz dysków twardych, g. Możliwość wyboru trybu pracy systemu chłodzenia komputera spośród co najmniej w trzech ustawień: automatyczny, maksymalna wydajność CPU oraz maksymalna prędkość wentylatorów. h. Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń i. Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych, ustawienia hasła na poziomie systemu, administratora oraz dysku twardego oraz możliwość ustawienia następujących zależności pomiędzy nimi: brak możliwości zmiany hasła pozwalającego na uruchomienie systemu bez podania hasła administratora. j. Możliwość ustawienia poziomu zabezpieczenia BIOS-u za pomocą hasła co najmniej na trzech poziomach: - Standardowy: umożliwiający skasowanie hasła za pomocą zworki na płycie głównej - Silny: umożliwiający zresetowanie hasła jedynie poprzez interwencję serwisu - Najsilniejszy: brak jakiejkolwiek możliwości zresetowania hasła w przypadku jego utraty k. Możliwość włączenia/wyłączenia zintegrowanej karty dźwiękowej, karty sieciowej, modułu TPM z poziomu BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych. l. Możliwość ustawienia portów USB w trybie, w którym podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne. m. Możliwość wyłączania portów USB w tym: wszystkich portów, tylko portów znajdujących się na przedzie obudowy, tylko tylnych portów, tylko zewnętrznych, wszystkich nieużywanych.. n. Możliwość włączania, wyłączania oraz ustawienia tryby pracy poszczególnych portów PCI-Express 11. Dodatkowe oprogramowanie a. Oprogramowanie dostarczone przez producenta komputera współpracujące z Microsoft SCCM, pozwalające na zdalną inwentaryzację komputerów w sieci, lokalną i zdalną inwentaryzację komponentów komputera, umożliwiające co najmniej: - Informowanie administratora o otwarciu obudowy - Zdalne wyłączanie, restart oraz hibernacje komputera w sieci, - Otrzymywanie informacji WMI - Windows Management Interface, - Tworzenie raportów stanu jednostki, - Monitorowanie stanu komponentów: CPU, Pamięć RAM, HDD, wersje BIOS, - Aktualizację BIOS do najnowszej wersji zarówno dla pojedynczej maszyny jak i grupy, - Tworzenie kopii zapasowych BIOS wraz z ustawieniami - Tworzenie indywidualnych numerów dla poszczególnych użytkowników, - Włączenie lub wyłączanie BOOTowania portów USB b. W pełni automatyczną instalację sterowników urządzeń opartą o automatyczną detekcję posiadanego sprzętu c. Certyfikowane oprogramowanie umożliwiające w bezpieczny (bezpowrotny) sposób usunięcie danych z dysku twardego z poziomu BIOS-u bez względu na stań czy obecność systemu operacyjnego. 12. Ergonomia: a. Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 20 dB b. Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i zamontowanych fabrycznie napędów bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych); c. Obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych). d. Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej, kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki. e. Suma wymiarów obudowy (wysokość + szerokość + głębokość mierzona po krawędziach zewnętrznych) nie może wynosić więcej niż 760 mm. 13. Wymagania dodatkowe a. Licencja Microsoft Windows 10 Professional 64bit, zainstalowany fabrycznie system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional 64bit niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft. Dołączona płyta Recovery umożliwiająca instalacje systemu Microsoft Windows 10 Professional 64bit PL. b. Wbudowane porty minimalnie: - 1 x DVI - 1 x Display Port - 2 x PS/2 - 1 x RJ-45 - 1 x Audio: line-in - 1 x Audio: line-in/mikrofon - 1 x Audio: line-out - 1 x Audio: mikrofon z przodu obudowy - 1 x Audio: słuchawki z przodu obudowy - 10 szt. USB w tym: minimum 4 porty z przodu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0), minimum 4 porty z tyłu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0), minimum 2 porty wewnątrz obudowy. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp. c. Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną, wspierająca obsługę WoL (funkcja włączana przez użytkownika) d. Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego (TPM co najmniej w wersji 2.0) e. Płyta główna z wbudowanymi: - 1 złącze PCI-Express 2.0 x1 - 1 złącze PCI-Express 2.0 x4 (mech. x16) - 1 złącze PCI-Express 3.0 x16 - 1 złącze M.2-2280 umożliwiający zamontowanie modułu SSD Obsługa kart wyłącznie o niskim profilu, minimum 2 złącza DIMM z obsługą do 32GB DDR4 pamięci RAM, min. 3 złącz SATA 3.0NCQ, płyta musi być trwale oznaczona logo producenta komputera f. Klawiatura USB w układzie QWERTY US g. Mysz USB z trzema klawiszami oraz rolką (scroll) h. Nagrywarka DVD +/-RW 14. Normy i standardy a. Komputery mają spełniać normy i posiadać deklaracje zgodności (lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie norm) w zakresie: * Deklaracja zgodności CE * normy Energy Star 6.1 * Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD * Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej * Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej * Wykonane/wyprodukowane w systemie zapewnienia jakości ISO 9001 15. Zamawiający wymaga: a. Potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada postawionym wymaganiom i był wykonany przez Wykonawcę (a jeżeli Wykonawca nie jest producentem to przez producenta) w systemie zapewnienia jakości wg normy ISO 9001 aby Wykonawca posiadał: Certyfikat ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi -odpowiadającej normie ISO 9001- (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu). b. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie "Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych", pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram 16. Gwarancji jakości producenta: a. Na okres co najmniej 36 miesięcy - świadczonej w siedzibie Zamawiającego, chyba że niezbędne będzie naprawa sprzętu w siedzibie producenta ,lub autoryzowanym przez niego punkcie serwisowym - wówczas koszt transportu do i z naprawy pokrywa Wykonawca, b. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację gwarancyjną - do końca następnego dnia roboczego c. Naprawy gwarancyjne urządzeń muszą być realizowane przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta, 17. Wsparcie techniczne producenta a. Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela (podać numer telefonu i adres strony internetowej). b. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty należy dołączyć link strony. 18. Monitor 1) Ekran 23,8 cala o rozdzielczości natywnej minimum 1920x1080 pikseli, maksymalny rozmiar piksela 0.275 mm, matryca matowa, pokryta powłoką 3H, technologia matrycy IPS 2) Parametry obrazu Odwzorowanie 16.7 miliona kolorów, kontrast typowy 1000:1, jasność min. 250 cd/m2, czas reakcji matrycy max. 5ms, kąty widzenia pionowe/poziome minimum 178/178 stopni 3) Wejścia wideo i inne 1x DP, 1x DVI-D, 1x D-SUB, wejście/wyjście audio 4) Obudowa i regulacja monitora Pochylenie ekranu w zakresie -5° / +22°(tzw. Tilt), zintegrowany zasilacz i głośniki stereo o mocy minimum 2W każdy, możliwość regulacji głośności z menu OSD monitora, złącze Kensington Lock, złącze montażu na ścianie w standardzie VESA 5) Funkcje zarządzana energią i parametrami wyświetlania obrazu Technologia zapewniająca zużycie energii przez monitor w trybie power save na poziomie 0.2W pozwalająca na redukcję ogólnego zużycia energii przez monitor (bez konieczności manualnego wyłączania monitora przez użytkownika), zgodność z normą Energy Star 7.0, zużycie energii przy ustawieniach EPA max. 15W 6) Menu monitora: - Regulacja głośności - Regulacja jasności - Regulacja kontrastu - Regulacja koloru (sRGB, 5000K, 6500K, 7500K, Użytkownika (R,G,B) - Menu w języku polskim oraz angielskim. 7) Kable kabel DVI-D o długości minimum 1.8m, kabel zasilający o długości minimum 1,8m, kabel audio 8) Gwarancja Gwarancja 36 miesięcy, naprawa lub wymiana urządzenia w miejscu użytkowania sprzętu, czas reakcji serwisu do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia h) Certyfikaty i normy, dokumentacja -Klasa energetyczna A+ -TCO 7.0 -Epeat Gold -TÜV Low Blue Light Certified -TÜV Flicker Free Certified -CE -ISO9241-307(klasa I) -RoHS, WEEE -Instrukcja obsługi monitora 19. Oprogramowanie MS Office Pro+ 20. Program antywirusowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 30213100-6, 30214000-2, 30231300-0, 48900000-7, 30230000-0, 30232110-8, 30121300-6, 30142000-6, 32550000-3, 30191400-8, 30191000-4, 30195000-2, 30195913-5, 30231300-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Laptop z pakietem biurowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ekran Matryca 15,6" o rozdzielczości min. 1920×1080, z powłoką matową Procesor Procesor dwurdzeniowy dedykowany do pracy w komputerach przenośnych, uzyskujący wynik co najmniej 4645 punktów w teście Passmark Karta graficzna kompatybilna z Microsoft(R) DirectX 11.1, OpenCL 1.2, OpenGL 4.0, Pamięć operacyjna Pojemność: min. 4 GB DDR3 1600MHz Dysk twardy Pojemność min. 500 GB, prędkość obrotowa 7200 obr./min, rozmiar pamięci Cache: 64MB Napęd optyczny Nagrywarka DVD +/- RW Super Multi Dual Layer wewnętrzny. Karta muzyczna Zintegrowana, wbudowane 2 głośniki stereo, wbudowany mikrofon Porty/złącza 1 x VGA 1 x HDMI 1 x złącze RJ-45 (podłączenie sieci lokalnej) 1 x wejście mikrofonowe 1 x wyjście słuchawkowe Min. 3 x USB (wbudowane), w tym min. 1 x USB 3.0 Wbudowany fabrycznie moduł Bluetooth v. 4.0 (nie akceptowane na zewnętrznej karcie lub porcie USB). Wbudowany - wewnętrzny czytnik kart SD, MMC Port sieci LAN 10/100/1000 Ethernet RJ 45 zintegrowany z płytą główną oraz karta WLAN 802.11b/g/n Urządzenia wskazujące TouchPad (płytka dotykowa) Mysz optyczna przewodowa z interfejsem USB, długość przewodu min. 1m, 2 przyciski + rolka, firmowa, tej samej marki co laptop, sygnowana napisem lub logiem producenta laptopa. Klawiatura Pełnowymiarowa w układzie US-QWERTY, polskie znaki zgodne z układem MS Windows "polski programistyczny", klawiatura musi być wyposażona w 2 klawisze ALT (prawy i lewy).Klawiatura z wydzielonymi pełnowymiarowymi klawiszami numerycznymi w prawej części klawiatury. Oprogramowanie System operacyjny: system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional PL 64 bit lub system równoważny, nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft, lub posiadający swój unikalny klucz aktywacyjny (system operacyjny z licencją, sterowniki do wszystkich podzespołów zainstalowanych w notebooku ). Umiejscowiona na dysku twardym laptopa lub innych nośnikach (płyty DVD lub pamięci FLASH USB) partycja Recovery w/w systemu lub systemu równoważnego Windows 8.1 Pro PL 64-bit,Windows 10 Pro PL 64- bit lub system równoważny, nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft, lub posiadający swój unikalny klucz aktywacyjny (system operacyjny z licencją, sterowniki do wszystkich podzespołów zainstalowanych w notebooku ). Umiejscowiona na dysku twardym laptopa lub innych nośnikach (płyty DVD lub pamięci FLASH USB) partycja Recovery w/w systemu lub systemu równoważnego Komplet sterowników dla wszystkich elementów wymagających sterowników, wchodzących w skład urządzenia. Dostęp do najnowszych kompatybilnych sterowników i uaktualnień na stronie producenta laptopa, realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu laptopa - do oferty należy dołączyć link strony .Sterowniki powinny być kompatybilne z oferowanym przez Zamawiającego systemem operacyjnym. Bateria 6-komorowa litowo-jonowa, umożliwiająca pracę bez zasilania przez min. 4 godziny Zasilacz Dedykowany do laptopa Oprogramowanie MS Office Pro+ 3. Program antywirusowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 30213100-6, 30214000-2, 30231300-0, 48900000-7, 30230000-0, 30232110-8, 30121300-6, 30142000-6, 32550000-3, 30191400-8, 30191000-4, 30195000-2, 30195913-5, 30231300-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Podzespoły do montażu komputerów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podzespoły umożliwiające montaż komputera dla zawodu technik informatyk: - Karta graficzna - Pamięć operacyjna min 4G - Dysk twardy 3,5' - Zasilacz komputerowy min 500W - Karta sieciowa - Karta sieciowa Wi-Fi - Tester zasilaczy - Zasilacz awaryjny - Przełącznik zarządzalny np. TP-SG 3216 - Tester okablowania z pomiarem długości przewodów - System operacyjny stacji roboczej /10 profesional/ System operacyjny stacji roboczej /10 profesional/) - System operacyjny serwera /windows 2012 server R2 standard/ - Program do wirtualizacji
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 30213100-6, 30214000-2, 30231300-0, 48900000-7, 30230000-0, 30232110-8, 30121300-6, 30142000-6, 32550000-3, 30191400-8, 30191000-4, 30195000-2, 30195913-5, 30231300-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Monitory interaktywne, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Monitor interaktywny Wprowadzanie informacji przez użytkownika Dotykowo lub za pomocą bezbateryjnego pisaka (w zestawie) Przekątna obszaru roboczego 65" 4K Technologia digitalizacji InGlass Technology System Android Tak Dokładność położenia +- 1mm Tempo skanowania 6.7 ms Tempo śledzenia 4 m/s Rozdzielczość wyświetlacza 4K 3840 x 2160 Czas reakcji ekranu dotykowego 8ms Częstotliwość odświeżania 60Hz Typ ekranu TFT LCD (bezpośrednie podświetlanie LED) Ilość wyświetlanych kolorów 1.07 biliona (10-bitowy) Stopień kontrastu 4000:1 Stosunek szerokości do wysokości piksela 16:9 Funkcja - monitory przystosowane do obsługi przez młodzież w wieku szkolnym - 10 punktów dotyku (możliwość kreślenia pojedynczych linii za pomocą dotyku przez 10 osób jednocześnie) Sposób podłączania 3x HDMI In, 3x USB Touch, 1x VGA In, 1x VGA Audio In, 1x Audio out 1x SPDIF, 1x YPbPr, 1x CVBS, 1x Mic In, 1x Słuchawki, 3x USB 2.0, 1x OPS Slot, 1xRJ45, 1xSD Card Głośniki 2 x 15 W Wymagania dotyczące zasilania 100 V - 240V AC Zużycie energii (tryb normalny) 160 W Zużycie energii (tryb uśpienia) <= 0,5 W Żywotność panelu 30000 h Akcesoria dostarczane z monitorem 1x bezbateryjny pisak przeznaczony do dotykowej obsługi monitora, pochodzący od tego samego producenta co monitor, 1x uchwyt na pisak przymocowany do monitora, 1x pilot, 2x baterie AAA do pilota, 1x przewód zasilający, 1x kabel USB, 1x kabel HDMI, 1x uchwyt do montażu monitora na ścianie kompatybilny z systemem VESA, 1x podręcznik szybkiej instalacji, 2x oprogramowanie interaktywne, Dołączone oprogramowanie 1x Oprogramowanie do obsługi monitora interaktywnego posiadające funkcjonalności: - oprogramowanie wielojęzyczne, dostępne w minimum dziesięciu językach europejskich w tym i w języku polskim, - licencja wieczysta do zainstalowania na maksymalnie 5 urządzeniach, - możliwość importowania plików zapisanych w formacie SMART Notebook, PDF, PowerPoint, plików pytań ExamView i IMS XML, - możliwość zapisywania wyświetlanych treści w formie zrzutu ekranowego, - możliwość nanoszenia notatek na wyświetlanej treści, - możliwość tworzenia spersonalizowanych profili tematycznych (języki, matematyka itp.), - możliwość tworzenia kontenerów i pracy na warstwach, - możliwość rejestracji ekranu i zapisu jako plik video, - możliwość rozpoznawania pisma ręcznego, - możliwość zarządzania wieloma arkuszami, - możliwość definiowania własnych przycisków, - możliwość współpracy z zewnętrznym systemem do głosowania, - możliwość korzystania z bezpłatnych zasobów interaktywnych. - oprogramowanie dostępne na platformy: Windows, Mac, Linux. 1x Oprogramowanie do obsługi monitora interaktywnego posiadające funkcjonalności: - oprogramowanie wielojęzyczne, dostępne w minimum dziesięciu językach europejskich w tym i w języku polskim, - możliwość instalacji oprogramowania lokalnie na komputerze - możliwość korzystania z oprogramowania z poziomu przeglądarki internetowej - możliwość bezprzewodowego przesyłania i wyświetlania na urządzeniach mobilnych: quizów, błyskawicznych ankiet (pytania wielokrotnego wyboru, prawda/fałsz, Skala Likerta, Liczba, Odpowiedź kreatywna), - możliwość nagradzania prawidłowych odpowiedzi i przyznawania cyfrowych odznak, - możliwość całodobowego dostępu z dowolnego miejsca do zasobów lekcyjnych, - możliwość osadzania w programie PowerPoint zawartości interaktywnej -obrazów 3D (wtyczka oprogramowania interaktywnego do programu PowerPoint) - możliwość korzystania z bezpłatnych zasobów interaktywnych - oprogramowanie dostępne na platformy: Windows, Mac, Linux. Wymiary monitora 1565 x 967 x 95mm Waga monitora netto Max 50 kg Gwarancja 3 lat gwarancji Certyfikaty CE, FCC, IC, UL/CUL, CB, ISO 9001 Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne 1. Drukarka laserowa sieciowa A4. Drukarka monochromatyczna, format A4, druk co najmniej 20 stron/min, rozdzielczość druku min. 1200/600 dpi, pamięć min. 16 MB, złącze USB, gwarancja 36 miesięcy 2. Urządzenie wielofunkcyjne A4 dupleks kolor laser (skan, druk).Drukarka kolorowa, format A4, druk co najmniej 32 stron/min, rozdzielczość druku min. 1200/1200 dpi, podajnik uniwersalny, dupleks, pamięć min. 128 MB, złącze USB 2.0, Ethernet gwarancja 36 miesięcy 3. Kserokopiarka: Minimalne wymagania zamawiającego: - Fabrycznie nowe urządzenie wielofunkcyjne czarno-białe : - Szybkość kopiowania i drukowania min. 31 kopii/min A4 i min. 15 kopii/min. A3 - Pojemność papieru min. 2 tace po 500 arkuszy każda (80 g/m2), gramatura kaset 56-105 g/m2 - Podajnik boczny na min. 100 kartek (80 g/m2), obsługa papieru o gramaturach 56-200g/m2 Zamawiający dopuszcza : - Pojemność papieru min. 2 tace po 500 arkuszy każda (80 g/m2), gramatura kaset 60-90 g/m2; Podajnik boczny na min. 100 kartek (80 g/m2), obsługa papieru o gramaturach 60-210g/m2 - jako rozwiązanie równoważne do powyższego. - Kolorowy panel dotykowy. - Zoom 25-400% - Automatyczny duplex - Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów na min. 100 arkuszy (80 g/m2) - Przesuwanie offsetowe i sorter elektroniczny - Format kopii A6-A3. Kopiowanie ciągłe 1-999 kopii - Drukarka sieciowa w standardzie, sieciowy skaner w standardzie - Język opisu strony PCL5e lub PCL6 lub PS3 - Skanowanie do e-mail, serwera FTP i na pulpit - Port USB 2.0, interfejsy 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T - Czas wyjścia pierwszej kopii maks. 5. sek. - Pamięć RAM min. 2 GB , Twardy dysk min. 160 GB - Urządzenie winno posiadać 2 Interfejsy USB - Rozdzielczość drukowania min. 600x 1200dpi - Podstawa pod urządzenie oryginalna - jezdna - Wymagana instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim 4. Zamawiający wymaga: 1) Potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada postawionym wymaganiom i był wykonany przez Wykonawcę (a jeżeli Wykonawca nie jest producentem to przez producenta) w systemie zapewnienia jakości wg normy ISO 9001 aby Wykonawca posiadał: Certyfikat ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi -odpowiadającej normie ISO 9001- (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu). 2) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie "Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych", pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram 5. Gwarancji jakości producenta: 1) Na okres co najmniej 36 miesięcy - świadczonej w siedzibie Zamawiającego, chyba że niezbędne będzie naprawa sprzętu w siedzibie producenta ,lub autoryzowanym przez niego punkcie serwisowym - wówczas koszt transportu do i z naprawy pokrywa Wykonawca, 2) Czas reakcji na zgłoszoną reklamację gwarancyjną - do końca następnego dnia roboczego 3) Naprawy gwarancyjne urządzeń muszą być realizowane przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta, 6. Wsparcie techniczne producenta 1) Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego, kserokopiarki oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela (podać numer telefonu i adres strony internetowej). 7. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego, kserokopiarki - do oferty należy dołączyć link strony
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 30213100-6, 30214000-2, 30231300-0, 48900000-7, 30230000-0, 30232110-8, 30121300-6, 30142000-6, 32550000-3, 30191400-8, 30191000-4, 30195000-2, 30195913-5, 30231300-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Kasy z wagą (4szt.): - fabrycznie nowa kasa fiskalna z kopią elektroniczną - ilość kodów PLU - min. 10000 - nazwa towaru - min. 40 znaków - bufor pozycji paragonowych - min. 10000 - ilość grup towarowych - min. 100 - opakowania zwrotne - min. 60 - graficzny wyświetlacz operatora - graficzny wyświetlacz klienta - jednostki miary - min. 10 - złącza RS232 - min. 3 szt. - złącze USB z możliwością podłączenia czytnika kodów kreskowych - port Ethernet - szuflada kasowa współpracująca z oferowanym modelem kasy - waga kalkulacyjna do 15kg z legalizacją i portem RS współpracująca z oferowanym modelem kasy - kabel komunikacyjny kasa-waga 2. Telefon z automatyczną sekretarką i faxem- szt. 7 - prędkość transmisji: ok. 12 sekund/stronę, - pamięć na 28 stron tekstu, - przycisk nawigacyjny, - funkcja kopiowania, - sekwencyjne rozsyłanie, - książka telefoniczna na 100 wpisów, - szybkie wybieranie: 10 numerów system głośnomówiący. 3. Niszczarka- szt. 1 Przykładowe parametry: - Rodzaj cięcia: paski 5,8 mm - Wydajność cięcia w kartkach jednorazowo: 70g/m2 22 - 24; 80g/m2 17 - 19, - Szerokość wejścia: 240 mm. - Pojemność kosza: 33 l. - Silnik: 440 W. - Niszczy: papier, spinacze, płyty CD/DVD. 4. Bindownica- szt. 1 Przykładowe parametry: - dziurkowanie do 15 kartek, - oprawianie do 510 kartek, - regulacja szerokości marginesu, - miarka maksymalnej ilości dziurkowanych kartek, - wskaźnik do pomiaru grubości grzbietu, - wskaźnik ułatwiający dobór odpowiedniej średnicy grzbietu i szerokości marginesu - ogranicznik formatu. - wskazany metalowy korpus i podstawa. 5. Tablica tryptyk, suchościeralna, biała STANDARD - A-szt. 3 - Powierzchnia lakierowana, magnetyczna. - Wymiar 400 x 100 cm, po zamknięciu skrzydeł 200 x 100 cm. - Rama wykonana z profilu aluminiowego w kolorze srebrnym. - Wyposażona w półkę, która zmieści wszystkie niezbędne przybory. - Zestaw do tablic suchościeralno-magnetycznych, w komplecie: 4 markery, holder magnetyczny do markerów, płyn czyszczący 200 ml, wycierak magnetyczny, wymienne filce i magnesy - Elementy mocujące. - Tablica powinna posiadać certyfikat dopuszczający do użytkowania w placówkach oświatowych 6. Tablica flipchart CLASSIC- szt. 3 - Flipchart z tablicą o powierzchni suchościeralnej - Podstawa trójnożna o regulowanej wysokości. - Maksymalna wysokość wynosi 186 cm. - Regulowana wysokość - Metalowa półka na markery, gąbkę, magnesy - Haczyki ułatwiające zakładanie bloków papieru - Rozmiar tablicy: 70x100cm - Rozmiar flipcharta ze stelażem: 70x195cm - Blok o formacie A1 (58 x 83 cm), gładki z otworami do zawieszenia. - Gramatura papieru: 80 g/m^2. - Blok o formacie A1 (58 x 83 cm), w kratkę z otworami do zawieszenia - Gramatura papieru: 80 g/m^2. - Komplet mazaków.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 30213100-6, 30214000-2, 30231300-0, 48900000-7, 30230000-0, 30232110-8, 30121300-6, 30142000-6, 32550000-3, 30191400-8, 30191000-4, 30195000-2, 30195913-5, 30231300-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.