Ogłoszenie nr 603746-N-2017 z dnia 2017-10-18 r.
Zarząd Powiatu Wyszkowskiego: Przeprowadzenia dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z kompetencji kluczowych oraz zajęć specjalistycznych korekcyjno - kompensacyjnych dla uczestników Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Wyszkowie w ramach projektu pt. "Otwarci na świat uczniowie i uczennice szkół i placówek powiatu wyszkowskiego szansą rozwoju dla województwa mazowieckiego"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Wyszkowskiego, krajowy numer identyfikacyjny
55066846200000, ul.
Róż
2
,
07-200
Wyszków, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
297 420 750, e-mail
starostwo@powiat-wyszkowski.pl, faks
(029) 742 25 10.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.powiat-wyszkowski.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, listownie lub za pośrednictwem kuriera
Adres:
Starostwo powiatowe w Wyszkowie, Biuro Projektu, ul. Zakolejowa 15A, 07-200 Wyszów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenia dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z kompetencji kluczowych oraz zajęć specjalistycznych korekcyjno - kompensacyjnych dla uczestników Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Wyszkowie w ramach projektu pt. "Otwarci na świat uczniowie i uczennice szkół i placówek powiatu wyszkowskiego szansą rozwoju dla województwa mazowieckiego"
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z kompetencji kluczowych oraz zajęć specjalistycznych korekcyjno-kompensacyjnych dla 76 uczniów i 54 uczennic Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wyszkowie w ramach projektu pt. "Otwarci na świat uczniowie i uczennice szkół i placówek powiatu wyszkowskiego szansą rozwoju dla województwa mazowieckiego" współfinansowanego w ramach Osi priorytetowej X EDUKACJA DLA ROZWOJU REGIONU, Działanie od 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.1 Edukacja Ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. 2. Celem zajęć jest uzyskanie i uzupełnienie wiedzy i umiejętności oraz kwalifikacji zawodowych przez uczniów/uczennice biorących udział w projekcie. (Celem głównym jest rozwijanie kompetencji kluczowych i właściwych postaw niezbędnych na rynku pracy - tak jest w projekcie) 3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje zajęcia o charakterze grupowym i indywidualnym. 4. Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1. Programy i harmonogramy szkoleń/kursów/zajęć ustalone zostaną z osobami odpowiedzialnymi za koordynację projektu - Liderami szkolnymi i dostosowane do planu zajęć uczniów/uczennic. 4.2. Wymagania dotyczące dokumentacji szkolenia: 4.2.1.Wszystkie dokumenty dotyczące szkoleń i spotkań oraz materiały szkoleniowe powinny być oznakowane zgodnie z wymaganiami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, 4.2.2.Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania obecności uczestników na szkoleniach i spotkaniach w następujący sposób: ? prowadzenie list obecności z podpisami uczestników (u których uzyskanie podpisu jest możliwe) dla poszczególnych grup szkoleniowych, ? przeprowadzenie badania ewaluacyjnego (oceniającego jakość szkoleń/kursów, zajęć) zgodnie z wzorem przekazanym przez Zamawiającego. Zamawiającemu należy dostarczyć poświadczone kopie przeprowadzonego badania oraz analizę wyników ewaluacji, ? oznakowania dokumentacji i miejsc prowadzenia zajęć zgodnie z wytycznymi RPO WM dotyczącymi promocji, ? prowadzenie dokumentacji zdjęciowej prowadzonych zajęć. 4.3. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mailowej informacji do Liderów szkolnych o każdym uczestniku/czce, który/która opuszcza spotkania lub posiada innego rodzaju zaległości. 4.4. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić dokumentację szkoleniową, która obejmuje w szczególności prowadzenie dziennika zajęć, przeprowadzenie badania za pomocą ankiety ewaluacyjnej i opracowanie otrzymanych wyników, potwierdzania odbioru przez uczestnika materiałów szkoleniowych. 4.5. Po zakończeniu realizacji każdego ze szkoleń/kursów/zajęć, Wykonawca w terminie 7 dni roboczych zobowiązany będzie przekazać w imieniu Zamawiającego - Liderowi szkolnemu kompletną dokumentację szkoleniową tj.: ? dziennik szkolenia/kursu/zajęć, ? listy potwierdzające odbiór materiałów i wyżywienia (jeśli dotyczy), ? ankiety ewaluacyjne wraz z opracowaniem wyników, 4.6. Lider szkolny potwierdzi prawidłowość realizacji każdego z zajęć protokołem odbioru usługi. Zamówienie składa się z następujących części: Część I - Zadanie 3. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z kompetencji kluczowych dla uczniów/uczennic Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Wyszkowie: 1) z matematyki z wykorzystaniem ICT w SOSW w Wyszkowie; 70 osób (31K/39M); termin realizacji: X-XII 2017 r.; I- XII 2018 r. oraz I-IV 2019 r. 2) z biologii z wykorzystaniem ICT w SOSW w Wyszkowie; 35 osób (14K/21M); termin realizacji: X-XII 2017 r.; I- XII 2018 r. oraz I-IV 2019 r. 3) z geografii z wykorzystaniem ICT w SOSW w Wyszkowie; 18 osób (7K/11M); termin realizacji: X-XII 2017 r.; I- XII 2018 r. oraz I-IV 2019 r. 4) z j. angielskiego z wykorzystaniem ICT w SOSW w Wyszkowie; 120 osób (50K/70M); termin realizacji: X-XII 2017 r.; I- XII 2018 r. oraz I-IV 2019 r. 5) z fizyki z wykorzystaniem ICT w SOSW w Wyszkowie; 25 osób (12K/13M); termin realizacji: X-XII 2017 r.; I- XII 2018 r. oraz I-IV 2019 r. Część II - Zadanie 5. Zajęcia specjalistyczne/korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów/uczennic Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Wyszkowie: 1) zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z Edukacji wczesnoszkolnej w SOSW w Wyszkowie dla 27 osób (12K/15M); termin realizacji: X-XII 2017 r.; I- XII 2018 r. oraz I-IV 2019 r. 2) zajęcia specjalistyczne (zajęcia indywidualne) NEUROFORMA - innowacyjne wsparcie w rehabilitacji w SOSW w Wyszkowie dla 40 osób; (20K/20M); termin realizacji: X-XII 2017 r.; I- XII 2018 r. oraz I-IV 2019 r. 3) zajęcia specjalistyczne ZUMBA w SOSW w Wyszkowie dla 120 osób (54K/66M); termin realizacji: X-XII 2017 r.; I- XII 2018 r. oraz I-IV 2019 r. 4) zajęcia Innowacyjne i kreatywne z arteterapii - witraż i inne nowoczesne metody, florystyka, quilling, wykorzystanie wełny czesankowej dla 120 osób (53K/67M); termin realizacji: X-XII 2017 r.; I- XII 2018 r. oraz I-IV 2019 r. Oferta musi uwzględniać co najmniej jeden rodzaj zajęć w I lub II część zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych wyłącznie w podziale na części i podczęści zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń/kursów/zajęć w danej części zamówienia w odniesieniu do jej podczęści. Pojedyncza oferta musi uwzględniać co najmniej ilość godzin ogółem przewidzianych dla jednej grupy. W takim przypadku należy podać w formularzu ofertowym, ile godzin szkoleń, dla ilu grup i w jakim terminie Wykonawca zamierza realizować. Miejsce realizacji szkoleń: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Wyszkowie w Wyszkowie, ul. Zakolejowa 15A, 07-200 Wyszków. Celem głównym projektu jest rozwijanie kompetencji kluczowych i właściwych postaw niezbędnych na rynku pracy u 172 uczennic i 218 uczniów z terenu Powiatu Wyszkowskiego * w tym 76 uczniów i 54 uczennic ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) w okresie do 30.05.2019 r. Projekt jest skierowany do 218 uczniów i 172 uczennic, którzy uczą się i zamieszkują na terenie woj. Mazowieckiego w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Grupę docelową stanowią także nauczyciele tj. grupa 19 osób (6M, 13K) w wieku produkcyjnym pomiędzy 25 a 65 lat, zarówno kobiety jak i mężczyźni. Nauczyciele legitymują się wykształceniem wyższym.
II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-04-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej.
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a. pracuje powyżej dwóch lat z osobami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym oraz autyzmem,
b. ma ukończone studia w zakresie pedagogiki specjalnej - oligofrenopedagogiki.
1. Podmiot posiada niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. spełnia poniższe minimalne wymagania:
a. posiada wykształcenie z zakresu pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie (oligofrenopedagogiki)/ posiada kadrę z wykształceniem z zakresu pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie (oligofrenopedagogiki),
b. posiada wykształcenie lub kwalifikacje w kierunku związanym z prowadzeniem zajęć/ dysponuje kadrą: posiadającą wykształcenie lub kwalifikacje w kierunku związanym z prowadzeniem zajęć,
c. posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami
z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym oraz autyzmem/ dysponuje kadrą z co najmniej dwuletnim doświadczeniem zawodowym w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym
i znacznym oraz autyzmem,
d. posiada niezbędną wiedzę w zakresu obowiązku przestrzegania zasady równości szans i płci jak i stosuje ją na zajęciach/ dysponuje kadrą z niezbędną wiedzą w zakresu obowiązku przestrzegania zasady równości szans i płci, która stosuje ją na zajęciach.
Opis weryfikacji spełniania warunków:
Weryfikacja na podstawie informacji (w tym oświadczeń) zawartych w formularzu ofertowym i załącznikach do oferty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.; Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie w prowadzeniu zajęć | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy-załącznik nr 2 do SIWZ
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, 3) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt. 2)-3), o zakres tych zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-27, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie 3. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z kompetencji kluczowych dla uczniów/uczennic Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Wyszkowie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie w prowadzeniu zajęć | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie 5. Zajęcia specjalistyczne/korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów/uczennic Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Wyszkowie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie w prowadzeniu zajęć | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Modernizacja pomieszczeń Przychodni Przyszpitalnej SPZZOZ w Wyszkowie
- Dostawa płynów infuzyjnych i żywienia do SPZZOZ w Wyszkowie
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 30 godz. grupowego kursu komputerowego podstawowego dla 10uczestników projektu pn."Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych dla uczestników projektu pn. "Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro" z ŚWK OHP w Kielcach"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolono - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sieradzu
- przeprowadzenie seminarium Być na studiach i studiować - dwie różne sprawy! w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego (...)
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.