eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemęt › Budowa ulicy Konwaliowej i przebudowa drogi dojazdowej do stadionu wraz z oświetleniem w miejscowości Mochy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-17

Przemęt: Budowa ulicy Konwaliowej i przebudowa drogi dojazdowej do stadionu wraz z oświetleniem w miejscowości Mochy
Numer ogłoszenia: 60350 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemęt , ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie, tel. 65 5496071, faks 65 549 69 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Konwaliowej i przebudowa drogi dojazdowej do stadionu wraz z oświetleniem w miejscowości Mochy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Konwaliowej wraz z odwodnieniem, przebudowa drogi dojazdowej do stadionu oraz budowa oświetlenia na ul. Konwaliowej i w ciągu kilku dróg w miejscowości Mochy. Przedmiot zamówienia publicznego składa się z trzech zadań: Zadanie nr 1: Budowa ulicy Konwaliowej wraz z odwodnieniem i oświetleniem w miejscowości Mochy Długość drogi: 381 m, droga włącza się w drogę wojewódzką nr 305 Zadanie obejmuje: -budowę jezdni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8cm -budowę ścieku na ławie betonowej w środku jezdni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8cm -utwardzenie terenu dróg innych kategorii z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8cm -plantowanie poboczy i obsianie trawą -wykonanie odwodnienia ulicy Konwaliowej poprzez budowę trzech niezależnych kolektorów kanalizacji deszczowej włączanych do istniejącego rowu -budowę oświetlenia ulicznego w ilości 10 szt słupów typu SO-7/N oc z wysięgnikiem 1,0m i lampą oświetleniową typu TECEO1 24 LED z wraz z szafką sterująco-rozdzielczą. - usunięcie kolizji: przebudowa sieci telekomunikacyjnej ORANGE UWAGA: Dokumentacja projektowa obejmuje również budowę zjazdów i dojść do posesji. Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania zjazdów i dojść do posesji. UWAGA: Dokumentacja projektowa obejmuje również usunięcie kolizji-przebudowę sieci telekomunikacyjnej INEA S.A. Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje usunięcia kolizji z siecią INEA S.A. . Powyższą kolizję usunie INEA S.A. UWAGA: Zamawiający wymaga 10 letniej gwarancji na lampy oświetleniowe typu TECEO1 24 LED Szczegółowy zakres robót zadania nr 1 określają: projekt budowlany budowy ulicy Konwaliowej wraz z odwodnieniem w m. Mochy: branża drogowa i kanalizacyjna wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną oraz projektem organizacji ruchu [zał. nr 9 do SIWZ] autorstwa: Projektowanie Dróg i Ulic Andrzej Włodarczak ul. Wolsztyńska 19A/6 67-400 Wschowa projekt budowlany budowy ul. Konwaliowej wraz z odwodnieniem w m. Mochy : branża telekomunikacyjna - Przebudowa sieci telekomunikacyjnej ORANGE-usunięcie kolizji wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną [zał. nr 10 do SIWZ] autorstwa: Projektowanie Dróg i Ulic Andrzej Włodarczak ul. Wolsztyńska 19A/6 67-400 Wschowa UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do wyszczególnienia w Formularzu ofertowym [zał. nr 1 do SIWZ] kwoty za wykonanie Przebudowy sieci telekomunikacyjnej ORANGE - usunięcie kolizji, zgodnie z wytycznymi rozdziału VIII SIWZ. projekt budowlany budowy ul. Konwaliowej wraz z odwodnieniem w m. Mochy: branża telekomunikacyjna - Przebudowa sieci telekomunikacyjnej INEA S.A.-usunięcie kolizji [zał. nr 11 do SIWZ] autorstwa: Projektowanie Dróg i Ulic Andrzej Włodarczak ul. Wolsztyńska 19A/6 67-400 Wschowa UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje usunięcia kolizji -przebudowy sieci telekomunikacyjnej INEA S.A. Niniejszy projekt budowlany został dołączony w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia i opisu przedmiotu zamówienia w sposób wyczerpujący. Projekt budowlany Linia kablowa nn 0,4kV zalicznikowa do zasilania w energię elektryczną oświetlenia ulicznego w m. Mochy przy ul. Konwaliowej wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną [zał. nr 12 do SIWZ] autorstwa: Projektowanie i Nadzór Elektryczny Inż. Artur Mielcarek Nowa Dąbrowa 57B 64-200 Wolsztyn UWAGA: Dla zadania nr 1 zakres projektu budowlanego dotyczy budowy słupów o numerach: 1/SO-7 2/SO-7 3/SO-7 6/SO-7 7/SO-7 8/SO-7 9/SO-7 10/SO-7 11/SO-7 12/SO-7 [wzdłuż ulicy Konwaliowej] wraz z szafką sterująco-rozdzielczą i linia kablową zasilającą tę szafkę.] UWAGA: projekt budowlany Linia kablowa nn 0,4kV zalicznikowa do zasilania w energię elektryczną oświetlenia ulicznego w m. Mochy przy ul. Konwaliowej zawiera wykonanie lamp z oprawami typu SGS-102/100. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie lamp oświetleniowych typu TECEO1 24 LED. Ponadto zamawiający załącza do SIWZ następujące przedmiary robót [zał. nr 14 do SIWZ]: -przedmiar robót-budowa ul. Konwaliowej wraz z odwodnieniem [dotyczy zadania nr 1] -przedmiar robót-usunięcie kolizji z siecią telekomunikacyjną ORANGE [dotyczy zadania nr 1] -przedmiar robót - budowa oświetlenia 10 szt. lamp [dotyczy zadania nr 1] Załączone przedmiary robót stanowią wyłącznie element pomocniczy a nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 § 1 K.c Przedmiot zamówienia obejmuje również demontaż tzw. trylinki [ok. 405 m2 ]w sposób umożliwiający jej ponowne wykorzystanie. Wykonawca zdemontowaną trylinkę musi zabezpieczyć i zmagazynować na paletach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą Zadanie nr 2: Budowa oświetlenia ulicznego w ciągu dróg gminnych i ciągu pieszym położonych w Mochach Zadanie obejmuje: - budowę oświetlenia ulicznego w ilości 12 szt słupów typu SO-7/N oc z wysięgnikiem 1,0m i lampą oświetleniową typu TECEO1 24 LED - budowę oświetlenia ciągu pieszego w ilości 5 szt słupów typu SM-1W/E z wysięgnikiem typu WTM-20/1 i lampą oświetleniową OW z ledowym źródłem światła 50 W UWAGA: Zamawiający wymaga 10 letniej gwarancji na lampy oświetleniowe typu TECEO1 24 LED i lampy oświetleniowe Zamawiający wymaga 5 letniej gwarancji na ledowe źródło światła 50 W. Szczegółowy zakres robót zadania nr 2 określają: Projekt budowlany Linia kablowa nn 0,4kV zalicznikowa do zasilania w energię elektryczną oświetlenia ulicznego w m. Mochy przy ul. Konwaliowej wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną [zał. nr 12 do SIWZ] autorstwa: Projektowanie i Nadzór Elektryczny Inż. Artur Mielcarek Nowa Dąbrowa 57B 64-200 Wolsztyn UWAGA: Dla zadania nr 2 zakres projektu budowlanego dotyczy budowy słupów o numerach: 4/SO-7 5/SO-7 13/SO-7 14/SO-7 16/SO-7 17/SO-7 18/SO-7 19/SO-7 21/SO-7 22/SO-7 23/SO-7 24/SO-7 25/SO-4,5 26/SO-4,5 27/SO-4,5 28/SO-4,5 29/SO-4,5. Ponadto: Projekt budowlany oświetlenia ulicznego zawiera wykonanie dwóch słupów nr: 15/SO-7 [przy ul. Jaśminowej] i nr: 20/SO-7 [przy ul. Klonowej]. Niniejszy przedmiot zamówienia publicznego nie obejmuje wykonania lamp nr 15/SO-7 i nr 20/SO-7 Projekt budowlany oświetlenia ulicznego zawiera wykonanie 12 szt. słupów o wysokości 7 metrów. Niniejszy przedmiot zamówienia publicznego dla słupów o numerach: 19/SO-7 21/SO-7 22/SO-7 23/SO-7 24/SO-7 wymaga wykonania słupów o wysokości 5 metrów. Ponadto zamawiający załącza do SIWZ przedmiar robót - budowa 17 szt. Lamp -dotyczy zadania nr 2 [zał. nr 14 do SIWZ] Załączony przedmiar robót stanowi wyłącznie element pomocniczy a nie jest zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 § 1 K.c Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Zadanie nr 3: Przebudowa drogi dojazdowej do stadionu w m. Mochy wraz z odwodnieniem powierzchniowym [skrzyżowanie z ul. Konwaliową] Długość drogi: 360 m Zadanie obejmuje: -wzmocnienie podłoża z gruntu stabilizowanego cementem -wykonania podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego i gruzu betonowego [gruz betonowy-materiał własny Zamawiającego, składowany w m. Mochy przy skrzyżowaniu ulic Mleczarskiej i Wolności] -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8cm -umocnienie i plantowanie poboczy UWAGA: Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych z wyjątkiem gruzu betonowego stanowiącego materiał Zamawiającego i który to materiał, ilościowo został ujęty w przedmiarze robót Szczegółowy zakres robót zadania nr 3 określa: Projekt budowlany branży drogowej na przebudowę drogi dojazdowej do stadionu w m. Mochy [zał. nr 13 do siwz] autorstwa: Projektowanie Dróg i Ulic.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Urząd Gminy Przemęt BS Wschowa oddział w Przemęcie 15 8669 0001 0042 0000 2000 0098 z dopiskiem: Budowa ulicy Konwaliowej wraz z oświetleniem w m. Mochy Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna za prawidłowo wniesione o ile przed upływem terminu do złożenia oferty kwota odpowiadająca wymaganej wysokości wadium zaksięgowana zostanie na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji, w terminie związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie: a) co najmniej dwie następujące roboty budowlane: - robotę budowlaną związaną z budową, przebudową lub remontem drogi albo ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej wraz z kanalizacją deszczową o wartości minimum 350 000,00 zł brutto. oraz - robotę budowlaną polegająca na budowie oświetlenia ulicznego w ilości co najmniej 10 słupów wraz z oprawami o wartości minimum 50 000,00 brutto lub b) co najmniej jedną następującą robotę budowlaną: - robotę budowlaną związaną z budową, przebudową lub remontem drogi albo ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej wraz z kanalizacją deszczową i budową oświetlenia ulicznego w ilości co najmniej 10 słupów wraz z oprawami o łącznej wartości minimum 400 000,00 brutto -Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożony przez Wykonawcę wykaz robót, o którym mowa w rozdziale V.1 litera b), na zasadzie wykazał/nie wykazał. Uwaga: warunek posiadania wiedzy i doświadczenia nie podlega sumowaniu - oznacza to, że w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga aby jeden z wykonawców wykazał spełnienie ww warunku - wykazał wykonanie należycie dwóch wymaganych robót budowlanych, o których mowa w lit. a) lub jednej roboty budowlanej , o której mowa w lit. b). W sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi być wskazany jako podwykonawca, który będzie wykonywał przedmiot zamówienia. Udostępnienie zasobów wiedzy i doświadczenia musi być związane z wykonywaniem robót.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca dysponuje przy realizacji niniejszego zamówienia osobami [które będą kierować realizacją zamówienia] uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wykonawczym w specjalności niezbędnej do wykonania robót określonych w niniejszej SIWZ. Na tej podstawie Wykonawca przedstawi w wykazie osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji wymienionych poniżej: -kierownik budowy mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, jako kierownik budowy, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie bez ograniczeń, które zastały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. -kierownik budowy mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, jako kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie oraz wykaz osób, o których mowa w rozdziale V.1 lit c), d) na zasadzie wykazał/nie wykazał UWAGA: kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej będzie pełnił funkcję głównego koordynatora robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) oraz posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a wartość na jaką powinna opiewać polisa ma zabezpieczać pokrycie ewentualnej szkody w pełnej wysokości jednak nie mniejszą niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100). Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez wykonawcę dokumenty o których mowa w rozdziale V.1. litera e) i f) SIWZ, na zasadzie wykazał/ nie wykazał

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale IV pkt. 1.2 polega na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tego podmiotu do podjęcia się wykonywania zamówienia jako podwykonawca w tym zakresie robót , w którym wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu. Pisemne zobowiązanie musi zawierać w szczególności zakres i okres udziału podwykonawcy przy wykonywaniu zamówienia i z jego treści musi wynikać dysponowanie Wykonawcy zasobami innego podmiotu [podwykonawcy] w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia. -Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale IV pkt. 1.4 polega na zasobach osobowych podmiotu trzeciego [ na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych] składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów osobowych na potrzeby należytego wykonania zamówienia. Z treści zobowiązania musi wynikać dysponowanie zasobami osobowymi innego podmiotu w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia. -Wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. -Uproszczony kosztorys ofertowy: UWAGA: należy sporządzić dla każdego zadania osobny kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy dla Zamawiającego będzie stanowił jedynie funkcję pomocniczą. Na tej podstawie Zamawiający będzie mógł sprawdzić poziom przyjętych cen i ilości przedmiarowych w celu ewentualnego częściowego odbioru robót i ich rozliczenia na etapie realizacji inwestycji oraz rozliczeń pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w przypadku rozwiązania umowy lub w przypadku określonym w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto kosztorys będzie pełnił funkcję kontrolną w przypadku zawierania umowy przez wykonawcę z podwykonawcą na zasadach określonych w art. 6471 Kodeksu cywilnego. Kosztorys ofertowy nie będzie elementem podlegającym ocenie i porównywania ofert. W kosztorysie ofertowym Wykonawca powinien ująć wszelkie rodzaje i ilości robót, których wykonanie uzna za niezbędne do należytego wykonania zamówienia. Kosztorys ofertowy powinien zawierać ceny jednostkowe pozycji przedmiarowych oraz tabelę elementów scalonych. Brak kosztorysu nie będzie podstawą odrzucenia oferty -W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. -W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja na przedmiot zamówienia z wyjatkiem gwarancji na lampy oświetleniowe typu TECEO1 24 LED i ledowe źródła światła - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

istotne postanowienia, dotyczące warunków umowy zawarte są we /wzorze umowy/ stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/przemet/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przemęt, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przemęt, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, pok.nr24 lub przesłać pocztą z dop: Budowa ul. Konwaliowej i przebudowa drogi dojazdowej do stadionu wraz z oświetleniem w m. Mochy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.04.2016.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.