eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-10-17



Ogłoszenie nr 603068-N-2017 z dnia 2017-10-17 r.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 12283026000000, ul. Ul. Komunalna  31 , 33100   Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 625 82 09, e-mail p.sumara@puk.tarnow.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.puk.tarnow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Komunalna Spółka z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://bip.malopolska.pl/puktarnow,m,272461,ogloszone-postepowania.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
piemnie
Adres:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie ul. Komunalna 31, 33-100 Tarnów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie
Numer referencyjny: PUK.PR/ZP/2017/10/02
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Minimalne techniczne parametry przedmiotu leasingu: 1) Typ przedmiotu leasingu (pojazdu): używany samochód ciężarowy, 2) Rok produkcji: wyprodukowany nie wcześniej niż w 2006 r., 3) Paliwo: Diesel, 4) Moc silnika: min. 280 KM - max. 360 KM, 5) Przebieg: nie większy niż 250 000 km - udokumentowany, 6) Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: do 18 000 kg, 7) Ładowność pojazdu: min. 10 000 kg, 8) Skrzynia ładunkowa: wywrot trójstronny, paletowy, długość min. 4,60 m, szerokość min. 2,40 m., 9) Typ kabiny: krótka, 10) Napęd: 4X4, 11) Skrzynia: manualna, 12) Układ kierowniczy ze wspomaganiem, 13) Abs, 14) Norma spalin: minimum norm. EURO 4 w zakresie normy emisji substancji szkodliwych, tj.: ? emisja CO - maks. 0,5 g/km, ? emisja HC - maks. 0,05 g/km, ? emisja NOx - maks. 0,25 g/km, ? emisja HC+NOx - maks. 0,3 g/km, ? emisja PM - maks. 0,009 g/km, zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej 98/69/WE - dla wszystkich pojazdów, 15) Wyposażenie dodatkowe: Koło zapasowe, gaśnica, podnośnik, podstawowe klucze, zaczep do przyczepy, 16) Zużycie opon nie więcej niż 10 %, 3.2. Pozostałe wymogi dotyczące przedmiot leasingu (pojazdu): 1) Przedmiot leasingu (pojazd) musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać świadectwo homologacji dopuszczenia do ruchu drogowego oraz spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.), 2) Przedmiot leasingu (pojazd) musi być wolny od wad fizycznych i prawnych - brak uszkodzeń blacharskich i mechanicznych. Samochód nie powinien posiadać widocznych śladów korozji karoserii, perforacji, wycieków olejów i pozostałych płynów eksploatacyjnych oraz uszkodzeń zawieszenia i układu kierowniczego, 3) Okres gwarancji jakości na dostarczony przedmiot leasingu (pojazd) wynosi 1 - miesiąc licząc od dnia jego protokolarnego odbioru. Miejscem serwisowania pojazdu w ramach udzielonej gwarancji będzie siedziba Zamawiającego (Tarnów, ul. Kąpielowa 4b), a w przypadku serwisowania pojazdu w innym miejscu Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. 4) Przedmiot leasingu (pojazd) musi pochodzić z produkcji seryjnej. Nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego pojazdu z produkcji seryjnej, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego SIWZ, 5) Przedmiot leasingu (pojazd) nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu, 6) Przedmiot leasingu (pojazd) w dniu protokolarnego odbioru musi: ? być zarejestrowany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, ? musi posiadać ważne badania techniczne, 7) Wraz z urządzeniami Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wystawiony dla tych urządzeń certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności WE lub certyfikat zgodności z Normą, 8) Przedmiot leasingu (pojazd) w okresie leasingu będzie użytkowany przez Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie, 9) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność przedmiotu leasingu (pojazdu) z warunkami technicznymi i jakościowymi z opisanymi SIWZ. 3.3. Warunki dostawy przedmiotu leasingu (pojazdu): 1) Wykonawca we własnym zakresie, tj. własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko dostarczy przedmiot leasingu (pojazd), w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy, w dzień roboczy w godzinach od 8-14, do siedziby Zamawiającego - Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kąpielowej 4b, gdzie dokona jego rozruchu oraz przeprowadzi instruktaż dla pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji i obsługi pojazdu. 2) Wraz z przedmiotem leasingu (pojazdem) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wymagane SIWZ dokumenty dot. pojazdu, w tym: a) pełną dokumentację techniczną- ruchową i instrukcji obsługi w języku polskim, b) katalogu narzędzi (doposażeni) w języku polskim, c) certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności WE lub certyfikat zgodności z Normą, kartę gwarancyjną z książką serwisową, 3) Zamawiający ma prawo odmowy odbioru przedmiotu leasingu (pojazdu) w przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę określonego w SIWZ terminu dostawy przedmiotu leasingu (pojazdu) lub w sytuacji, gdy przedmiot leasingu (pojazd) nie spełnia warunków SIWZ. 4) Odbioru przedmiotu leasingu (pojazdu) dokona komisja złożona z upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy i Dostawcy, w terminie do 2 dni roboczych od dnia dostarczenia przedmiotu leasingu (pojazdu). 5) Dokumentem stwierdzającym prawidłowe wykonanie dostawy przedmiotu leasingu (pojazdu) będzie podpisany przez Strony bez zastrzeżeń protokół odbioru. 6) W czasie czynności odbioru Zamawiający jest uprawniony do sprawdzenia zgodności parametrów technicznych i wyposażenia przedmiotu leasingu (pojazdu) z wymaganiami określonym w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy, stanu technicznego przedmiotu leasingu (pojazdu) i sprawności urządzeń w nim zamontowanych oraz kompletności dostarczonych dokumentów. 7) W razie stwierdzenia w czasie odbioru złego stanu technicznego przedmiotu leasingu (pojazdu) lub, że jego parametry techniczne lub wyposażenie są niezgodne z wymaganiami określonym w SIWZ oraz w ofercie, Zamawiający odmówi podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu (pojazdu) do czasu dostarczenia przedmiotu leasingu (pojazdu) zgodnego z SIWZ i z ofertą Wykonawcy. 8) Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować dostawę przedmiotu leasingu (pojazdu), aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. Za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w tym zakresie Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności wobec osób trzecich. 3.4. Podstawowe wymagania dotyczące leasingu: 1) czas trwania umowy leasingu - okres leasingowania: 48 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu leasingu (pojazdu) potwierdzonego w pisemnym protokole odbioru, 2) waluta leasingu - w złotych polskich PLN, 3) Wartość wszystkich opłat leasingowych Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 4) ilość rat leasingowych: 47 równych rat leasingowych płatnych w terminach miesięcznych, z tym że cześć odsetkowa raty leasingowej oparta jest na zmiennym oprocentowaniu - wskaźniku WIBOR 3 M. Część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 3 M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 3 M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji ceny oferty, 5) opłata wstępna (opłata inicjalna): 10 % wartości netto przedmiotu leasingu (pojazdu), 6) po upływie okresu leasingu możliwość wykupu przedmiotu leasingu (pojazdu) z prawem do pierwokupu przez Zamawiającego lub podmiot wskazany przez Zamawiającego, 7) opłata za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) - 6 % wartości netto przedmiotu leasingu (pojazdu) będącej podstawą do naliczania rat leasingowych, powiększonej o należny podatek VAT. Opłata za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) zostanie uiszczona wraz z ostatnią ratą leasingową, po czym w terminie 7 dni od dnia wystawienia faktury VAT zostanie podpisana umowa kupna - sprzedaży przenosząca własność przedmiotu leasingu (pojazdu) z Wykonawcy na Zamawiającego lub podmiot wskazany przez Zamawiającego - zgodna ze wzorem umowy kupna - sprzedaży przedstawionym przez Wykonawcę wraz z ofertą. 8) Zamawiający przez okres trwania umowy leasingu będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu (pojazdu) we własnym zakresie i nie ma obowiązku ubezpieczenia pojazdu za pośrednictwem Wykonawcy, tzn. będzie miał możliwość skorzystania z oferty dowolnego ubezpieczyciela. 9) Odpisów amortyzacyjnych w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym przez okres trwania umowy leasingu dokonuje Wykonawca. Pozostałe istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawartej z Wykonawcą zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 66114000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34134000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  48   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
48

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w oryginale), c) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (w oryginale).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie wykonawca przekazuje Zamawiającemu (w oryginale). 1.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa wyłącznie w stosunku do wykonawców, którzy złożyli w oferty w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 2.1. musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór możliwy do wykorzystania stanowi załącznik nr 4), 3. W przypadku, gdy oferta, oświadczenia i dokumenty, które sporządza wykonawca nie zostały podpisane zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo ma być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. Akt V Ca 85/07). Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba. 4. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu - jeśli dotyczy według załącznika nr 4 5. Dokumenty wymienione w rozdz. VIII pkt.9 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
najniższa cena60,00
rok produkcji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w drodze udzielenia zamówienia publicznego w przypadkach określonych w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 SIWZ. Umowa zostanie przygotowana na wzorze standardowo stosowanym przez Wykonawcę z uwzględnieniem wymagań stanowiących załącznik 5 do SIWZ. Wzór umowy wraz z ogólnymi warunkami umowy leasingu (OWUL) Wykonawca przedłoży wraz z ofertą. W razie sprzeczności między postanowieniami SIWZ i/lub oferty Wykonawcy a treścią przedłożonych przez Wykonawcę wzorem umowy i OWUL strony będą obowiązywać zapisy SIWZ/ oferty Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-25, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.