eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Wymiana sieci magistralnej 2xDN 400 od komory K-6 (przy wiadukcie) do komory K-25 w rejonie ul. Kolejowej w ramach projektu POIS.09.02.00-00-047/10-00 Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie miasta Chełm współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-18

Chełm: Wymiana sieci magistralnej 2xDN 400 od komory K-6 (przy wiadukcie) do komory K-25 w rejonie ul. Kolejowej w ramach projektu POIS.09.02.00-00-047/10-00 Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie miasta Chełm współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
Numer ogłoszenia: 60266 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Spółka z o.o. , ul. Towarowa 9, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5653451, 52, 53, faks 082 5653130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpec.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana sieci magistralnej 2xDN 400 od komory K-6 (przy wiadukcie) do komory K-25 w rejonie ul. Kolejowej w ramach projektu POIS.09.02.00-00-047/10-00 Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie miasta Chełm współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie na realizację zadania pod nazwą Wymiana sieci magistralnej 2xDN 400 od komory K-6 (przy wiadukcie) do komory K-25 w rejonie ul. Kolejowej w Chełmie obejmuje budowę: a) sieci cieplnej preizolowanej wysokich parametrów 2x DN 400/520 od komory K-6M (przy wiadukcie) do komory K-25 w rejonie ul. Kolejowej w Chełmie - z wyłączeniem odcinka D-E - wraz z przepięciami istniejących sieci rozdzielczych i przyłączy: - 2xDN 125/225 od punktu 13 w kierunku ulicy Kopernika, - 2xDN 150/250 od punktu 29 do węzła przy ul. Mickiewicza 32a, - 2xDN 65/140 od punktu 15 do Urzędu Skarbowego przy ul. Obłońskiej 20a, - 2xDN 65/140 i 2xDN 50/125 od punktu 16 w kierunku ul. Obłońskiej i ul. Mickiewicza, - 2xDN 65/140 od punktu 37 w kierunku ul. Obłońskiej, oraz wymianą przepustnic zaporowych w komorze K-6M (DN 400 - szt.1) i w komorze K-25 (DN 400 -szt.2 i DN 200 -szt. 2), b) kanalizacji telemetrycznej od komory K-6M (przy wiadukcie) do komory K-25 w rejonie ul. Kolejowej w Chełmie - z wyłączeniem odcinka pomiędzy studzienkami telemetrycznymi TS-1/12a na działce gruntu nr 714 i TS-1/15 na działce gruntu nr 692/8 - tylko część budowlana, - zgodnie z załączonymi do niniejszej specyfikacji: - projektem budowlanym Wymiana sieci magistralnej 2xDN 400 od komory K-6 (przy wiadukcie) do komory K-25 w rejonie ul. Kolejowej wraz z siecią (kanalizacją) telemetryczną i przepięciami opracowanym przez mgr inż. Gerarda Ladę (Załącznik A), - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną przez mgr inż. Gerarda Ladę (Załącznik B) 2. Szczegółowy zakres zamówienia i warunki realizacji zadania przedstawia załączony do specyfikacji Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik I). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przewidujących wykonanie zamówienia w innej technologii dopuszczonej do stosowania na terenie Unii Europejskiej i spełniającej wymagania dla sieci ciepłowniczych realizowanych na terenie działania systemu ciepłowniczego miasta Chełm, określone w Załączniku E do Opisu przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 42.13.12.80 - Zawory motylkowe 71.33.10.00 - Wiertnicze usługi inżynieryjne 71.63.22.00 - Usługi badania nieinwazyjnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować okres związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późn. zmianami). 4. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formach jak w pkt 3b - 3e, gwarancja (poręczenie) ma być co najmniej gwarancją (poręczeniem) bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego. Gwarancja (poręczenie) ponadto musi zawierać zapis, który będzie stanowił, iż Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli zajdą okoliczności przewidziane w Ustawie PZP (art. 46 ust. 4a lub art. 46 ust. 5). Gwarancja (poręczenie) powinny zawierać oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa: a) wskazanie jako Beneficjenta - Zamawiającego, b) określenie przedmiotu postępowania (nazwa i numer postępowania). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Chełmie nr 83 1240 2223 1111 0000 3577 0358 z dopiskiem: Wadium - Wymiana sieci magistralnej 2xDN 400 od komory K-6 do komory K-25 w Chełmie. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 7. Wykonawca powinien dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium: a) potwierdzenie dokonanego przelewu - w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, b) oryginał odpowiedniego dokumentu - w przypadku wniesienia wadium w innej dopuszczonej formie. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej formie albo wysokości, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 9. Zamawiający zwróci wszystkim Wykonawcom wadium niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14 poniżej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 9 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy PZP lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, tj. wykonali roboty budowlane polegające na budowie sieci cieplnej z rur preizolowanych o średnicy nominalnej DN 400 lub większej i długości co najmniej 500,0 mb każda

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawcy muszą wykazać, że: a) dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi prawo do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (kierownik budowy/robót sieci cieplnej i sieci telemetrycznej): - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, b) kierownik budowy (posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, c) dysponują lub będą dysponować co najmniej czterema spawaczami, posiadającymi kwalifikacje zgodnie z normą PN-EN 287-1:2011 Egzamin kwalifikacyjny spawaczy. Spawanie. Część 1: stale - stosownie do wymagań § 27 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40, poz. 470).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi wykazać, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony) lub równowartość tej kwoty w innej walucie, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion) lub równowartość tej kwoty w innej walucie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 2. Karty katalogowe dla przepustnic zaporowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.70
  • 2 - Gwarancja na roboty budowlane - 0.18
  • 3 - Termin wykonania zamówienia - 0.12

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę umowy w następujących przypadkach: a) zmiany terminu wykonania umowy w okolicznościach opisanych w rozdziale IV ust. 4-6 SIWZ, b) wystąpienia robót zaniechanych, o których mowa w rozdziale XXVI ust. 4 SIWZ, c) odstąpienia od umowy w sytuacji wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w przypadkach o których mowa w art. 145 ust.1 ustawy PZP, d) urzędowej zmiany stawki podatku VAT z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie netto pozostanie nie zmienione, e) zmiany formy zabezpieczenie należytego wykonania umowy, f) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpec.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. 22-100 Chełm, ul. Towarowa 9, pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2015 godzina 10:30, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. 22-100 Chełm, ul. Towarowa 9, sekretariat pokój nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu: POIS.09.02.00-00-047/10-00 Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie miasta Chełm współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.