eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Remont ul. Wagonowej bocznej w Wyrach w km 0+001-0+220

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Wyry: Remont ul. Wagonowej bocznej w Wyrach w km 0+001-0+220
Numer ogłoszenia: 60237 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Dąbrowszczaków 133, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 3256800, faks 032 3256809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Wagonowej bocznej w Wyrach w km 0+001-0+220.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiot zamówienia: 1. Remont ulicy Wagonowej bocznej w Wyrach - zadanie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Remont ul. Wagonowej bocznej w Wyrach w km 0+001 - 0+220. Zakres objęty przedmiotem zamówienia obejmuje drogę gminną o nawierzchni gruntowej ulepszoną tłuczniem oraz frezem - ul. Wagonową boczną w Wyrach. Przedmiotowy fragment ul. Wagonowej bocznej w Wyrach, odcinek do remontu o długości 220 mb, o zmiennej szerokości wahającej się w przedziale około 4,0 do 5,0 m. Nawierzchnia nie jest ograniczona krawężnikami drogowymi, brak utwardzonych poboczy. a) Jezdnia Roboty planowane na ul. Wagonowej bocznej obejmują między innymi wykonanie robót pomiarowych celem wytyczenia trasy drogi w terenie. Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu uprzednio uzgodnionej z tut. Urzędem. Następnie dokonać należy cięcia piłą nawierzchni betonowych niespękanych na głębokości około 6 cm, w miejscu łączenia z głównym odcinkiem ul. Wagonowej. Kolejno należy wykonać koryto na szerokości 5,25 m, wyprofilować oraz zagęścić podłoże. Należy wykonać drenaż o 125 mm w podsypce filtracyjnej z piasku oraz żwiru, z otuliną z geowłókniny, odwadniający warstwy konstrukcyjne drogi. Wykonać warstwy odsączające z piasku w korycie i na poszerzeniach, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. Następnie wykonać podbudowę składającą się z 2 warstw, warstwa dolna z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 20 cm, oraz warstwa górna z kruszywa łamanego o grubość po zagęszczeniu 12 cm. Następnie należy dokonać skropienia emulsją na zimno podbudowy tłuczniowej (zużycie emulsji wynosić powinno 0,5kg/m2). Z kolei przystąpić do wykonania warstwy wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm (AC 16W Asfalt wielorodzajowy 50/70) warstwa wyrównawcza. Po ułożeniu warstwy wiążącej dokonać należy, mechanicznego oczyszczenia i skropienia warstwy, emulsją asfaltową na zimno (zużycie emulsji 0,5kg/m2). Następnie dokonać należy mechanicznego skropienia istniejącej podbudowy oraz warstwy wyrównującej (mineralno-bitumicznej). Na przedmiotowym odcinku ułożyć należy nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwę ścieralną) o grubości po zagęszczeniu min. 4cm z betonu asfaltowego AC 8S Asfalt wielorodzajowy 50/70. Wykonawca w sposób szczególny powinien zwrócić uwagę na granice działek drogowych, nie wchodząc w teren działek prywatnych. W razie wątpliwości Wykonawca wykona pomiary geodezyjne. b) pobocza i zjazdy Na przedmiotowym odcinku należy zabudować 220,0 m korytek ściekowych z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej, po lewej stronie jezdni, patrząc w kierunku skrzyżowania z głównym ciągiem ul. Wagonowej w Wyrach. Należy przewidzieć uzupełnienie poboczy z tłucznia kamiennego grubość 8 cm po zagęszczeniu. Umocnienie skarp i dna kanałów oraz wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami. Należy wykonać zjazdy do posesji o warstwach konstrukcyjnych: dolna warstwa z kruszywa łamanego 20 cm po zagęszczeniu, górna warstwa 10 cm po zagęszczeniu. Następnie warstwa wiążąca asfaltowa 4 cm oraz warstwa ścieralna asfaltowa 4 cm. Wykonanie krawężników betonowych o wymiarach 15 x 30 oraz 12 x 25 na podsypce cementowo piaskowej oraz obrzeży o wymiarach 30 x 8 cm. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia niwelety istniejącego terenu celem poprawnego skierowania wód opadowych z korytek ścieków. Odbiornikami wód docelowo będzie: - rów zlokalizowany przy skrzyżowaniu ul. Wagonowej (bocznej) z głównym ciągiem ul. Wagonowej, - przepust pod drogą znajdujący się w rejonie budynku nr 2 z ul. Rubinowej. 2. Remont ulicy Wagonowej bocznej w Wyrach - zadanie 2. a) Jezdnia Roboty planowane na ul. Wagonowej bocznej odcinek od posesji nr 10 D do końca, obejmują między innymi wykonanie robót pomiarowych celem wytyczenia trasy drogi w terenie. Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu uprzednio uzgodnionej z tut. Urzędem. Następnie dokonać należy cięcia piłą nawierzchni betonowych niespękanych na głębokości około 6 cm oraz rozebranie istniejącej podbudowy. Kolejno należy wykonać koryto na szerokości 4,00 m oraz długości 60,00 m, wyprofilować oraz zagęścić podłoże. Wykonać warstwy odsączające z piasku w korycie i na poszerzeniach, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. Następnie wykonać podbudowę składającą się z 2 warstw, warstwa dolna z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 20 cm, oraz warstwa górna z kruszywa łamanego o grubość po zagęszczeniu 12 cm. Następnie należy dokonać skropienia emulsją na zimno podbudowy tłuczniowej (zużycie emulsji wynosić powinno 0,5kg/m2). Z kolei przystąpić do wykonania warstwy wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm (AC 16W Asfalt wielorodzajowy 50/70) warstwa wyrównawcza. Po ułożeniu warstwy wiążącej dokonać należy, mechanicznego oczyszczenia i skropienia warstwy, emulsją asfaltową na zimno (zużycie emulsji 0,5kg/m2). Następnie dokonać należy mechanicznego skropienia istniejącej podbudowy oraz warstwy wyrównującej (mineralno-bitumicznej). Na przedmiotowym odcinku ułożyć należy nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwę ścieralną) o grubości po zagęszczeniu min. 4 cm z betonu asfaltowego AC 8S Asfalt wielorodzajowy 50/70. Należy przewidzieć uzupełnienie poboczy z tłucznia kamiennego grubość 8 cm po zagęszczeniu. b) rów w pasie drogowym Należy przewidzieć obustronne wykoszenie porostów ze skarp rowu na długości 120,00 m. Następnie oczyścić rów z namułu o grubości 10 cm, z wyprofilowaniem skarp oraz plantowaniem. Kolejno umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi. Dokonać humusowania skarp wraz z obsianiem przy grubości humusu 10 cm. Wykonawca w sposób szczególny powinien zwrócić uwagę na granice działek drogowych, nie wchodząc w teren działek prywatnych. W razie wątpliwości Wykonawca wykona pomiary geodezyjne. 3. Opis ceny ryczałtowej. Wykonawca w ryczałtowej cenie robót budowlanych wymienionych w ww opisie jest zobowiązany uwzględnić wszystkie koszty wynikające bezpośrednio z przyjętych rozwiązań technicznych jak i technologii prowadzenia robót. Ponadto powinien uwzględnić koszty nie wymienione przez Zamawiającego, a niezbędne do wykonania lub poniesienia przez Wykonawcę dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Ryczałtowa cena jest stała przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia i nie podlega zmianie. 4. Podane w szczegółowym opisie i przedmiarach robót nazwy materiałów oraz producentów należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się zastosowanie materiałów porównywalnych o nie gorszych parametrach technicznych oraz jakościowych. 5. Jeżeli zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. 6. Zamawiający żąda by zabudowane materiały były nowe oraz posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa. 7. Zalecane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy, gdzie realizowany będzie przedmiot zamówienia, w zakresie niezbędnym do przygotowania oferty - na własny koszt. 8. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2013 poz.1409), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401), pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. B. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny kod: 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do tego warunku. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2), według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończył, co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia polegającą na wykonaniu nawierzchni drogowej asfaltowej o powierzchni minimum 2.000 m2. Ocena spełniania ww warunku przez Wykonawcę będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2) oraz dokumentów, wymaganych przez zamawiającego i zostanie przeprowadzona zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do tego warunku. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2), według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w tym minimum 1 osobą do kierowania budową posiadającą uprawniania budowalne w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno-budowalnej (z dopuszczeniem w zakresie drogowym). Osoba posiadająca wymagane uprawnienia winna legitymować się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający określając wymogi dla ww osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania ww warunku przez Wykonawcę będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2) oraz dokumentów, wymaganych przez zamawiającego i zostanie przeprowadzona zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe), zgodnej z przedmiotem zamówienia co najmniej w wysokości 300.000,00 zł. Ocena spełniania ww warunku przez Wykonawcę będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2) oraz dokumentów, wymaganych przez zamawiającego i zostanie przeprowadzona zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 Pzp (zgodnie z dyspozycją art. 44 ustawy) - załącznik nr 2. 3. Wzór zobowiązania - załącznik nr 7. 4. Zaakceptowane i dołączone do oferty ogólne warunki umowy - załącznik nr 9. 5. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania Wykonawcy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Wójta Gminy, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określonego w SIWZ. 3. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 4. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy, wydłużenie czasu wykonania Umowy lub ceny umownej w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, b) zmian spowodowanych niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych (np. spadek temperatury, intensywne opady). W przypadku przerwania robót z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązany jest do pełnego zabezpieczenia terenu budowy i umożliwienia korzystania z nieruchomości własnym staraniem i na własny koszt (bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu). c) wystąpienia warunków geologicznych lub terenowych, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, d) nadzwyczajnej zmiany okoliczności, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbędnym do usunięcia rażącej straty Wykonawcy, e) ograniczenia zakresu robót (wystąpienia robót zaniechanych), f) zmiany stawki podatku VAT. 5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej umowie, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, d) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy mogą zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyry.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, pokój nr 1 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2015 godzina 12:45, miejsce: Ofertę można złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, Sekretariat, (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.