To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-18
Wrocław: Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót budowlanych w
obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia. Znak postępowania: ZP/PN/8/2015/WOU
Numer ogłoszenia: 60232 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28150 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót budowlanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia. Znak postępowania: ZP/PN/8/2015/WOU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót budowlanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia. 2.Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2015 r. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1)Opis Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 7; 2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 8; 3)Przedmiar Robót - Załącznik nr 9; 4)Projekt umowy. -Załącznik nr 10. 4.Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 Prawa budowlanego. 5.Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 6.Każdorazowo zakres robót zostanie określony w karcie remontu z wyszczególnieniem prac i ich ilości. B. 1.Wybrany Wykonawca, najpóźniej w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z limitem nie mniejszym niż 300.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 2.Wybrany Wykonawca na roboty budowlane udzieli gwarancję i wskaże jej okres obowiązywania w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, jednak nie krótszy niż 12 miesięczny. Na zamontowane drzwi i okna obowiązuje gwarancja producenta...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo-Handlowe MAROL Beata Chudzik- Węgrzynowska, Wilczyn, ul. Obornicka 24, 55-120 Oborniki Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 447157,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 440000,73
Oferta z najniższą ceną: 437848,67 / Oferta z najwyższą ceną: 479265,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT DACHU budynku administracyjno-biurowego DSDiK w Czadrowie Etap I (dach duży) i Etap II (dach kopertowy).
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Usługa dezynsekcji , deratyzacji, dezynfekcji i monitoringu w zakresie określonym w systemie HACCP
- SZP/242-059/2024 Dostawa drukarki 3D opartej na niskoenergetycznym addytywnym napawaniu laserowym dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa zestawu wirówek laboratoryjnych z wyposażeniem
- 37.2024 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
- prace remontowe elewacji, balkonów, klatek schodowych budynków mieszkalnych w zasobach mieszkaniowych KTBS Sp. z o.o.
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie.
- Roboty remontowe w budynku DS-1 (21-1) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.