eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa oczyszczalni ścieków dla wraz z przebudową pompowni ścieków i rozbiórką istniejącej oczyszczalni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-30

Warszawa: Budowa oczyszczalni ścieków dla wraz z przebudową pompowni ścieków i rozbiórką istniejącej oczyszczalni
Numer ogłoszenia: 60219 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. , ul. Syrokomli 6, 03-335 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 188 51 62, faks 22 188 51 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rewita.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni ścieków dla wraz z przebudową pompowni ścieków i rozbiórką istniejącej oczyszczalni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa oczyszczalni ścieków dla wraz z przebudową pompowni ścieków i rozbiórką istniejącej oczyszczalni. Adres inwestycji: obręb Solina, działki o nr ewid. 626/2 i 484. 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej oczyszczalni ścieków polegającej na: a) rozbudowie i przebudowie istniejącej nieużytkowanej kotłowni wraz ze zmianą użytkowania na oczyszczalnię ścieków, b)budowie infrastruktury towarzyszącej tj. m.in. przebudowie dwóch przepompowni, przebudowie kanału ścieków oczyszczonych, budowie zbiornika przylegającego do budynku kotłowni, na którym zlokalizowane zostanie pomieszczenie sitopiaskownika, budowie kanału ścieków surowych oraz kolektora ścieków oczyszczonych na działkach o nr ewid. 626/2 i 484 obręb Solina. c) budowie oczyszczalni ścieków o przepustowości dla Qśrd = 211 m3/d, przy RLM = 700. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1.Roboty rozbiórkowe budynku a) usunięcie ścian żelbetowych komory dozującej b) usunięcie ścian żelbetowych komory kompostowej c) usunięcie ścian żelbetowych komory krat stałych d) usunięcie ścian żelbetowych poletka osadowego e) usunięcie ścian żelbetowych studni zbiorczej f) usunięcie ścian żelbetowych zbiornika Imhoffa g) usunięcie ścian żelbetowych maszynowni wagonika ze ścianą oporową i rampą h) usunięcie ścian żelbetowych ściany oporowej i) usunięcie ścian żelbetowych osadnika wtórnego 2. Roboty adaptacyjne a) wykonanie komory osadu czynnego, wykonanie pomieszczenia sitopiaskownika, ocieplenia budynku, wykonanie zbiornika osadu nadmiernego b) ułożenie drogi tymczasowej c) złoże koksowe tj. załadunek i wywóz koksu oraz utylizacja koksu d) wywóz gruzu e) utylizacja eternitu f) zasypanie wykopów 3. Zagospodarowanie terenu Projektowane zagospodarowanie działki Połączenie terenu działki z drogami i polami manewrowymi: Istniejący dostęp do drogi publicznej, poprzez drogę wewnętrzną na dz. nr 627, 626/2, 647/2, 645, 643, 644, 617 obręb: Solina, dz. nr 382/2 obręb: Łobozew Górny, dz. nr 519/2 obręb: Łobozew Dolny. Drogę wjazdową i plac manewrowy w połączeniu z drogą istniejącą drogą publiczną oraz utwardzony teren wokół budynków i urządzeń naziemnych dający możliwość objazdu i manewrowania pojazdami obsługującymi oczyszczalnię. Poszczególne obiekty oczyszczalni: a) oczyszczalnia w istniejącym budynku składająca się z pomieszczeń: hali technologicznej, pomieszczenia odwadniania i higienizacji osadu, sterowni, łazienki oraz ciągu komunikacyjnego; b) iaskownik wraz z zbiornikiem retencyjnym. Fragment budynku w którym zlokalizowano obiekty oczyszczalni, stanowiły pomieszczenia starej kotłowni koksowej, obecnie nie funkcjonującej. W istniejącym budynku znajdują się również pomieszczenia magazynowe, warsztaty i garaże oraz węzeł sanitarny zawierający umywalnię, toalety oraz szatnię. W budynku znajduje się również pomieszczenie jadalni, wyposażone w podstawowe urządzenia do przygotowywania posiłków. Odległość zaplecza sanitarno-socjalnego nie przekracza 75 m od projektowanej oczyszczalni ścieków. Z zakresie opracowania planowania jest zieleń niska w postaci trawników. Inwestor nie planuje wycinki drzew i krzewów. 4. Budynek kubaturowy Na terenie objętym opracowaniem projektuje się dostosowanie budynku wielofunkcyjnego: a) fundamenty istniejące, w obszarze odsłonięcia fundamentów podczas wykonywania zbiornika retencyjnego, zaizolować przeciwwilgociowo masą typu dysperbit; b) ściany zewnętrzne, istniejące murowane z cegły ceramicznej wraz z tynkiem cementowo wapiennym wg projektu konstrukcji, projektuje się warstwę izolacji termicznej styropianem gr 12 cm + siatka + tynk naciągany, ziarno 1,5 mm w kolorze jasnym naturalnym; c) ściany wewnętrzne, projektowane murowane z cegły ceramicznej gr 12 cm + tynk cementowo wapienny wg projektu konstrukcji, pomalowane dwukrotnie farbami emulsyjnymi w kolorze jasnym; d) ściany zewnętrzne pom. sitopiaskownika, projektowane z pustaka MAX o gr 29 cm, dodatkowo warstwa izolacji termicznej styropianem gr 12 cm + siatka + tynk naciągany, ziarno 1,5 mm w kolorze jasnym naturalnym. W pomieszczeniu odwadniania i higienizacji osadu oraz pomieszczeniu sanitariatów na ścianach glazura do wysokości 2,0 m od posadzki. 1. dach, nad pomieszczeniem sitopiaskownika, więźba dachowa z krokwi drewnianych C24 lub C22 8x16 cm co 80 cm jednospadowe ze spadkiem 5% oparte na wieńcach ścian nośnych, płatwie 4x6 cm co 50 cm, folia wiatrowa przepuszczalna, blacha szedowa T35. Dolny pas strop: wełna mineralna gr. 18 cm, płyta GKF 15 mm. a. Odwodnienie na teren rynny i rury spustowe z PCV średnicy 160 mm w kolorze brązowym. Wody opadowe z nawierzchni dachów spłyną powierzchniowo w teren zielony - grunt. 2. posadzki, we wszystkich pomieszczeniach ceramiczne ułożone na wylewce cementowej 3. stolarka, okna z profili PCV - szklenie szyba zespolona podwójna, a) profile z przekładką współczynnik U=1,0 W/m2/K b) profile pięciokomorowe współczynnik U=0,95 W/m2/K c) izolacyjność akustyczna Rw=25 dB d) okucia typu WINHAUS obwiedniowe z rozszczelniaczami e) przykładowy producent firma Drutex-IGLOS lub równoważne. f) drzwi zewnętrze stalowe powlekane z wewnętrznym ociepleniem g) drzwi wewnętrzne z PVC, wypełnione poliuretanem. 4. Instalacje, budynek wyposażony w instalacje wod-kan, wentylacji mechanicznej, elektrycznej, grzewczej elektrycznej wg odrębnego opracowania 5. Odprowadzanie ścieków Oczyszczanie ścieków mechaniczne. Ścieki surowe będą doprowadzane do obiektu nowej oczyszczalni (zlokalizowanej w pomieszczeniach starej kotłowni) przewodem tłoczno-grawitacyjnym do sitopiaskownika umieszczonego w części naziemnej nowej stacji oczyszczania mechanicznego ścieków. Po separacji skratek i piasku ścieki zrzucane będą do podziemnej części obiektu, który stanowić będzie żelbetowy zbiornik retencyjny ścieków surowych. W zbiorniku zainstalowane będą dwie pompy zatapialne oraz mieszadło. Pracą pomp sterować będzie poziom ścieków w zbiorniku mierzony sondą hydrostatyczną. Zakres robót technologicznych związanych z realizacją Węzła - Z obejmuje: a) wykonanie i montaż rurociągów doprowadzających ścieki surowe (O206,0x3,0 AISI 304) wraz z kształtkami b) montaż zasuw odcinających na przewodzie tłocznym przed sitopiaskownikiem i na zrzucie ścieków do zbiornika dn 200 c) montaż mikrosita Ro9/300/3 (prod. Huber lub równoważne) d) montaż piaskownika cyrkulacyjnego Ro5C (prod. Huber lub równoważne) e) wykonanie przyłącza wodociągowego (PE80 SDR11 O32) i podłączenie go do mikrosita wężem elastycznym DN32 f) montaż dwóch pomp zatapialnych typu DP 3068.180 HT/220 Flygt na prowadnicach g) montaż armatury tj. zaworów zwrotnych kołnierzowych DN65 PN16 (prod. JAFAR) oraz zasuw międzkołnierzowych DN 65 PN16 h) montaż mieszadła na prowadnicach z żurawikiem SR4620.412SF /Flygt i) montaż hydrostatycznej sondy głębokości j) montaż pływaka. Montaż urządzeń i armatury ma być wykonany zgodnie z instrukcjami producenta, DTR urządzeń oraz dokumentacją techniczną. Całość prac montażowych należy wykonać wg założeń dokumentacji projektowej, a także wytycznych producentów urządzeń i armatury, zachowując przepisowe odległości oraz zapewniając dostęp do urządzeń i armatury w celu dokonania czynności rozruchowych i odbiorowych (dotyczy to głównie robót zanikających). Łączenie rurociągów, przewodów jak również układanie rurociągów w gruncie jak i próby ciśnieniowe należy wykonać wg zasad podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oczyszczanie ścieków biologiczne Węzeł B. Zakres robót technologicznych związanych z realizacją instalacji oczyszczania biologicznego (Węzeł B) obejmuje: a) montaż jednostki filtracyjnej VRM 20/120 / Huber b) montaż pompy permeatu /Huber c) montaż dmuchawy powietrza czyszczącego/Huber d) montaż dwóch pomp recyrkulacji osadu nadmiernego (np. KSB Amarex) e) montaż przepływomierza permeatu f) montaż sond hydrostatycznych z oprzyrządowaniem g) montaż mieszadeł w komorach beztlenowych na prowadnicach z żurawikiem SR4620.412SF /Flygt h) montaż mieszadeł w komorach niedotlenionych na prowadnicach z żurawikiem SR4620.412SF /Flygt i) montaż pomp recyrkulacji wewnętrznej na prowadnicy z żurawikiem 3127.426 typ N/Flyght j) montaż sond tlenu rozpuszczonego np. typ OxyMax (prod. Endress+Hauser) k) montaż sond gęstości osadu np. typ Turbimax(prod. Endress+Hauser) l) montaż przepływomierzy rec. wewnętrznej np. Promag L400/ Endress+ Hauser m) montaż przepływomierza ścieków oczyszczonych np. Promag L400/ Endress+ Hauser n) montaż przepływomierzy powietrza np. VA 400 o) montaż czujników ciśnienia p) montaż przepływomierzy rec. zewnętrznej np. Promag W10/ Endress+ Hauser q) montaż stacji dezynfekcji UV np. Wedeco LBX10 r) wykonanie i montaż rurociągów tłocznych (dn 65 AISI 316) wraz z montażem zasuw z DN65 (np. prod. JAFAR) s) montaż przewodów sprężonego powietrza (DN 100 AISI 316) wraz z armaturą: t) wykonanie i montaż rusztu napowietrzającego z dyfuzorami typu np. JetFlex TD 65 2 G u) montaż żurawików słupowych obrotowych (np. prod. PROMA). Montaż urządzeń i armatury ma być wykonany zgodnie z instrukcjami producenta, DTR urządzeń oraz dokumentacją techniczną. Całość prac montażowych należy wykonać wg założeń dokumentacji projektowej, a także wytycznych producentów urządzeń i armatury, zachowując przepisowe odległości oraz zapewniając dostęp do urządzeń i armatury w celu dokonania czynności rozruchowych i odbiorowych. Mocowanie przewodów należy wykonać poprzez zastosowanie podpór pionowych, poziomych oraz podwieszanych. Łączenie rurociągów, przewodów i próby ciśnieniowe należy wykonać wg zasad podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6) Wytyczne sterowania procesem oczyszczania ścieków: a) praca sitopiaskownika załącz/wyłącz na podstawie wskazań pracy pomp w przepompowni ścieków, b) mieszadło w zbiorniku retencyjnym - praca ciągła, wyłączenie i załączenie na podstawie wskazań sondy pomiaru poziomu w zbiorniku, c) praca pomp ścieków oczyszczonych mechanicznie - załącz/wyłącz na podstawie wskazań sondy pomiaru poziomu w zbiorniku, d) dodatkowa kontrolny pomiar poziomu z pomocą sond pływakowych e) mieszadło w komorze beztlenowej - praca ciągła, f) mieszadło w komorze niedotlenionej (denitryfikacji) - praca ciągła, g) pomiar stężenia tlenu rozpuszczonego, stężenia suchej masy w komorach beztlenowej, niedotlenionej i komorze nitryfikacji, pomiar ciągły, bieżąca rejestracja wskazań + raporty dzienne, tygodniowe, miesięczne, h) praca pompy recyrkulacji wewnętrznej wydatek sterowany (nastawiany) poprzez ręczne nastawienie wartości w szafce sterowniczej; wydatek recyrkulacji wewnętrznej rejestrowany przepływomierzem elektromagnetycznym na przewodzie recyrkulacji wewnętrznej + raporty dzienne, tygodniowe i miesięczne, i) pomiar stężenia suchej masy w komorze filtra membranowego: bieżąca rejestracja wskazań + raporty dzienne, tygodniowe, miesięczne, j) praca pompy ścieków oczyszczonych: ciągła, załącz/wyłącz na podstawie wskazań sondy pomiaru poziomu w komorze filtra, k) praca pompy recyrkulacji zewnętrznej: ciągła, wydatek recyrkulacji nastawialny poprzez ręczne nastawienie wartości w szafce sterowniczej, wydatek recyrkulacji rejestrowany przepływomierzem elektromagnetycznym na przewodzie recyrkulacji zewnętrznej + raporty dzienne, tygodniowe, miesięczne, l) sterowanie pompami dozującymi PIX poprzez ręczne nastawianie wartości ilości dozowanego PIX m) sterowanie pracą dmuchaw poprzez ręczne nastawienie ilości powietrza w szafce sterowniczej, ilość powietrza mierzona przepływomierzem na przewodzie tłocznym, bieżąca rejestracja + raporty dzienne, tygodniowe, miesięczne, n) rejestracja ilości ścieków oczyszczonych poprzez wskazania przepływomierza na przewodzie tłocznym, rejestracja bieżąca + raporty dzienne, tygodniowe, miesięczne. 7) Gospodarka osadowa Węzeł G. Zakres robót technologicznych związanych z gospodarką osadową obejmuje: wykonanie rurociągu doprowadzającego osad do instalacji odwadniania osadu (O54,0x2,0 AISI 316) a) montaż mieszadła w zbiorniku przygotowania osadu montowanego na prowadnicy z żurawikiem b) montaż pompy osadu uwodnionego c) montaż przepływomierza do pomiaru ilości osadu d) montaż przepływomierza do pomiaru ilości polielektrolitu e) montaż urządzenia do dawkowania i wymieszania polielektrolitu z osadem f) montaż reaktora flokulacji g) montaż prasy odwadniającej h) montaż sprężarki i) montaż pompy koncentratu polielektrolitu j) montaż pompy dozowania flokulantu k) montaż przenośnika ślimakowego osadu odwodnionego l) montaż zasobnika wapna m) montaż dozownika śrubowego wapna n) montaż szafy zasilająco - sterowniczej o) montaż zbiornika polielektrolitu p) montaż pompy dozującej PIX q) montaż pływaków r) montaż sondy hydrostatycznej z oprzyrządowaniem s) montaż czujników ciśnienia t) montaż zasuwy na przewodzie ssawnym osadu nadmiernego u) montaż zasuwy na przewodach osadu nadmiernego v) wykonanie rurociągu doprowadzającego osad na pompę nadawy w) wykonanie rurociągu ze zbiornika przygotowania polielektrolitu x) wykonanie rurociągu spustowego z prasy y) wykonanie odwodnienia liniowego w posadzce. Montaż urządzeń i armatury ma być wykonany zgodnie z instrukcjami producenta, DTR urządzeń oraz dokumentacją techniczną. Całość prac montażowych należy wykonać wg założeń dokumentacji projektowej, a także wytycznych producentów urządzeń i armatury, zachowując przepisowe odległości oraz zapewniając dostęp do urządzeń i armatury w celu dokonania czynności rozruchowych i odbiorowych. Mocowanie przewodów należy wykonać poprzez zastosowanie podpór pionowych, poziomych. Łączenie rurociągów, przewodów i próby ciśnieniowe należy wykonać wg zasad podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8) Instalacja napowietrzania Zakres robót technologicznych związanych z realizacją instalacji napowietrzania obejmuje: a) montaż dwóch dmuchaw typu Atlascopco BAH 6_10 w obudowie dźwiękochłonnej b) montaż dwóch zaworów zwrotnych c) montaż zaworów kulowych do sprężonego powietrza DN 100 d) wykonanie dwóch odejść sprężonego powietrza DN 100 ze stali nierdzewnej, e) montaż dyfuzorów w komorach napowietrzania. Montaż urządzeń i armatury ma być wykonany zgodnie z instrukcjami producenta, DTR urządzeń oraz dokumentacją techniczną. Całość prac montażowych należy wykonać wg założeń dokumentacji projektowej, a także wytycznych producentów urządzeń i armatury, zachowując przepisowe odległości oraz zapewniając dostęp do urządzeń i armatury w celu dokonania czynności rozruchowych i odbiorowych. Mocowanie przewodów należy wykonać poprzez zastosowanie podpór pionowych, poziomych. Łączenie rurociągów, przewodów i próby ciśnieniowe należy wykonać wg zasad podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9)Urządzenia dodatkowe Zakres robót związanych z montażem dodatkowych urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni obejmuje następujące elementy: a) montaż wciągarki elektrycznej do obsługi filtra membranowego typ TWER2M b) montaż automatycznej stacji poboru próbek POLEKO 2002E c) montaż zestawu hydroforowego o podwyższenia ciśnienia wody technologicznej. Montaż urządzeń i armatury ma być wykonany zgodnie z instrukcjami producenta, DTR urządzeń oraz dokumentacją techniczną. Całość prac montażowych należy wykonać wg założeń dokumentacji projektowej, a także wytycznych producentów urządzeń i armatury, zachowując przepisowe odległości oraz zapewniając dostęp do urządzeń i armatury w celu dokonania czynności rozruchowych i odbiorowych. Mocowanie przewodów należy wykonać poprzez zastosowanie podpór pionowych, poziomych. Łączenie rurociągów, przewodów i próby ciśnieniowe należy wykonać wg zasad podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10) Rozruch instalacji Ostatnią fazą realizacji inwestycji jest rozruch i przekazanie jej do eksploatacji. W czasie rozruchu ujawniają się wszystkie usterki projektowania, wykonawstwa budowlanego oraz zainstalowanych maszyn i urządzeń, które w trakcie rozruchu powinny być usunięte lub dostosowane do zaistniałych warunków technologicznych czy budowlanych. Rozruch powinien być poprzedzony próbami montażowymi wykonanymi w ramach prac budowlano-montażowych. Warunkiem przystąpienia do rozruchu oczyszczalni cieków jest: a) całkowite zakończenie robót budowlano-montażowych; b) protokolarne stwierdzenie przeprowadzenia prób montażowych przez wykonawców montażu instalacji oraz urządzeń; c) przedłożenie protokołów i zaświadczeń z przeprowadzenia prac regulacyjno-pomiarowych oraz odbiorów specjalistycznych; d) przedłożenie atestów, zaświadczeń, protokołów prób w/g potrzeb zgodnie z warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych lub z projektami technicznymi urządzeń instalacji; e) usunięcie usterek budowlano-montażowych ujawnionych w okresie przeprowadzania prób montażowych. Prace regulacyjno pomiarowe obejmujące sprawdzenie, uruchomienie i wyregulowanie stacji oraz rozdzielni elektrycznych, cechowanie, próby ruchowe i regulacyjne aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki powinny umożliwić wykonanie rozruchu urządzeń i instalacji technologicznych. Prace rozruchowe powinny obejmować: a) przygotowanie do uruchomienia urządzeń instalacji b) przeprowadzenie kompleksowych prób ruchowych maszyn i urządzeń c) regulacji urządzeń energetycznych, technologicznych i kontrolno-pomiarowych d) kontroli rejestracji parametrów technicznych i technologicznych uzyskanych w trakcie przeprowadzenia prób rozruchowych; e) zaznajomienie przyszłej załogi eksploatacyjnej użytkownika z obsługi urządzeń i instalacji; f) opracowanie sprawozdań technicznych z przebiegu rozruchu i ostatecznych wyników prac rozruchowych. Przedsiębiorstwa specjalistyczne biorące udział w realizacji budowy oczyszczalni ścieków powinny wziąć udział w pracach rozruchowych tworzyć Grupę Rozruchową lub delegując pracowników o odpowiednich kwalifikacjach do dyspozycji jednostki przeprowadzającej rozruch. Przygotowanie rozruchu polega na: a) powołaniu kierownictwa rozruchu b) określeniu ilości i liczebności branżowych grup rozruchowych; c) przygotowaniu przez wykonawcę odpowiednich warunków umożliwiających operatywną pracę kierownictwa rozruchu i branżowych grup rozruchowych; d) zapewnieniu odpowiednich warunków socjalno-bytowych przyszłej załodze rozruchowej; e) czynnym udziale w koordynowaniu przebiegu końcowej fazy robót budowlano-montażowych i prób montażowych; f) opracowaniu specjalnych, w miarę potrzeb szczegółowych, instrukcji rozruchowych lub dokumentacji wynikających z potrzeb rozruchu. Realizacja rozruchu obejmuje następujące czynności: a) sprawdzenie zgodności wykonania obiektów z projektami lub zgodności z dokumentacją powykonawczą uzgodnioną z autorskim biurem projektów; b) przeprowadzenie prób rozruchowych w trzech fazach: a. rozruch mechaniczny b. rozruch hydrauliczny na wodzie, c. rozruch technologiczny na ciekach; c) prowadzenie na bieżąco dokumentacji rozruchowej na każdym stanowisku pracy; d) opracowanie warunków dopuszczenia poszczególnych urządzeń i instalacji do eksploatacji wstępnej; e) opracowanie sprawozdania końcowego z wykonanych prac rozruchowych; f) rozliczenie kosztów rozruchu (płace, koszty zużytych materiałów, energii elektrycznej, transportu itp.); g) szkolenie załogi; h) wykonanie instrukcji obsługi; i) przekazanie obiektów do eksploatacji; j) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 11) Maszyny, urządzenia i materiały. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy maszyny, urządzenia i materiały 12) Sieci a) instalacje oświetleniowe wewnętrzne - część socjalna i bytowa b) instalacje gniazd 230V oraz teleinformatycznych - część socjalna i bytowa c) instalacje gniazd 230/400V - część technologiczna d) instalacje technologicznej e) uruchomienie systemu automatyki f) pomiary instalacji g) roboty instalacji wentylacji h) roboty wod.-kan. i pompownia PL i) wykonanie sieci wodociągowej Szczegółowy zakres robót określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - konstrukcja, technologia, wod.kan. 2) Opisy techniczne projektu wykonawczego branże architektoniczna, technologiczna, elektryczna, sanitarna, konstrukcyjna oraz projekt rozbiórki istniejącej oczyszczalni ścieków.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2134, zwana dalej Pzp), do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany będzie wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 135.000,00 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek szczegółowy: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę polegającą na wybudowaniu oczyszczalni ścieków o średniej przepustowości minimum 200 m3/dobę. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców musi wykazać spełnienie powyższego warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. wskaże do uczestnictwa w wykonywaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: a) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy posiadającą następujące kwalifikacje: a.1.uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, a.2. co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym doświadczenie przy budowie oczyszczalni ścieków, o średniej przepustowości minimum 200 m3/dobę; b) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót sieciowych posiadającą następujące kwalifikacje: b.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, b.2. co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym doświadczenie przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej; c) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót elektrycznych posiadającą następujące kwalifikacje: c.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, c.2. co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w robotach elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym w zakresie AKPiA. d) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót - branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą następujące kwalifikacje: d.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, d.2. co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013, nr 1409 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014, poz. 1278). Dopuszcza się uprawnienia równoważne - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.). Wymagane w tym punkcie okresy doświadczenia zawodowego, należy liczyć do upływu terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wymagany okres 3-letniego doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres łącznie 36 miesięcy pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w trakcie faktycznej realizacji robót (okresy doświadczenia nie mogą się pokrywać). Dane te powinny jasno wynikać z treści załączanej do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawcy tabeli, dlatego wymaga się podania dokładnych dat rozpoczęcia i zakończenia robót, którymi kierował dany specjalista (dd/mm/rrrr - dd/mm/rrrr). Wszystkie wymienione powyżej, osoby winny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia, tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych oraz prawnych. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji ww. Specjalistów przez jedną osobę jedynie w zakresie pełnienia funkcji Kierownika Budowy oraz Kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej. Wymienione powyżej osoby (wymagani Kluczowi Specjaliści) nie wyczerpują wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy i winny być traktowane jako minimalne wymogi Zamawiającego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że: a) posiada w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 (trzy) miliony złotych; W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał finansowy i ekonomiczny w zakresie wykazania spełniania warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej. b) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 3 (trzech) milionów złotych. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał finansowy i ekonomiczny w zakresie wykazania spełniania warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 9.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu 1) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, nie przekroczy 9, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 9, Zamawiający zaprosi do składania ofert 9 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę. W takim przypadku przy wyborze Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, Zamawiający będzie kierował się liczbą należycie wykonanych zamówień, , o których mowa w sekcji III.3.2) w sposób taki, że za każdą wykazaną robotę budowlaną zgodną z w/w warunkiem udziału w postępowaniu Wykonawca otrzyma 1 punkt. Ocenie podlegać będą maksymalnie 3 zamówienia o największej wydajności, potwierdzonych dokumentami poświadczającymi wykonanie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i należycie ukończonych. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma tę samą liczbę punktów, o kolejności decydować będzie łączna wartość brutto maksymalnie 3 zamówień o największej wartości wybranych spośród wszystkich należycie wykonanych, ujętych w wykazie, w ten sposób, że wyższą lokatę otrzyma Wykonawca, który wykonał zamówienia o największej łącznej wartości brutto, a Wykonawcy, którzy wykonali zamówienia o niższych łącznych wartościach brutto, odpowiednio kolejne, niższe lokaty. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za zamówienia wykonane przez te podmioty.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi za wady - 15

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
Aukcja nie będzie prowadzona

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia zaproszonym wykonawcom
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., ul. Syrokomli 6, 03-335 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 13:00, miejsce: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., ul. Syrokomli 6, 03-335 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu zobowiązaniu są złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w Ogłoszeniu o zamówienie. 2. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć pełnomocnictwo do podpisywania wniosku i jego załączników, o ile to prawo nie wynika z innych dokumentów, złożonych wraz z wnioskiem. Pełnomocnictwo do podpisania oferty zostanie złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył w formie oryginału formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz listę podmiotów należących do grupy kapitałowej. Pozostałe oświadczenia i dokumenty wymienione w ogłoszeniu można złożyć w formie oryginału lub kopii. Kopie mają być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy, (nie dotyczy poświadczenia pełnomocnictwa). Poświadczenie za zgodność z oryginałem należy sporządzić w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. podpis wraz z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko. 4. W przypadku wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których polega wykonawca na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy lub osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów. 5. Jeśli Wykonawca składając wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z jego załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 3 ustawy Pzp zobowiązany jest nie później niż w terminie składania wniosków, zastrzec, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do wniosku oferty pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z ustawy, Zamawiający będzie miał podstawę do uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.). 6. Informacja o złożonym wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. 7. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenia zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, zgodnie z art. 24 ust. 2a Pzp. 8. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej oferty. 9. Na wniosek Wykonawcy przesłany na adres e-mail: zp@rewita.pl Zamawiający prześle formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w formie edytowalnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.