eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Dostawa i montaż węzła zrębkowania zrzyny poprodukcyjnej tartacznej na bazie rębaka bębnowego na potrzeby funkcjonowania elektrociepłowni w Lęborku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-05-30

Lębork: Dostawa i montaż węzła zrębkowania zrzyny poprodukcyjnej tartacznej na bazie rębaka bębnowego na potrzeby funkcjonowania elektrociepłowni w Lęborku.
Numer ogłoszenia: 60159 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork , ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż węzła zrębkowania zrzyny poprodukcyjnej tartacznej na bazie rębaka bębnowego na potrzeby funkcjonowania elektrociepłowni w Lęborku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż węzła zrębkowania zrzyny poprodukcyjnej tartacznej o długości maksymalnej 2,5m na bazie rębaka bębnowego zgodnie z opisem zawartym w pkt. II do VI niniejszego działu. Przewidziana lokalizacja węzła zrębkowania to zachodnia strona hali magazynowej (od strony placu składowego zrzyny,lokalizacja pokazana na Załączniku nr 1 do SIWZ).II.Zakres zamówienia obejmować będzie dostawę, montaż niżej wymienionych elementów:1.Przenośnik łańcuchowy poprzeczny 4przęsłowy z wypełnioną podłogą i burtami o długości min. L=11m i szerokości min. B=4,2m (przystosowany do pracy na zewnątrz budynku).2.Przenośnik poprzeczny schodowy (separator) o długości min. L=2,8m i szerokości min B=4,2m (przystosowany do pracy na zewnątrz budynku).3.Przenośnik wibracyjny o długości min. L=7m, i szerokości B dostosowanej do oferowanego rębaka (przystosowany do pracy na zewnątrz budynku).4.Rębak bębnowy o minimalnej wydajności zrębkowania 15mp na godz. zainstalowany wewnątrz hali magazynowej (szczegółowe wymagania dla rębaka podano w pkt.IV. 5.Przenośnik zgrzebłowy dwułańcuchowy (redler) do zrębek o długości min. 14m i szerokości min. 0,65m o wysokości podnoszenia 5,5m. Przenośnik zgrzebłowy wykonany z blachy o gr. blachy max. 6mm. Masa 1 mb przenośnika nie powinna przekraczać 150 kg. Jego sztywność powinna pozwalać na zamontowanie go na wspornikach stalowych zamocowanych do ściany oporowej w magazynie. Przenośnik zgrzebłowy wykonany jako modułowy z możliwością dalszej rozbudowy. III.Wymagania dla instalacji elektrycznej.1.Należy wykonać instalację zasilania węzła zrębkowania w zakresie opisanym w Załączniku nr 3 do SIWZ (Projekt instalacji elektrycznej). 2.Należy dostarczyć kompletną instalację sterowania, zasilania oraz sygnalizacji dla wszystkich urządzeń dostarczonych i zainstalowanych zgodnie z pkt. II.IV.Wymagania dla dostarczanego rębaka bębnowego:1.Rębak do produkcji długich zrębków, przez podawanie przenośnikiem wibracyjnym. 2.Materiał do zrębkowania to głównie drewno iglaste oraz liściaste w postaci odpadów tartacznych (zrzyny, opoły).3.Wydajność zrębkowania to min. 15 mp wsadu na godzinę. 4.Wielkość zrębka max. 50mm. Dane techniczne:-wysokość wlotu:min. 200 mm,-szerokość wlotu:min. 800 mm,-długość zrębka:ok. 50 mm, przy sicie 90x90 mm,-ilość noży:min. 2 szt.,-posuw:min. 25 m/min.,-silnik główny:min. 90 kW,-wydajność wejściowa rębaka:od 15 do 20 mp/godz,-rolki wprowadzające:2 szt.,-średnica wirnika:min. 580 mm,-obroty wirnika:min. 590 obr/min,-silnik posuwu:min. 2 x 2,2 kW,-zasilanie:230/400, 50 Hz. Konstrukcja rębaka:rębak z horyzontalnym podawaniem odpadów, stalowy wirnik z dwoma nożami zrębkującymi oraz wymiennymi płytami podnożowymi,obudowy łożysk mocowane na śruby do bocznych ścian rębaka,stalowe ryflowane rolki posuwowe ze specjalnie utwardzoną powierzchnią,dolny wylot do odbioru zrębków, Rębak wyposażony minimum w:-wirnik z wymiennymi płytami podnożowymi,-wysuwane gniazdo przeciwnoża,-wymienna płyta ścieralna przez przeciwnożem,-wirnik i kieszenie noży pokryte stalą trudnościeralną odpowiadającą pod względem trudnościeralności min. HARDOX 400,-noże zrębkujące wielokrotnego ostrzenia,-przeciwnóż z dwiema krawędziami tnącymi, wielokrotnego ostrzenia,-drugi przeciwnóż do rozdrobnienia niedorębów,-sito do wyłapania i rozdrobnienia niedorębów, -koło pasowe dobrane do silnika głównego, -układ hydrauliczny zawierający hydrauliczną pompę (manualna), akumulator, cylindry hydrauliczne, manometr, zawory, który pozwoli co najmniej na sterowanie dociskiem górnych rolek posuwu do materiału oraz podnoszenie układu górnych rolek posuwu celem czyszczenia i wymiany noży, -napęd posuwu złożony z minimum 2-motoreduktorów,-skrzynka elektryczna zabezpieczeń obsługi rębaka z niezbędnymi elementami kontroli przeciążenia rębaka oraz zapewnienia bezpieczeństwa obsługi przy serwisowaniu,-zestaw przyrządów do ustawiania wysunięcia noży.V.Opis robót budowlanych związanych z wykonaniem węzła zrębkowania.1.Należy zaprojektować i wykonać fundamenty pod przenośnik łańcuchowy poprzeczny, przenośnik poprzeczny schodowy i przenośnik wibracyjny jeśli nośność aktualnie eksploatowanego utwardzenia placu składowego jest niewystarczająca.2.W ścianie muru oporowego magazynu biomasy wykonać otwór o wymiarach niezbędnych dla swobodnej instalacji i eksploatacji przenośnika wibracyjnego.3.Krawędzie wykonanego otworu zabezpieczyć kątownikami stalowymi o gr. min. 50 mm powiązanymi między sobą.4.Należy zaprojektować i wykonać fundamenty pod rębak i przenośnik łańcuchowy węzła zrębkowania jeśli nośność istniejącej posadzki w magazynie biomasy jest niewystarczająca.5.Należy zaprojektować i wykonać wsporniki stalowe mocowane do ściany oporowej wewnątrz magazynu biomasy, o wytrzymałości i nośności niezbędnej do przeniesienia obciążeń od przenośnik łańcuchowego razem z transportowaną zrębką. VI.Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca:1.Przeprowadzi montaż u Zamawiającego: podłączenie, uruchomienie, szkolenie obsługi.2.Dostarczy pełną dokumentację techniczną powykonawczą w języku polskim, w tym certyfikaty i atesty, CE dla zainstalowanych urządzeń, instrukcje obsługi i konserwacji urządzeń oraz katalog części zamiennych, książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu (w okresie gwarancyjnym podjęcie czynności naprawczych w czasie do 48 h od momentu zgłoszenia uszkodzenia), dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, książki przeglądów serwisowych z harmonogramami przeglądów okresowych wymaganych przez Wykonawcę.3.Przeprowadzi pomiary rezystancji przewodów i skuteczności zerowania wykonanej instalacji udokumentowane protokołami podpisanymi przez uprawnione osoby.4.Zabezpieczy konstrukcje urządzeń antykorozyjnie co najmniej dwoma warstwami powłok malarskich.5.Konstrukcje urządzeń transportowych winne być wykonane ze stali (dwuteowniki HEB, profile zamknięte, blachy) w gatunku S 355 J2 G3.6.Łańcuchy pociągowe płytkowe, M112 i M 160 (sworzeń i tulejka - nawęglane i hartowane, płytki ulepszane).7.Udzieli gwarancji na kompletny węzeł zrębkowania min. 12 m-cy licząc od dnia odbioru końcowego zadania.8.Wykonawca zobowiązany jest w cenie przedmiotu zamówienia wykonać naklejki informacyjne o Szwajcarsko Polskim Programie Współpracy i okleić urządzenia zgodnie z wytycznymi Programu, zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów dot. informacji i promocji zamieszczonymi na stronie: https://www.programszwajcarski.gov.pl/media/3302/Informacja_promocja_wytyczne.pdf 9.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu urządzenia fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2015 lub 2016.10.Zapłata należności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w treści faktury VAT, w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 11.Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacjach technicznych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 12.Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe (Zamawiający przewiduje dwa etapy: dostawa urządzeń - I etap, montaż - II etap), a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów.13.Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy.14.Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie uzgodnionych etapów zadania zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur.15.Zamawiający informuje Wykonawców, że w okresie realizacji zamówienia będzie finansował wykonanie poszczególnych etapów w okresach wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym. Płatności będą dokonywane w odniesieniu do bezusterkowego zakończenia poszczególnych elementów wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym.16.Przedmiotowe zadanie jest realizowane w ramach Projektu pn.:Budowy elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lębork w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Prawa zamówień publicznych. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20% wartości zamówienia. Zamówienia uzupełniające mogą w szczególności obejmować:uzupełnienie wyposażenia węzła.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: Dostawa i montaż węzła zrębkowania na potrzeby funkcjonowania elektrociepłowni w Lęborku. 3.2.W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 10.06.2016 r. do godziny 11:45, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 3.3.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4.Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. Kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1.wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5.2.wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.Zamawiający zwróci wadium: 6.1.wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 6.2.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3.niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia obejmującego dostawę rębaka o wydajności powyżej 12 mp wsadu na godzinę. Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz Załącznika nr 8 - Wykaz dostaw. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dotyczy jednej dostawy rębaka o wydajności powyżej 12 mp wsadu na godzinę.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą również następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony Załącznik Nr 7 do SIWZ 1.2.Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 1.3.Klauzulę antykorupcyjną stanowiącą Załącznik nr 12 do SIWZ. 2.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Dziale III.4.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 3.Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w Art. 24 ust. 1 pkt. 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 4.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. 6.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Dziale III.4.2), III.4.3), pkt. 2, 3 niniejszego Działu. 7.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt. 5 niniejszego Działu odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 8.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione w punktach III.4.2), III.4.3), III.4.4) oraz pkt. 2, 3 niniejszego Działu każdy z Wykonawców składa indywidualnie; dokumenty wymienione w punktach III.4.1) oraz pkt. 1.1 i 1.3. niniejszego Działu składa Pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. 10.Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Załączona do oferty kopia wymaganego dokumentu musi być poświadczona za zgodność z oryginałem podpisem złożonym przez uprawnionego(-ych) przedstawiciela(i) wykonawcy. 11.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 12.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13.Dołączenie nie poświadczonej kopii Zamawiający traktuje jako brak danego dokumentu. 14.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 15.Dowodami o których mowa w Dziale III.4.1) są: -poświadczenie -oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia 16.W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w Dziale III.4.1) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 15.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Długość okresu gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Prawa zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Poniższe postanowienia stanowią dopuszczalny katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający określa następujące warunki zmiany: 1. W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT możliwe będzie zawarcie aneksu w zakresie zmiany wynagrodzenia dla Wykonawcy w zakresie wynikającym ze zmiany stawki VAT, 2.Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie: 2.1.w przypadku udzielenia wykonawcy dostaw zamówień uzupełniających, jeżeli ich wykonanie spowoduje taką konieczność; 2.2 w przypadku opóźnienia w wykonaniu zamówienia z następujących przyczyn: a) przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, m.in. konieczność dokonania ustaleń i udzielenia wyjaśnień; b) inne przyczyny, za które nie odpowiada Wykonawca. Dopuszczalne są zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1. zmiana nr rachunku bankowego, 2. zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ, 3. zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lęborku Wydział Realizacji Inwestycji (pok. C105) ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2016 godzina 11:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego w Lęborku - BOX nr 1, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach Projektu: Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lębork w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.