eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Polepszenie jakości utrzymania dróg powiatowych poprzez dosprzętowienie parku maszynowego Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy. Leasing operacyjny z opcją wykupu 1 szt. fabrycznie nowej koparki kołowej wraz z osprzętem.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-10-13



Ogłoszenie nr 600990-N-2017 z dnia 2017-10-13 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: Polepszenie jakości utrzymania dróg powiatowych poprzez dosprzętowienie parku maszynowego Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy. Leasing operacyjny z opcją wykupu 1 szt. fabrycznie nowej koparki kołowej wraz z osprzętem.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 93271204100000, ul. ul. Wrocławska  9 , 55100   Trzebnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 873 090, e-mail drogi@powiat.trzebnica.pl, faks 713 873 090.
Adres strony internetowej (URL): www.drogi.trzebnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.drogi.trzebnica.pl/download/siwz-leasing operac.z opcja wykupu 1szt.fabr.now.kop.kol.wraz z osprzętem- 2przet.-13.10.2017r. dr.zip


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.drogi.trzebnica.pl/download/siwz-leasing operac.z opcja wykupu 1szt.fabr.now.kop.kol.wraz z osprzętem- 2przet.-13.10.2017r. dr.zip


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Polepszenie jakości utrzymania dróg powiatowych poprzez dosprzętowienie parku maszynowego Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy. Leasing operacyjny z opcją wykupu 1 szt. fabrycznie nowej koparki kołowej wraz z osprzętem.
Numer referencyjny: DTiZP/200/17/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Polepszenie jakości utrzymania dróg powiatowych poprzez dosprzętowienie parku maszynowego Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy. Leasing operacyjny z opcją wykupu 1 szt. fabrycznie nowej koparki kołowej wraz z osprzętem. Dostawa w formie leasingu fabrycznie nowej koparki kołowej wraz z osprzętem - 1 sztuki. Rok produkcji koparki: 2017 Rok produkcji osprzętu (tj. muczer, kosiarka bijakowa) nie wcześniej niż w 2017 r. Warunki Leasingu: Leasing operacyjny rozliczany w walucie Złoty polski Liczba rat leasingowych 35 + opłata wstępna Okres leasingu 36 miesięcy Wartość wpłaty wstępnej 0 % wartości brutto dla koparki, 5 % wartości brutto dla mulczera 10 % wartości brutto dla kosiarki bijakowej Wartość wykupu koparki wraz z osprzętem po zakończonej umowie leasingu 1 % Postanowienia dodatkowe: - Zaoferowana koparka kołowa wraz z osprzętem jest formalnie nowa, jak również wszystkie podzespoły i elementy są formalnie nowe. - Zaoferowana koparka kołowa w żadnym elemencie nie była i nie jest uszkodzona i jest dopuszczona do ruchu przez właściwy organ. Koparka kołowa wraz z osprzętem. UWAGA: koparka wraz z osprzętem winna być dostarczona w całości z kompatybilnym sprzętem umożliwiającym pracę bez ponoszenia dodatkowych kosztów dostosowania współpracujących części. Nie dopuszcza się ofert częściowych. 1. Koparka kołowa. 1. Fabrycznie nowa koparka kołowa. Rok produkcji 2017. 2. Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności nie większej niż 4.4 l, 4 cylindrowy, - moc minimalna 81kW czyli 109 KM, - waga maszyny 11-12 ton. - moment obrotowy min. 516 Nm przy 1500 obr. Min., - zgodny z europejskim standardem emisji spalin poziom T4Final lub nowszy, - silnik w technologii bez filtra cząstek stałych DPF, - silnik umieszczony poniżej wieńca obrotu koparki. 3. Minimalna wydajność pompy hydraulicznej roboczej: 158 l/min, - ciśnienie układu hydraulicznego nie mniej niż 280 bar, - elektronicznie sterowany układ korzystający z dwóch pomp tłokowych o zmiennym wydatku oraz dwóch pomp zębatych dla układu kierowniczego, hamulcowego i chłodzenia, - filtr na układzie hydraulicznym powrotnym wychwytujący cząstki do 10 mikronów, - układ kierowniczy hydrauliczny z trybami 4 kół skrętnych, 2 kół skrętnych i tzw. Tryb "kraba", - serwosterowanie układem hydraulicznym zapewniające szybkie cykle pracy maszyny oraz duży komfort pracy operatora, możliwość przełączania sterowania ISO/SAE. 4. Rozstaw osi 2 600 mm - 2 700 mm, - szerokość z oponami 2 400 mm - 2 430 mm. - prześwit pod pojazdem 295 mm - 350 mm, - niezależnie sterowane podpory z przodu maszyny, - lemiesz spycharkowy z tyłu maszyny, - stabilizatory/podpory sterowane niezależnie z przodu maszyny, 5. Nośność osi 14 ton, - wahania tylnej osi +/- 8 stopni. 6. Napęd hydrostatyczny z silnikiem tłokowym i przekładnią bezstopniową, - wydajność pompy hydraulicznej do zasilania układu jezdnego min 180 l/min przy 2200 obr./min, - ogumienie 8-krotne (koła bliźniacze - opony bliźniacze), opony nowe z roku produkcji 2017, - napęd na 4 koła. 7. Zbiornik paliwa nie mniejszy niż 160 l. 8. Minimalna prędkość jazdy 35 km/h. 9. Hydrauliczny układ hamulcowy, dwuobwodowy układ hamulcowy. 10. Klimatyzacja kabiny automatyczna. 11. Kabina spełniająca normy ROPS/FOPS. - drzwi otwierane, - kabina wyposażona w otwieraną szybę, - fotel operatora z regulacją oraz pełnym podparciem kręgosłupa, pneumatyczny, z podgrzewaniem oraz pasem bezpieczeństwa, - lusterka zewnętrzne, - oświetlenie wnętrza kabiny, - oświetlenie zewnętrzne - przód, tył, boki maszyny, - przednie i tylne światła pozycyjne przystosowane do poruszania się po drogach publicznych, - wycieraczka szyby przedniej, - licznik motogodzin. 12. Max głębokość kopania 4160 mm, - max zasięg kopania 7770mm, - siła skrawania łyżki min. 60kN, - siła zrywania ramienia min. 42kN, - ruchome obrotowe (na boki) ramię koparki w zakresie 120 stopni, - ramię trójdzielne typu TAB. 13. System amortyzacji ramienia koparkowego (SRS). 14. Zawory bezpieczeństwa (zamki hydrauliczne) na siłownikach ramienia koparkowego, - szekla do podnoszenia na łączniku łyżki koparkowej. 15. Instalacja do młota, łyżki skarpowej uchylnej, chwytaków, - min. jedna instalacja dwukierunkowa o wydajności min. 100 l/min i jedna instalacja dwukierunkowa o wydajności min 55 l/min. 16. Trzy tryby pracy maszyny pozwalające na ustawienie obrotów silnika i wydajności układu hydraulicznego w zależności od wykonywanej pracy - komputer z 7" wyświetlaczem kolorowym pozwalający na ustawianie parametrów pracy maszyny, diagnostykę serwisową oraz programowanie dodatkowych narzędzi takich jak np.: młot hydrauliczny. 17. Układ elektryczny 12V, przewody elektryczne w pancerzach zabezpieczone przed wilgocią wg normy IP69, alternator 150A, akumulator 12V o zwiększonej pojemności, - radio z zestawem głośnomówiącym pod telefon, - kompletna instalacja elektryczna zgodna z przepisami homologacyjnymi. 18. Katalog części zamiennych. 19. Deklaracja zgodności CE. 20. Dokumentacja Techniczno - Ruchowa w języku polskim. Maszyna wraz certyfikatami zezwalającymi na jej eksploatacje w Polsce wraz upoważnieniem do wydawania tego typu dokumentów. 21. Instrukcja obsługi w języku polskim. 22. Fabryczny system telemetryczny z wykorzystaniem systemu GPS i podglądem co najmniej miejsca położenia maszyny, spalania, i trybów pracy z abonamentem na min 36 miesięcy w cenie oferty. 23. Wyposażenie dodatkowe/osprzęty: pulsujące światło ostrzegawcze pomarańczowe - belka świetlna ledowa z logo ,,ZDP TRZEBNICA'', gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, dźwiękowy sygnał biegu wstecznego, klucz do kół, wyprowadzona instalacja do szybkozłącza hydraulicznego + szybkozłącze hydrauliczne, wyprowadzona instalacja do narzędzi ręcznych, łyżka skarpowa uchylna hydraulicznie szer. 1 500 mm, łyżka koparkowa szer. 60 cm, widły do palet montowane na szybkozłączu hydralicznym, zaczep automatyczny do podczepienia przyczep zamontowany na lemieszu + wyjście hydrauliczne i elektryczne pod przyczepę, łyżka przedsiębierna ładowarkowa typu ,,krokodyl''. 24. Zamawiający wymaga aby gwarant w ramach złożonej oferty Wykonawcy, zapewnił Zamawiającemu reakcję autoryzowanego serwisu w ciągu maksymalnie 48 godzin (w dni robocze) od pisemnego (fax, mail) zgłoszenia awarii i zobowiązał się do usunięcia awarii w okresie gwarancyjnym, w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu przyjazdu do siedziby. Odległość od serwisu do Zamawiającego nie więcej niż 40 km. 25. Gwarancja: min. 36 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Zamawiający szacuje ilość pracy maszyny w ciągu roku na ok. 1 750 mth w ciągu trzech lat będzie więc wynosić ok. 5 250 mth. 26. Szkolenie operatorów wraz z instruktażem praktycznym w zakresie prac wykonywanych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (minimum 4 h). 2. Osprzęt do koparki: a) głowica do koparki w postaci mulczera do usuwania zakrzaczeń przydrożnych. Rok produkcji: 2017 r. Fabrycznie nowa. Mulczer leśny z zębami stałymi widiowymi przystosowanymi do zamontowania na hydraulicznym ramieniu koparki o masie od 11 do 12 Ton. Szerokość robocza: 160 cm +/- 10 cm. Szerokość całkowita: 188 cm +/- 10 cm. Ilość noży widiowych: min. 28 szt. Waga: 620 kg + 70 kg lub -20 kg. Ilość pasków napędowych: 5 szt. z dopuszczeniem, że będą uzębione, Głębokość pracy: min. 9 cm. Zdejmowane płozy. Max średnica materiału: 30 cm. Mulczer musi mieć możliwość mulczowania zakrzaczeń do średnicy 30 cm. Wydatek oleju: 70-100 l/min. Ciśnienie oleju: 180-200 bar. Mocowanie na koparkę. Hydrauliczne otwierane drzwi do wyrzutu materiału. Blacha poszycia głównego tj. blacha zewnętrzna obudowy: grubości min. 12 mm. Płyta montażowa z blachy o grubości min. 10 mm. Głowica musi posiadać specjalne zabezpieczenie osłonami w celu umożliwienia bezpiecznej pracy na drogach. Klapa hydrauliczna. Dokumentacja techniczno-ruchowa w języku polskim oraz katalog części zamiennych. Deklaracja zgodności z wymaganiami znaku CE. Instrukcja obsługi w języku polskim. Certyfikaty zezwalające na eksploatacje głowicy w Polsce wraz z upoważnieniem do wydawania tego typu dokumentów - certyfikat CE. Szkolenie operatorów wraz z instruktażem praktycznym w zakresie prac wykonywanych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (minimum 3 h). Gwarancja: min. 24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. b) głowica do koparki w postaci kosiarki bijakowej do koszenia traw z poboczy i rowów przydrożnych. Rok produkcji: 2017 r. Fabrycznie nowa. Szerokość robocza: 150 cm - 160 cm. Regulowana wysokość koszenia 7-11 cm. Możliwość koszenia oraz rozdrabniania trawy i krzaków do średnicy 5-6 cm. Ciężar głowicy z uchwytem: 750-800 kg +/- 5 %. Silnik tłokowy z napędem pasowym 38-43 cm 3. 2 systemy wymiennych noży roboczych YI min. 72 szt., T min. 18 szt. Łożyska wału roboczego SKF baryłkowe wahliwe. Wał roboczy średnicy min. 139 mm x 12,5 mm. Łożyska wału podporowego SKF baryłkowe wahliwe z koszem mosiężnym. Średnica rolki podporowej pow. 190 mm. Blacha poszycia głównego grubości min. 8 mm. Blacha poszycia wewnętrznego grubości min. 6 mm. Napęd hydrauliczny pasowy głowicy min. szt. 3. Rolka podporowa głowicy bezobsługowa (bez punktów smarowania). Regulowany wylot przedniej części głowicy 30-50 cm od poziomu (opcja hydrauliczna), hydrauliczne otwieranie klapy przedniej. Wymienne płozy. Uchwyt montażowy z systemem pływającym - z uwagi na montaż do koparki kołowej. Podwójny płaszcz blachy poszycia głównego, wzmocniona konstrukcja. Głowica musi posiadać specjalne zabezpieczenie osłonami w celu umożliwienia bezpiecznej pracy na drogach. Osłony przednie łańcuchowe. Dokumentacja techniczno-ruchowa w języku polskim oraz katalog części zamiennych. Deklaracja zgodności z wymaganiami znaku CE. Instrukcja obsługi w języku polskim. Certyfikaty zezwalające na eksploatacje głowicy w Polsce wraz z upoważnieniem do wydawania tego typu dokumentów. Szkolenie operatorów wraz z instruktażem praktycznym w zakresie prac wykonywanych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (minimum 3 h). Gwarancja: min. 24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego Informacje dodatkowe: - Zamawiający oczekuje formy leasingu operacyjnego z wykupem. - Zamawiajacy we własnym zakresie ubezpieczy przedmiot leasingu (firma obsługująca Zamawiającego), natomiast w przypadku gdy warunki ubezpieczenia nie będa spełniały warunków określonych przez Wykonawcę przedłożonych w dniu podpisania umowy, Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt i na własne ryzyko ubezpieczy przedmiot leasingu. - Cel leasing koparki kołowej wraz z osprzętem na potrzeby własne do realizacji zadań statutowych ZDP w Trzebnicy do pracy na drogach powiatowych Powiatu Trzebnickiego.

II.5) Główny kod CPV: 43261000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66114000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zadanie (leasing pojazdu/ pojazdów), odpowiadające swoim rodzajem i wartością leasingu stanowiącym przedmiot zamówienia (koparka przynajmniej z jednym osprzętem), z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których leasing został wykonany lub jest wykonywany należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego leasing był wykonywany, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. 3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania; b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt VIII ppkt 1. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym Formularz 2 oraz Formularz 3.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu leasingu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których leasingi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego leasingi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - Formularz nr 4; 8. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty, o których mowa w ppkt. 7. 1) SIWZ budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego leasingi były wykonane są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. 2. Dodatkowo Zamawiający wyklucza Wykonawcę który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa a art. 3 ust. 1 pkt 1-4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania; 3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 24 ust. 7 ustawy Pzp. 4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Pzp lub na podstawie okoliczności wymienionych w ppkt. 2 SIWZ, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sadu zakazu ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie ppkt 4 SIWZ. 6. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA ORAZ POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIALU W POSTĘPOWANIU 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt VIII SIWZ. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu leasingu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których leasingi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego leasingi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - Formularz nr 4; 8. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty, o których mowa w ppkt. 7. 1) SIWZ budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego leasingi były wykonane są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A USTAWY PZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności na każdym etapie postępowania, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 -22 ustawy Pzp oraz, o których mowa w pkt VII ppkt 2 SIWZ. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ppkt 1 SIWZ. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt VIII ppkt 2 SIWZ. 7. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności : ? zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; ? sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego; ? zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, ? czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJACYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMOWIENIA (SPÓLKI CYWILNE / KONSORCJA) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 24 ust.1 ustaw Pzp oraz o których mowa w pkt VII ppkt 2 SIWZ, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt VI ppkt 2 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt VIII ppkt 2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności, braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt VIII ppkt 2 składa każdy z Wykonawców. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt VIII ppkt 7 SIWZ, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt VIII ppkt 7.1) SIWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt VI ppkt 2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 13 000,00 zł. (słownie zł.: trzynaście tysięcy 00/100) i stanowi nie więcej niż 3 % wartości zamówienia.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Tak
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin realizacji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia do umowy zostały określone w Ogólnych Warunkach Umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-26, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.