eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-10-11



Ogłoszenie nr 600632-N-2017 z dnia 2017-10-11 r.

Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie: Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie, krajowy numer identyfikacyjny 23109500700000, ul. Szarocin  1 , 58400   Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-75 742 44 20, e-mail szarocin@post.pl, faks 0-75 742 44 20.
Adres strony internetowej (URL): www.dpsszarocin.wordpress.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.dpsszarocin.wordpress.com


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie, Szarocin 1, 58-400 Kamienna Góra


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie
Numer referencyjny: 2/D/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na siedem części: Część 1 Artykuły spożywcze różne Część 2 Nabiał i mleko Część 3 Pieczywo Część 4 Warzywa i owoce Część 5 Mięso i wyroby wędliniarskie Część 6 Ryby, mrożonki i przetwory warzywno - owocowe Część 7 Jaja 3. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych artykułów żywnościowych zawarte jest specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Użyte w załącznikach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, iż oferowany artykuł powinien być równoważy do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe. 5. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na artykuły na okres 12 miesięcy. Ilości stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. 6. Dostawy artykułów żywnościowych odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do soboty, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 6°° do godziny 13°°. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego (Pałac- kuchnia). 7. Zamawiający będzie zamawiał wyroby sukcesywnie, w miarę potrzeb - od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 7°°do godziny 13°°. 8. Dostawy realizowane będą w partiach, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem w formie pisemnej (faksem) lub telefonicznej. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. 9. Częstotliwość składanych zamówień uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i zamawianego asortymentu. Szacuje się, że będzie ona średnio wynosiła: dla części 1, 4, 7 - jeden raz w tygodniu, dla części 5 - dwa razy w tygodniu, dla części 2 - 3 razy w tygodniu, dla części 3 - 6 razy w tygodniu i dla części 6 - wg zapotrzebowania. 10 Dostarczane artykuły żywnościowe będące przedmiotem umowy muszą być: świeże, bardzo dobrej jakości i spełniać wszystkie obowiązujące w tym zakresie normy, dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, z etykietą handlową identyfikującą dany artykuł i z podanym na etykiecie terminem przydatności do spożycia (nie dotyczy warzyw i owoców), dostarczane środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności. 11. Podana waga (gramatura) dotyczy pojedynczego opakowania danego artykułu. Artykuły, dla których określono wagę opakowań nie mogą być dostarczane luzem. 12. Artykuły spożywcze powinny posiadać odpowiednio długie okresy (terminy) przydatności do spożycia, stosownie do rodzaju asortymentu. 13. W przypadku wykrycia wad zamówionych artykułów spożywczych lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo złożenia reklamacji. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem. 14. Reklamacje mogą być zgłaszane telefonicznie lub pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego wymienionych w umowie. W przypadku pisemnego zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest również pisemnie potwierdzić fakt jej przyjęcia. 15. W przypadku wystąpienia trzech udokumentowanych reklamacji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. 16. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w ustalonych terminach lub gdy wskutek reklamacji nie dokona niezwłocznej wymiany towaru wadliwego na wolny od wad i/lub uzupełnienia asortymentu i ilości, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u innego dostawcy w asortymencie i ilościach odpowiadających niezrealizowanej/niewymienionej dostawie, co będzie skutkować zmniejszeniem ilości przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu. 17. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 16, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu kwoty wynikającej z różnicy pomiędzy ceną zakupu a ceną wynikającą z umowy, po uprzednim przesłaniu do Wykonawcy kopii faktury zakupu danego asortymentu. 18. Do obowiązków Wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą na Część 6. Ryby, mrożonki i przetwory warzywno - owocowe, należeć będzie nieodpłatne wyposażenie Zamawiającego w 4 szt. zamrażarek, każda o pojemności 350 litrów - na czas trwania umowy. Powyższe winno być wkalkulowane w cenę oferty.

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15600000-4
15400000-2
15500000-3
15811000-6
15300000-1
15110000-2
15130000-8
15200000-0
03142500-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-19, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Artykuły spożywcze różne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: Makaron nitki 250 g (4 jajeczny) - 200 kg; Makaron spaghetti po 400 g - 30 kg; Makaron świderki po 2,5 kg z mąki durum - 200 kg; Makaron kolanka po 2,5 kg z mąki durum - 400 kg; Makaron muszelki po 2,5 kg z mąki durum- 200 kg; Woda mineralna gazowana - butelki 0,5 l - 500 l; Woda mineralna gazowana - butelki 1,5 l - 1 000 l; Woda mineralna niegazowana - butelki 0,5 l - 150 l; Sól po 1 kg - 700 l; Pasztet z drobiu 160g (typu prochowicki) - 350 kg; Pasztet z drobiu 300g (typu prochowicki) - 300 kg; Konserwy mięsne wieprzowe 300g - 300 kg; Pasztet wieprzowy 500g - 50 kg; Ogórek konserwowy po 900 g - 300 kg; Mąka pszenna typ 500 po 1 kg - 200 kg; Mąka tortowa typ 450 po 1 kg - 700 kg; Mąka ziemniaczana po 1 kg - 100 kg; Kasza manna po 1 kg - 100 kg; Kasza jęczmienna po 1 kg - 300 kg; Kasza kukurydziana po 0,5 kg - 50 kg; Cukier - wyrób polski - Kategoria I po 1 kg - 3 500 kg; Cukier puder po 0,5 kg - 15 kg; Groszek konserwowy po 400 g - 170 kg; Musztarda po 1 kg - 100 kg; Ocet po 1 l - 100 l; Olej roślinny (opak. 1 l) - 250 l; Olej roślinny (opak. 3 l) - 350 l; Olej słonecznikowy (opak. 1 l) - 100 l; Olej z oliwek (opak. 0,5 l) - 10 l; Miód naturalny po 900 g- PSZCZELI - 200 kg; Krem czekoladowy po 400 g - 150 kg; Dżemy po 280 g - 350 kg; Powidła śliwkowe po 300g - 150 kg; Marmolada wieloowocowa po 1 kg - 150 kg; Masa makowa po 850 g - 20 kg; Brzoskwinie w puszce po 850 g - 20 kg; Wiórki kokosowe po 100 g - 5 kg; Rodzynki po 500 g - 5 kg; Cukier waniliowy po 1 kg - 5 kg; Kwasek cytrynowy po 1 kg - 5 kg; Proszek do pieczenia po 1 kg - 5 kg; Żelatyna po 1 kg - 5 kg; Konserwa makrela w pomidorach po 170 g - 70 kg; Konserwa makrela w oleju po 170 g - 70 kg; Konserwa szprot podwędzany po 170 g - 60 kg; Pieczarki marynowane po 850 g - 50 kg; Płatki kukurydziane po 500 g - 90 kg; Płatki owsiane błyskawiczne po 400 g - 40 kg; Płatki jęczmienne błyskawiczne po 400 g - 40 kg; Ananasy w puszce po 500 g - 30 kg; Napoje owocowe różne gazowane po 1,5 l - 200 szt.; Napoje owocowe różne niegazowane po 1,5 l - 200 szt.; Aromaty do ciast różne po 9 ml - 30 szt.; Soda oczyszczona po 500g - 3 kg; Majonez 700 g typu Winiary - 600 kg; Oranżada różna po 1,5 l - 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15600000-4, 15400000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty brutto100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Nabiał i mleko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: Ser biały półtłusty - 1 000 kg; Ser topiony - 250 kg; Ser topiony wędzony z szynką - 30 kg; Ser topiony wędzony - 30 kg; Serek homogenizowany po 150 g typu Danio - 500 kg; Śmietana 18% po 200 g - 300 kg; Śmietana 30% po 200 g - 550 kg; Jogurt owocowy po 115 g typu Danon - 3 500 szt.; Jogurt naturalny po 180 g typu ZOTT - 1 800 szt.; Jogurt owocowy po 150 g typu Jogobella - 1 000 szt.; Masło extra min 82% tłuszczu zwierzęcego (osełka po 100g) - 200 kg; Masło extra min 82% tłuszczu zwierzęcego pakowane po 1 kg - 300 kg; Masło smakowe typu smaksełko po 100g - 50 kg; Margaryna z masłem do smarowania pieczywa min. 5% masła - 1 000 kg; Margaryna do smarowania pieczywa min. 60% tłuszczu - 500 kg; Ser żółty (typu gouda) 150 kg; Ser żółty (typu salami) - 150 kg; Ser żółty typu dziurawiec - 150 kg; Ser żółty typu morski - 50 kg; Ser żółty EDAMSKI - 100 kg; Ser żółty dziurawiec typu RYDZKI - 50 kg; Ser żółty typu rolada ustrzycka - 50 kg; Ser żółty wędzony - 100 kg; Margaryna do pieczenia typu KASIA - 150 kg; Margaryna mleczna - 250 kg; Mleko 1l - 6 000 l; Maślanka 1l - 700 l; Kefir 380g - 2 000 szt.; Serek wiejski 150g - 200 kg; Serek kanapkowy po 150 g - 200 szt.; Serek typu mój ulubiony po 450 g - 150 kg; Deser ryżowy po 150g - 300 szt.; Deser - kaszka po 150 g - 1 000 szt.; Deser - serniczek po 150 g - 700 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty brutto100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: Chleb zwykły krojony 550 g -8 000 kg; Chleb z orkiszem krojony 500 g - 200 kg; Chleb typu FITNNESS krojony 500 g - 200 kg; Chleb IG dla diabetyków 300 g - 200 kg; Chleb żytni razowy ze słonecznikiem 500 g - 300 kg; Chleb graham 500 g - 200 kg; Bułka pszenna wrocławska krojona 400 g - 3 500 kg; Bułka duża pszenna po 90 g - 15 000 szt.; Bułka tarta - 50 kg; Bułka słodka z serem - 800 szt.; Bułka słodka z marmoladą - 800 szt.; Bułka słodka z jagodami - 500 szt.; Pączki z marmoladą - 200 szt.; Pączki z nadzieniem różanym - 200 szt.; Rogal zwykły po 90 g - 7 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty brutto100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Warzywa i owoce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: Burak czerwony 1 000 kg; Cebula 500 kg; Marchew 1 500 kg; Seler 250 kg; Ziemniaki młode 3 000 kg; Ziemniaki 10 000 kg; Ogórek świeży od 01.11.2017-30.06.2018 - 300 kg; Ogórek świeży od 01.07.2018 do 31.10.2018 - 500 kg; Ogórek małosolny - 150 kg; Ogórek kiszony - 250 kg; Kapusta pekińska - 100 kg; Kapusta kiszona - 400 kg; Kapusta biała młoda - 300 szt.; Kapusta biała - 400 kg; Kapusta włoska - 30 szt.; Kapusta czerwona - 150 kg; Sałata zielona - 1 000 szt.; Kalafior świeży - 200 szt.; Koper świeży - 1 200 pęczek; Pietruszka natka świeża 1 200 pęczek; Jabłka - 4 000 kg; Pomidory świeże od 01.11.2017 do 30.06.2018 - 800 kg; Pomidory świeże od 01.07.2018 do 31.10.2018 - 800 kg; Pomidor malinowy od 01.07.2018 do 31.10.2018 - 300 kg; Szczypior -1 200 pęczek; Czosnek krajowy - 300 szt.; Pietruszka korzeń - 150 kg; Por - 150 kg; Cytryny - 450 kg; Groch łuskany po 5 kg - 120 kg; Fasola Jasiek po 500 g - 100 kg; Orzech włoski łuskany - 5 kg; Rzodkiewka - 2 500 pęczek; Rabarbar - 30 kg; Botwina - 200 szt.; Brokuł - 100 szt. Fasolka szparagowa żółta od 01.07.2018 do 31.10.2018 - 60 kg; Fasolka szparagowa zielona od 01.07.2018 do 31.10.2018 - 60 kg; Sałata lodowa - 60 szt.; Pieczarka świeża - 400 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty brutto100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Mięso i wyroby wędliniarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: Filet z piersi kurczaka - 400 kg; Uda z kurczaka z obciętym grzbietem - 600 kg; Skrzydełko z kurczaka - 50 kg; Porcja rosołowa z kurczaka- 1 500 kg; Kurczak świeży - 400 kg; Udziec z indyka b/k - 150 kg; Wątroba wieprzowa - 200 kg; Wołowina - pręga b/k -50 kg; Wołowina - ligawa b/k - 50 kg; Wołowina b/k pieczeniowa - 100 kg; Wieprzowina - golonka tylna - 60 kg; Wieprzowina - szynka b/k - 500 kg; Wieprzowina - łopatka b/k i bez tłuszczu - 350 kg; Wieprzowina - karkówka b/k - 400 kg; Wieprzowina - biodrówka b/k - 50 kg; Wieprzowina - pachwina - 30 kg; Wieprzowina - nóżki - 40 kg; Wieprzowina - przedgolonki - 50 kg; Wieprzowina-schab b/k - 300 kg; Żeberka wieprzowe trójkąty - 60 kg; Wieprzowina - kości schabowe - 250 kg; Parówka z szynki - 500 kg; Polędwica drobiowa - 100 kg; Polędwica z warzywami - 150 kg; Kiełbasa parówkowa serdelki - 100 kg; Kiełbasa śląska - 700 kg; Kiełbasa szynkowa - 100 kg; Kiełbasa szynkowa drobiowa - 60 kg; Kiełbasa wiejska - 300 kg; Kiełbasa mielonka - 50 kg; Kiełbasa zwyczajna - 100 kg; Kiełbasa krakowska - 120 kg; Kiełbasa mortadela - 150 kg; Kiełbasa piwna - 30 kg; Kiełbasa biała parzona - 100 kg; Kiełbasa biała surowa - 50 kg; Kiełbasa żywiecka - 90 kg; Kiełbasa golonkowa - 30 kg; Kiełbasa jałowcowa -200 kg; Schab wędzony - 50 kg; Schab pieczony - 20 kg; Polędwica sopocka - 180 kg; Ogonówka wędzona - 30 kg; Baleron - 30 kg; Pierś wędzona z indyka - 50 kg; Filet z piersi indyka - 50 kg; Boczek surowy - 120 kg; Boczek wędzony - 50 kg; Boczek faszerowany - 90 kg; Rolada boczkowa - 30 kg; Szynka gotowana - 250 kg; Szynka typu z pieca - 20 kg; Szynka typu krucha - 100 kg; Szynka drobiowa prasowana - 100 kg; Salceson drobiowy z kurczaka - 50 kg; Salceson drobiowy z indyka - 50 kg; Salceson wieprzowy włoski - 50 kg; Kaszanka z podrobami - 200 kg; Pieczeń wieprzowa - 30 kg; Pieczeń a´la kaczka - 20 kg; Pasztet zapiekany - 150 kg; Pasztetowa drobiowa - 150 kg; Słonina świeża bez skóry - 100 kg; Żołądki drobiowe świeże - 40 kg; Żołądki z indyka świeże - 30 kg; Kości wędzone wieprzowe - 150 kg; Pachwina wędzona - 50 kg; Szynka konserwowa prasowana - 150 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15110000-2, 15130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty brutto100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Ryby, mrożonki i przetwory warzywno - owocowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów:Filet z dorsza mrożony SHP, bez glazury - 150 kg; Miruna mrożona - filet SHP, bez glazury - 700 kg; Filet z mintaja mrożony SHP, bez glazury - 50 kg; Śledź a-la Matjas - 200 kg; Śledź po kaszubsku po 2,5 kg - 50 kg; Śledź po wiejsku po 2,5 kg - 100 kg; Pyzy z mięsem - 300 kg; Pyzy ziemniaczane - 200 kg; Knedle z truskawkami - 300 kg; Mrożonka wiosenna 7 skład. - 400 kg; Mrożonka włoszczyzna paski - 1 000 kg; Mrożonka bukiet warzyw - 500 kg; Mrożonka kompotowa - 600 kg; Kalafior mrożony - 170 kg; Truskawka mrożona - 250 kg; Fasola mrożona szparagowa - 300 kg; Lody różne na patyku po 50 ml - 300 szt.; Lody różne na patyku po 110 ml - 300 szt.; Lody różne rożek po 110 ml - 300 szt.; Lody różne w kubku po 200 ml - 300 szt.; Lody różne po 5 l - 60 kg; Pierogi z serem - 200 kg; Pierogi ruskie - 200 kg; Tłuszcz FRYTURA - 40 kg; Szczaw konserwowy po 320 g - 50 kg; Jabłka prażone "szarlotka" 11 kg - 250 kg; Margaryna w płynie po 3,7 l - 37 l Ćwiartka z kurczaka mrożona - 300 kg; Czarna porzeczka mrożonka - 100 kg; Kluski śląskie z dziurką - 160 kg; Mrożonka leczo - 100 kg; Malina mrożona - 100 kg; Szpinak rozdrobniony - 50 kg; Koncentrat owocowy po 5 l (Kanister) bez syntetycznych barwników i substancji słodzących- 150 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15200000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty brutto100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Jaja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa jaj kurzych "L" - 40 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty brutto100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.