eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-10-12



Ogłoszenie nr 600510-N-2017 z dnia 2017-10-12 r.

Instytut Ogrodnictwa: Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 101023342, ul. ul. Konstytucji 3 Maja  1/3 , 96-100  Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48468332021, e-mail zamowienia.publiczne@inhort.pl, faks +48468333228.
Adres strony internetowej (URL): www.inhort.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.pierog.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pierog.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
Adres:
PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego II
Numer referencyjny: 40/ZP/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający nie zastrzega
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa plastików i szkła laboratoryjnego. 2. Zamówienie obejmuje 20 odrębnych pakietów. 3. Wymagane są materiały fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych, pochodzące z bieżącej produkcji oraz posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terytorium UE. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia plastików i szkła laboratoryjnego w oryginalnych opakowaniach producenta oraz oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Szkło powinno być dobrej jakości, skala w szkle miarowym odporna na ścieranie. 6. Przewiduje się realizację zamówienia partiami, w oparciu o szczegółowe zamówienia składane faksem lub e-mailem przez upoważnionych pracowników Instytutu Ogrodnictwa.

II.5) Główny kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33793000-5
33696300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Ciąg dalszy informacji wskazanych w Sekcji II.8 Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Dostawa poszczególnych częściowych zamówień zostanie zrealizowana w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy, nie krótszym niż 1 dzień i nie dłuższym niż 21 dni od dnia złożenia zamówienia. Termin wykonania zamówienia jest taki sam dla wszystkich części zamówienia. Prawo opcji: 1) Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych poszczególnych materiałów wymienionych w załączniku nr 1a wg bieżących potrzeb, przy niezmiennej wartości umowy za daną część zamówienia. 2) Zamawiający gwarantuje zakup 60% wartości plastików i szkła laboratoryjnego w każdym pakiecie. Nie wykupienie przez Zamawiającego pozostałych 40% wartości przedmiotu zamówienia, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania warunków zamówienia. 3) Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw plastików i szkła laboratoryjnego wyszczególnionych w załączniku nr 1a, jednak nie więcej niż o 30% wartości brutto umowy za daną część zamówienia. Warunki skorzystania z prawa opcji określa załącznik nr 5 OPZ.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów, w przypadku gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. 2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku Wykonawców nie należących do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie powyższe może zostać złożone wraz z ofertą. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcą może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany Umowy, poza zmianami nieistotnymi wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Umowa może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. 2. Zmiana umowy może dotyczyć: 1) zmiany oferowanego modelu asortymentu dostawy ze względu na zakończenie produkcji lub wycofanie produktu z obrotu. W takim przypadku Wykonawca może przedstawić inny produkt (zamiennik) o właściwościach równoważnych odpowiadających charakterystyce produktu określonej w SIWZ. Spełnienie warunku równoważności produktu zostanie zweryfikowane przez Zamawiającego i wymaga zaakceptowania. 2) zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) gdy zmianie ulegnie cena brutto przedmiotu umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, jeżeli zmiany te będą mieć wpływ na wynagrodzenie; b) gdy zmianie ulegnie cena brutto przyrządu laboratoryjnego z uwagi na zmianę stawki podatku VAT w przypadku uzasadnionej przez producenta zmiany klasyfikacji wyrobu i możliwości zastosowania albo braku możliwości dalszego stosowania uprzywilejowanej stawki podatku VAT, jeżeli zmiana ta będzie mieć wpływ na wynagrodzenie; 3) zmiany terminu wykonania dostawy w przypadku przeszkód wynikających z wystąpienia siły wyższej (np. niemożliwych do przewidzenia utrudnień drogowych uniemożliwiających terminowe wykonanie dostawy wynikających z okoliczności niezależnych od Wykonawcy). 3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy; 2) danych teleadresowych; 3) danych rejestrowych; 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-20, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Filtr oddechowy do zbiornika do zestawu do oczyszczania wody Milipore / Vent Filter MPK01 (1szt.) Lampa UV do zestawu do oczyszczania wody Synergy UV, (1szt.) Filtr PROGARD 1 do zestawu do oczyszczania wody ELIX 5, (1szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2242,00
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kolumienki ze złożem typu RP- z odwróconą fazą o objętości złoża 1 ml i z możliwością pracy przy pH w przedziale 0-14, przeznaczone do oczyszczania próbek z substancji hydrofobowych. (1 op.) Komumna chromatograficzna analityczna jonowymienna anionowa spełniająca wymagania: wymiary (średnica wewnętrzna x długość) 4x250 mm, pojemność 190 meq, grupa funkcyjna alkil/alkanol-amoniak czwartorzędowy, wypełnienie wykonane z polimeru poliwinylobenzyloamoniowego usieciowanego diwinylobenzenem, przeznaczona do oznaczania anionów, możliwość pracy z eluentami o pH w zakresie 0-12, korpus kolumny wykonany z towrzywa PEEK (1 szt.) Moduł do elektrody jonoselektywnej NH4 kompatybilny z elektrodą producenta Thermo, model: Orion. Nie dopuszcza się zamienników, towar musi pochodzić od autoryzowanego dystrybutora (1 szt.) Moduł do elektrody jonoselektywnej NO3 kompatybilny z elektrodą producenta Thermo, model: Orion. Nie dopuszcza się zamienników, towar musi pochodzić od autoryzowanego dystrybutora (1 op.) Nebulizer do stosowania w aparacie ICP-OES producenta Thermo, modele: 6000 i 6500. Nie dopuszcza się zamienników, towar musi pochodzić od autoryzowanego dystrybutora (1 szt.) Palnik plazmowy do stosowania w aparacie ICP-OES producenta Thermo, modele: 6000 i 6500. Nie dopuszcza się zamienników, towar musi pochodzić od autoryzowanego dystrybutora (1 szt.) Prekolumna chromatograficzna jonowymienna anionowa spełniająca wymagania: (średnica wewnętrzna x długość) 4 x 50 mm, pojemności 47,5 meq, grupa funkcyjna alkil/alkanol amoniak czwartorzędowy, wypełnienie wykonane z polimeru poliwinylobenzyloamoniowego usieciowanego diwinylobenzenem, korpus prekolumny wykonany z towrzywa PEEK (1 szt.) Kwarcowy, szklany peryskop do stosowania w aparacie ICP-OES producenta Thermo, modele: 6000 i 6500. Nie dopuszcza się zamienników, towar musi pochodzić od autoryzowanego dystrybutora (1 szt.) Fiolki chromatograficzne o pojemności 1,5 ml, o wymiarach 12x35 mm i średnicy zakrętki 8 mm wraz z nakrętkami i septami (10 op.) Kolumna jonowymienna do systemu oczyszczania wody Smart2Pure typ 08.2062 (2 szt.) Probówki typu Falcon stożkowe o pojemności 15 ml, z podziałką co 1 ml, sterylne, wolne od DNaz i RNaz, o wytrzymałości na wirowanie co najmniej 10,000 RCF, z białą częścią do opisu z boku, pakowane w statywy (500 szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33793000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 26160,00
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tygle do płynnych próbek do stosowania w aparacie do bezpośredniego oznaczania zawartości węgla i azotu producenta Leco, model: Truspec N, FP528, FP628. Nie dopuszcza się zamienników, towar musi pochodzić od autoryzowanego dystrybutora (1 op.) Tygle do próbek stałych do stosowania w aparaciedo bezpośredniego oznaczania zawartości węgla i azotu producenta Leco, model: Truspec N, FP528, FP628. Nie dopuszcza się zamienników, towar musi pochodzić od autoryzowanego dystrybutora (1 op.) Wata kwarcowa do stosowania w aparacie do bezpośredniego oznaczania zawartości węgla i azotu producenta Leco, model: Truspec N, FP528, FP628. Nie dopuszcza się zamienników, towar musi pochodzić od autoryzowanego dystrybutora (1 op.) Zestaw elastycznych połaczeń do stosowania w aparacie do bezpośredniego oznaczania zawartości węgla i azotu producenta Leco, model: Truspec N, FP528, FP628. Nie dopuszcza się zamienników, towar musi pochodzić od autoryzowanego dystrybutora (1 zestaw) Folia cynowa o masie 120 mg do próbek stałych z możliwością zastosowania w aparacie do bezpośredniego oznaczania zawartości węgla i azotu producenta Leco, model: Truspec N, FP528, FP628. Nie dopuszcza się zamienników, towar musi pochodzić od autoryzowanego dystrybutora (1 op.) Kapsułki cynowe do próbek ciekłych o średnicy 8 mm i wysokości 20 mm do stosowania w aparacie do bezpośredniego oznaczania zawartości węgla i azotu producenta Leco, model: Truspec N, FP528, FP628. Nie dopuszcza się zamienników, towar musi pochodzić od autoryzowanego dystrybutora (1 op.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5330,00
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Filtry 0.45 um o średnicy 33 mm, nylon (6 op.) Filtr do wody (Millipore Q-plus) (2 szt.) Filtr do wody (fitr do Elix 3 Millipore) (2 szt.) Kolumny do ekstrakcji związków lipofilowych z roztworów wodnych (dla próbek 20 ml) Extrelut(R) 20 NT (1 op.) Extrelut(R) NT opakowanie uzupełniające do wypełnienia kolumn Extrelut(R) 20 NT (3 op.) Filtry zapasowe do kolumn Extrelut(R) 20 NT HDPE (3 op.) Wkład SYNERGYPAK 1 do systemów Synergy(R) podłączonych do Elix(R) / RO / dopływu wody destylowanej lub równoważny (1 op.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5889,00
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Pakiet nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Test paskowy sterylizacji do autoklawu TWINDICATOR lub równoważny (2 op.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33793000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 85,86
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Pakiet nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sączki z bibuły olejowej śred. 8,5 cm; okragłe saczki do kiełkowania nasion o gramaturze 250g/m2 (40 op.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2960,00
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Pakiet nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Kolumienki Chromabond XTR do ekstrakcji ciecz - ciecz. Pojemność kolumienki 6ml, masa sorbentu 1 g masa cieczy filtrowanej 1 ml Materiałem wyróżnionym jest gruboziarnista ziemia okrzemkowa (znana też jako diatomit, hydromatryca, celit). Duże rozmiary porów, wysoka objętość porów, wysoka jakość powtarzanych serii produkcyjnych. Zakres roboczy pH 1-13. Zastosowanie: Ekstrakcja ciecz - ciecz roztworów wodnych o dużej lepkości, takich jak płyny fizjologiczne (krew, plazma i osocze) w chemii klinicznej, barwniki tekstyliów, analizy środowiskowe i żywności bez użycia rozdzielacza. Możliwość pochłaniania dużych ilości wody bez przebicia podczas elucji rozpuszczalnikami organiczynymi, przydatny także do usuwania małych ilości wody z rozpuszczalników, które nie mieszają się z wodą. (30 szt.). "
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11390,10
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Pakiet nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojemnik na odpady niebezpieczne, autoklawowalny, 19 l, 28 x 38 cm; Pojemnik wielokrotnego użytku, wykonany z polipropylenu, autoklawowalny. Pasujący worek na odpady jest sterylizowany łącznie z pojemnikiem. Otwór w pokrywie umożliwia sprawne usuwanie danego materiału, co ogranicza kontakt z substancją zakaźną. Ściany i dno zabezpieczone przed wyciekaniem. Zgodny z normą OSHA 29 CFR (część 1930.1030) do stosowania przeciw hematogennym patogenom. Pojemność: 19 litrów, wymiary 28 cm x 38 cm lub równoważny pojemnik do autoklawowania z tworzywa sztucznego lub stali o średnicy od min. 28 cm do (nie przekraczającej) 35 cm i wysokości od min. 38 cm do (nie przekraczającej) 50 cm (1szt.) Worki na odpady niebezpieczne do pojemnika wykonanego z polipropylenu. Autoklawowalnego. Pasujący worek na odpady jest sterylizowany łącznie z pojemnikiem. Pojemność pojemnika: 19 litrów, wymiary 28 cm x 38 cm lub worki równoważne do pojemnika do autoklawowania z tworzywa sztucznego lub stali o średnicy od min. 28 cm do (nie przekraczającej) 35 cm i wysokości od min. 38 cm do (nie przekraczającej) 50 cm (1 op.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1444,02
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Pakiet nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Części zużywalne do homogenizatora (noże tnące wykonane ze stali nierdzewnej) (1 zestaw) Pojemnik do homogenizatora (homogenizacja próbki) (1 op.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4878,05
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Pakiet nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Komplet naczynek teflonowych TFM z pokrywkami do mineralizacji wysokociśnieniowej , poj. 100 ml wraz z naczyniem referencyjnym wyposażonym w prowadnicę ceramiczną do termopary, kompatybilny z piecem mikrofalowym producenta Milestone, model: Ethos Easy (1 komplet)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20,00
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Pakiet nr 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nożyczki proste, ze stali nierdzewnej, długość 90 mm, końcówka 3,5mm (4 szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 136,00
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Pakiet nr 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Licznik mechaniczny potrójny, w obudowie stalowej, wspólne kasowanie wszystkich liczników (1 szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 233,00
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Pakiet nr 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ostrza C/S NR.23; w kształcie liścia, jest naostrzone wzdłuż jego dłuższej krawędzi. Ostrze nr 23 pasuje do rękojeści 4, 4L, 4 Grawerowane oraz 6B (5 op.) Ostrza C/S NR.11; o trójkątnym kształcie naostrzone jest wzdłuż jego najdłuższej krawędzi i dodatkowo wyposażone w mocną, szpiczastą końcówkę, co sprawia, że jest ono idealne do wykonywania głębokich nacięć (zdrewniałe tkanki roślinne). Ostrze nr 11 pasuje do rękojeści 3, 3L, 3 Grawerowane, 5B, 7, 9, B3 oraz B3L (40 op.) Ostrza C/S NR.10, posiadające zaokrągloną krawędź tnącą. Ostrze nr 10 pasuje do rękojeści 3, 3L, 3 Grawerowane, 5B, 7, 9, B3 oraz B3L. (5 op.) Ostrza chirurgiczne do skalpela, sterylne, ze stali węglowej, rozmiar 11; SWAN MORTON lub równoważne* 20501005 Ostrze chirurgiczne nr 11 - jałowe, jednorazowe o trójkątnym kształcie. Ostrze zostało naostrzone wzdłuż jego najdłuższej krawędzi oraz dodatkowo wyposażone w mocną, szpiczastą końcówkę, która idealnie umożliwia wykonywanie głębokich nacięć. (15 op.) Sterylne ostrza do skalpeli, ostro zakończone, nr 11 stal węglowa, dł. 40 mm (30 op.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3593,50
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Pakiet nr 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Próbówki bez wywinięcia z dnem okrągłym,wys 160mm średnica zew.15mm; Probówka bez wywinięcia z dnem okrągłym, wykonana z wysokiej jakości szkła borokrzemowego, zgodnie z normą ISO 3585 lub równoważne, odpornego na działanie gorącej wody, kwasów, a także roztworów zasadowych. Wykorzystywana zarówno do prac chemicznych jak i mikrobiologicznych, np. hodowli drobnoustrojów, prób fermentacyjnych, oznaczania miana. Długość 160mm , średnica zewnętrzna 15mm, grubość ścianki 1,2mm. (100 szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33793000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 150,00
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Pakiet nr 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:kwas ferulowy; Kwas ferulowy ( Ferulic acid). Wzór chemiczny C10H10O4. Synonimy:4-hydroksy-3-metoksy kwas cynamonowy,3-metoksy-4-hydroksy-kwas cynamonowy,3-(-4-hydroksy-3-metoksyfenylo) kwas akrylowy. Stężenie(%) 100%. Związek o silnym działaniu antyoksydacyjnym (5 g.) filtr do pojedynczej dejonizacji wody( odwrócona osmoza); system wyposażony jest w membrane TFC - poliamidowa cienkowarstwowa, połączona z filtrami wstępnego oczyszczania (z włókniny polipropylenowej oraz węgla aktywnego). System pozwala uzyskać wodę pozbawioną zanieczyszczeń takich jak metale ciężkie, bakterie, wirusy, jony. Jest to filtr absolutny o najmniejszej znanej porowatości, wymaga regeneracji. Ostatnim etapem oczyszczania jest kolumna jonowymienna pozwalająca uzyskać ultra czystą wodę (1 szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1310,00
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: Pakiet nr 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elektroda pasująca do pH-metru Schott, zakres pomiaru pH 0-14, zakres temperatury -5 - 100*C (1 szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 750,00
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17Nazwa: Pakiet nr 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Żywica jonowymienna (1 op.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 406,50
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18Nazwa: Pakiet nr 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Komplet 6 lamp UVB 15W do transiluminatora UltraLum model EB-2540: Świetlówki o długości 438mm, średnica 25,5mm Emisja ultrafioletu w zakresie 280-360nm (max. 305-310nm)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1800,00
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19Nazwa: Pakiet nr 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kolumienki SPE z wypełnieniem C18 (C18, double end-capped), 500 mg/6 ml. Kolumienki SPE z wypełnieniem C18 (zakończenie - blokowane wolne grupy silanolowe); sorbent oparty na sferycznej krzemionce; zawartość wgla C%: 17-19%; rozmiar ziaren; powierzchnia aktywna: 600m2/g; rozmiar ziaren: 50 um; rozmiar porów: 60A; masa sorbenta: 500 mg; objętość kolumienki: 6 ml; opakowanie 30 szt. (300 szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3300,00
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20Nazwa: Pakiet nr 20
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:enzym restrykcyjny Tru1I (MseI); Wielkość opakowania 300 jednostek. Stężenie 10U/uL. Enzym rozpoznający sekwencję T^TAA działający najwydajniej w temp. 65°C w buforze R. Wygodny oznaczony kolorami system buforowy (bufor B-blue, bufor G-green, bufor O-orange, bufor R-red, bufor Tango-yellow). Zestaw zawiera uniwersalny bufor Tango do podwójnego trawienia. BSA w buforach reakcyjnych. Niewrażliwy na inaktywację termiczną. Niewrażliwy na metylację (900 U). enzym restrykcyjny PstI; Wielkość opakowania 3000 jednostek. Stężenie 10U/uL. Enzym rozpoznający sekwencję CTGCA^G działający najwydajniej w temp. 37°C w buforze O. Wygodny oznaczony kolorami system buforowy (bufor B-blue, bufor G-green, bufor O-orange, bufor R-red, bufor Tango-yellow). Zestaw zawiera uniwersalny bufor Tango do podwójnego trawienia. BSA w buforach reakcyjnych. Niewrażliwy na inaktywację termiczną (inaktywacja możliwa w temp. 80°C przez 20min dla 10U). Niewrażliwy na metylację (9000 U). enzym restrykcyjny EcoRI (10U/uL); Wielkość opakowania 5000 jednostek. Stężenie 10U/uL. Enzym rozpoznający sekwencję G^AATTC działający najwydajniej w temp. 37°C w buforze EcoRI. Wygodny oznaczony kolorami system buforowy (bufor B-blue, bufor G-green, bufor O-orange, bufor R-red, bufor Tango-yellow). Zestaw zawiera uniwersalny bufor Tango do podwójnego trawienia. BSA w buforach reakcyjnych. Wrażliwy na inaktywację termiczną (temp. 65°C). Wrażliwy na metylację (5000 U) enzym restrykcyjny MspI (HpaII) (10 U/uL); Wielkość opakowania 3000 jednostek. Stężenie 10U/uL. Enzym rozpoznający sekwencję C^CGG działający najwydajniej w temp. 37°C w buforze Tango. Wygodny oznaczony kolorami system buforowy (bufor B-blue, bufor G-green, bufor O-orange, bufor R-red, bufor Tango-yellow). Zestaw zawiera uniwersalny bufor Tango do podwójnego trawienia. BSA w buforach reakcyjnych. Wrażliwy na inaktywację termiczną (temp. 65°C). Wrażliwy na metylację (3000 U) enzym restrykcyjny HpaII (Hpa II); Wielkość opakowania 1000 jednostek. Stężenie 10U/uL. Enzym rozpoznający sekwencję C^CGG działający najwydajniej w temp. 37°C w buforze Tango. Wygodny oznaczony kolorami system buforowy (bufor B-blue, bufor G-green, bufor O-orange, bufor R-red, bufor Tango-yellow). Zestaw zawiera uniwersalny bufor Tango do podwójnego trawienia. BSA w buforach reakcyjnych. Wrażliwy na inaktywację termiczną (temp. 65°C). Wrażliwy na metylację (1000 U). T4 DNA Ligase; Wielkość opakowania 1000 jednostek. Stężenie 5U/uL. Enzym katalizujący powstawanie wiązań fosfodiestrowych w łańcuchach DNA i RNA. Wymaga ATP jako kofaktora. Szybka ligacja możliwa w ciągu 10 minut w temperaturze pokojowej. Dostarczany z roztworem PEG niezbędnym do wydajnej reakcji ligacji (4000 U) GeneRuler 100 bp DNA Ladder Plus; Wielkość produktu 50ug. Drabinka o wielkościach DNA od 100 do 3000 bp jest zalecana do określania i przybliżania ilościowego oznaczania ilościowego dwuniciowego DNA na żelu agarozowym lub poliakrylamidowym. Drabina jest mieszaniną oczyszczonych chromatograficznie fragmentów DNA. Może być oznaczana radioaktywnie przy użyciu T4 Polynucleotide Kinase. Dostarczana z 6X DNA Loading Dye. (200 ug) GeneRuler 50 bp DNA Ladder, ready-to-use; Wielkość produktu 50ug. Drabina DNA 50 bp, gotowa do użycia, jest zalecana do sortowania i przybliżania ilościowego oznaczania ilościowego dwuniciowego DNA na żelu agarozowym lub poliakrylamidowym. Drabina jest mieszaniną oczyszczonych chromatograficznie fragmentów DNA. Gotowa do użycia, jest wstępnie zmieszana z 6X DNA Loading Dye do bezpośredniego ładowania na żel. Drabina jest dostarczana z 6X DNA Loading Yye (50 ug) O'RangeRuler 10 bp DNA Ladder, ready-to-use; Drabina DNA 10-150 bp jest przeznaczona do precyzyjnego sortowania produktów PCR i innych dwuniciowych fragmentów DNA w agarozie lub niedenaturowych żelach poliakrylamidowych. Schodkowa drabina o różnicy 10 bp między fragmentami DNA i składa się z oczyszczonych i ligowanych powtarzających się jednostek podstawowych o tępych końcach o wartości 10 bp. Nie zalecana do kwantyfikacji DNA. Dostarczany z 6X Pomarańczowym DNA Loading Dye dla próbki DNA. Barwnik Orange G może być stosowany do monitorowania migracji DNA w żelu agarozowym lub poliakrylamidowym i migruje przy 50 pz w 1% żelu agarozowym. Jest to korzystny barwnik do wizualizacji małych fragmentów DNA (50 ug). Zestaw nukleotydów dNTP Set, 100mM Solution; Zestaw 100 mM wodnych roztworów każdego z dATP, dCTP, dGTP i dTTP, dostarczanych w oddzielnych fiolkach (4 x 0,25mL). Roztwory tych nukleotydów miareczkuje się do pH 7,3-7,5 za pomocą NaOH. Nukleotydy mają czystość większą niż 99% (potwierdzona metodą HPLC), są wolne od aktywności nukleazy, DNA ludzkiego i E. coli. Przeznaczone do wielu różnych zastosowań biologii molekularnej (PCR, synteza cDNA i RT-PCR, real-time PCR) (3 op.). DreamTaq Green DNA Polymerase 5 x 500 U; Wielkość opakowania 5 x 500 jednostek. Stężenie 5U/uL. Połączenie polimerazy DNA DreamTaq i 10X DreamTaq Green Buffer. Polimeraza DNA DreamTaq jest wzmocnioną polimerazą Taq zoptymalizowaną pod kątem zastosowań PCR o wysokiej przepustowości. Zapewnia większą czułość, dłuższe produkty PCR i wyższe wydajności w porównaniu z konwencjonalną polimerazą Taq DNA. Nie wymaga się obszernej optymalizacji warunków reakcji. 10X DreamTaq Green Buffer zawiera bufor obciążający i dwa barwniki do bezpośredniego ładowania produktów PCR na żel po reakcji PCR. Kolorowy bufor nie koliduje z wydajnością PCR i jest zgodny z dalszymi zastosowaniami, takimi jak sekwencjonowanie DNA, ligacja i trawienie restrykcyjne. Bufor 10X DreamTaq jest zoptymalizowany pod kątem wydajności w PCR i zawiera MgCl2 w stężeniu 20 mM. W opakowaniu 5 x 100 uL DreamTaq DNA Polymerase (5 U/uL) oraz 10 x 1.25 mL 10X DreamTaq Green Buffer (zawierający 20 mM MgCl2). Przechowywanie w -20°C (1 op.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6446,00
Waluta:
złotówki
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena90,00
Termin dostawy zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.