eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › ASYSTA TECHNICZNA NA OPROGRAMOWANIE FUNKCJONUJĄCE W RAMACH SPECJALISTYCZNEGO SYSTEMU GIS

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-06

Ogłoszenie nr 60043 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.

Zielona Góra: ASYSTA TECHNICZNA NA OPROGRAMOWANIE FUNKCJONUJĄCE W RAMACH SPECJALISTYCZNEGO SYSTEMU GIS
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 23843-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, krajowy numer identyfikacyjny 65423300000, ul. ul. Podgórna  22, 65424   Zielona Góra, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455, e-mail zamowienia@um.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ASYSTA TECHNICZNA NA OPROGRAMOWANIE FUNKCJONUJĄCE W RAMACH SPECJALISTYCZNEGO SYSTEMU GIS

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DO-ZP.271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2. Zakres usługi obejmuje: 3.2.1. NADZÓR MERYTORYCZNY - analiza i dostosowanie oprogramowania do zmian wynikających z przepisów prawnych w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od terminu wejścia ich w życie, jednakże nie krócej niż 30 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę informacji o konieczności dostosowania oprogramowania wymienionego w punkcie 3.2.3. W przypadku kiedy przepisy prawne będą zawierały określone terminy na wprowadzenie zmian i będą one dłuższe niż 30 dni, wówczas Strony każdorazowo określą czasowy harmonogram ich realizacji z zachowaniem nadrzędności terminów określonych w tych przepisach prawa z uwzględnieniem ewentualnych okresów przejściowych; - aktualizacja, modyfikacja oraz rozszerzenie lub zmiana funkcjonalności i technologii oprogramowania wykonane z własnej inicjatywy Wykonawcy; - jeżeli zmiany prawa nie będą zrealizowane przez Wykonawcę w ramach oprogramowania wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, natomiast będą realizowane przez Wykonawcę w innym równorzędnym oprogramowaniu nie wymienionym w załączniku nr 1 do umowy, wówczas Wykonawca wdroży je u Zamawiającego. Wykonawca wykona dostawę, instalację i przeprowadzi niezbędne szkolenia pracowników Zamawiającego nieodpłatnie w ramach niniejszej umowy; - dostarczenie aktualnej dokumentacji użytkowej. 3.2.2. SERWIS OPROGRAMOWANIA - analiza, diagnozowanie i usuwanie błędów; - naprawa baz danych oprogramowania; - ewentualne migracje zgromadzonych danych w zakresie obsługiwanych baz danych wynikające z zakresu nadzoru merytorycznego; - świadczenie usług związanych z serwisem diagnostycznym baz danych, oprogramowania systemowo-narzędziowego i oprogramowania; - przeprowadzenie w okresie obowiązywania umowy w siedzibie Zamawiającego (bez dodatkowych kosztów) do 12 wizyt serwisowo-wdrożeniowych o czasie trwania min. 6 godzin, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego potrzeby przeprowadzenia takich wizyt; - udzielaniu porad. 3.2.3. Specjalistyczne oprogramowanie objęte usługą: - KATASTER WZ z wszystkimi modułami (ewidencja gruntów i budynków) - EDYCJA MAPY (geodezyjna mapa zasadnicza i ewidencyjna - ODGiK) - REJESTR ZASOBU (zasób materiałów geodezyjnych - ODGiK) - GeoZEZWOLENIA (rejestr zajętość terenu) - GeoPRACE (roboty geodezyjne - ODKiK) - GeoZLECENIA ( rozliczanie wykorzystywania zasobu geodezyjnego) - GeoOSNOWA (prowadzenie osnowy geodezyjnej) - GeoZUD (uzgodnienia dokumentacji projektowej) - GeoADRES (system adresacji) - SONET - Planowanie Przestrzenne - SONET DE i EE - aplikacje narzędziowe - REJESTR POZWOLEŃ NA BUDOWĘ - obsługa procesów związanych z wydawaniem pozwoleń na budowę oraz decyzji o warunkach zabudowy. 3.2.4. Wymagania związane ze świadczeniem usługi nadzoru merytorycznego i serwisu oprogramowania: - wykonanie usługi ze starannością właściwą dla podmiotu profesjonalnie zajmującego się tego typu usługami; - zapewnienie poprawności merytorycznej świadczonej usługi; - w zakresie realizacji usług przestrzeganie obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów prawnych; - oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnej fachowej wiedzy i doświadczeniu w zakresie niezbędnym do realizacji usługi; - oświadczenie wykonawcy o posiadaniu praw autorskich lub pisemna zgoda od właściciela praw autorskich do oprogramowania wymienionego w pkt 3.2.3. SIWZ na ingerencję w w/w oprogramowanie celem świadczenia usług nadzoru merytorycznego i serwisu; - przestrzeganie poziomu usług serwisowych w zakresie czasów reakcji, czasów realizacji lub innych przyjętych parametrów zależnych od krytyczności zgłoszenia serwisowego określonych w punkcie 3.3. SIWZ; - pisemne informowanie Zamawiającego o wydaniu nowej wersji oprogramowania; - na pisemne żądanie Zamawiającego przekazywanie nowych wersji oprogramowania wraz z wymaganą dokumentacją użytkową, natomiast w przypadku (updade) - opis tych poprawek, podstawę formalno-prawną jeżeli wynikają one ze zmian w przepisach prawnych; - Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania Zamawiającego o potrzebach sprzętowo -systemowych, koniecznych do uruchomienia nowych wersji oprogramowania z wyprzedzeniem 3 miesięcy przed wydaniem ich nowej wersji oprogramowania; - zdalny dostęp przez Wykonawcę do zasobów informatycznych UM jest możliwy po każdorazowym wcześniejszym ustaleniu przez Strony; - zdalna współpraca nie może wchodzić w kompetencje osób odpowiedzialnych z ramienia urzędu, czyli administratorów: baz danych, systemów sieciowych i itp. Nie można zmieniać żadnych ustawień aktualnych systemów bez wiedzy i zgody administratora danego zasobu urzędu; - zdalna współpraca jest ograniczona czasowo w ciągu dnia i jest monitorowana w ramach ogólnego systemu zabezpieczeń obecnego w UM; - po wykonaniu pracy zdalnej przekazuje się raport pocztą elektroniczną osobie odpowiedzialnej od strony technicznej, dotyczy to prac aktualizacyjnych starych projektów bądź instalacji nowych. 3.3. Definicje krytyczności zgłoszenia i czasu reakcji i realizacji: 3.3.1. Kategorie Błędów - błędy dzieli się na trzy kategorie, zgodnie z poniższymi definicjami: - Błąd Krytyczny - błąd uniemożliwiający całkowicie eksploatację oprogramowania lub powodujący utratę danych lub powodujący uszkodzenie danych i jednocześnie niepozwalający na znalezienie takiego sposobu używania oprogramowania, aby obejść skutki jego wystąpienia. - Błąd Istotny - błąd uniemożliwiający w danej chwili eksploatację oprogramowania lub powodujący utratę danych lub powodujący uszkodzenie danych i jednocześnie pozwalający na znalezienie takiego sposobu używania oprogramowania, aby obejść skutki jego wystąpienia, bez istotnego wydłużenia czasu wykonywanych operacji. - Błąd Inny - pozostałe błędy, które nie zostały zakwalifikowane jako błędy istotne lub błędy krytyczne. 3.3.2. Czasy Reakcji i Realizacji - dla poszczególnych kategorii błędów wprowadza się następujące czasy reakcji: - Błąd Krytyczny - przystąpienie do usuwania błędu niezwłocznie od momentu zgłoszenia, a usunięcie błędu w ciągu 1-go dnia roboczego od chwili zaakceptowania przez strony sposobu działania. - Błąd Istotny - przystąpienie do usuwania błędu w ciągu 24 godzin, a usunięcie błędu w ciągu ... dni roboczych od chwili zaakceptowania przez strony sposobu działania. Jednakże czas usunięcia błędu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od chwili zaakceptowania przez Strony sposobu działania. - Błąd Inny - w terminie ustalonym przez Strony. 3.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o tym, że realizując usługę asysty dla aplikacji systemu GIS nie narusza praw majątkowych producenta ani firm trzecich (treść oświadczenia zawarta jest w załączniku nr I.1 do SIWZ). 6. Ze względu na charakter usługi Zamawiający odstępuje od wskazania zakresu czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 72267000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SYGNITY S.A.,  ,  FRANCISZKA KLIMCZAKA 1 ,  02-797,  WARSZAWA,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244770,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 244770,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244770,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.