eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Modernizacja P³ywalni Krytej i Si³owni przy ul. ¯eromskiego 4D w Sosnowcu- etap II

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-09-19



Og³oszenie nr 599896-N-2019 z dnia 2019-09-19 r.

Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Modernizacja P³ywalni Krytej i Si³owni przy ul. ¯eromskiego 4D w Sosnowcu- etap II
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020. Priorytet inwestycyjny 9b: Wspieranie rewitalizacji fizycznej, gospodarczej i spo³ecznej ubogich spo³eczno¶ci na obszarach miejskich i wiejskich. O¶ priorytetowa X: Rewitalizacja oraz infrastruktura spo³eczna i zdrowotna. Dzia³anie 10.4: Poprawa stanu ¶rodowiska miejskiego.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu, krajowy numer identyfikacyjny 33005100000000, ul. ul. 3 Maja  41 , 41-200  Sosnowiec, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 32 266 34 26, e-mail przetargi@mosir.sosnowiec.pl, faks 32 266 63 41.
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Jednostka bud¿etowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
www.mosir.sosnowiec.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.mosir.sosnowiec.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ wy³±cznie w formie pisemnej na adres zamawiaj±cego
Adres:
Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji, ul. 3 Maja 41, 41-200 Sosnowiec


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Modernizacja P³ywalni Krytej i Si³owni przy ul. ¯eromskiego 4D w Sosnowcu- etap II
Numer referencyjny: 20/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Modernizacja P³ywalni Krytej i Si³owni przy ul. ¯eromskiego 4D w Sosnowcu. Szczegó³owy zakres i przedmiot zamówienia - roboty budowlane do wykonania i zakres ¶wiadczonego nadzoru - okre¶lony zosta³ w dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 7 do SIWZ (projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót), a tak¿e: a) warunkach przy³±czenia TAURON Dystrybucja z 17.10.2017 roku nr WP/058880/2017/O07R02 (za³±cznik nr 8 do SIWZ) i z zawartej na ich podstawie umowy przy³±czeniowej (z zachowaniem harmonogramu prac - za³±cznik nr 9 do SIWZ), z których (pkt. IA. ppkt. 3 c) wynika konieczno¶æ budowy stacji transformatorowej zgodnie z potrzebami, budowa linii kablowej SN od miejsca rozgraniczenia w³asno¶ci urz±dzeñ elektroenergetycznych do stacji Zamawiaj±cego, dostosowanie instalacji wewnêtrznej Zamawiaj±cego do nowych warunków zasilania i zwiêkszonego przydzia³u mocy. Ponadto w zakresie prac opisanych w pkt. 3.2 b) wykonawca robót budowlanych zobowi±zany bêdzie do wykonania opisanych ni¿ej czynno¶ci, a inspektor nadzoru do ich skontrolowania: - opracowaæ dokumentacjê techniczno - prawn± w zakresie instalacji elektrycznej obiektu oraz urz±dzeñ elektroenergetycznych i instalacji od obiektu do miejsca rozgraniczenia w³asno¶ci zgodnie z warunkami przy³±czenia, - nieodp³atnie udostêpniæ Tauron Dystrybucja lub dzia³aj±cemu w imieniu Tauron Dystrybucja wykonawcy, nieruchomo¶æ do celów i w zakresie niezbêdnym do budowy sieci i przy³±czy zwi±zanych z realizacj± przy³±cza, - przed³o¿yæ "Zg³oszenie gotowo¶ci instalacji do przy³±czenia" wraz z kompletn± dokumentacj± powykonawcz± niezbêdn± do przeprowadzenia przez Tauron Dystrybucja sprawdzenia pod wzglêdem zgodno¶ci z warunkami przy³±czenia urz±dzeñ elektroenergetycznych i instalacji w obiekcie, - usun±æ w terminie wyznaczonym przez Tauron Dystrybucja ewentualne usterki wskazane w protokole ze sprawdzenia przy³±czanej instalacji, - opracowaæ instrukcjê wspó³pracy ruchowej urz±dzeñ, instalacji i sieci w obiekcie i przed³o¿yæ jej projekt Tauron Dystrybucja, a tak¿e uwzglêdniæ uwagi do niej wniesione przez Tauron Dystrybucja w terminie 7 dni od dnia ich otrzymania, - uzgodniæ z Tauron Dystrybucja projekt instalacji odbiorczej do uk³adu pomiarowo - rozliczeniowego energii elektrycznej, w tym typ i lokalizacjê tego uk³adu, w zakresie zgodno¶ci z warunkami przy³±czenia, a tak¿e uwzglêdniæ uwagi do niej wniesione przez Tauron Dystrybucja w terminie 7 dni od dnia ich otrzymania. Pkt. 3.2 a dotyczy wy³±cznie inspektora nadzoru robót elektrycznych. b)W zakres prac wykonawcy robót budowlanych wejdzie tak¿e zabezpieczenie poprzez przykrycie 128 szt. kolektorów s³onecznych firmy HEWALEX na dachu s±siaduj±cej z p³ywalni± Hali Sportowej przy ul. ¯eromskiego 4C plandekami nieprzepuszczaj±cymi promieni s³onecznych. Zakres czynno¶ci wykonawcy robót budowlanych w tym zakresie to: zakup, dostawa i monta¿ elementów przekrycia wykonany wed³ug wytycznych firmy HEWALEX oraz, przed uruchomieniem instalacji, demonta¿, wywóz i utylizacja elementów przekrycia, a tak¿e uruchomienie instalacji w porozumieniu z jej wykonawc± - firm± NOVUM z siedzib±: 38-400 Krosno, ul. Micha³a Miêsowicza. Inspektor nadzoru bêdzie mia³ w swoim zakresie nadzór tych robót. Pkt. 3.2 b dotyczy wy³±cznie inspektora nadzoru robót konstrukcyjno - budowlanych. c) Pozosta³e czynno¶ci inspektora nadzoru okre¶lono w pkt. 3.4 Roboty budowlane prowadzone bêd± na podstawie prawomocnego pozwolenia na budowê nr 698/18 z dnia 20 sierpnia 2018 roku. Realizacja umowy z inspektorem bêdzie dwuetapowa. W pierwszym etapie zakres jego czynno¶ci to: Analiza i sporz±dzenie pisemnej opinii z analizy kart technicznych materia³ów i urz±dzeñ w zakresie ich kompletno¶ci w odniesieniu do zestawienia kart technicznych przytoczonych poni¿ej wraz z ocen± i wystawieniem pisemnej opinii, i¿ parametry materia³ów i urz±dzeñ okre¶lone w kartach technicznych spe³niaj± minimalne wymogi stawiane im w dokumentacji projektowej b±d¼ nie spe³niaj± tych parametrów z jednoczesnym okre¶leniem niezgodno¶ci. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku je¶li w efekcie sprawdzenia powy¿szych dokumentów lub innych czynno¶ci proceduralnych prowadzonych przez Zamawiaj±cego nie dojdzie do podpisania umowy na wykonanie robót budowlanych po wykonaniu czynno¶ci opisanych w pkt. 3.4 umowa na us³ugê inspektora nadzoru zostanie rozwi±zana. Zakres czynno¶ci inspektora nadzoru w II etapie wymieniony zosta³ szczegó³owo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.5) G³ówny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71247000-1
71245000-7
71248000-8
71244000-0


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  21   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadaj±ce nastêpuj±ce kwalifikacje: dla czê¶ci 1: uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, dla czê¶ci 2: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, dla czê¶ci 3: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych. Dodatkowo osoba/y pe³ni±ca/e funkcjê inspektora nadzoru winna/y spe³niaæ wymogi okre¶lone w Pozwoleniu z 12.02.2018 roku Nr K/158/2018 na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków wydanym przez ¦l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach (za³±cznik nr 10 do SIWZ).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powy¿ej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, posiadaj±cych uprawnienia zgodnie z pkt. 5.3 SIWZ, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ugi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: Dla czê¶ci 1: 1 400,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c czterysta z³otych 00/100), Dla czê¶ci 2: 860,00 z³ (s³ownie: osiemset sze¶ædziesi±t z³otych 00/100), Dla czê¶ci 3: 580,00 z³ (s³ownie: piêæset osiemdziesi±t z³otych 00/100).


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
do¶wiadczenie inspektora nadzoru40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Istotne dla stron postanowienia ujête zosta³y we wzorach umów - za³±czniki nr 6a, 6b oraz 6c.


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:

Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje istotne zmiany postanowieñ umowy, które szczegó³owo okre¶lone zosta³y we wzorach umów (za³±czniki nr 6a, 6b oraz 6c do SIWZ).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-09-27, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego robót w zakresie specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia dla tej czê¶ci jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Modernizacja P³ywalni Krytej i Si³owni przy ul. ¯eromskiego 4D w Sosnowcu w zakresie specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej. Szczegó³owy zakres i przedmiot zamówienia - roboty budowlane do wykonania i zakres ¶wiadczonego nadzoru - okre¶lony zosta³ w dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 7 do SIWZ (projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). W zakres prac wykonawcy robót budowlanych wejdzie tak¿e zabezpieczenie poprzez przykrycie 128 szt. kolektorów s³onecznych firmy HEWALEX na dachu s±siaduj±cej z p³ywalni± Hali Sportowej przy ul. ¯eromskiego 4C plandekami nieprzepuszczaj±cymi promieni s³onecznych. Zakres czynno¶ci wykonawcy robót budowlanych w tym zakresie to: zakup, dostawa i monta¿ elementów przekrycia wykonany wed³ug wytycznych firmy HEWALEX oraz, przed uruchomieniem instalacji, demonta¿, wywóz i utylizacja elementów przekrycia, a tak¿e uruchomienie instalacji w porozumieniu z jej wykonawc± - firm± NOVUM z siedzib±: 38-400 Krosno, ul. Micha³a Miêsowicza. Inspektor nadzoru bêdzie mia³ w swoim zakresie nadzór tych robót. Realizacja umowy z inspektorem bêdzie dwuetapowa. W pierwszym etapie zakres jego czynno¶ci to: Analiza i sporz±dzenie pisemnej opinii z analizy kart technicznych materia³ów i urz±dzeñ w zakresie ich kompletno¶ci w odniesieniu do zestawienia kart technicznych przytoczonych poni¿ej wraz z ocen± i wystawieniem pisemnej opinii, i¿ parametry materia³ów i urz±dzeñ okre¶lone w kartach technicznych spe³niaj± minimalne wymogi stawiane im w dokumentacji projektowej b±d¼ nie spe³niaj± tych parametrów z jednoczesnym okre¶leniem niezgodno¶ci. Zakres czynno¶ci inspektora nadzoru w II etapie zosta³ szczegó³owo okre¶lony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 71520000-9, 71247000-1, 71245000-7, 71248000-8, 71244000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
do¶wiadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego robót w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Modernizacja P³ywalni Krytej i Si³owni przy ul. ¯eromskiego 4D w Sosnowcu w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych. Szczegó³owy zakres i przedmiot zamówienia - roboty budowlane do wykonania i zakres ¶wiadczonego nadzoru - okre¶lony zosta³ w dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 7 do SIWZ (projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót),, a tak¿e: a) warunkach przy³±czenia TAURON Dystrybucja z 17.10.2017 roku nr WP/058880/2017/O07R02 (za³±cznik nr 8 do SIWZ) i z zawartej na ich podstawie umowy przy³±czeniowej (z zachowaniem harmonogramu prac - za³±cznik nr 9 do SIWZ), z których (pkt. IA. ppkt. 3 c) wynika konieczno¶æ budowy stacji transformatorowej zgodnie z potrzebami, budowa linii kablowej SN od miejsca rozgraniczenia w³asno¶ci urz±dzeñ elektroenergetycznych do stacji Zamawiaj±cego, dostosowanie instalacji wewnêtrznej Zamawiaj±cego do nowych warunków zasilania i zwiêkszonego przydzia³u mocy. Ponadto w zakresie prac opisanych w pkt. 3.2 b) wykonawca robót budowlanych zobowi±zany bêdzie do wykonania opisanych ni¿ej czynno¶ci, a inspektor nadzoru do ich skontrolowania: - opracowaæ dokumentacjê techniczno - prawn± w zakresie instalacji elektrycznej obiektu oraz urz±dzeñ elektroenergetycznych i instalacji od obiektu do miejsca rozgraniczenia w³asno¶ci zgodnie z warunkami przy³±czenia, - nieodp³atnie udostêpniæ Tauron Dystrybucja lub dzia³aj±cemu w imieniu Tauron Dystrybucja wykonawcy, nieruchomo¶æ do celów i w zakresie niezbêdnym do budowy sieci i przy³±czy zwi±zanych z realizacj± przy³±cza, - przed³o¿yæ "Zg³oszenie gotowo¶ci instalacji do przy³±czenia" wraz z kompletn± dokumentacj± powykonawcz± niezbêdn± do przeprowadzenia przez Tauron Dystrybucja sprawdzenia pod wzglêdem zgodno¶ci z warunkami przy³±czenia urz±dzeñ elektroenergetycznych i instalacji w obiekcie, - usun±æ w terminie wyznaczonym przez Tauron Dystrybucja ewentualne usterki wskazane w protokole ze sprawdzenia przy³±czanej instalacji, - opracowaæ instrukcjê wspó³pracy ruchowej urz±dzeñ, instalacji i sieci w obiekcie i przed³o¿yæ jej projekt Tauron Dystrybucja, a tak¿e uwzglêdniæ uwagi do niej wniesione przez Tauron Dystrybucja w terminie 7 dni od dnia ich otrzymania, - uzgodniæ z Tauron Dystrybucja projekt instalacji odbiorczej do uk³adu pomiarowo - rozliczeniowego energii elektrycznej, w tym typ i lokalizacjê tego uk³adu, w zakresie zgodno¶ci z warunkami przy³±czenia, a tak¿e uwzglêdniæ uwagi do niej wniesione przez Tauron Dystrybucja w terminie 7 dni od dnia ich otrzymania. Realizacja umowy z inspektorem bêdzie dwuetapowa. W pierwszym etapie zakres jego czynno¶ci to: Analiza i sporz±dzenie pisemnej opinii z analizy kart technicznych materia³ów i urz±dzeñ w zakresie ich kompletno¶ci w odniesieniu do zestawienia kart technicznych przytoczonych poni¿ej wraz z ocen± i wystawieniem pisemnej opinii, i¿ parametry materia³ów i urz±dzeñ okre¶lone w kartach technicznych spe³niaj± minimalne wymogi stawiane im w dokumentacji projektowej b±d¼ nie spe³niaj± tych parametrów z jednoczesnym okre¶leniem niezgodno¶ci. Zakres czynno¶ci inspektora nadzoru w II etapie zosta³ szczegó³owo okre¶lony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 71520000-9, 71247000-1, 71245000-7, 71248000-8, 71244000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 21
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
do¶wiadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego robót w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Modernizacja P³ywalni Krytej i Si³owni przy ul. ¯eromskiego 4D w Sosnowcu w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych. Szczegó³owy zakres i przedmiot zamówienia - roboty budowlane do wykonania i zakres ¶wiadczonego nadzoru - okre¶lony zosta³ w dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 7 do SIWZ (projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). Realizacja umowy z inspektorem bêdzie dwuetapowa. W pierwszym etapie zakres jego czynno¶ci to: Analiza i sporz±dzenie pisemnej opinii z analizy kart technicznych materia³ów i urz±dzeñ w zakresie ich kompletno¶ci w odniesieniu do zestawienia kart technicznych przytoczonych poni¿ej wraz z ocen± i wystawieniem pisemnej opinii, i¿ parametry materia³ów i urz±dzeñ okre¶lone w kartach technicznych spe³niaj± minimalne wymogi stawiane im w dokumentacji projektowej b±d¼ nie spe³niaj± tych parametrów z jednoczesnym okre¶leniem niezgodno¶ci. Zakres czynno¶ci inspektora nadzoru w II etapie zosta³ szczegó³owo okre¶lony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 71520000-9, 71247000-1, 71245000-7, 71248000-8, 71244000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 21
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
do¶wiadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.