eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poświętne › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Poświętne, z PSZOK-u z Urzędu Gminy w Poświętnem, placówek szkolnych, Ochotniczych Straży Pożarnych, oraz odbiór nieczystości płynnych z placówek szkolnych, Gminnego Ośrodka Zdrowia oraz Urzędu Gminy w Poświętnem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-30

Poświętne: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Poświętne, z PSZOK-u z Urzędu Gminy w Poświętnem, placówek szkolnych, Ochotniczych Straży Pożarnych, oraz odbiór nieczystości płynnych z placówek szkolnych, Gminnego Ośrodka Zdrowia oraz Urzędu Gminy w Poświętnem
Numer ogłoszenia: 59959 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne z siedzibą w Urzędzie Gminy w Poświętnem , ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne, woj. mazowieckie, tel. 025 7520390 w. 24, faks 025 7520390 w. 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugposwietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Poświętne, z PSZOK-u z Urzędu Gminy w Poświętnem, placówek szkolnych, Ochotniczych Straży Pożarnych, oraz odbiór nieczystości płynnych z placówek szkolnych, Gminnego Ośrodka Zdrowia oraz Urzędu Gminy w Poświętnem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie udzielane jest w III Częściach: 1. Przedmiotem zamówienia Części I jest: odbieranie i zagospodarowanie (odzysk i unieszkodliwianie) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Poświętne, z PSZOK-u zlokalizowanego w miejscowości Poświętne. 2. Przedmiotem zamówienia Części II jest: zagospodarowanie odpadów komunalnych z Urzędu Gminy Poświętne, placówek szkolnych i Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Poświętne. 3. Przedmiotem zamówienia Części III jest: odbiór nieczystości płynnych z placówek szkolnych, Gminnego Ośrodka Zdrowia oraz Urzędu Gminy w Poświętnem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające obejmować będą swym zakresem przedmiotowym zamówienie podstawowe wynikające ze SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.12.00-4, 90.51.13.00-5, 90.51.20.00-9, 90.53.30.00-2, 90.51.31.00-7, 90.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Dla Części I zamówienia w zakresie posiadania: - aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Poświętne w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Poświętne zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250) - aktualnego zezwolenia starosty na zbieranie i transport odpadów komunalnych z uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) - wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. 2) Dla Części II zamówienia w zakresie posiadania: - aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Poświętne w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Poświętne zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250) - aktualnego zezwolenia na zbieranie i transport odpadów lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) 3) Dla Części III zamówienia w zakresie posiadania: - aktualną decyzję Wójta Gminy Poświętne zezwalającą na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dla każdej z części zamówienia nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca dla każdej z części zamówienia składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Dla Części I zamówienia: - w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym: Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia (zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ), iż posiada bazę magazynowo-transportową oraz o odpowiednim stanie technicznym wyposażenie, umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. poz. 122 ) 2) Dla Części II zamówienia: - w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym: Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia (zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ), iż posiada bazę magazynowo-transportową oraz o odpowiednim stanie technicznym wyposażenie, umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. poz. 122 ) 3) Dla Części III zamówienia: - w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym: oświadczenie o posiadaniu bazy transportowej oraz o posiadaniu pojazdów przystosowanych do odbioru i transportu nieczystości ciekłych - zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ oświadczenie o posiadaniu miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów asenizacyjnych - zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ, lub w przypadku braku posiadania takiego miejsca do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy na wykonywanie ww. czynności poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy ze stacją zlewną na odbiór nieczystości ciekłych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Dla Części I zamówienia: - w zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ. 2) Dla Części II zamówienia: - w zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ. 3) Dla Części III zamówienia: - w zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań dla każdej z części zamówienia, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca dla każdej z części zamówienia składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Dla Części I zamówienia: - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzony przez Wójta Gminy Poświętne w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Poświętne zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250); - aktualne zezwolenie starosty na zbieranie i transport odpadów komunalnych z uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r., poz. 21); - wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ). - oświadczenie (zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ), o posiadaniu bazy magazynowo-transportową oraz w odpowiednim stanie technicznym wyposażenia, umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. poz. 122 ); 2) Dla Części II zamówienia: - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Poświętne zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250); - aktualne zezwolenie starosty na zbieranie i transport odpadów komunalnych z uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r., poz. 21); - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ. - oświadczenie (zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ), o posiadaniu bazy magazynowo-transportową oraz w odpowiednim stanie technicznym wyposażenia, umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. poz. 122 ); 3) Dla Części III zamówienia: - aktualną decyzję Wójta Gminy Poświętne zezwalającą na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ) - oświadczenie o posiadaniu bazy transportowej oraz o posiadaniu pojazdów przystosowanych do odbioru i transportu nieczystości ciekłych - zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ - oświadczenie o posiadaniu miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów asenizacyjnych - zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ, lub w przypadku braku posiadania takiego miejsca do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy na wykonywanie ww. czynności - poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy ze stacją zlewną na odbiór nieczystości ciekłych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności faktury - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy dotyczącej danej części przedmiotu zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy danej części przedmiotu zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Zmiana terminu wykonania usługi danej części przedmiotu zamówienia jest dopuszczalna: w przypadku 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie usługi, 2) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a) wstrzymanie wykonywania usługi przez Zamawiającego, b) wstrzymania realizacji usługi ze względu na okoliczności niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, c) w przypadku wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeśli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usług, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, e) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień i itp., - odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 3) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia usługi lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na ukończenie usługi danej części przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: 1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, stosownie do stawki ustalonej przez ustawodawcę 2) w razie zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679 ze zmianami) 3) w razie zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 4) Jeżeli zmiany o których mowa w pkt. 2-3 będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze stron umowy, w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie Przedmiotu Umowy danej części przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ; Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne, 2) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu Cywilnego, 3) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy danej części przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ, 4) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego potencjale opierał się Wykonawca składając ofertę będzie możliwa, ale jedynie pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia danej części przedmiotu zamówienia, 5) zmiany, które spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego. Każdorazowa zmiana postanowień zawartej umowy danej części przedmiotu zamówienia wymaga zaakceptowania przez obie Strony i zostanie dokonana w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez - aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjną -organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego) oraz zmiana danych teleadresowych i osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugposwietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne, ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne, pokój Nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne, ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne, pokój Nr 17 (sekretariat - I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk i unieszkodliwianie) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Poświętne, z PSZOK-u zlokalizowanego w miejscowości Poświętne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk i unieszkodliwianie) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Poświętne, z PSZOK-u zlokalizowanego w miejscowości Poświętne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.12.00-4, 90.51.13.00-5, 90.51.20.00-9, 90.53.30.00-2, 90.51.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności faktury - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zagospodarowanie odpadów komunalnych z Urzędu Gminy Poświętne, placówek szkolnych i Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Poświętne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie odpadów komunalnych z Urzędu Gminy Poświętne, placówek szkolnych i Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Poświętne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.13.00-5, 90.51.20.00-9, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności faktury - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odbiór nieczystości płynnych z placówek szkolnych, Gminnego Ośrodka Zdrowia oraz Urzędu Gminy w Poświętnem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór nieczystości płynnych z placówek szkolnych, Gminnego Ośrodka Zdrowia oraz Urzędu Gminy w Poświętnem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności faktury - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.