eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Usługa Inżyniera Kontraktu w ramach projektu "Termomodernizacja budynku głównego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-10-06



Ogłoszenie nr 598464-N-2017 z dnia 2017-10-06 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego: Usługa Inżyniera Kontraktu w ramach projektu "Termomodernizacja budynku głównego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
PROGRAM OPERACYJNY INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego, krajowy numer identyfikacyjny 41112335100000, ul. ul. Adama Mickiewicza  5 , 64100   Leszno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 296 058, e-mail sgt@pwsz.edu.pl, faks 655 296 076.
Adres strony internetowej (URL): www.pwsz.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.pwsz.edu.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.bip.pwsz.edu.pl/index.php?id=125


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa Inżyniera Kontraktu w ramach projektu "Termomodernizacja budynku głównego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie"
Numer referencyjny: K-GT-43-232-5/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi Inżyniera Kontraktu w ramach projektu "Termomodernizacja budynku głównego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie". Obowiązki Inżyniera Kontraktu i Etapy realizacji zamówienia 1. ETAP I - przedinwestycyjny - do obowiązków IK należeć będzie: a) odebranie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej składającej się z projektów budowlano-wykonawczych, dokumentacji kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, b) przygotowanie i zorganizowanie w imieniu Zamawiającego przetargu nieograniczonego na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U z 2015 poz. 2116 ze zm.), c) odebranie od Zamawiającego kopii kosztorysu ofertowego wraz z kopią umowy z Wykonawcą robót budowlanych w terminie 7 dni od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, d) sprawdzenie kompletności dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz weryfikację dokumentacji pod katem wzajemnej zgodności składających się na nią opracowań, e) wspólnie z Wykonawcą robót budowlanych przed rozpoczęciem prac opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie robót budowlanych i przedłożenie go Zamawiającemu do akceptacji, f) powołanie Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich wymaganych branżach budowlanych, posiadających wymagane prawem uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych, 2. ETAP II - realizacja robót - do obowiązków IK należeć będzie: a) Inżynier Kontraktu przekazuje Wykonawcy robót budowlanych plac budowy w imieniu Zamawiającego, b) powiadamia właściwy organ nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie, c) Inżynier Kontraktu kontroluje jakość materiałów, weryfikuje i zatwierdza wszelkie źródła pozyskiwania materiałów i wszystkich elementów przewidzianych w realizacji inwestycji w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w dokumentacji projektowej oraz STWiOR, d) Inżynier Kontraktu ma obowiązek podjąć decyzję w sprawie zatwierdzenia jakości materiałów w okresie nie dłuższym niż 3 dni robocze, od przedstawienia ich przez Wykonawcę robót do akceptacji, e) Inżynier Kontraktu decyduje o dopuszczeniu do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi Wykonawcy, przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w dokumentacji projektowej i STWiOR a także w przepisach BHP i p/poż, f) Inżynier Kontraktu podejmuje decyzje we wszystkich sprawach związanych z interpretacją Dokumentacji Projektowej, STWiOR oraz w sprawach właściwej interpretacji prawnej wszelkich zaistniałych faktów i zdarzeń przy realizacji robót, a także terminowego udzielania odpowiedzi, g) Inżynier kontraktu pełni swoją funkcję przy pomocy Zespołu, którym kieruje i za pracę którego odpowiada, h) Inżynier Kontraktu zapewnia pobyt osób przewidzianych do bezpośredniego nadzorowania robót budowlanych w czasie odpowiadającym wykonaniu i rozliczeniu poszczególnych elementów zadań robót, i) Inżynier Kontraktu realizuje zadania wynikające z Nadzoru Inwestorskiego, wydaje polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje i wnioski dla Wykonawcy wyłącznie na piśmie, j) powołani przez Inżyniera Kontraktu Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego są odpowiedzialni w zakresie swoich uprawnień, które określone są w art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane, k) W trakcie realizacji robót Inżynier Kontraktu nadzoruje realizację robót zgodnie z szczegółowym harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz dba o ewentualne uaktualnienia harmonogramu, l) Inżynier Kontraktu ma prawo wstrzymać płatności faktur o ile Wykonawca robót budowlanych nie przedstawi uaktualnionego harmonogramu robót w czasie określonym przez Inżyniera Kontraktu, m) Inżynier kontraktu weryfikuje czy Podwykonawcy zatrudnieni przez Wykonawcę robót budowlanych wykonują rzeczywiście takie prace, które Wykonawca deklarował w swojej ofercie jako prace planowane przez nich do podzlecenia. W przypadku podzlecenia przez Wykonawcę innych prac dla podwykonawstwa Inżynier Kontraktu wnioskuje do Zamawiającego o wyrażenie zgody na jego zatrudnienie, n) w przypadku konieczności przesunięcia terminu wykonania robót Inżynier Kontraktu analizuje wszystkie zaistniałe fakty i przedstawia Zamawiającemu uzasadnienie do przesunięcia terminu zakończenia realizacji robót budowlanych, o) Inżynier kontraktu kontroluje i dba o należytą jakość wykonywanych robót przez Wykonawcę robót budowlanych, sprawdza pracę i wszelkie roboty oraz powiadamia ich o wszelkich stwierdzonych wadach usterkach i uchybieniach. p) Inżynier kontraktu zobowiązany jest do: o kontrolowania wykonanych robót w zakresie zgodności z rysunkami, specyfikacjami i warunkami umowy, o zlecenia jeżeli trzeba odsłonięcia ukończonych robót lub usunięcia i zastąpienia właściwymi materiałami, o dokonywania obmiarów dla określenia wartości robót, o uczestniczeniu w odbiorach robót zanikających, o badania i pomiarów ukończonych robót, o wydawania okresowych raportów postępu robót, o wystawiania przejściowych Świadectw płatności, inspekcji placu budowy sprawdzających jakość wykonania, q) Inżynier Kontraktu ma obowiązek uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, r) Inżynier Kontraktu kontroluje prowadzenie Dziennika Budowy, s) Inżynier Kontraktu organizuje narady co najmniej jeden raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego z udziałem Wykonawcy robót budowlanych, Inspektorów Nadzoru i przedstawicieli Zamawiającego, t) Inżynier Kontraktu organizuje pracę Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego tak aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót budowlanych, u) Inżynier Kontraktu winien upewnić się przed rozpoczęciem prac, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa, v) Inżynier Kontraktu weryfikuje faktury oraz protokoły odbioru wystawione przez Wykonawcę robót budowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym. w) Inżynier Kontraktu wydając decyzje niosące konsekwencje finansowe i terminowe musi każdorazowo uzyskać zgodę Zamawiającego, x) Inżynier Kontraktu prowadzi całość spraw dotyczących osób trzecich w uzgodnieniu z Zamawiającym i z Władzami Terenowymi, współpracuje z administracją dróg w zakresie prawidłowego utrzymania dróg w rejonie budowy. 3. ETAP III - odbiór robót - do obowiązków IK należeć będzie: a) Inżynier Kontraktu po zgłoszeniu przez Wykonawcę zakończenia prac przeprowadzi Odbiór Wewnętrzny i sporządzi listę usterek z wyznaczeniem czasu do ich usunięcia, b) kompletuje 2 egzemplarze dokumentacji powykonawczej z wszystkimi niezbędnymi rysunkami, sprawdza kompletność i prawidłowość operatu kolaudacyjnego i przedkłada go Zamawiającemu, c) sprawdza ostateczną kwotę należną Wykonawcy oraz ustala ewentualne korekty wyliczeń, d) wyznacza ostateczny termin Odbioru Końcowego Robót i powiadamia o tym wszystkie zainteresowane strony, e) Inżynier Kontraktu uczestniczy w Odbiorze Końcowym Robót i przygotowuje protokół z tego odbioru, f) wystąpi w imieniu Zamawiającego do organu nadzoru budowlanego o wydanie decyzji - pozwolenie na użytkowanie. 4. ETAP IV - rozliczenie środków finansowych - do obowiązków IK należeć będzie: a) Inżynier Kontraktu aktualizuje harmonogram rzeczowo finansowy do jednostki współfinansującej , b) przygotuje dla Zamawiającego dokumenty będące podstawą do sporządzenia wniosków o płatności, a w szczególności sprawozdania etapowe, protokoły odbioru stwierdzające wykonie prac i ich odebranie przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, c) będzie czuwał nad prawidłowością treści protokołów odbioru oraz faktur sporządzonych przez Wykonawcę robót d) będzie zgłaszał konieczność przyspieszenia robót lub konieczność aneksowania umów zawartych z jednostkami współfinansującymi w zakresie przesunięć w harmonogramie rzeczowo-finansowym, e) przygotuje dla Zamawiającego dokumenty w celu zawiadamiania jednostki współfinansującej o zakończeniu realizacji każdego etapu jak i całego przedsięwzięcia, w terminach określonych w zawartych umowach, f) Inżynier Kontraktu przygotowuje i wydaje końcowe świadectwo wykonania robót. g) Inżynier kontraktu bierze udział w przeglądach gwarancyjnych i w odbiorze pogwarancyjnym. h) Inżynier Kontraktu będzie pełnił swoje funkcje nad zrealizowanymi robotami w okresie gwarancji udzielonych przez poszczególnych wykonawców. Okres gwarancji trwał będzie 5 lat, licząc od daty sporządzenia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót (budowlanych - montażowych) lub usunięcia wad w nim wskazanych.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71310000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  29   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy muszą spełniać minimum następujące warunki, tj.: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - złożą stosowne dokumenty wymienione w Rozdziale 6 SIWZ 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony, o ile: - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 1 usługę pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego robót budowlanych na obiekcie użyteczności publicznej na kontrakcie zakończonym, o wartości nie mniejszej niż 5.000.000 PLN (brutto). - Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania następujących osób: a) Kierownika zespołu prowadzącego nadzór budowlany nad przedmiotową inwestycją posiadającego: - wykształcenie wyższe, - 10-letnie doświadczenie w nadzorze budowlanym, w tym, co najmniej 2 na kontrakcie obejmującym nadzór nad robotą budowlaną na obiekcie użyteczności publicznej o wartości 5.000.000 PLN brutto, - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającego: - 7-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych, w tym, co najmniej 1 na kontrakcie obejmującym roboty budowlane o wartości 5.000.000 PLN brutto, - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. c) inspektorów nadzoru w specjalności elektrycznej i instalacji sanitarnej posiadających - 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót z zakresu robót elektrycznych i instalacji sanitarnej, w tym, co najmniej 1 na kontrakcie obejmującym roboty budowlane o wartości 1.000.000 PLN brutto, - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń elektrycznych i sanitarnych bez ograniczeń, - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza pełnienie przez jedną osobę jednocześnie funkcji kierownika zespołu i inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pod warunkiem jednoczesnego posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,00 zł. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Informacje dodatkowe W celu potwierdzenia, ze Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,00zł. 2. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  1
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie osób przewidzianych do realizacji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-25, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.