eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Termomodernizacja placówek oświatowych w Tarnowskich Górach - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-10-06



Ogłoszenie nr 598290-N-2017 z dnia 2017-10-06 r.

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry: Termomodernizacja placówek oświatowych w Tarnowskich Górach - etap I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), Poddziałanie 4.3.1. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Subregionu Centralnego

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, krajowy numer identyfikacyjny 000527210, ul. Rynek  4 , 42-600  Tarnowskie Góry, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 3933600, e-mail bzp@um.tgory.pl, faks 32 3933602.
Adres strony internetowej (URL): www.tarnowskiegory.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.tarnowskiegory.pl/Article/id,3470.html
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.tarnowskiegory.pl/Article/id,3562.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Adres:
42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja placówek oświatowych w Tarnowskich Górach - etap I
Numer referencyjny: BZP.271.55.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na termomodernizacji pięciu placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Tarnowskie Góry.

II.5) Główny kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45311000-0
45331000-6
45420000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
6

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, iż znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej mu na realizacje zamówienia - a w szczególności posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: część nr 1: 700 000,00 zł; część nr 2: 600 000,00 zł; część nr 3: 800 000,00 zł; część nr 4: 800 000,00 zł; część nr 5: 1 400 000,00 zł. UWAGA! Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi wykazać zdolność finansową w wysokości odpowiadającej sumie środków określonych dla danej części zamówienia, na którą składa ofertę.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie - roboty budowlane polegające na termomodernizacji 3 (trzech) obiektów budowlanych (tj. mające na celu zmniejszenie zapotrzebowania i zużycia energii cieplnej w danym obiekcie budowlanym na przykład poprzez: docieplenie ścian, dachu, stropów i/lub podłóg, wymianę okien i/lub drzwi, wymianę źródła ciepła i/lub wymianę grzejników, itp.) o łącznej wartości nie mniejszej niż: część nr 1: 1 000 000,00 zł; część nr 2: 1 000 000,00 zł; część nr 3: 1 500 000,00 zł; część nr 4: 1 500 000,00 zł; część nr 5: 2 500 000,00 zł. UWAGA! Powyższe roboty mogą być wykonane (wykonywane) w ramach jednego zamówienia lub oddzielnych. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi wykazać zdolność zawodową odpowiadającą sumie wartości robót określonej dla danej części zamówienia, na którą składa ofertę. 2) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: A) Kierownikiem budowy (dla części nr: 1, 2, 3, 4, 5) - 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności, w trakcie którego kierowała termomodernizacją minimum dwóch budynków o łącznej wartości robót nie mniejszej niż: część nr 1: 1 000 000,00 zł; część nr 2: 1 000 000,00 zł; część nr 3: 1 500 000,00 zł; część nr 4: 1 500 000,00 zł; część nr 5: 2 500 000,00 zł. B) Kierownikiem robót sanitarnych wraz z gazowymi i c.o. (dla części nr : 1, 2, 4) - 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności, w tym przynajmniej przy termomodernizacji jednego budynku. C) Kierownikiem robót elektrycznych (dla części nr: 1, 2, 3, 4, 5) - 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności, w tym przynajmniej przy termomodernizacji jednego budynku. UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wystarczającym będzie wykazanie jednego kierownika budowy i jednego kierownika dla danej branży według powyższych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W/w. osoby winny posiadać uprawnienia budowlane zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie art. 12, art. 12a i art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2017 r. poz. 1332) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być zrzeszone we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. 2016 poz.1725) lub spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2017 r. poz. 1332), tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. 2016 poz.1725) ("świadczenie usług transgranicznych").

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA! W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (dokument musi potwierdzać wysokość środków określoną w punkcie 3.2.1 rozdz. XV SIWZ). 2) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, wartości, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - Załącznik nr 5 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zostały określone w punkcie 3.3.1 rozdz. XV SIWZ). 3) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 6 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zostały określone w punkcie 3.3.2 rozdz. XV SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Formularz Oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej tj. z podaniem cen jednostkowych i składników cenotwórczych (ceny roboczogodziny, narzutów i wartości VAT) - oddzielny dla każdej części zamówienia. 4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: część nr 1: 33 000,00 zł; część nr 2: 29 000,00 zł; część nr 3: 38 000,00 zł; część nr 4: 38 000,00 zł; część nr 5: 65 000,00 zł. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną cześć zamówienia wynosi wadium w wysokości wynikające z sumy wielkości wadium określonej dla danej części zamówienia, na które składa ofertę. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego - ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem "Wadium - termomodernizacja - część nr ...".


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
zwiększenie wysokości kary umownej za opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia15,00
doświadczenie Kierownika Budowy 10,00
wydłużenie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: a) zmiany kosztów realizacji przedmiotu Umowy wynikających z kosztorysowego charakteru wynagrodzenia Wykonawcy, w następstwie dokonania zmian nie wykraczających poza zakres zamówienia podstawowego. W takim przypadku Wykonawca, zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany wynagrodzenia, wskaże kwotę, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy ma ulec zmianie oraz dołączy Protokoły konieczności oraz inne dokumenty potwierdzające ten fakt. b) wystąpienia robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Wykonawca, winien zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany wynagrodzenia, wskazując kwotę, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy ma ulec zmianie na podstawie dołączonych Protokołów konieczności zamówień dodatkowych oraz innych dokumentów potwierdzających ten fakt. Łączna wartość robót z tytułu zamówień dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia (wynagrodzenia netto Wykonawcy, o którym mowa w § 13 ust.1), c) wystąpienia robót zamiennych w stosunku do robót objętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia lub powodujących obniżenie kosztów zamówienia, Wykonawca winien zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany wynagrodzenia, dołączając stosowną kalkulację oraz wskazując kwotę, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy ma ulec zmianie na podstawie dołączonych Protokołów konieczności robót zamiennych oraz innych dokumentów potwierdzających konieczność wykonania robót zamiennych. d) zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych - ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT lub zmiany zasad rozliczania tego podatku poprzez wprowadzenie tzw. odwróconego obciążenia VAT. W takim przypadku wartość wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wynagrodzenia odnosić się będzie do części przedmiotu Umowy niezrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających lub wprowadzających stawkę podatku od towarów i usług VAT oraz do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W przypadku zaistnienia opisanej sytuacji po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem w formie pisemnej o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia - wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie Wykonawcy ma ulec zmianie, wraz z uzasadnieniem zawierającym szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazanie daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, e) ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego, 2) Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia wad lub braków dokumentacji projektowej, b) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, c) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót z przyczyn technicznych, d) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z winy Wykonawcy tj. w przypadku wprowadzenia przez Zamawiającego istotnych zmian w rozumieniu art. 36a ustawy Prawo budowlane, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; e) wystąpienia ewidentnych kolizji związanych z realizacją zakresu robót objętego odrębną umową; f) konieczności realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy; g) działania siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są do dołożenia wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych powstałych na skutek działania siły wyższej, h) wystąpienia nieprzewidywalnych skutków eksploatacji górniczej, tj. wystąpienia osiadań o wartości powyżej 0,5 m i ujawnienia wstrząsów pochodzenia górniczego o wartości przekraczającej 400 mm/s2 w górniczej skali intensywności wstrząsów, które spowodowały szkody w wykonanej części zrealizowanych robót; i) w przypadku przerwy w robotach budowlanych spowodowanej niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, tj.: - intensywnymi opadami deszczu, ulewami, nawałnicami - o wartości 10 mm/m^2 w ciągu doby, trwającymi łącznie powyżej 30-tu dni ( liczonymi po przekazaniu terenu budowy ), - długotrwałymi mrozami poniżej -10 °C, trwającymi łącznie powyżej 30-tu dni w danym okresie zimowym (liczonymi po przekazaniu terenu budowy). W takim przypadku termin zakończenia robót może zostać przesunięty o czas przerwy w robotach lub w przypadku opisanym w lit.e, o czas niezbędny do usunięcia szkody, udokumentowany wpisem do dziennika budowy dokonanym przez inspektora nadzoru inwestorskiego (w sytuacjach opisanych w lit.f czas przerwy nalicza się po przekroczeniu wskazanych tam terminów). 3) Zmiany osobowe: a) zmiana kierownika budowy lub kierownika robót z zastrzeżeniem, iż nowa osoba musi posiadać kwalifikacje (uprawnienia) spełniające co najmniej takie warunki jak podano w SIWZ, a w przypadku otrzymania za wskazaną osobę punktów w ramach kryterium "kwalifikacje osób" zgodnie z wykazanym doświadczeniem, nowa osoba musi otrzymać taką samą lub wyższą liczbę punktów, b) zmiana osób koordynujących realizację niniejszej umowy ze strony Wykonawcy i Zamawiającego. Zmiany określone w pkt. 3 lit. a i b mogą nastąpić poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. 4) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy robót lub wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty. W przypadku, gdy dotychczasowy podwykonawca, swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełnia warunki udziału określone w postępowaniu (w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia), które swoimi zasobami potwierdził poprzedni podwykonawca. Ponadto nowy podwykonawca, nie może podlegać wykluczeniu w oparciu o przesłanki obligatoryjne zawarte w art. 24 ust. 1 ustawy oraz wybrane przesłanki fakultatywne z art. 24 ust. 5 ustawy wskazane w SIWZ dla przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu stosowne oświadczenie i dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ. 5) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiającego itp.)- zmiana może nastąpić poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1) Przed podpisaniem (zawarciem) umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10% zaoferowanej ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy w formie lub w formach określonych art. 148 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 31.10.2017 r. o godz. 10:15 w pokoju nr 26 w siedzibie Zamawiającego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Termomodernizacja budynku ZSP Nr 1 przy ul.Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- docieplenia ścian zewnętrznych elewacji wraz z kolorystyką, - docieplenia ścian piwnicznych przy gruncie, - docieplenia stropów ostatniej kondygnacji budynku głównego szkoły, - docieplenie stropodachu nad zapleczem sali gimnastycznej - docieplenie dachu sali gimnastycznej wraz z wykonaniem pokrycia dachowego z obróbkami blacharskimi rynnami i rurami, - wykonanie wokół budynku opaski z kostki brukowej, - wymianę obróbek blacharskich i parapetów, - wymianę odwodnienia połaci dachowych rynny i rury spustowe, czyszczaki oraz przyłączy kanalizacyjnych odwodnienia dachu w budynku szkoły, - wymianę instalacji odgromowej (w peszlu) wraz z uziomem otokowym, - wymianę stolarki okiennej sali gimnastycznej, - wymianę stolarki drzwiowej wejściowej, zewnętrznej, - wymiana wewnętrznych źródeł światła na LED, - montaż zdemontowanych instalacji, urządzeń, zadaszeń, masztów, akcesoriów dachowych itp., i inne roboty towarzyszące termomodernizacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45311000-0, 45331000-6, 45420000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1197077,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
zwiększenie wysokości kary umownej za opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia15,00
doświadczenie Kierownika Budowy 10,00
wydłużenie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Termomodernizacja budynku ZSP Nr 2 przy ul. Jagodowej 72 w Tarnowskich Górach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:--docieplenia ścian zewnętrznych elewacji wraz z kolorystyką, --docieplenia ścian piwnicznych przy gruncie, --docieplenia stropów ostatniej kondygnacji budynku głównego szkoły, --docieplenie stropodachu nad zapleczem sali gimnastycznej - docieplenie dachu sali gimnastycznej wraz z wykonaniem pokrycia dachowego z obróbkami blacharskimi rynnami i rurami, - wykonanie drenażu opaskowego, - wymianę obróbek blacharskich i parapetów, - wymianę odwodnienia połaci dachowych rynny i rury spustowe, czyszczaki oraz przyłączy kanalizacyjnych odwodnienia dachu w budynku szkoły, - wymianę instalacji odgromowej (w peszlu) wraz z uziomem otokowym, - wymianę stolarki okiennej sali gimnastycznej, - wymianę stolarki drzwiowej wejściowej, zewnętrznej, - wymiana wewnętrznych źródeł światła na LED, - wymiana instalacji c.o. wraz z wymianą źródła ciepła, - przebudowa kotłowni z modernizacją instalacji elektrycznej, - montaż zdemontowanych instalacji, urządzeń, zadaszeń, masztów, akcesoriów dachowych itp., i inne roboty towarzyszące termomodernizacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45311000-0, 45331000-6, 45420000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1094065,57
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
zwiększenie wysokości kary umownej za opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia 15,00
doświadczenie Kierownika Budowy 10,00
wydłużenie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Termomodernizacja budynku PG Nr 3 przy ul. Zacisznej 17 w Tarnowskich Górach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- docieplenia ścian zewnętrznych elewacji wraz z kolorystyką, - docieplenie wybranych stropodachów, - docieplenie ścian fundamentowych oraz cokołowych, - remont kominów wraz z ich podwyższeniem, - remont i docieplenie zadaszeń wejść do budynku, - montaż kominków wentylacyjnych, - remont schodów i spoczników wejść - wykonanie wokół budynku opaski z kostki brukowej, - wymianę obróbek blacharskich i parapetów, - wymianę odwodnienia połaci dachowych rynny i rury spustowe, - wymianę instalacji odgromowej, - wymianę części stolarki drzwiowej, - wymiana wewnętrznych źródeł światła na LED, - montaż zdemontowanych instalacji, urządzeń, zadaszeń, masztów, akcesoriów dachowych itp., i inne roboty towarzyszące termomodernizacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45311000-0, 45331000-6, 45420000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1371636,38
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
zwiększenie wysokości kary umownej za opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia 15,00
doświadczenie Kierownika Budowy 10,00
wydłużenie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Termomodernizacja budynku ZSP Nr 4 przy ul. Powstańców Warszawskich 42 w Tarnowskich Górach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- docieplenia ścian zewnętrznych elewacji wraz z kolorystyką, - docieplenia ścian fundamentowych, - docieplenie stropodachu budynku głównego oraz sali gimnastycznej, - wykonanie wokół budynku opaski z kostki brukowej, - wymianę obróbek blacharskich i parapetów, - wymianę odwodnienia połaci dachowych rynny i rury spustowe, czyszczaki oraz przyłączy kanalizacyjnych odwodnienia dachu w budynku szkoły, - wymianę instalacji odgromowej (w peszlu) wraz z uziomem otokowym, - likwidacja ścian z luksferów, - wymianę stolarki okiennej, - wymianę stolarki drzwiowej, - wymiana wewnętrznych źródeł światła na LED, - wymianę instalacji c.o. wraz ze źródłem ciepła, - montaż zdemontowanych instalacji, urządzeń, zadaszeń, masztów, akcesoriów dachowych itp., i inne roboty towarzyszące termomodernizacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45311000-0, 45331000-6, 45420000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1369169,01
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
zwiększenie wysokości kary umownej za opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia 15,00
doświadczenie Kierownika Budowy10,00
wydłużenie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Termomodernizacja budynku SP Nr 15 przy ul. Litewskiej 6 w Tarnowskich Górach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- docieplenia ścian zewnętrznych elewacji wraz z kolorystyką, - docieplenia ścian fundamentowych, - docieplenie stropodachów, - wymianę obróbek blacharskich i parapetów, - wymianę odwodnienia połaci dachowych rynny i rury spustowe, czyszczaki, - wymianę instalacji odgromowej, - remont kominów, wykonanie kominków wentylacyjnych, - remont zadaszeń wejść - wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana wewnętrznych źródeł światła na LED, - montaż zdemontowanych instalacji, urządzeń, zadaszeń, masztów, akcesoriów dachowych itp., i inne roboty towarzyszące termomodernizacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45311000-0, 45331000-6, 45420000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2330856,54
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
zwiększenie wysokości kary umownej za opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia15,00
doświadczenie Kierownika Budowy 10,00
wydłużenie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.