Kalinowo: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kalinowo
Numer ogłoszenia: 59815 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalinowo , ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 87 60, faks 087 621 87 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kalinowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych.2.1 Charakterystyka obszaru objętego przedmiotem zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i przekazanie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku, odpadów komunalnych, powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Kalinowo. Ilość odebranych odpadów z terenu Gminy Kalinowo w latach poprzednich przedstawia się następująco: 2012 r. - 388,60 Mg, 2013 r. - 594,68 Mg, 2014 r. - 784,40 Mg, 2015 r. - 923,30 Mg, Przewidywana ilość odpadów komunalnych do odebrania w okresie trwania umowy - ok. 1850,00 Mg ( 925 Mg x 2 lata). Zbiorcze zestawienie liczby nieruchomości i osób zamieszkałych w poszczególnych miejscowościach stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku ujawnienia nieruchomości, która nie jest ujęta w wykazie do odbioru odpadów, Wykonawca ma obowiązek włączenia danej nieruchomości do zakresu wykonywanej usługi oraz powiadomienia o tym Zamawiającego. Część II - Odbiór i transport odpadów z nieruchomości niezamieszkałych administrowanych przez UG Kalinowo 3.1 Charakterystyka obszaru objętego przedmiotem zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i przekazanie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku odpadów komunalnych stałych zmieszanych z nieruchomości niezamieszkałych , administrowanych przez Gminę Kalinowo, stanowiących własność wykonawcy kontenerach i pojemnikach typu: KP-7 i PA - 1100. Lokalizacja kontenerów i pojemników ( w stosunku rocznym ): 1) Posesja Urzędu Gminy w Kalinowie, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 20 szt. KP-7 2) Posesje Ośrodków Zdrowia w Kalinowie, Pisanicy i Borzymach, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 50 szt. PA - 1100. 3) Posesja Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kalinowie, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 15 szt. KP-7. 4) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kalinowie , ul. Osiedlowa 2, w szacunkowej rocznej ilości : ok. 12 szt. PA - 1100. 5) Posesja Zespołu Szkół w Pisanicy, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 12 szt. KP-7 6) Posesja Szkoły Podstawowej w Borzymach, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 12 szt. PA -1100 7) Posesja Szkoły Podstawowej w Sypitkach, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 20 szt. PA -1100 8) Posesja świetlicy wiejskiej w Wysokiem, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 12 szt. PA -1100 9) Cmentarze komunalne w Kalinowie, Prawdziskach i Pisanicy, w szacunkowej rocznej ilości ok. 70 szt. KP-7 10) Plaża w Skrzypkach, Pisanicy i Łojach (w sezonie letnim od 01 maja do 30 września), w szacunkowej ilości: ok. 25 szt. PA -1100 i 4 szt. KP-7. 11) Oczyszczalnia ścieków w Milewie, w szacunkowej rocznej ilości: ok.12 szt. PA -1100. 12) Inne lokalizacje wg potrzeb Zamawiającego. Udostępnione kontenery i pojemniki, ilości KP-7 (6 szt.) i PA-1100 ( 16 szt.), muszą być w należytym stanie technicznym i sanitarnym..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część I zamówienia - wadium wynosi 8.000,00 złotych (osiem tysięcy zł.) Część II zamówienia - Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, iż wykonawca jest wpisany do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Kalinowo, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Kalinowo.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli dysponuje odpowiednim sprzętem przystosowanym do odbioru nieczystości stałych zgodnie z wymogami SIWZ. Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem o minimalnej ilości: a/jeden pojazd typu śmieciarka przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, b/jeden pojazd typu śmieciarka przystosowany do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, c/jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sprzętu na załączniku nr 8 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000 złotych (sto tysięcy złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium dla części I
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Aspekt ekologiczny - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kalinowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kalinowo ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kalinowo ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo, pokój nr 6 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i przekazanie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku, odpadów komunalnych, powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Kalinowo. Ilość odebranych odpadów z terenu Gminy Kalinowo w latach poprzednich przedstawia się następująco: 2012 r. - 388,60 Mg, 2013 r. - 594,68 Mg, ,2014 r. - 784,40 Mg 2015 r. - 923,30 Mg Przewidywana ilość odpadów komunalnych do odebrania w okresie trwania umowy - ok. 1850,00 Mg ( 925 Mg x 2 lata). Zbiorcze zestawienie liczby nieruchomości i osób zamieszkałych w poszczególnych miejscowościach stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Aspekt ekologiczny - 6
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór i transport odpadów z nieruchomości niezamieszkałych administrowanych przez UG Kalinowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i przekazanie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku odpadów komunalnych stałych zmieszanych z nieruchomości niezamieszkałych , administrowanych przez Gminę Kalinowo, stanowiących własność wykonawcy kontenerach i pojemnikach typu: KP-7 i PA - 1100. Lokalizacja kontenerów i pojemników ( w stosunku rocznym ): 1) Posesja Urzędu Gminy w Kalinowie, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 20 szt. KP-7 2) Posesje Ośrodków Zdrowia w Kalinowie, Pisanicy i Borzymach, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 50 szt. PA - 1100. 3) Posesja Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kalinowie, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 15 szt. KP-7. 4) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kalinowie , ul. Osiedlowa 2, w szacunkowej rocznej ilości : ok. 12 szt. PA - 1100. 5) Posesja Zespołu Szkół w Pisanicy, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 12 szt. KP-7 6) Posesja Szkoły Podstawowej w Borzymach, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 12 szt. PA -1100 7) Posesja Szkoły Podstawowej w Sypitkach, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 20 szt. PA -1100 8) Posesja świetlicy wiejskiej w Wysokiem, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 12 szt. PA -1100 9) Cmentarze komunalne w Kalinowie, Prawdziskach i Pisanicy, w szacunkowej rocznej ilości ok. 70 szt. KP-7 10) Plaża w Skrzypkach, Pisanicy i Łojach (w sezonie letnim od 01 maja do 30 września), w szacunkowej ilości: ok. 25 szt. PA -1100 i 4 szt. KP-7. 11) Oczyszczalnia ścieków w Milewie, w szacunkowej rocznej ilości: ok.12 szt. PA -1100. 12) Inne lokalizacje wg potrzeb Zamawiającego. Udostępnione kontenery i pojemniki, w ilości KP-7 (6 szt.) i PA-1100 ( 16 szt.), muszą być w należytym stanie technicznym i sanitarnym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Aspekt ekologiczny - 6
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Zduny w 2023 roku.
- Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Potęgowo
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Piszu do ZUOK w Olsztynie
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica
- 35.2024 Remont dachu wraz z modernizacją wentylacji zgodnie z zaleceniami z przeglądów okresowych budynku przy ul. Kochanowskiego 14 (OBRL)
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Bogatynia
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.