To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-28
Katowice: Dostawa sprzętu biurowego - niszczarek
Numer ogłoszenia: 59809 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42451 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 207 85 65, faks 32 207 85 78.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego - niszczarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego - niszczarek. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje jednorazową dostawę sprzętu biurowego - 3 szt. niszczarek, fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy CE, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do siwz/załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30. 4. Wszelkie koszty związane z dostawą ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca wraz z dostawą odpowiednio dla każdego urządzenia dostarczy: karty gwarancyjne, broszury instalacyjne, instrukcje użytkownika oraz karty techniczne (a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające właściwości i parametry techniczne urządzenia). Wszystkie ww. dokumenty winny być w języku polskim. 6. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone urządzenie, zgodnie ze złożoną ofertą, licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń: minimum 24 miesiące na urządzenie oraz 60 miesięcy na noże tnące. 7. Ogólne warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego zgodnie z pkt III.6 siwz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie. Działanie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Schematu III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAXICORE INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MAXICORE INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- MAXICO Sp. z o.o., ul. Łopuszańska 32, 02-220 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1731,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2321,01
Oferta z najniższą ceną: 2321,01 / Oferta z najwyższą ceną: 4682,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA PROTEZ I ŁAT NACZYNIOWYCH
- Sukcesywne dostawy ciekłego azotu
- Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem systemowym i bazodanowym
- Dostawa odczynników, kaset do analizatora parametrów krytycznych AQT i gazometrów ABL-90
- Sukcesywne świadczenie usług prawnych w zakresie tworzenia Centrów Usług Społecznych realizowanych w ramach projektu pn. CUS - Nowe spojrzenie na usługi społeczne.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli oraz sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą "Wsparcie Mazowieckiego (...)
- Zakup sprzętu biurowego typu niszczarki, drukarki
- Wyposażenie budynku przedszkola w Wiśniowej - etap II.
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.