eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › "Dostawa oleju opałowego"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-08-03



Ogłoszenie nr 598071-N-2018 z dnia 2018-08-03 r.

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie: "Dostawa oleju opałowego"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, krajowy numer identyfikacyjny 33102935500000, ul. ul. Połczyńska  32 , 78-301   Świdwin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 533 509, e-mail zam.publ.21blt@ron.mil.pl, faks 261 533 509.
Adres strony internetowej (URL): www. 21blot.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.21blot.wp.mil.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pocztą, kurierem lub osobiście
Adres:
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, Kancelaria Jawna


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dostawa oleju opałowego"
Numer referencyjny: ZP/48/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, wg potrzeb Zamawiającego, oleju opałowego lekkiego PN-C 96024:2011 do celów grzewczych, do kotłowni w poszczególnych jednostkach. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 zadania: a)Zadanie nr 1 - dostawa oleju opałowego na rzecz 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie oraz Zespołu Zabezpieczenia Mrzeżyno Adresy dostawy:21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin; JW. nr 3937 w Mrzeżynie, ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno; Posterunek Obserwacyjny Mrzeżyno, ul. Marynarska 4, 72-331 Mrzeżyno; Posterunek Obserwacyjny Niechorze, ul. Polna 1, 72-350 Niechorze.b)Zadanie nr 2 - dostawa oleju opałowego na rzecz 12 Bazy Bezzałogowych Statków Powietrznych Mirosławiec;Adres dostawy: 12 BBSP Mirosławiec, 78-651 Mirosławiec Górny.Dostawy w ilościach i terminach planowanych zgodnie z załączonym do dokumentacji harmonogramem dostaw (zob. ust. 3 pkt. 3.4. niniejszego Rozdziału). Możliwe zmiany ilości i terminów dostaw wg potrzeb Zamawiającego. Dostarczany olej opałowy musi spełniać następujące parametry:Wartość opałowa (minimalna) - 42,6 MJ/kg,Temperatura zapłonu (minimalna) - 56°C, Zawartość siarki (maksymalna) - 0,1 % (m/m), Temperatura płynięcia (maksymalna) - -20°C, Gęstość maksymalna w temperaturze 15°C - 860 kg/m^3 . Planowana, łączna ilość dostaw oleju opałowego wynosi: a)dla Zadania nr 1 - 183,270 m^3; b)dla Zadania nr 2 - 30,000 m^3. Są to ilości szacunkowe. Ostateczna ilość zamówionego oleju opałowego będzie zależeć od poziomu cen w ciągu roku, a jej wartość determinuje limit środków, który zostanie określony w umowie. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w oparciu o rzeczywiste potrzeby Zamawiającego. Planowane terminy i wielkości dostaw przedstawiono w SIWZ. 3.5. W przypadku braku możliwości przechowania lub wykorzystania przypisanej (dla poszczególnego miejsca dostawy) ilości oleju opałowego, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć pozostały olej opałowy do magazynu wskazanego przez Zamawiającego. 3.6. Każda dostarczona partia oleju opałowego musi posiadać certyfikat (świadectwo) jakości, które musi określać rzeczywiste parametry fizyko - chemiczne w odniesieniu do wymagań określonych w PN-C-96024:2011. Certyfikat (świadectwo) ma być wystawiony przed producenta oleju opałowego lub laboratorium posiadające akredytację PCA w zakresie parametrów jakościowych objętych przedmiotem umowy. W przypadku w którym olej opałowy dostarczany będzie ze składu materiałowego znajdującego się poza terenem Polski jako dokument równoważny certyfikatowi (świadectwu) jakości, wystawionemu przez laboratorium producenta, traktowana będzie "Deklaracja zgodności wyrobu" wystawiona zgodnie z zasadami określonymi w PN-EN 17050-2010 zawierającą dane określone w PN-C-96024:2011.Najpóźniej w dniu pierwszej dostawy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu kartę charakterystyki produktu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 143 ze zm.)Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: "Projekt umowy" stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia sprzętu i materiału niezbędnego do realizacji usługi. Dojazdy oraz dowóz sprzętu, Wykonawca zrealizuje na własny koszt. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.Zamawiający korzystając z prawa opcji, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gwarantuje realizację przedmiotowego zamówienia w następujących ilościach:a)Dla Zadania nr 1 - 150,000 m^3; b)Dla Zadania nr 1 - 25,000 m^3.Realizacja dostaw oleju opałowego do celów grzewczych ponad wskazane ilości, stanowi opcję która uzależniona będzie od potrzeb oraz możliwości finansowych Zamawiającego.Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe, w oparciu o niezmienny Współczynnik korygujący wartość dostaw, wskazany w formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako "prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie bądź skorzystania z prawa opcji częściowego nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

złoty
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy posiadają wymaganą koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r., poz. 755 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną dostawę oleju opałowego o: a)minimalnej ilości 100 m3- w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1,b)minimalnej ilości 20 m3 - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2, jednorazowo lub w trakcie trwania jednej umowy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, w ramach jednego kontraktu, zlecenia lub jednej umowy wraz z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, z załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie - wzór załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują należycie co najmniej jedną dostawę, polegającą na dostawie oleju opałowego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, o minimalnej ilości stanowiącej wyższą wartość wymaganą dla zadania, np. przy składaniu oferty na Zadanie nr 1oraz Zadanie nr 2 - warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedstawi jedną dostawę oleju opałowego o minimalnej ilości 100 m3.Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż w złoty polski, Wykonawca przeliczy według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP), na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, dotyczącego niniejszego postępowania, w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ostatniego kursu sprzed dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu - w przypadku, gdyby w tym dniu kurs nie był podawany.UWAGA!!! Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych dostaw objętych odrębnymi umowami Wykonawcy, bądź wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców, w celu wykazania spełnienia danego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a)Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b)Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 749); Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 5 lit. b) - d) przedkłada: a)dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)Aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi udzieloną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne (Dz. U. 2018 poz. 755 ze zm.); b)Wykaz dostaw, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1.Oferta musi być zabezpieczona wadium.2.Zamawiający wyznacza wadium w wysokości:a)Dla Zadania nr 1 - 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);b)Dla Zadania nr 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).3.W przypadku składania przez Wykonawcę oferty więcej niż na jedno zadanie, wadium stanowi sumę kwot określonych dla każdego zadania. Przykład: przy składaniu ofert na zadanie 1 i 2 należy wnieść wadium w wysokości 12 000,00 zł.4.Wykonawca powinien wskazać numery poszczególnych zadań, na które wnosi wadium.5.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.6.Wadium można wnieść w formie:a)pieniądzu;b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c)gwarancjach bankowych;d)gwarancjach ubezpieczeniowych;e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).4.Wadium wniesione w formie gwarancji nie może zawierać w swojej treści wymogu przestawienia żądania zapłaty kwoty gwarancji za pośrednictwem/ po potwierdzeniu banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (stwierdzającym, że figurujące na nim podpisy zostały złożone przez osoby uprawnione do reprezentowania Zamawiającego).5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP Odział w Szczecinie 26 1010 1599 0194 2213 9120 2000 odpowiednio z dopiskiem: "Wadium - ZP/48/2018 OLEJ OPAŁOWY". 6.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.7.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.8.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-13, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa oleju opałowego na rzecz 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie oraz Zespołu Zabezpieczenia Mrzeżyno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, wg potrzeb Zamawiającego, oleju opałowego lekkiego PN-C 96024:2011 do celów grzewczych, do kotłowni na rzecz 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie oraz Zespołu Zabezpieczenia MrzeżynoAdresy dostawy:21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin; JW. nr 3937 w Mrzeżynie, ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno; Posterunek Obserwacyjny Mrzeżyno, ul. Marynarska 4, 72-331 Mrzeżyno; Posterunek Obserwacyjny Niechorze, ul. Polna 1, 72-350 Niechorze.Dostawy w ilościach i terminach planowanych zgodnie z załączonym do dokumentacji harmonogramem dostaw (zob. ust. 3 pkt. 3.4. niniejszego Rozdziału). Możliwe zmiany ilości i terminów dostaw wg potrzeb Zamawiającego. Dostarczany olej opałowy musi spełniać następujące parametry:Wartość opałowa (minimalna) - 42,6 MJ/kg,Temperatura zapłonu (minimalna) - 56°C, Zawartość siarki (maksymalna) - 0,1 % (m/m), Temperatura płynięcia (maksymalna) - -20°C, Gęstość maksymalna w temperaturze 15°C - 860 kg/m^3 . Planowana, łączna ilość dostaw oleju opałowego wynosi dla Zadania nr 1 - 183,270 m^3. Są to ilości szacunkowe. Ostateczna ilość zamówionego oleju opałowego będzie zależeć od poziomu cen w ciągu roku, a jej wartość determinuje limit środków, który zostanie określony w umowie. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w oparciu o rzeczywiste potrzeby Zamawiającego. Planowane terminy i wielkości dostaw przedstawiono w SIWZ. W przypadku braku możliwości przechowania lub wykorzystania przypisanej (dla poszczególnego miejsca dostawy) ilości oleju opałowego, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć pozostały olej opałowy do magazynu wskazanego przez Zamawiającego.Każda dostarczona partia oleju opałowego musi posiadać certyfikat (świadectwo) jakości, które musi określać rzeczywiste parametry fizyko - chemiczne w odniesieniu do wymagań określonych w PN-C-96024:2011. Certyfikat (świadectwo) ma być wystawiony przed producenta oleju opałowego lub laboratorium posiadające akredytację PCA w zakresie parametrów jakościowych objętych przedmiotem umowy. W przypadku w którym olej opałowy dostarczany będzie ze składu materiałowego znajdującego się poza terenem Polski jako dokument równoważny certyfikatowi (świadectwu) jakości, wystawionemu przez laboratorium producenta, traktowana będzie "Deklaracja zgodności wyrobu" wystawiona zgodnie z zasadami określonymi w PN-EN 17050:2010 zawierającą dane określone w PN-C-96024:2011.Najpóźniej w dniu pierwszej dostawy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu kartę charakterystyki produktu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 143 ze zm.)Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: "Projekt umowy" stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia sprzętu i materiału niezbędnego do realizacji usługi. Dojazdy oraz dowóz sprzętu, Wykonawca zrealizuje na własny koszt.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.Zamawiający korzystając z prawa opcji, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gwarantuje realizację przedmiotowego zamówienia w następujących ilościach:a)Dla Zadania nr 1 - 150,000 m^3; b)Dla Zadania nr 1 - 25,000 m^3.Realizacja dostaw oleju opałowego do celów grzewczych ponad wskazane ilości, stanowi opcję która uzależniona będzie od potrzeb oraz możliwości finansowych Zamawiającego.Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe, w oparciu o niezmienny Współczynnik korygujący wartość dostaw, wskazany w formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako "prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie bądź skorzystania z prawa opcji częściowego nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa oleju opałowego na rzecz 12 Bazy Bezzałogowych Statków Powietrznych Mirosławiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, wg potrzeb Zamawiającego, oleju opałowego lekkiego PN-C 96024:2011 do celów grzewczych, do kotłowni na rzecz 12 Bazy Bezzałogowych Statków Powietrznych Mirosławiec;Adres dostawy: 12 BBSP Mirosławiec, 78-651 Mirosławiec Górny.Dostawy w ilościach i terminach planowanych zgodnie z załączonym do dokumentacji harmonogramem dostaw (zob. ust. 3 pkt. 3.4. niniejszego Rozdziału). Możliwe zmiany ilości i terminów dostaw wg potrzeb Zamawiającego. Dostarczany olej opałowy musi spełniać następujące parametry:Wartość opałowa (minimalna) - 42,6 MJ/kg,Temperatura zapłonu (minimalna) - 56°C, Zawartość siarki (maksymalna) - 0,1 % (m/m), Temperatura płynięcia (maksymalna) - -20°C, Gęstość maksymalna w temperaturze 15°C - 860 kg/m^3 . Planowana, łączna ilość dostaw oleju opałowego wynosi: dla Zadania nr 2 - 30,000 m^3. Są to ilości szacunkowe. Ostateczna ilość zamówionego oleju opałowego będzie zależeć od poziomu cen w ciągu roku, a jej wartość determinuje limit środków, który zostanie określony w umowie. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w oparciu o rzeczywiste potrzeby Zamawiającego. Planowane terminy i wielkości dostaw przedstawiono w SIWZ. W przypadku braku możliwości przechowania lub wykorzystania przypisanej (dla poszczególnego miejsca dostawy) ilości oleju opałowego, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć pozostały olej opałowy do magazynu wskazanego przez Zamawiającego.Każda dostarczona partia oleju opałowego musi posiadać certyfikat (świadectwo) jakości, które musi określać rzeczywiste parametry fizyko - chemiczne w odniesieniu do wymagań określonych w PN-C-96024:2011. Certyfikat (świadectwo) ma być wystawiony przed producenta oleju opałowego lub laboratorium posiadające akredytację PCA w zakresie parametrów jakościowych objętych przedmiotem umowy. W przypadku w którym olej opałowy dostarczany będzie ze składu materiałowego znajdującego się poza terenem Polski jako dokument równoważny certyfikatowi (świadectwu) jakości, wystawionemu przez laboratorium producenta, traktowana będzie "Deklaracja zgodności wyrobu" wystawiona zgodnie z zasadami określonymi w PN-EN 17050-1:2000 zawierającą dane określone w PN-C-96024:2011.Najpóźniej w dniu pierwszej dostawy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu kartę charakterystyki produktu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 143 ze zm.)Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: "Projekt umowy" stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia sprzętu i materiału niezbędnego do realizacji usługi. Dojazdy oraz dowóz sprzętu, Wykonawca zrealizuje na własny koszt.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.Zamawiający korzystając z prawa opcji, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gwarantuje realizację przedmiotowego zamówienia w następujących ilościach : Dla Zadania nr 1 - 25,000 m^3.Realizacja dostaw oleju opałowego do celów grzewczych ponad wskazane ilości, stanowi opcję która uzależniona będzie od potrzeb oraz możliwości finansowych Zamawiającego.Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe, w oparciu o niezmienny Współczynnik korygujący wartość dostaw, wskazany w formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako "prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie bądź skorzystania z prawa opcji częściowego nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.