Ogłoszenie nr 5975 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Stare Juchy: Przebudowa drogi powiatowej nr 1852N na odcinku Skomack Wielki - Skomack Wielki Osada, przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1942N w miejscowości Stare Krzywe oraz odcinka prowadzącego przez miejscowość Nowe Krzywe, przebudowa drogi gminnej w miejscowości Czerwonka, przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jeziorowskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344077
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Juchy, krajowy numer identyfikacyjny
53952600000, ul.
Plac 500-lecia
4,
19330
Stare Juchy, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
876 199 053, faks
876 199 053, e-mail
ug@stare-juchy.pl
Adres strony internetowej (URL): WWW.stare-juchy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1852N na odcinku Skomack Wielki - Skomack Wielki Osada, przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1942N w miejscowości Stare Krzywe oraz odcinka prowadzącego przez miejscowość Nowe Krzywe, przebudowa drogi gminnej w miejscowości Czerwonka, przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jeziorowskie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1852N na odcinku Skomack Wielki - Skomack Wielki Osada, przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1942N w miejscowości Stare Krzywe oraz odcinka prowadzącego przez miejscowość Nowe Krzywe, przebudowa drogi gminnej w miejscowości Czerwonka, przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jeziorowskie 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: 1) Część 1 - przebudowa drogi gminnej w miejscowości Czerwonka nr sprawy UE.271.1.1.2016.C. 2) Część 2 - przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jeziorowskie - nr sprawy UE.271.1.2.2016.J. 3) Część 3 - przebudowa drogi powiatowej nr 1852N na odcinku Skomack Wielki - Skomack Wielki Osada - UE.271.1.3.2016.SO. 4) Część 4 - przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1942N prowadzącego przez miejscowość Nowe Krzywe - UE.271.1.4.2016.NK . 5) Część 5 - przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1942N w miejscowości Stare Krzywe - nr sprawy UE.271.1.5.2016.SK. 3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonawstwa zawarte są w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz projektach budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ - oddzielnie dla każdej części. 4. Pełen zakres robót budowlanych, które wykonawca zobowiązany będzie wykonać podany jest, oddzielnie dla każdej części, w załączonym do SIWZ przedmiarze robót. 5. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego na podstawie załączonego przedmiaru robót i dołączenia go do oferty. 6. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie ze sztuką budowlaną, zgodnie z uproszczoną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, STWIOR, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 7. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWIOR. 8. Podane w opisach przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 9. Wszystkie wskazania należy rozumieć jako określenie minimalnych wymagań parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie a art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. 10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych zobowiązany jest wykazać wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać potwierdzenie równoważności od zamawiającego. 11. Wykonawca musi uwzględnić dodatkowo w ofercie koszty związane z: 1) Urządzeniem zaplecza budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów dla potrzeb budowy. 2) Pełnieniem obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji poszczególnych robót. 3) Udostępnieniem bezpiecznej komunikacji pieszej i samochodowej na drogach, na których prowadzone są prace w zakresie wyjazdów i wjazdów na posesje. 4) Oznakowaniem ruchu zastępczego na czas wykonania inwestycji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45230000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Czerwonka nr sprawy UE.271.1.1.2016.C. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT261602.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 83098,94 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jeziorowskie nr sprawy UE.271.1.2.2016.J |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT489167.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 352171,71 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 1852N na odcinku Skomack Wlk - Skomack Wlk- Osada nr sprawy UE.271.1.3.2016.SO |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT755889.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 552084,53 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1942N prowadzącego przez miejscowość Nowe Krzywe nr sprawy UE.271.1.4.2016.NK |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT168649.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 127528,34 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1942N w miejscowości Stare Krzywe nr sprawy UE.271.1.5.2016.SK |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT315602.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 234484,42 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.