eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu i jednostek podległych. Nr sprawy 88 /17

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-10-05



Ogłoszenie nr 597437-N-2017 z dnia 2017-10-05 r.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu i jednostek podległych. Nr sprawy 88 /17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny 670897379, ul. 11 Listopada  37/59 , 26-600  Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483453103, e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks 483452002.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.mazowiecka.policja.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom Sekcja, Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu pokój 801 (8- piętro).


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu i jednostek podległych. Nr sprawy 88 /17
Numer referencyjny: 88 /17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu i jednostek podległych. Druki, formularze resortowe, tarcze i obwoluty wykonane będą przez Wykonawcę sukcesywnie partiami każdorazowo po zgłoszeniu pisemnych zamówień przez Zamawiającego. Wydanie przedmiotu umowy nastąpi w dostawach częściowych - do każdej z jednostek KMP/KPP wymienionych w wykazie adresowym będącym załącznikiem do wzoru umowy ( Załącznik nr 6 do siwz ). Zamówienia komend miejskich/powiatowych następować będą kwartalnie, natomiast zamówienia dla poszczególnych Wydziałów Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu oraz dla SPPP Radom/Płock - stosownie do potrzeb, jednak nie częściej niż raz w miesiącu. Dostawy druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszty, wraz z rozładunkiem w miejsce wskazane w zamówieniu otrzymanym od Zamawiającego w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 14:00. Opis przedmiotu zamówienia wybranych druków i formularzy resortowych Opis techniczny postaci wydawniczej książek i zeszytów wykonanych na papierze offsetowym: Książki różnego formatu w oprawie twardej, równo ciętej, półpłóciennej szyte nićmi lub drutem w grzbiecie oraz klejone klejem introligatorskim. Okładka wykonana z tektury introligatorskiej o gramaturze 800-900g/m^2 lub z tektury klasy Alaska o gramaturze 450-550 g/m^2(i jej sztywności), oklejona marmurkiem w kolorze ciemnym lub z kolorowym nadrukiem (jeden kolor), wyklejka niezadrukowana; grzbiet prosty, laminowany płótnem introligatorskim; środki wydrukowane w kolorze czarnym (1+1), na papierze offsetowym o gramaturze 80 g/m^2. Tytuł książki na naklejce formatu A-6 na pierwszej stronie okładki. W pozycjach, które dotyczą książek podana jest ilość kartek. Symbole druków: F-35, Pkr-25, Mp-2, Mp-3, Mp-5, Mp-9, Mp-10, Mp-11/RD, Mp-12, Mp-14, Mp-15, Mp-27, Mp-28, Mp-65, Mp-69, Mrd-12, Gł-14, Gł-32, Gł-33, Gł-34, Gl-40, Go-9, Go-10, Go-11, Go-12, Go-13, Gt-3, Gt-9, Gt-22, Gt-52, Gu-1, Gu-2, Gu-3, Pk-4, PK-5, PK-7, K-210, Kn-9, Ksn-1, Ok.-1, Ok.-3, Ok.-6, Op-1, Op-16, Op-17, Os-226, Osw-1, Ow-63, Pb-50, Ps-1, Ps-6, Rd-1/1, Rd-1/2, Rd-1/3, Rd-1/4, Rd-1/5, Rd-2/1, Rd-3/1, Rd-4/2, Rd-4/3, Rd-4/3a, Rd-4/5, Rd-4/6, Rd-4/7, Rd-4/9, Sz-1, Sz-5, Wkt-101, Wkt-101/J, Wkt-103, Wkt-111, Wkt-111/J, Wkt-137, Książeczka szczepień, Książka jednostki, Książka dyżurnego, Książka zapoznania z regulaminem pobytu osób umieszczonych w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych do wytrzeźwienia, Rejestr wniosków o zastosowanie obserwacji, Rejestr pobytu na strzelnicy, Rejestr wypadków pozostających w związku z pełnieniem służby, Rejestr dowodów rzeczowych, Dziennik stanowiska komputerowego. Opis techniczny postaci wydawniczej bloczków wykonanych na papierze offsetowym: Bloczki zadrukowane jednostronnie lub dwustronnie (zgodnie ze wzorem druku) drukiem koloru czarnego, kartki wykonane z papieru offsetowego wyłącznie w kolorze białym gramatury 80 g/m^2, klejone klejem introligatorskim po krótszym lub dłuższym boku, posiadające usztywnienie od spodu z kartonu 200-230 g/m^2 i przekładkę z kartonu 200-300 g/m^2. Bloczek składa się ze 100 kart. Symbole druków: Fp-8, Ms-2, Ms-4, Ms-5, Ms-9, Ms-10, Ms-12, Ms-13, Ms-14/26, Ms-21, Ms-23, Ms-24, Ms-25, Ms-30, Ms-33, Ms-34, Ms-35, Ms-36, Ms-37, Ms-38, Ms-39, Ms-41, Ms-42, Ms-43, Ms-44, Ms-45/1, Ms-46, Ms-48, Ms-61, Ms-64, Ms-66/Mp-40, Ms-74, Ms-76, Ms-78, Ms-79, Ms-80, Ms-82/1, Ms-85, Ms-86, Ms-87, Ms-88, Ms-90, Ms-91, Ms-92, Ms-93, Ms-94, Mek-14, Pkr-17/III, Mp-8b, Mp-8d, Mp-13,Mp-16, Mp-18, Mp-22, Mp-26, Mp-35, Mp-41, Mp-48, Mp-53, Mp-54, Mp-56, Mp-57, Mp-58,Mp-59, Mp-60, Mp-61, Mp-62, Mp-63, Mp-64, Mp-84, Mp-85, Mp-86, Mp-87, Mp-88, Mp-90, Mp-91, Mp-92, Mp-93, Mp-94, Mp-95, Mrd-2, Mrd-7, Mrd-10, Mrd-11, Mrd-13, Mrd-13a, Mrd-13b, Gl-1, Gl-21, Gl-35, Gl-35a, Gl-38, Gt-20, Gt-26, Gt-27, Gu-19, K-113, K-114, Kon-3, Op-4, Os-231, Os-232, Rd-2/2, Rd-2/3, Rd-3/2, Stp-7a, Wpn-A4, Wpn-A5, Wpp/A4/1, Wpp/A5/1, Wpw-A4, Wpw-A5, Meldunek informacyjny. Opis techniczny postaci wydawniczej bloczków wykonanych na papierze samokopiującym formatu A4, A5, A6: Bloczki zadrukowane jednostronnie drukiem koloru czarnego, kartki wykonane z papieru samokopiującego CFB w różnych kolorach (oryginał + kopie) gramatury 50-60 g/m^2, klejone klejem introligatorskim po krótszym boku, posiadające usztywnienie od spodu z kartonu 200-230 g/m^2. Bloczek składa się odpowiednio z 50 kart lub 100 kart. Symbole druków: Ms-17/18/19, Ms-17a/18a/19a, Ms-20, Msd-21, Mrd-18, Mrd-18a, Mrd-19, Mrd-21, Mrd-25, Mrd-26, Mrd-27, Nu-1, Nu-2, Gm-2, Go-21, K-102/s, K-107/s, K- 111/s. Opis techniczny: Notatnik służbowy Mp-11 Książka formatu 100 x 130mm szyta nićmi oraz klejona klejem introligatorskim, zawierająca 64 kartki, oprawa broszurowa, okładka bez nadruku wykonana z kartonu białego, gładkiego, gramatury 220- 250g/m^2, bigowanie na grzbiecie cztery razy, środki wykonane z papieru offsetowego gramatury 80g/m^2, zadrukowane dwustronnie identycznymi tabelami rozwartymi, paginacja stron, pokrycie farba ok. 4%. Opis techniczny: Pocztowa Książka Nadawcza Kn-8/s W formacie 2/3 A-4, zeszyt 50 kart, zadrukowany jednostronnie drukiem koloru czarnego, kartki wykonane z papieru samokopiującego CFB wyłącznie w kolorze białym gramatury 50-60 g/m^2, klejone klejem introligatorskim po krótszym boku, posiadające usztywnienie od spodu z kartonu 200-230 g/m^2. Bloczek składa się odpowiednio z 50 kart lub 100 kart. Opis techniczny: Go-1a,Go-2a Bloczki formatu A-4 lub A-5, zadrukowane dwustronnie drukiem koloru czarnego, 100 kart, kartki wykonane z papieru PELUR o gramaturze 60 g/m^2, klejone klejem introligatorskim, posiadające usztywnienie z kartonu. Opis techniczny: Akta dochodzenia- śledztwa Ms-49 Teczka formatu 32cm x 63cm wykonana z kartonu kremowego jednostronnie gładzonego, gramatury 250g/m^2. Grzbiet teczki dziurkowany dwukrotnie po dwa otwory. Teczka posiada 11 bigów. Do każdej teczki oddzielnie tj. bez wpinania w otwory, dołożyć należy po jednym komplecie metalowych blaszek i wąsów (do wpinania dokumentów). Druk dwustronny koloru czarnego, pokrycie farbą ok. 2%. Grzbiet teczki zadrukowany paskiem w kolorze czarnym, szerokości 6cm. Opis techniczny: -Makieta do materiałów poglądowych z dokonanych czynności Mek-3, -Makieta do materiałów poglądowych ekspertyz kryminalistycznych Mek-4, -Dokumentacja fotograficzna Mek-15, -Materiał poglądowy Mek-16, Symbol Postać wydawnicza Format Gramatura w g/m^2 Opis Mek-3 teczka 84cmx30cm 250 druk dwustronny, karton kredowany, bigowanie Mek-4 teczka 43cmx30cm 250 druk dwustronny, karton kredowany, bigowanie Mek-15 teczka 42cmx30cm 250 druk dwustronny, karton kredowany, bigowanie Mek-16 teczka 44cmx30cm 250 druk dwustronny, karton kredowany, bigowanie Opis techniczny: Teczka poszukiwania/identyfikacji Pkr-22 Teczka formatu 32cm x 62cm wykonana z kartonu kremowego, jednostronnie gładzonego, gramatury 250g/m^2. Druk dwustronny koloru czarnego. Grzbiet teczki dziurkowany dwukrotnie po dwa otwory. Na skrzyde^3ku teczka posiada 3 bigi. Do kaaedej teczki oddzielnie tj. bez wpinania w otwory, do^3oaeyę naleaey po jednym komplecie blaszek i w^1sów (do wpinania dokumentów). Opis techniczny: Teczka rejonu dzielnicowego (kolor niebieski) MP - 8 Okładka wykonana z tektury 2mm. Pierwsza i czwarta strona okładki oklejona kartonem jednostronnie kredowym w kolorze niebieskim o gramaturze 120g/m^2, pokryta lakierem UV. Wszystkie rogi okładki(pierwsza i czwarta strona) zabezpieczone płótnem kanafas w kolorze granatowym wpuszczonym pod okleinę, o wymiarach 3,5cmx3,5cm. Na trzeciej stronie okładki umieszczono pod okleiną w układzie pionowym stosowne skrzydełka o wymiarach 14,5cmx15,5cm, bigowanie co 1 cm umożliwiające wpięcie dokumentów zamykanych na tasiemki. Połączenie przedniej i tylnej okładki z grzbietem wzmocnione jest dwoma nitami (u góry i u dołu). Teczka zamykana na tasiemki w połowie prawego dłuższego boku. Przegródki (6 sztuk) o formacie 21,5cmx32cm wykonane są z kartonu w kolorze białym o gramaturze220g/m^2, zadrukowane jednostronnie tekstem czarnym, trwale połączone z grzbietem teczki (poza pierwszą przegródką wszystkie pozostały pokryte są jednostronnie lakierem UV). Grzbiety okładki wykonane z płótna (kanafas w kolorze granatowym) przyklejone do przegródek od strony zewnętrznej. Grzbiet tworzy "harmonijkę" dostosowująca się do objętości teczki. Skrzydełka (7szt.) wykonane z tego samego kartonu, co i same przegródki, posiadają dwie dziurki do wkładania blaszek i wąsów, położone 1cm od lewej krawędzi umożliwiającej wpięcie dokumentów: a) pierwsze skrzydełko umieszczone jest przed pierwszą stroną rozdziałową, b) drugie skrzydełko tworzy "objętość" pierwszego rozdziału (1cm), c) trzecie skrzydełko tworzy "objętość" drugiego rozdziału (1cm), d) czwarte skrzydełko tworzy "objętość" trzeciego rozdziału (1cm), e) piąte skrzydełko tworzy "objętość" czwartego rozdziału (1cm), f) szóste skrzydełko tworzy "objętość" piątego rozdziału (1cm), g) siódme skrzydełko tworzy "objętość" szóstego rozdziału (1cm), Format teczki - 23cm x 33cm. Opis techniczny: Akta osobowe /kolor zielony/ Ke-10 Format teczki - 22cm x 31cm, 6kpl. blaszek i wąsów stanowi komplet do wpinania dokumentów. Okładka wykonana z tektury, pierwsza i czwarta strona okładki oklejona jest papierem jednostronnie kredowym w kolorze zielonym o gramaturze 120g/m^2, pokrytym lakierem UV, wszystkie rogi zewnętrzne okładki (pierwsza i czwarta strona) zabezpieczone płótnem KANAFAS w kolorze zielonym, wpuszczone w okleinę o wymiarach 3,5cmx3,5cm. Pierwszai druga strona okładki zadrukowane drukiem w kolorze czarnym. Połączenie przedniej i tylnej okładki z grzbietem wzmocnione dwoma nitami (u góry i u dołu), Przegródki (3szt.) o wymiarach 22cmx33cm wykonane z kartonu koloru białego o gramaturze 220g/m^2, zadrukowane dwustronnie tekstem koloru czarnego, trwale połączone z grzbietem teczki. Grzbiet okładki wykonany z płótna KANAFAS w kolorze zielonym przyklejony do przegródek od strony zewnętrznej, grzbiet tworzy harmonijkę dostosowującą się do objętości teczki. Skrzydełka (trzy sztuki) wykonane z tego samego kartonu co przegródki (zagięte w podwójny karton w skrzydełku) posiadają 4 dziurki rozmieszczone stosownie do układu blaszek i wąsów, położone 1cm od krawędzi umożliwiając wpięcie dokumentów, a)pierwsze skrzydełko umieszczone jest bezpośrednio za pierwszą przegródką i tworzy objętość pierwszego rozdziału (1cm), b)drugie skrzydełko umieszczone jest bezpośrednio za drugą przegródką i tworzy objętość drugiego rozdziału (1cm), c)trzecie skrzydełko umieszczone jest bezpośrednio za trzecią przegródką i tworzy objętość trzeciego rozdziału (1cm) Opis techniczny: Akta postępowania sprawdzającego /kolor niebieski/ Ke-80/a Akta postępowania sprawdzającego /kolor czerwony/ Ke-80/c Akta postępowania sprawdzającego /kolor pomarańczowy/ Ke-80/d Okładka wykonana jest z tektury 2mm. Pierwsza i czwarta strona okładki oklejona kartonem, jednostronnie kredowanym w stosownym do rodzaju teczki kolorze (niebieski, czerwony, pomarańczy) o gramaturze 120g/m^2, pokryte lakierem UV. Wszystkie rogi okładki (pierwsza i czwarta strona) zabezpieczone płótnem KANAFAS w kolorze czarnym, wpuszczonym pod okleinę o wymiarach 3,5 x 3,5cm. Pierwsza strona okładki zadrukowana tytułem w kolorze czarnym oraz z umieszczoną centralnie w dolnej części strony poziomą, samoprzylepną kieszonką plastikową wraz z wkładką do opisu teczki stanowiącą prostokąt o wymiarach 10,5 x 3,5cm.Połączenie przedniej i tylnej okładki z grzbietem wzmocnione jest dwoma nitami (u góry i u dołu).Teczka zamykana na stosowną gumkę po prawym dłuższym boku. Mocowanie gumki do tylnej okładki musi umożliwić jej łatwą wymianę w razie zerwania. Przegródki (2szt.) o formacie 22 x 32cm, wykonane są z kartonu w kolorze białym o gramaturze 220g/m^2, zadrukowane dwustronnie tekstem czarnym, trwale połączone z grzbietem teczki. Grzbiet okładki wykonany z płótna /KANAFAS w kolorze czarnym/ przyklejony do przegródek od strony zewnętrznej. Grzbiet tworzy "harmonijkę" dostosowującą się do objętości teczki. Skrzydełka (6 sztuk) wykonane z tego samego kartonu co i same przegródki, posiadają dwie dziurki do wkładania blaszek i wąsów, położone 1cm od lewej krawędzi umożliwiające wpięcie dokumentów: a) pierwsze skrzydełko umieszczone jest przed pierwszą stroną rozdziałową, b) drugie skrzydełko tworzy "objętość" pierwszego rozdziału /2cm/, c) trzecie skrzydełko umieszczone jest bezpośrednio za drugim skrzydełkiem, d) czwarte skrzydełko umieszczone jest bezpośrednio za trzecim skrzydełkiem, e) piąte skrzydełko tworzy "objętość" środkowego rozdziału /4cm/, f) szóste skrzydełko tworzy "objętość" ostatniego rozdziału /1cm/. Format teczki - 23 x 33cm. Do każdej teczki mają być wpięte w stosowne miejsca: a) Trzy kartki luzem w formacie 22 x 32cm, wykonane z kartonu w kolorze białym o gramaturze 140-160g/m^2, zadrukowane dwustronnie tekstem czarnym, posiadające dwie dziurki do wkładania blaszek i wąsów położone 1cm od lewej krawędzi, umożliwiające jej wpięcie do teczki. b) Jedna kartka luzem wykonana z tego samego kartonu co przegródki i w tym samym formacie , zadrukowana jednostronnie tekstem czarnym, posiadające dwie dziurki do wkładania blaszek i wąsów położone 1cm od lewej krawędzi, umożliwiające jej wpięcie do teczki. c) Blaszki i wąsy /6 sztuk/ stanowią komplet do wpinania dokumentów. Opis techniczny: Akta osobowe pracownika Policji b/n Teczka, format B4, o gramaturze 250g/m^2, karton kredowany, bigowanie Opis techniczny: Teczki Teczka, format 32x50cm (w tym grzbiet teczki - szerokość 6cm), wykonana z kartonu kremowego, jednostronnie gładzonego, o gramaturze 250g/m^2, grzbiet teczki dziurkowany dwukrotnie po 2 otwory, bigowanie. Do każdej teczki oddzielnie tj. bez wpinania w otwory, należy dołożyć po jednym komplecie metalowych blaszek i wąsów. Druk jednostronny, koloru czarnego. Opis techniczny: Rejestry Książka, format A4, 100 kart, oprawa twarda równo ciętej, szytej nićmi lub drutem w grzbiecie oraz klejona klejem introligatorskim, okładka wykonana z tektury introligatorskiej o gramaturze 800-900g/m^2 lub z tektury klasy Alaska o gramaturze 450-550g/m^2 (i jej sztywności), oklejona marmurkiem w kolorze ciemnym lub z kolorowym nadrukiem (jeden kolor), wyklejka niezadrukowana, grzbiet prosty, laminowany płótnem introligatorskim, środki wydrukowane w kolorze czarnym na papierze offsetowym o gramaturze 80g/m^2. Tytuł książki na pierwszej stronie okładki na naklejce formatu A6. Szczegółowy opis druków resortowych, formularzy, tarcz i obwolut określa Załącznik nr 1 i 2 do siwz, tj. Wykaz asortymentowo - ilosciowy druków resortowych, formularzy, tarcz i obwolut, a także opis techniczny dla tarcz

II.5) Główny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z możliwością przedłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku gdy w terminie realizacji umowy maksymalna należność za przedmiot umowy nie zostanie osiągnięta.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1 ) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Zamawiający uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Pzp wskazuje, iż dla potwierdzenia spełnienia określonego warunku udziału w postępowaniu skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. Realizując dyspozycję art. 26 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i wzywając wykonawcę, który złożył ofertę najwyżej ocenioną, do przedstawienia dokumentów zamawiający nie będzie żądać od takiego wykonawcy dokumentów, w takim zakresie, w jakim je posiada lub może samodzielnie pozyskać. Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. - o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów wymienionych w § 2, § 5, §7 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty. Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

POZOSTAŁE DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ NA DZIEŃ SKŁADANIA OFERT: 1) Formularz ofertowy - ( wzór stanowi Załącznik nr 4 do siwz) - należy złożyć w formie oryginału, 2) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza, 3) Wypełniony we wszystkich pozycjach wykaz -cennik asortymentowo-ilościowy druków resortowych, formularzy, tarcz i obwolut ( Załączniki nr 1 do siwz ), który stanowi integralną część formularza ofertowego - należy złożyć w formie oryginału. PONADTO: 4 ) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do siwz). Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy częściowej druków do KWP zs. w Radomiu i jednostek Policji garnizonu mazowieckiego40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadkach, o których mowa w pkt.1 zmiana wymaga wniosku jednej ze stron umowy. 3. W przypadku, o których mowa w pkt.1a wysokość zmiany wynagrodzenia odpowiadać będzie wysokości zmiany stawki podatku od towarów i usług. 4. W przypadkach, o których mowa w pkt.1 b i c, Strona wnioskująca o zmianę wynagrodzenia obowiązana jest wykazać drugiej stronie czy i jaki wpływ zmiany te będą miały na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. Zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i obowiązywać będą od dnia podpisania przez Strony aneksu w tym zakresie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-17, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, złożenia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.