Og³oszenie nr 597415-N-2017 z dnia 2017-10-04 r.
Miasto Rybnik: Opracowanie projektów kanalizacji sanitarnej i deszczowej w dzielnicach Rybnika z podzia³em na zadania: Zadanie 1: Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej dla strefy przemys³owej w K³okocinie. Zadanie 2: Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej w rejonie lotniska w Gotartowicach. Zadanie 3: Opracowanie projektu kanalizacji deszczowej w ulicy Rybackiej-Lipowej.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny
276255430, ul.
Boles³awa Chrobrego
2
,
44-200
Rybnik, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
+48324392302, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl, faks
+48324224124.
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
bip.um.rybnik.eu
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.um.rybnik.eu
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urz±d Miasta Rybnika, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, ul. Boles³awa Chrobrego 2, pok. 302
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Opracowanie projektów kanalizacji sanitarnej i deszczowej w dzielnicach Rybnika z podzia³em na zadania: Zadanie 1: Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej dla strefy przemys³owej w K³okocinie. Zadanie 2: Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej w rejonie lotniska w Gotartowicach. Zadanie 3: Opracowanie projektu kanalizacji deszczowej w ulicy Rybackiej-Lipowej.
Numer referencyjny:
ZP.271.148.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów kanalizacji sanitarnej i deszczowej w dzielnicach Rybnika z podzia³em na zadania. Zadanie 1: Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej dla strefy przemys³owej w K³okocinie. Wykonawca wykona projekt budowlano -wykonawczy kanalizacji sanitarnej. Przewidywany zakres rzeczowy kanalizacji to kolektory grawitacyjne o d³ugo¶ci oko³o 600mb, kolektor t³oczny o d³ugo¶ci oko³o 800mb i jedna przepompownia ¶cieków. W³±czenie do istniej±cej kanalizacji wyznaczaj± wstêpne warunki wydane przez PWiK sp.z o.o. w Rybniku. Kanalizacja ma zapewniæ odbiór ¶cieków przedsiêbiorstw, które zlokalizuj± firmy w strefie przemys³owej w K³okocinie Zadanie 2: Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej w rejonie lotniska w Gotartowicach. Wykonawca wykona projekt budowlano -wykonawczy kanalizacji sanitarnej. Przewidywany zakres rzeczowy kanalizacji to kolektory grawitacyjne o d³ugo¶ci oko³o 700mb, kolektor t³oczny o d³ugo¶ci oko³o 540mb i jedna przepompownia ¶cieków. Kanalizacja ma zapewniæ odbiór ¶cieków z obiektów zlokalizowanych na lotnisku w Gotartowicach. W³±czenie do istniej±cej kanalizacji wyznaczaj± wstêpne warunki wydane przez PWiK sp.z o.o. w Rybniku. Zadanie 3: Opracowanie projektu kanalizacji deszczowej w ulicy Rybackiej-Lipowej. Wykonawca wykona projekt budowlano -wykonawczy kanalizacji deszczowej. Wykonawca wykona projekt kanalizacji deszczowej maj±cej obs³u¿yæ zespó³ mieszkaniowy planowany przy ulicy Rybackiej. Przewidywany zakres rzeczowy to kolektory grawitacyjne o d³ugo¶ci 1300mb w przedziale ¶rednic od DN250 do Dn500.Odprowadzenie wód deszczowych planowane jest do istniej±cej kanalizacji Dn500 lub kana³u odprowadzaj±cego wody do Zalewu Rybnickiego. Ogólne informacje dla zadañ 1-3: Zakres prac ,które nale¿y wykonaæ przy realizacji ka¿dego z projektów: - aktualizacja pok³adów mapowych i wykonanie map do celów projektowych wraz z pomiarami sytuacyjno-wysoko¶ciowymi, - badania geotechniczne wraz z okre¶leniem warunków gruntowo-wodnych pod³o¿a gruntowego oraz no¶no¶ci nawierzchni (odwierty nale¿y wykonaæ w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 50m ,w sytuacji zmiany w³a¶ciwo¶ci gruntów odwierty wykonaæ co 25m), - wykonanie projektów budowlano-wykonawczych, - wykonanie projektów wodno-prawnych i uzyskanie pozwoleñ wodno - prawnych (je¿eli bêd± wymagane), - wykonanie projektów organizacji ruchu na czas budowy kanalizacji, - uzyskanie decyzji ¶rodowiskowych (je¿eli bêd± wymagane), - wykonanie projektów bran¿owych przebudowy, zabezpieczenia sieci i urz±dzeñ obcych koliduj±cych z projektowana sieci± kanalizacji deszczowej i sanitarnej, - przygotowanie kompletu dokumentów umo¿liwiaj±cych Zamawiaj±cemu wyst±pienie o uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowê, - przygotowanie przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich dla ka¿dego zadania, - przygotowanie kompletu dokumentacji w wersji elektronicznej na no¶niku CD (format PDF). Od Wykonawcy oczekujemy: 1) z³o¿enia o¶wiadczenia zobowi±zuj±cego do pe³nienia nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji objêtej dokumentacj± zgodnie z ustaw± prawo budowlane, 2) przekazania ca³o¶ci praw autorskich do dokumentacji Zamawiaj±cemu w formie o¶wiadczenia. Projekt winien zawieraæ pisemne o¶wiadczenie projektanta, ¿e zosta³ on wykonany zgodnie z umow±, obowi±zuj±cymi przepisami oraz normami i wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma s³u¿yæ o dokumentacja projektowa bêdzie s³u¿yæ jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na wy³onienie wykonawcy robót budowlanych, wiêc musi zostaæ opracowana w sposób umo¿liwiaj±cy dokonanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zgodnie z zapisem art. 29-30b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówieñ publicznych, o dokumentacja projektowa w swej tre¶ci nie mo¿e zawieraæ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, co mog³oby to doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Ewentualne odstêpstwo od tego zakazu musi byæ uzasadnione specyfik± przedmiotu zamówienia, któr± nale¿y opisaæ w dokumentacji projektowej wraz z podaniem przyczyn dlaczego nie mo¿na opisaæ przedmiotu zamówienia za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ i okre¶leniem parametrów równowa¿nych, o dokumentacja projektowa musi zawieraæ w swojej tre¶ci informacje o sposobach uwzglêdnienia wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych, o forma i te¶æ dokumentacji musi byæ zgodna z wymaganiami Ustawy i wydanymi na jej podstawie rozporz±dzeniami. Nadzór autorski. - koszt pe³nienia nadzoru autorskiego nale¿y uwzglêdniæ w cenie projektów, przy za³o¿eniu, ¿e zamówienie zostanie zrealizowane do koñca 2019 roku. - b³êdy projektowe w dokumentacji Wykonawca usuwa na w³asny koszt. Stosownie do tre¶ci art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e przedmiot zamówienia jest dostêpny dla wszystkich u¿ytkowników, w tym dla osób niepe³nosprawnych. Szczegó³owy zakres zamówienia precyzuj± plany sytuacyjne dla poszczególnych zadañ, wstêpne warunki pod³±czenia kanalizacji sanitarnych wydane przez PWiK Rybnik oraz plan zagospodarowania wed³ug wstêpnej koncepcji w rejonie ulicy Rybackiej i Lipowej.
II.5) G³ówny kod CPV: 71355000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71320000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
DOTYCZY ZADANIA 1
- Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 projekty kanalizacji, ka¿dy o warto¶ci minimum 40.000,00 z³ brutto
DOTYCZY ZADANIA 2
- Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 projekty kanalizacji, ka¿dy o warto¶ci minimum 60.000,00 z³ brutto
DOTYCZY ZADANIA 3
- Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 projekty kanalizacji, ka¿dy o warto¶ci minimum 30.000,00 z³ brutto
W przypadku inwestycji, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ zakoñczenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN).
Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej dotycz±cy wykonanych us³ug, musi byæ spe³niony:
a) przez Wykonawcê samodzielnie lub
b) przez minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie (podwykonawcê) samodzielnie;
c) a w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
Nie jest dopuszczalne ³±czenie (sumowanie) wy¿ej wymaganego do¶wiadczenia w ramach do¶wiadczenia ró¿nych podmiotów zaanga¿owanych w realizacjê zamówienia
DOTYCZY KA¯DEGO Z ZADAÑ 1-3
- Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedn± osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê projektanta bran¿y wodno-kanalizacyjnej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci wodno-kanalizacyjnej do projektowania bez ograniczeñ
W przypadku specjalistów zagranicznych posiadaj±cych uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga siê od Wykonawcy, aby osoby te spe³nia³y odpowiednie warunki opisane, w art. 12a ustawy Prawo budowlane.
Zamawiaj±cy uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowi±zuj±cych przed wej¶ciem w ¿ycie ustawy Prawo budowlane oraz w³a¶ciwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, tj. : wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do SIWZ
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, tj. :
a) wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do SIWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy,
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 6 do SIWZ.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ o¶wiadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolno¶ci lub sytuacjê którego Wykonawca powo³ywa³ siê w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ dokumenty tego podmiotu potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci lub sytuacji, na których Wykonawca polega³ w celu wykazania spe³niania tych warunków (dokumenty wskazane w pkt 1)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej ni¿ pieniê¿na dowód wniesienia wadium, tj. gwarancjê/porêczenie. 4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Pe³nomocnictwo z³o¿one w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty wzglêdnie innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert± przez osobê, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru s±dowego) - pe³nomocnictwo do podpisania oferty. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiaj±cy zamie¶ci informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie "Zbiorcze zestawienie ofert" na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zadanie 1: 1.500 PLN (tysi±c piêæset PLN).
Zadanie 2: 2.500 PLN (dwa tysi±ce piêæset PLN).
Zadanie 3: 800 PLN (osiemset PLN).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-10-12, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej dla strefy przemys³owej w K³okocinie |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 71355000-1, 71320000-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 52173,44
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 120
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Do¶wiadczenie projektanta bran¿y wodno-kanalizacyjnej | 30,00 |
Termin | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej w rejonie lotniska w Gotartowicach |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 71355000-1, 71320000-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 84433,60
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 120
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Do¶wiadczenie projektanta bran¿y wodno-kanalizacyjnej | 30,00 |
Termin | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Opracowanie projektu kanalizacji deszczowej w ulicy Rybackiej-Lipowej |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 71355000-1, 71320000-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 31506,76
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 120
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Do¶wiadczenie projektanta bran¿y wodno-kanalizacyjnej | 30,00 |
Termin | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Poprawa b³êdnej geometrii dzia³ek ewidencyjnych sk³adaj±cych siê z roz³±cznych wielok±tów, poprzez nadanie im indywidualnych oznaczeñ, obliczenie ich powierzchni i sporz±dzenie map do celów prawnych
- SP 21 dz. Niedobczyce - modernizacja sanitariatów realizowana na podstawie programu funkcjonalno-u¿ytkowego w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
- Osuszenie piwnic budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej Regionalnego O¶rodka Doskonalenia Nauczycieli i Informacji Pedagogicznej "WOM" w Rybniku.
- Dostawa kruszarki szczêkowej do gruzu betonowego
- Kierowca samochodu uprzywilejowanego
- Termomodernizacja budynku wraz ze zmian± sposobu ogrzewania przy ul. Plac Pokoju 3 w Rybniku
wiêcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzêdu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pe³nej dokumentacji projektowej
- Wyniesienie granic pasa drogowego (wznowienie, ustalenie) oraz ich stabilizacja na drogach krajowych, na terenie woj. Zachodniopomorskiego.
- Wykonanie projektu wielobran¿owego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w £odzi
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2216D na odcinku od skrzy¿owania Go³ocin/Pawlikowice do drogi wojewódzkiej nr 328"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2830D relacji Stare Rochowice - P³onina
- P-35/2024 Usprawnienie uzyskiwania wyników badañ laboratoryjnych poprzez budowê systemu poczty pneumatycznej w ramach zadania p.n. "Modernizacja i doposa¿enie (.......) i bezpieczeñstwa pacjentów"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.