eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 207 000 euro na sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. Przebudowa pomieszczeń niskiego i wysokiego parteru dawnego budynku DPS na potrzeby WSS im. M. Kopernika w Łodzi dla realizacji programu zdrowotnego Programu Wieloletniego Narodowy program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej na lata 2011-2020 dla WSS im. M Kopernika w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Łódź: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 207 000 euro na sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. Przebudowa pomieszczeń niskiego i wysokiego parteru dawnego budynku DPS na potrzeby WSS im. M. Kopernika w Łodzi dla realizacji programu zdrowotnego Programu Wieloletniego Narodowy program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej na lata 2011-2020 dla WSS im. M Kopernika w Łodzi
Numer ogłoszenia: 59695 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 381402 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 207 000 euro na sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. Przebudowa pomieszczeń niskiego i wysokiego parteru dawnego budynku DPS na potrzeby WSS im. M. Kopernika w Łodzi dla realizacji programu zdrowotnego Programu Wieloletniego Narodowy program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej na lata 2011-2020 dla WSS im. M Kopernika w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych dla zadania: Przebudowa pomieszczeń niskiego i wysokiego parteru dawnego budynku DPS na potrzeby WSS im. M. Kopernika w Łodzi dla realizacji programu zdrowotnego: Programu Wieloletniego Narodowy Program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej na lata 2011-2020. Roboty budowlane i instalacyjne prowadzone będą w budynku dawnego Domu Pomocy Społecznej działającego pod wspólnym adresem Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi, przy ul. Pabianicka 62. Inspektor będzie sprawował Nadzór Inwestorski nad pracami związanymi z przebudową pomieszczeń niskiego parteru i parteru dawnego budynku DPS (wejście od ul. Ciołkowskiego 2) przeznaczonych dla Oddziału Hematologii-Kliniki Hematologii oraz w budynku Poradni Leczenia Hemofilii i Innych Zaburzeń Krzepliwości Krwi. Przedmiotem zadania jest przebudowa i modernizacja niskiego parteru i parteru w dawnym budynku DPS oraz Poradni Leczenia Hemofilii i Innych Zaburzeń Krzepliwości Krwi.(budynek dawnej portierni przy wejściu od ul. Ciołkowskiego) dla Kliniki Hematologii. Budynek dawnego Domu Pomocy Społecznej zlokalizowany jest w kompleksie budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Mikołaja Kopernika położonego w Łodzi przy ul. Pabianickiej 62, dz. 86/7, obręb G-12. Budynek położony jest przy południowo-wschodniej granicy nieruchomości. Od południa sąsiaduje z ulicą Ciołkowskiego, od wschodu z ulicą Krakusa. Wjazd na teren nieruchomości prowadzi od ul. Ciołkowskiego poprzez portiernię. Stoi w kompleksie budynków szpitalnych połączonych łącznikami komunikacyjnymi oraz przylega bezpośrednio do Poradni Hematologicznej i Budynku Oddziału Przeszczepowego. Niski parter: Zakres przebudowy niskiego parteru budynku DPS nie obejmuje zagospodarowania terenu- prowadzone będą jedynie prace adaptacyjne wewnątrz budynku. Przewidywany zakres prac zewnętrznych ograniczać się będzie do pogłębienia istniejącej fosy terenowej między osiami 1-3 i osiami 8-11 w celu dostosowania istniejących pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi do pozostałych pomieszczeń od strony zachodniej i wyrównania poziomu terenu wokół budynku. Powierzchnia niskiego parteru objęta przebudową - 1.135,03 m2 W trakcie przebudowy niskiego parteru zmianie ulegną niekonstrukcyjne ściany działowe i elementy wykończenia budowlanego na przebudowywanej kondygnacji. Powierzchnia parteru objęta przebudową - 1.133,59 m2 oraz przebudowa pomieszczeń Poradni Leczenia Hemofilii i Innych Zaburzeń Krzepliwości Krwi. Zakres prac budowlanych dla niskiego parteru i parteru między innymi - demontaż istniejących instalacji wg opracowań branżowych - demontaż drzwi wewnętrznych - rozbiórka ścian działowych - rozbiórka posadzek częściowo z podkładami - demontaż okien w poradni - wykonanie nowych posadzek wraz z podkładami - wykonanie nowych ścianek działowych - osadzenie drzwi - wykonanie tynków na nowych ścianach i uzupełnień na ścianach istniejących - wykonanie instalacji wewnętrznych - dostosowanie istniejących pomieszczeń do obowiązujących przepisów p-poz. 1.1. Usługi obejmują: A. Etap Przygotowawczy do rozpoczęcia realizacji prac budowlanych - Mobilizacja 1. Zaznajomienie się Ogólnym Opisem Inwestycji, materiałami jaki posłużyły do wyboru Generalnego Wykonawcy (G.W.) oraz z wybraną ofertą - przedstawienie ogólnych uwag, ze wskazaniem potencjalnych obszarów do uszczegółowienia lub obszarów ryzyk dla realizacji lub osiągnięcia celów Inwestycji, do dalszych ustaleń z G.W. 2. Przegląd, przedstawienie uwag i uzgodnienie z G.W. harmonogramu Inwestycji z uwzględnieniem czasu niezbędnego na pozyskanie i świadczenie swoich usług przez specjalistycznych konsultantów, projektantów, dostawców oraz pozwoleń i uzgodnień administracyjnych. 3. Kontrola sporządzenia planu realizacji Inwestycji przez G. W., w tym m.in. z podaniem przewidzianych procedur wraz z późniejszą kontrolą ich stosowania. Ewentualne wprowadzenie korekt/uszczegółowień jeśli będzie to uznane za niezbędne. 4. W porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego, ustalenie z G.W. procedur raportowania, nadzorowania postępu prac budowlanych wraz z procedurami kontroli w celu zapewnienia, iż G.W. wykonuje swoje prace zgodnie z Opisem Inwestycji, zawartą Umową oraz rysunkami, specyfikacjami i uzgodnionymi standardami wykonania 5. Przeglądanie dokumentacji projektowej jaka została dotychczas przekazana Zamawiającemu i G.W., przekazanie uwag i uzgodnienie koniecznych uszczegółowień niezbędnych do zapewnienia zgodności prac projektowych z uzgodnionymi założeniami Inwestycji na poziomie odpowiadającym zaawansowaniu prac na tym etapie. 6. Uzgodnienie z Zamawiającym sposobu monitorowania kosztów inwestycji oraz późniejszą kontrolę wystawienia Inwestycji na ryzyka finansowe (np. upadłość G.W.) 7. Przedstawienie opinii na temat ewentualnych alternatywnych rozwiązań i/lub propozycji budowlanych do dalszej dyskusji z Zamawiającym i jego Konsultantami. 8. Przegląd i opinia na temat warunków gwarancji zawartych w warunkach dostawy kluczowych materiałów i sprzętu. B. Etap Wykonawczy 1. Sprawdzenie czy na terenie planowanej inwestycji są elementy istniejącej infrastruktury lub inne elementy wymagające specjalnej uwagi ze strony G.W. np. istniejące budowle, zieleń nie przeznaczona do likwidacji. Protokólarne przekazanie tej informacji do Generalnego Wykonawcy i ustalenie sposobu dalszego postępowania ze identyfikowanymi elementami. 2. Uzgodnienie zakresu prac przygotowawczych wraz z terminami ich wykonania oraz ustalenie wstępnej daty rozpoczęcia budowy. 3. Zorganizowanie fizycznego przekazania terenu inwestycji przez Zamawiającego Generalnemu Wykonawcy w celu wykonania prac przygotowawczych wraz z wymaganą prawem dokumentacją. 4. Ostateczne sprawdzenie czy Generalny Wykonawca uzyskał od wszystkich władz lokalnych i innych, wymagane pozwolenia umożliwiające rozpoczęcie i kontynuowanie prac (włączając Zgłoszenia, zgłoszenia Kierownika Budowy, Inspektorów Nadzoru etc). 5. Sprawdzenie dokumentów uprawniających do samodzielnego nadzorowania prac, potwierdzeń o przynależności do Izby wraz opłaceniem składek członkowskich oraz zgłoszenia do nadzoru Budowlanego Zespołu Inspektorów nadzoru. 6. Sprawdzenie dokumentów potwierdzających przyznanie odpowiednich pozwoleń i potwierdzeń od odpowiednich urzędów, zapewniających dostawę mediów na czas budowy . 7. Kontrola czy uzgodnione prace zabezpieczające i przygotowawcze zostały wykonane przez wydaniem zgody na rozpoczęcie realizacji prac. Wydanie zgody na rozpoczęcie prac budowlano - remontowo -montażowych. 8. Razem z przedstawicielami Zamawiającego, Generalnego Wykonawcy i innymi zaangażowanymi podmiotami stworzenie struktury protokółowanych spotkań wraz z określeniem częstości ich odbywania, porządku spotkań i listy uczestników. 9. Regularne uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych na budowie w celu omówienia bieżącego postępu i jakości wykonywanych prac oraz uwag i problemów występujących w trakcie realizacji poszczególnych etapów. 10. Uczestniczenie w regularnych spotkaniach z przedstawicielem Zamawiającego, wyjaśnianie bieżących zapytań oraz omawianie i koordynowanie wydawania istotnych poleceń/instrukcji generalnemu Wykonawcy. 11. Regularne uzyskiwanie od Generalnego Wykonawcy raportów dotyczących postępu prac projektowych, zgód i pozwoleń, pozyskiwania dostawców, podwykonawców i przyszłych operatorów, postępu i jakości prac na budowie. 12. Bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach lub innych ryzykach jakie zadaniem Inspektora mogą mieć wpływ na realizację Inwestycji lub jej przyszłą eksploatację. 13. Bieżące sprawdzenie czy Generalny Wykonawca działa zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami wydanymi w związku z realizacją Inwestycji oraz zgodnie z umową pomiędzy Stronami. W przypadkach koniecznych podejmowanie działań korygujących. 14. Kontrolowanie i egzekwowanie od Generalnego Wykonawcy, że wszelkie przepisy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, atesty, uzgodnienia oraz zgody są w jego posiadaniu, sporządzone są w języku polskim a prace są wykonywanie z postawionymi w nich warunkami. 15. Systematyczne (zgodne z terminami i podziałem uzgodnionym w harmonogramie) przeglądanie rysunków oraz dokumentacji projektowej w celu potwierdzenia, że uzgodnione założenia inwestycji są realizowane zgodnie z Umową pomiędzy stronami, identyfikacja potencjalnych zmian. 16. Przegląd harmonogramu prac z uwzględnieniem okresów niezbędnych na uzyskanie pozwoleń i zgód, w celu potwierdzenia, że całość prac zostanie zrealizowana zgodnie z założeniami Inwestycji. 17. Regularna kontrola i monitorowanie zgodności postępu prac z uzgodnionym harmonogram. Występowanie o wprowadzenie środków zapewniających doprowadzenie do zgodności z założeniami Inwestycji w przypadkach stwierdzenia niezgodności realizacji z tymi założeniami, a w przypadkach koniecznych skierowanie wymogu do wykonawcy o opracowanie nowego harmonogramu potwierdzającego że całość Inwestycji zostanie zakończona zgodnie z pierwotnymi założeniami. 18. Monitorowanie realizacji Inwestycji i identyfikacja zdarzeń lub potencjalnych innych zagrożeń mogących mieć wpływ na terminy realizacji Inwestycji. 19. Monitorowanie i kontrolowanie terenu budowy oraz prowadzonych prac budowlano -remontowo- montażowych pod kątem przestrzegania warunków technicznych wykonania prac budowlanych w celu zapewnienia wymaganej jakości prac w trakcie całego okresu realizacji robót. 20. Sprawdzanie jakości wykonywanych Prac i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie/ służbie zdrowia., 21. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i w zakresie instalacji sanitarnych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, oraz udział w pracach komisji odbioru końcowego. 22. Monitorowanie i kontrolowanie prawidłowości składowania materiałów i sprzętu przeznaczonego do montażu, a w szczególności zabezpieczenia przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych oraz kradzieżą lub dewastacją. Kontrolowanie aby wszystkie materiały i urządzenia, które posiadają czytniki lub inne urządzenia elektroniczne sterujące pracą sprzętu lub urządzenia i wyświetlające komunikaty, wyświetlały je w języku polskim. 23. Współudział w częściowych odbiorach prac ulegających zakryciu. Wykonywanie odpowiedniej dokumentacji z czynności odbiorowych tj. np. wpisów do Dziennika Budowy. Udział w przeprowadzeniu testów przed odbiorowych oraz w trakcie przekazania obiektu. 24. Monitorowanie czy Generalny Wykonawca wywiązuje się ze swoich zobowiązań finansowych wobec dostawców oraz swoich podwykonawców. 25. Monitorowanie zaawansowania prac w celu ustalenia zgodności z zakładanymi harmonogramem rzeczowo - finansowym. 26. Kontrolowanie zaawansowania Prac i potwierdzanie Prac faktycznie wykonanych oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie, sprawdzanie i zatwierdzanie przedkładanych przez wykonawców Prac wniosków o zapłatę. 27. Opiniowanie zarówno pod kątem merytorycznym jak i finansowym zmian proponowanych przez Generalnego Wykonawcę przy zapewnieniu spełnienia założeń Inwestycji określonych początkowo. Inicjowanie zmian zaakceptowanych przez Zamawiającego jeśli nie wpłyną one na wydłużenie czasu realizacji ani na koszt Inwestycji a poprawią osiągnięty wynik Inwestycji. C. Etap usterkowania i odbioru prac - Praktyczne Zakończenie Prac 1. Uzgodnienie z Zamawiającym i Generalnym Wykonawcą prac procedury kontroli oraz odbioru wykonanych prac. 2. Monitorowanie oraz uczestniczenie w inspekcjach wykonanych prac dokonywanych przez Generalnego Wykonawcę. Kontrolowanie sprawdzenia całości prac budowlanych oraz poprawności działania wszystkich systemów i urządzeń i w efekcie tego doprowadzenie do gotowości obiektu do przekazania użytkownikowi.. 3. Udział w przygotowaniu protokołów odbioru oraz w testowaniu urządzeń mechanicznych, elektrycznych i elementów wyposażenia. Monitorowanie przygotowania dokumentacji końcowego odbioru tych instalacji. 4. Monitorowanie procesu usuwania zauważonych wad i usterek. Monitorowanie przygotowania dokumentacji potwierdzającej wykonanie tych prac. 5. Uzgodnienie ze stronami procesu przeprowadzenia prac związanych z przekazaniem ich użytkownikowi oraz dopuszczeniem obiektu do eksploatacji. 6. Końcowy przegląd pod kątem kompletności i przydatności do prawidłowej eksploatacji obiektu kompletu dokumentacji powykonawczej zgromadzonej w trakcie realizacji Inwestycji, włączając uzyskane decyzje i zgody, instrukcje obsługi i przeglądów, karty gwarancyjne, umowy na obsługę i konserwację etc. Uzyskanie potwierdzenia od przyszłego operatora, że przedstawiona dokumentacja w pełni pozwoli mu prawidłową eksploatację obiektu. 7. Uzgodnienie zakresu oraz harmonogramu przeprowadzenia szkolenia personelu operatora budynku w zakresie obsługi oraz konserwacji urządzeń. 8. Przegląd dostarczonych przez wykonawców stosownych gwarancji na okres gwarancyjny. 9. Dopilnowanie otrzymania od G.W. kompletu oświadczeń wykonawców o rozliczeniu wzajemnych zobowiązań, w tym również oświadczeń końcowych podwykonawców dotyczących rozliczeń z Generalnym Wykonawcą - jeśli wynika to z umowy pomiędzy Stronami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 207 000 euro na sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. Przebudowa pomieszczeń niskiego i wysokiego parteru dawnego budynku DPS na potrzeby WSS im. M. Kopernika w Łodzi dla realizacji programu zdrowotnego Programu Wieloletniego Narodowy program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej na lata 2011-2020 dla WSS im. M Kopernika w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Kaźmierczak PRO-BUD PROJEKTOWANIE, NADZOROWANIE, ZARZĄDZANIE I WYKONAWSTWO BUDOWLANE NAZWA SKRÓCONA: PRO-BUD, ul. Janiny Porazińskiej 52, 60-195 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204173,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98646,00

  • Oferta z najniższą ceną: 98646,00 / Oferta z najwyższą ceną: 476010,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.