Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-10-03
Ogłoszenie nr 596827-N-2017 z dnia 2017-10-03 r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie: Dostawa sprzętu nagłośnieniowego, multimedialnego, komputerowego, wyposażenia meblowego wraz z montażem w celu utworzenia studio dźwiękowego w budynku ASP im. Matejki w Krakowie (31-128) przy ul. Karmelickiej 16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
27578300000, ul.
Plac Matejki
13
,
31157
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
122 992 041, e-mail
zp@asp.krakow.pl, faks
124 226 566.
Adres strony internetowej (URL): www.asp.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Uczelnia wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.asp.krakow.pl/index.php/pl/aktualnoci/zamowienia-publiczne/przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod poniżej wskazanym adresem osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przesyłką za pośrednictwem operatora pocztowego do upływu terminu składania ofert, przy czym o skuteczności złożenia oferty decyduje data jej wpływu do Zamawiającego
Adres:
Biuro Rektora i Kanclerza ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój nr 104 (I piętro)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu nagłośnieniowego, multimedialnego, komputerowego, wyposażenia meblowego wraz z montażem w celu utworzenia studio dźwiękowego w budynku ASP im. Matejki w Krakowie (31-128) przy ul. Karmelickiej 16
Numer referencyjny:
BZP-3942-26/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.3 Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę (wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem) do miejsca oraz pomieszczenia - sali dydaktycznej nr 03, położonej w budynku znajdującym się w Krakowie (31-128) przy ul. Karmelickiej 16, sprawdzenie kompletności dostawy, instalację dostarczonego sprzętu oraz wyposażenia meblowego, sporządzenie dokumentacji powykonawczej i podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i Zamawiającego protokołu dostawy (załącznik do umowy), udzielenie gwarancji, świadczenie serwisu gwarancyjnego sprzętu nagłośnieniowego, multimedialnego, komputerowego na okres 36 miesięcy (max. 72 miesiące) oraz wyposażenia meblowego na okres 24 miesięcy (max. 48 miesięcy), dla potrzeb ASP im. Matejki w Krakowie na warunkach opisanych w załączniku A do Formularza oferty, z uwzględnieniem postanowień pkt 13) 5 oraz 13) 6 niniejszej SIWZ. 1.4 Wykonawca z należytą starannością wykona montaż w sali dydaktycznej nr 03, w budynku położonym w Krakowie (31-128) przy ul. Karmelickiej 16 sprzętu oraz wyposażenia w sposób zapewniający Zamawiającemu prawidłowe korzystanie ze studia dźwiękowego. Wybór technologii montażu, Zamawiający pozostawia Wykonawcy. W celu określenia najdogodniejszej technologii montażu oraz zapoznania się przez Wykonawców z planem sytuacyjnym ww. sali ujętej na rysunku stanowiącym Załącznik A do SIWZ, Zamawiający zaleca oraz zaprasza Wykonawców na wizję lokalną przedmiotowego pomieszczenia po uprzednim ustaleniu jej terminu z Panem dr hab. Robertem Sowa - email rsowa@asp.krakow.pl., tel. 12 632 13 31, 12 632 48 96. 1.5 Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie dokumentacji powykonawczej po wykonanym montażu sprzętu nagłośnieniowego, multimedialnego, komputerowego oraz wyposażenia meblowego tworzącego studio dźwiękowe wraz przeniesieniem majątkowych praw autorskich na zasadach opisach we wzorze umowy. 1.6 Wraz z dostawą należy dostarczyć instrukcje obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne w języku polskim w wersji papierowej do urządzeń oraz wyposażenia meblowego. 1.7 Oferowany sprzęt nagłośnieniowy, multimedialny, komputerowy oraz wyposażenie meblowe musi pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta. 1.8 Przedmiot zamówienia obejmuje sprzęt nagłośnieniowy, multimedialny, komputerowy i wyposażenie meblowe fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 r. oraz posiadające pakiet usług gwarancyjnych, przy czym nie dopuszcza się urządzeń lub towarów odnowionych (zwróconych do producenta i później odsprzedawanych ponownie przez producenta): Nr Nazwa Liczba sztuk Typ wyposażenia 1 Sprzęt nagłośnieniowy 1.1 dyfuzory typu QRD, W ave Acoustics D7HF 200x1800mm 5 nagłośnieniowe 1.2 Neumann TLM 103 Mikrofon studyjny 1 sztuka 1 nagłośnieniowe 1.3 Rode NT4 Mikrofon stereofoniczny 1 nagłośnieniowe 1.4 Statyw na Rode Blimp / Zoom H6 Statyw osłony przeciwwietrzna na mikrofon 1 nagłośnieniowe 1.5 Pop filtr Osłona mikrofonowa eleminująca podmuchy podczas nagrania głosu (1 szt.) 1 nagłośnieniowe 1.6 SE Reflection Filter, Absorber na statywie, zapobiegający odbiciom dźwięku od ścian 1 nagłośnieniowe 1.7 Focusrite ISA Two Przedwzmacniacz mikrofonowy 1 nagłośnieniowe 1.8 Statywy mikrofonowe (3 szt.) 3 nagłośnieniowe 1.9 Statywy głośnikowe: 5 szt. 5 nagłośnieniowe 1.10 JBL LSR 6328 Dynaudio LYD8- Zestaw głośników 5.0 wraz z podstawami 1 nagłośnieniowe 1.10 JBL LSR 6312SP Dynaudio BM14S Subwoofer 0.1 1 nagłośnieniowe 1.12 Native Instruments Komplete 10 Zestaw instrumentów i procesorów dźwięku 1 nagłośnieniowe 1.13 Kable HDMI interface video-tv studio/tv reżyserka/projektor reżyserka 1 nagłośnieniowe 1.14 Rode NTG-3 Mikrofon kierunkowy do nagrań efektów w terenie wraz z osłoną przeciwwietrzną Rode Blimp oraz słuchawkami do nagrań w terenie typu SONY MDR 75 06 1 nagłośnieniowe 1.15 Altiverb 7 XLPogłos 5.1 do postprodukcji dźwięku 1 nagłosnieniowe 2 Sprzęt multimedialny 2.1 W zmacniacz słuchawkowy studio 1 multimedialne 2.2 Zoom H5 APH Bundle Przenośny rejestrator dźwięku z osłoną przeciwwietrzną 1 multimedialne 2.3 OMNI HD Interface audio (przedwzmacniacz mikrofonowy): 1 sztuka 1 multimedialne 2.4 Karta pamięci do rejestratora 1 multimedialne 2.5 TV LED wraz z uchwytami (ściana) 1 sztuka multimedialne 2.6 Interface audio, połączenie Thunderbolt,software ProTools HD 11 1 multimedialne 2.7 W aves Sound Design Suite Pakiet pluginów ProTools 1 multimedialne 2.8 Splitter HDSDI 1 sztuka 1 multimedialne 2.9 Projektor LED wraz z uchwytem (sufit) i ekranem projekcyjnym 1 multimedialne 2.10 Avid Artist mix Kontroler fader (połączony przez LAN) wraz z klawiaturą sterującą M-Audio Oxygen 61 1 multimedialne 2.11 Dedykowane gniazda AV w ścianie studia 12 multimedialne 2.12 Beyerdynamic DT 100 x2 Słuchawki do studia (2 szt.) 2 multimedialne 2.13 Instalacja Audio (kable + robocizna) 1 multimedialne 2.14 Kable AV 1 multimedialne 2.15 HD OMNI i Focusrite ISA 430 Rack studyjny (szafka) 1 multimedialne 3 Sprzęt komputerowy do rejestracji dźwięku: 3.1 komputer typu Apple, 3.7GHz Quad Core/2xATI D300/12GB RAM/256GB SSD 1 komputerowe 3.2 Mysz 1 komputerowe 3.3 Klawiatura 1 komputerowe 3.4 Monitor LED 2 sztuki 2 komputerowe 3.5 Przejściówka HDMI Thunderbolt 3 sztuki 3 komputerowe 3.6 Dysk zewnętrzny Dysk Lacie d2 3TB USB3 1 komputerowe 3.7 Soundminer HD plus Program do zarządzania biblioteką dźwięków 1 komputerowe 3.8 Izotope RX4 Software do oczyszczania dźwięku 1 komputerowe 3.9 Zasilacz UPS 1 komputerowe 4 Wyposażenie meblowe: 4.1 Krzesła do pracy studentów (4 szt.) 4 meble 4.2 Sofa (1 x reżyserka, 1 x liveroom) 1 meble 4.3 Biurko reżyserka 1 meble 4.4 Stolik 1 meble 4.5 Fotel reżyserka (2 szt.) 2 meble 4.6 Szafa podreczna na sprzety (180x80x210)cm 1 meble 4.7 Krzesło biurowe (reżyserka) 2 meble 1.9 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 1.10 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.11 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.11.1 Dostawę (wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem) zamówionych sprzętów oraz wyposażenia wraz ich montażem do miejsca oraz pomieszczenia - sali dydaktycznej nr 03 położonej w budynku znajdującym się w Krakowie (31-128) przy ul. Karmelickiej 16, sprawdzenie kompletności dostawy, instalację dostarczonego sprzętu oraz wyposażenia meblowego, sporządzenie dokumentacji powykonawczej i podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i zamawiającego protokołu dostawy (załącznik do umowy), w udzielenie gwarancji na okres zadeklarowany w pkt 1.1 Formularza oferty (punktowany w ramach kryterium oceny ofert), uwzględniając postanowienia pkt 3) 1.3, pkt 13) 5 oraz pkt 13) 6 SIWZ. 1.11.2 Oferowany sprzęt nagłośnieniowy, multimedialny i komputerowy musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1645 ze zm.). 1.11.3 W przypadku towarów objętych tzw. "mechanizmem odwrotnego obciążenia" zgodnie z art. 17 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t. j. Dz. U. 2017 poz. 1221 ze zm.) oraz Załącznikiem nr 11 do ww. ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania faktury w kwocie netto wg zasad obowiązujących przy odwróconym obciążeniu tj. bez stawki VAT z adnotacją "odwrotne obciążenie" i wskazaniem kwalifikacji PKWiU, co Wykonawca powinien oświadczyć wypełniając kalkulację cenową stanowiącą załącznik C do Formularza oferty. 1.11.4 Dostawy muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. Natomiast prace montażowe generujące wyższy poziom hałasu, ze względu na prowadzony w budynku proces dydaktyczny, powinny być zaplanowane i prowadzone po godzinach pracy Zamawiającego, tj. codziennie po godzinie 16:00. 1.11.5 Udzielenie gwarancji i świadczenie serwisu gwarancyjnego sprzętu sieciowego, zgodnie z warunkami opisanymi w postanowieniach pkt 3) 1.3 SIWZ, załączniku A do Formularza oferty stanowiących integralną część SIWZ, z uwzględnieniem pkt 13) 5 oraz 13) 6 niniejszej SIWZ. 1.11.6 Wraz z dostawą dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz kart gwarancyjnych w języku polskim w wersji papierowej. Dostarczenie wraz z sprzętem oprogramowania systemowego lub instalacyjnego na nośnikach CD lub DVD do sprzętu oraz do wyposażenia, dla potrzeb ASP im. Matejki w Krakowie. 1.11.7 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi. 1.12 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego. 1.13 Zamawiający dopuszcza zmiany sprzętu wchodzącego w zakres przedmiotu umowy w zakresie modelu oferowanego sprzętu w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i zostanie zastąpiony innym o parametrach co najmniej takich samych jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą niż podana w ofercie, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego.
II.5) Główny kod CPV: 32342400-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
32322000-6 |
30236000-2 |
51110000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-11-15
II.9) Informacje dodatkowe: 1.1 Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach zadania pn.: "Wyposażenie studia dźwiękowego na Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie", nr umowy o dofinansowanie: 03514/17/FPK/DEK, współfinansowanego ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w celu realizacji projektu "Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego 2017"
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał
2 zamówienia (odrębne umowy) obejmujące dostawę sprzętu i wyposażenia wraz z ich montażem w celu stworzenia studia dźwiękowego (nagraniowego) o łącznej wartości wykazanych dwóch zamówień nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto. Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie dostawę zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy), w opisanym w zdaniu poprzednim zakresie i określonej wymaganej wartości, która musi być wykazana najpóźniej na dzień upływu terminu składania ofert.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu
o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik D do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie którego wzór stanowi załącznik D do Formularza oferty w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki oraz nie podlega wykluczeniu. 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP (na wezwanie Zamawiającego)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie którego wzór stanowi załącznik D do Formularza oferty w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki oraz nie podlega wykluczeniu.
2. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz należy sporządzić wg wzoru i wytycznych zawartych w załączniku E do SIWZ - "Wykaz dostaw" (na wezwanie Zamawiającego)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. tabela zgodności stanowiąca załącznik B do Formularza oferty lub zgodnie z tym załącznikiem. 2. kalkulacja cenowa stanowiąca załącznik C do Formularza oferty lub zgodnie z tym załącznikiem
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Formularz oferty z załącznikami, 2. pełnomocnictwo (o ile dotyczy),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja na sprzęt | 20,00 |
Gwarancja na wyposażenie meblowe | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach przewidzianych w treści wzoru umowy stanowiącego pkt 16) SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-11, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach zadania pn.: "Wyposażenie studia dźwiękowego na Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie", nr umowy o dofinansowanie: 03514/17/FPK/DEK, współfinansowanego ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w celu realizacji projektu "Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego 2017".
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli kuchennych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Modernizacja ulicy Działkowej
- 82.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy oprogramowania dla Uniwersytetu Jagiellońskiego wraz z Collegium Medicum w ramach programu licencyjnego Microsoft Products and Services
- Dostawa do Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie środków czyszczących i polerujących
- Zakup i dostawa materiałów do sterylizacji
- Dostawa książkomatu dla Filii bibliotecznej nr 53 os. Stalowe 12 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa zestawów: wyświetlacze interaktywne z podstawą mobilną i kamerą w ramach projektu Przedszkolne Inkubatory Świętokrzyskiej Dwujęzyczności nr FESW.08.01-IZ.00-0055/23
- Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
- Dostawa wraz z wdrożeniem sprzętu informatycznego na potrzeby WS SP ZOZ
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1
- Rozbudowa i przebudowa budynku publicznego żłobka, budowa budynku gospodarczego, budowa placu zabaw
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.