Ogłoszenie nr 59636 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.
Radom: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia, krajowy numer identyfikacyjny
670223451, ul.
ul. Jana Kilińskiego
30,
26-600
Radom, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
(48)3620283, faks
(48)3620289, e-mail
bzp@umradom.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.1.70.2017.MD
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych: 1. papier kserograficzny biały formatu A4 2. koperty C6 białe samoprzylepne z prawym okienkiem 3. koperty C6 białe samoprzylepne bez okienek 4. koperty białe samoprzylepne B4 5. koperty białe samoprzylepne E4 6. skoroszyty zwykłe 7. teczki wiązane 8. skoroszyty oczkowe 9. papier kredowy wykończenie mat., format A4, gramatura min. 160g/m2 10. papier kredowy wykończenie mat., format A4, gramatura min. 180g/m2 11. papier kredowy wykończenie mat., format A4 gramatura 250g/m2 12. papier kredowy wykończenie błysk, format A3, gramatura min. 160g/m2 13. papier kredowy wykończenie błysk, format A3, gramatura min. 180g/m2 14. papier kredowy wykończenie błysk, format A3, gramatura min.250g/m2 15. rolka termo 16. brystol, format A1, kolor granat 17. brystol, format A1, kolor bordo Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
30197630-1
Dodatkowe kody CPV:
30199230-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (...)." W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 10.02.2017r. do godz. 10:30 wpłynęły 3 oferty tj.: Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU "BMS" sp.j., Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn z zaoferowaną ceną: 100 028,50 zł oraz terminem dostawy liczonym w dniach - 7 dni. Oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o. ul. Rynek 10, 23-235 Annopol z zaoferowaną ceną: 90 862,20 zł netto oraz terminem dostawy liczonym w dniach - 7 dni. Oferta tego Wykonawcy została odrzucona. Oferta nr 3 złożona przez Wykonawcę: Biuro Plus, Zbigniew Jakubczyk, ul. Tartaczna 3/5, 26-600 Radom z zaoferowaną ceną: 110 718,55 zł oraz terminem dostawy liczonym w dniach - 7 dni. dniu 17.02.2017r. w zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformował, że jako najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena (60%) i termin dostawy zamówienia (40%) została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę: "Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU "BMS" sp.j., Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn. W dniu 28.02.2017r. Wykonawca: "Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU "BMS" sp.j., Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn odstąpił od podpisania umowy. Druga w kolejności nie podlegająca odrzuceniu oferta, złożona przez Wykonawcę: Biuro Plus, Zbigniew Jakubczyk, ul. Tartaczna 3/5, 26-600 Radom, przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia po zwiększeniu środków wynosiła: 100 028,50 zł brutto. W związku z tym, iż Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (...)." Zgodnie z treścią art. 94 ust 3 Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (...), zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1. W konsekwencji Zamawiający postanowił jak na wstępie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- P-35/2024 Usprawnienie uzyskiwania wyników badań laboratoryjnych poprzez budowę systemu poczty pneumatycznej w ramach zadania p.n. "Modernizacja i doposażenie (.......) i bezpieczeństwa pacjentów"
- Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw w żłobku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.