eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-04-05

Ogłoszenie nr 59636 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Radom: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia, krajowy numer identyfikacyjny 670223451, ul. ul. Jana Kilińskiego  30, 26-600  Radom, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. (48)3620283, faks (48)3620289, e-mail bzp@umradom.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.1.70.2017.MD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych: 1. papier kserograficzny biały formatu A4 2. koperty C6 białe samoprzylepne z prawym okienkiem 3. koperty C6 białe samoprzylepne bez okienek 4. koperty białe samoprzylepne B4 5. koperty białe samoprzylepne E4 6. skoroszyty zwykłe 7. teczki wiązane 8. skoroszyty oczkowe 9. papier kredowy wykończenie mat., format A4, gramatura min. 160g/m2 10. papier kredowy wykończenie mat., format A4, gramatura min. 180g/m2 11. papier kredowy wykończenie mat., format A4 gramatura 250g/m2 12. papier kredowy wykończenie błysk, format A3, gramatura min. 160g/m2 13. papier kredowy wykończenie błysk, format A3, gramatura min. 180g/m2 14. papier kredowy wykończenie błysk, format A3, gramatura min.250g/m2 15. rolka termo 16. brystol, format A1, kolor granat 17. brystol, format A1, kolor bordo Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 30197630-1
Dodatkowe kody CPV: 30199230-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (...)." W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 10.02.2017r. do godz. 10:30 wpłynęły 3 oferty tj.: Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU "BMS" sp.j., Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn z zaoferowaną ceną: 100 028,50 zł oraz terminem dostawy liczonym w dniach - 7 dni. Oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o. ul. Rynek 10, 23-235 Annopol z zaoferowaną ceną: 90 862,20 zł netto oraz terminem dostawy liczonym w dniach - 7 dni. Oferta tego Wykonawcy została odrzucona. Oferta nr 3 złożona przez Wykonawcę: Biuro Plus, Zbigniew Jakubczyk, ul. Tartaczna 3/5, 26-600 Radom z zaoferowaną ceną: 110 718,55 zł oraz terminem dostawy liczonym w dniach - 7 dni. dniu 17.02.2017r. w zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformował, że jako najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena (60%) i termin dostawy zamówienia (40%) została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę: "Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU "BMS" sp.j., Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn. W dniu 28.02.2017r. Wykonawca: "Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU "BMS" sp.j., Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn odstąpił od podpisania umowy. Druga w kolejności nie podlegająca odrzuceniu oferta, złożona przez Wykonawcę: Biuro Plus, Zbigniew Jakubczyk, ul. Tartaczna 3/5, 26-600 Radom, przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia po zwiększeniu środków wynosiła: 100 028,50 zł brutto. W związku z tym, iż Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). W/w artykuł stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (...)." Zgodnie z treścią art. 94 ust 3 Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (...), zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1. W konsekwencji Zamawiający postanowił jak na wstępie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.