Gdańsk: Świadczenie usług szkolnictwa wyższego polegających na przeprowadzeniu zajęć z matematyki oraz przygotowaniu programu i materiałów dydaktycznych do zajęć z matematyki dla studentów Politechniki Gdańskiej w semestrze letnim roku akademickiego 2013/2014 - ZP/55/055/U/14
Numer ogłoszenia: 59628 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 24 00, faks +48 58 347 29 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkolnictwa wyższego polegających na przeprowadzeniu zajęć z matematyki oraz przygotowaniu programu i materiałów dydaktycznych do zajęć z matematyki dla studentów Politechniki Gdańskiej w semestrze letnim roku akademickiego 2013/2014 - ZP/55/055/U/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkolnictwa wyższego polegających na przeprowadzeniu zajęć z matematyki oraz przygotowaniu programu i materiałów dydaktycznych do zajęć z matematyki dla studentów Politechniki Gdańskiej w semestrze letnim roku akademickiego 2013/2014 dla poszczególnych wydziałów i kierunków studiów wg Załącznika nr 1 do SIWZ. Kod CPV: Przedmiot główny: 80.00.00.00-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe; Przedmiot dodatkowy: 80.30.00.00-7 - Usługi szkolnictwa wyższego. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części obejmujące poszczególne kierunki studiów: Część N-1 WILiŚ Budownictwo Część N-2 WILiŚ Geodezja i Kartografia Obie części dotyczą bloku studiów stacjonarnych 3.Obie części mogą być wykonywane przez jednego wykładowcę. 4.Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 5.Przedmiot zamówienia obejmuje: a. przeprowadzenie zajęć w formie i ilości wg Załącznika nr 1 do SIWZ; b. prowadzenie konsultacji w salach Politechniki Gdańskiej w terminach do zgodnych dla grup studenckich przypisanych danemu wykładowcy i w ilości wg Załącznika nr 1 do SIWZ; c. przygotowywanie, przeprowadzenie i sprawdzanie kolokwiów i sprawdzianów w ilości zgodnej z zasadami zaliczania przedmiotu obowiązującymi na danym kierunku studiów; d. podsumowywanie wyników uzyskanych przez studentów w poszczególnych grupach dziekańskich i dostarczenie ich osobie odpowiedzialnej za przedmiot w wyznaczonym przez niego terminie; e. udział w przygotowywaniu, przeprowadzaniu i sprawdzaniu egzaminów. 6.Zajęcia będą przeprowadzane wg planu zajęć poszczególnych grup studenckich. 7.Zajęcie muszą być prowadzone w języku polskim bezpośrednio przez wykładowcę. 8.Wykonawca będzie przeprowadzał zajęcia i konsultacje w salach wskazanych przez Zamawiającego. 9.Egzaminy będą odbywały się poza godzinami zajęć wynikającymi z planu zajęć, w ilości od 2 do 4 egzaminów przypadających na dany przedmiot w czasie trwania sesji egzaminacyjnych. 10.Wykładowca podlega kontroli merytorycznej, a w szczególności kontroli dotyczącej realizacji programu danego przedmiotu, przez osobę odpowiedzialną za ten przedmiot i dyrekcję Centrum Nauczania Matematyki i Kształcenia na Odległość Politechniki Gdańskiej. 11.Wykładowca prowadzący wykład zobowiązany jest do wypełnienia w elektronicznym systemie moja PG i dostarczenia do dziekanatu wydrukowanych i podpisanych protokołów zaliczeń i/lub egzaminów w przewidzianym przez właściwy dziekanat terminie. 12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby godzin zajęć w przypadku likwidacji przez Wydział grupy studenckiej prowadzonej przez Wykonawcę. 13.Wykonawca zatrudniający wykładowców do prowadzenia zajęć zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu zestawienie przypisujące konkretnych wykładowców, wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane w postępowaniu kwalifikacje, do poszczególnych części. 14.Wykonawca zatrudniający wykładowców do prowadzenia zajęć zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu umowy wiążące go w zakresie niniejszego zamówienia z wykładowcami, o których mowa w punkcie 13..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.30.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 08.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do prowadzenia działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. posiadanie wiedzy a. Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał wykształcenie wyższe ze stopniem naukowym doktora albo tytułem zawodowym magistra lub równorzędnym i co najmniej 5-letnim stażem pracy dydaktycznej w zakresie nauczania matematyki zgodnie z § 42 ust.8 Statutu Politechniki Gdańskiej. b. dla części, w których wymagane jest prowadzenie wykładu Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał wykształcenie wyższe ze stopniem naukowym doktora nauk matematycznych. c. Posiadanie wiedzy w zakresie materiału przedstawionego w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 13 do SIWZ). 2. posiadanie doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi szkolnictwa wyższego polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z matematyki przez co najmniej 3 semestry na kierunkach technicznych, uczelni wyższych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą posiadającą: a. wykształcenie wyższe ze stopniem naukowym doktor albo tytułem zawodowym magistra lub równorzędnym i co najmniej 5-letnim stażem pracy dydaktycznej w zakresie nauczania matematyki zgodnie z § 42 ust.8 Statutu Politechniki Gdańskiej; b. dla części, w których wymagane jest prowadzenie wykładu, wykształcenie wyższe ze stopniem naukowym doktora nauk matematycznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty, 2. Formularz rzeczowo-cenowy, 3. Opcjonalnie: Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną, 4. Opcjonalnie: Pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków), 5. Zaświadczenie o ilości semestrów przeprowadzonych zajęć, 6. Oświadczenie o posiadaniu wiedzy z wymaganych zakresów materiału
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących stawek podatkowych: Cena umowy brutto może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT, na skutek zmiany obowiązujących przepisów, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury; 2) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; 3) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny skrzydło B pok. 213, ul. G. Narutowicza 11-12, 80-233 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 10:15, miejsce: Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny skrzydło B pok. 213, ul. G. Narutowicza 11-12, 80-233 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska/ Budownictwo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkolnictwa wyższego polegających na przeprowadzeniu zajęć z matematyki oraz przygotowaniu programu i materiałów dydaktycznych do zajęć z matematyki dla studentów Politechniki Gdańskiej w semestrze letnim roku akademickiego 2013/2014 na wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska na kierunku Budownictwo. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ oraz załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.30.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 10
- 2. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć na kierunkach technicznych uczelni wyższych - 50
- 3. Wykształcenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska/ Geodezja i Kartografia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkolnictwa wyższego polegających na przeprowadzeniu zajęć z matematyki oraz przygotowaniu programu i materiałów dydaktycznych do zajęć z matematyki dla studentów Politechniki Gdańskiej w semestrze letnim roku akademickiego 2013/2014 na wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska na kierunku Budownictwo. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ oraz załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.30.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 10
- 2. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć na kierunkach technicznych uczelni wyższych - 50
- 3. Wykształcenie - 40
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa drukarki 3D i filamentów dla koła naukowego PGRacing Team Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 502 na odcinku w km od 7+900 do 9+520 o długości 1,62 km
- Dostawa projektora multimedialnego na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Kampania reklamowa wystawy "Ci, którzy na statkach ruszyli na morze"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń na parterze budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 53.
- Wyk. usł. poleg. na usł. szkol.-szkol. cert. "Belbin Cert. Coach Młodz. (BCCM)" wraz z zakup. licen. narzędzi diagn. dla naucz./specj. ds. doradz. zawod. w szk. prac. z młodz. i doros. (rodz./ opiek)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie koncepcji, przygotowanie scenariuszy oraz produkcja kursów e-learningowych dla Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego
- Kompleksowa organizacja wydarzeń związanych ze "Zlotem OSEhero"
- "Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie dwudniowego spotkania sieciującego dla Rzeczników Ekonomii Społecznej i Solidarnej (RESiS)".
- "Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem-12 części"
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Zaj. prowadzone przez pedagoga w ram. realiz. projektu "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim", Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 - 2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.