eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-07-30



Ogłoszenie nr 596121-N-2018 z dnia 2018-07-30 r.

Urząd Miejski: Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny 52693700000, ul. ul. Poznańska  33 , 64300   Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 4426600, 4426641, e-mail zamowienia@nowytomysl.pl, faks 614 422 754.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowytomysl.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.nowytomysl.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.nowytomysl.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.- prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem kuriera, posłańca
Adres:
Gmina Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019
Numer referencyjny: ZP.271.48.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie dzieci do szkół i oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Nowy Tomyśl oraz odwozu po zajęciach wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w dniach nauki szkolnej w okresie od 03.09.2018 r. do 21.06.2019 r. Szacunkowa ilość dni szkolnych z dowozami i odwozami : 185 dni 2. Zakres zamówienia został podzielony na VII części i obejmuje: I część zamówienia -TRASA nr 1 Trasa I zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Przyłęk Kierunek : Glinno, Kozie Laski, Wytomyśl Kierunek: Sękowa, Jastrzębsko, Wytomyśl, Kozie Laski Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA- HARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek II część zamówienia- TRASA nr 2 Trasa II zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Sękowo, Jastrzębsko, Stary Tomyśl Kierunek : Sękowo, Paproć Kierunek : Glinno, Paproć Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA- HARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek III część zamówienia -TRASA nr 3 Trasa III zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Paproć, Cicha Góra, Boruja Kościelna Kierunek : Glinno, Stary Tomyśl, Róża, Sątopy, Boruja Kościelna Kierunek : Boruja Kościelna Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA- HARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek IV część zamówienia- TRASA nr 4 Trasa IV zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Glinno, Róża, Stary Tomyśl Kierunek : Przyłęk Kierunek : Przyłęk, Glinno, Stary Tomyśl, Róża Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA- HARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek V część zamówienia - TRASA nr 5 Trasa V zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 9 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Szarki, Grubsko, Chojniki Kierunek : Bukowiec Kierunek : Kuźnica Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA- HARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek VI część zamówienia - TRASA nr 6 Trasa VI zapewniająca dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl w ramach 8 kursów do placówek oświatowych w Zbąszyniu i Wolsztynie. Kierunek : Sątopy- Sielinko Kierunek : Nowy Tomyśl- Zbąszyń Kierunek : Nowy Tomyśl- Wolsztyn Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA- HARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek VII część zamówienia -TRASA nr 7 Trasa VII zapewniająca dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl w ramach 2 kursów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu. Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA- HARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek 3. Usługa świadczona będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2018/2019, ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 ze zm.). oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. poz. 1603). 4. Przewidywana liczba przewożonych dzieci na poszczególnych trasach określona została określona w Opisie Przedmiotu Zamówienia załącznik nr 8 do SIWZ i została ustalona na podstawie wykazów otrzymanych od dyrektorów poszczególnych szkół i przedszkoli. Miejscowości z których będą dowożeni uczniowie oraz liczba osób zostały określone w załączniku nr 8 do niniejszej specyfikacji. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. 6. Wykonawca, w porozumieniu z dyrektorami jednostek oświatowych, ustala liczbę oraz przebieg tras, którymi będzie wykonywał przewozy i które stanowią podstawę kalkulacji ceny wykonania zamówienia. Przyjęte przebiegi oraz liczba tras przewozu muszą uwzględniać liczbę przewożonych osób z poszczególnych miejscowości do jednostek oświatowych oraz wymagane godziny przyjazdu i wyjazdu dzieci ze szkół i oddziałów przedszkolnych. Ostateczne godziny przejazdów autobusów/busów, z uwzględnieniem przystanków oraz ewentualnych innych punktów odbioru dzieci na trasach uzgodnionych z Wykonawcą, zostaną określone po sporządzeniu planu zajęć w jednostkach oświatowych. 7. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków. 8. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od przewidywanego przewozu ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, uzależnione od zmiany planów zajęć, ilości dzieci, likwidacji szkoły, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych, w szczególności: a) zmiany w ilości dowożonych uczniów (zmniejszenie lub zwiększenie liczby przewożonych uczniów z poszczególnych miejscowości); b) zmiany godzin odjazdów autobusów ustalone w porozumieniu z Dyrektorami szkół i przedszkoli. 9. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Dyrektora danej placówki oświatowej. 10. W celu zapewnienia bezpieczeństwa w czasie przewozów Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi w środkach transportu przewożących dzieci, przy czym: 1) Obowiązki opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. 2) Opieka powinna być sprawowana podczas każdego kursu. 3) Opiekunem musi być osoba pełnoletnia, posiadająca przeszkolenie w zakresie przepisów BHP oraz udzielania pierwszej pomocy. 4) Opiekun autobusu szkolnego odpowiada za uczniów podczas całego kursu. Kurs rozpoczyna się od momentu odebrania dzieci z pierwszego przystanku na danej trasie do momentu opuszczenia autobusu przez ostatnie dziecko ucznia na przystanku znajdującym się przy szkole/przedszkolu; w drodze powrotnej - od momentu odebrania dzieci ze szkoły/przedszkola do momentu opuszczenia autobusu przez ostatnie dziecko na przystanku końcowym. 5) Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę winni być wyposażeni w identyfikatory pozwalające zawsze i w łatwy sposób zidentyfikować osobę sprawującą opiekę. Identyfikator powinien zawierać co najmniej: imię i nazwisko osoby opiekuna, pełnioną funkcję: "Opiekun dzieci w drodze do szkoły" oraz nazwę Wykonawcy. 6) Do obowiązku opiekuna będzie należało w szczególności: a) sprawowanie opieki i nadzoru podczas dowozu dzieci z miejsc zamieszkania do szkół, w tym również w czasie wsiadania uczniów do autobusu i wysiadania uczniów z autobusu w wyznaczonych miejscach oraz wprowadzenie dzieci przedszkolnych do placówki oświatowej. b) sprawowanie opieki i nadzoru podczas odwozu dzieci ze szkół do miejsc zamieszkania, w tym również w czasie wsiadania uczniów do autobusu i wysiadania uczniów z autobusu w wyznaczonych miejscach; c) w trakcie przejazdu opiekun na bieżąco kontroluje stan ładu i bezpieczeństwa w pojeździe podejmując interwencję w razie jego naruszenia, w przypadku stwierdzenia istotnego naruszenia przez ucznia(ów) zasad bezpieczeństwa w trakcie przewozu opiekun powiadamia o tym fakcie Dyrektora szkoły, do której uczeń jest dowożony oraz Zamawiającego. d) wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu uczniów i ponosi pełną odpowiedzialność za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku którego nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich dzieci na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach w sposób zapewniający każdemu dziecku miejsce siedzące. 12. Pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winne gwarantować bezpieczeństwo przewożonym uczniom zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu przez cały okres realizacji zamówienia. 13. W okresach zimowych pojazd dowożący uczniów musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. 14. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w przypadku awarii autobusu na trasie przejazdu niezwłocznie zapewnił autobus zastępczy na własny koszt. 15. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający określa wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2018 poz. 917 zm.) osób, które wykonywać będą czynności związane z wykonywaniem zamówienia: kierowanie pojazdami. Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Wykonawcy. Obowiązek określony w pkt 4.15 dotyczy także Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 4.15. 16. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 16.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób i kontrola: 1) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 15 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 15 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.15 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.15 czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8
60172000-4
60140000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-21

II.9) Informacje dodatkowe: Usługa świadczona będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2018/2019, ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 ze zm.). oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. poz. 1603).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( t.j. Dz. U. 2016 poz. 1907 ze zm.), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z Wykonawców musi wykazać spełnienie powyższego warunku.
Informacje dodatkowe -
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: : Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe -
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. zdolności technicznej: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby zdolności technicznej lub zawodowej wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej Część I zamówienia : Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do placówek oświatowych trwającą minimum 10 miesięcy( 2 semestry szkolne), o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty Część II zamówienia : Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do placówek oświatowych trwającą minimum 10 miesięcy( 2 semestry szkolne),, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty Część III zamówienia : Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do placówek oświatowych trwającą minimum 10 miesięcy ( 2 semestry szkolne),, o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty Część IV zamówienia : Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do placówek oświatowych trwającą minimum 10 miesięcy ( 2 semestry szkolne),, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty Część V zamówienia : Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do placówek oświatowych trwającą minimum 10 miesięcy( 2 semestry szkolne),, o wartości nie mniejszej niż 170 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty Część VI zamówienia : Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych trwającą minimum 10 miesięcy ( 2 semestry szkolne),, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty Część VII zamówienia : Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych trwającą minimum 10 miesięcy( 2 semestry szkolne),o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty b) Dysponowanie sprzętem technicznym: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: Część I zamówienia : - co najmniej jednym autobusem będącym w stanie jednorazowo przewieźć co najmniej 50 osób na miejscach siedzących oraz posiadający ważne ubezpieczenie OC, Część II zamówienia : - co najmniej jednym autobusem będącym w stanie jednorazowo przewieźć co najmniej 40 osób na miejscach siedzących oraz posiadający ważne ubezpieczenie OC, Część III zamówienia : - co najmniej jednym autobusem będącym w stanie jednorazowo przewieźć co najmniej 50 osób na miejscach siedzących oraz posiadający ważne ubezpieczenie OC, Część IV zamówienia : - co najmniej jednym autobusem będącym w stanie jednorazowo przewieźć co najmniej 40 osób na miejscach siedzących oraz posiadający ważne ubezpieczenie OC, Część V zamówienia : - co najmniej jednym autobusem będącym w stanie jednorazowo przewieźć co najmniej 50 osób na miejscach siedzących oraz posiadający ważne ubezpieczenie OC, Część VI zamówienia : - co najmniej jeden pojazd będący w stanie jednorazowo przewieźć co najmniej 10 osób na miejscach siedzących oraz posiadający ważne ubezpieczenie OC, Część VII zamówienia : - co najmniej jeden pojazd będący w stanie jednorazowo przewieźć co najmniej 10 osób na miejscach siedzących oraz posiadający ważne ubezpieczenie OC, W wykazie należy podać; Markę samochodu, typ, nr rejestracyjny oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego. UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do więcej niż jednej części zamówienia . 2. zdolności zawodowej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, posiadające niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj.: Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Część I zamówienia : 1 osobą posiadającą uprawnienia oraz spełniającą wymogi dla kierowcy pojazdów do przewozu drogowego osób określone w ustawie prawo o ruchu drogowym oraz posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu takich pojazdów. Część II zamówienia : 1 osobą posiadającą uprawnienia oraz spełniającą wymogi dla kierowcy pojazdów do przewozu drogowego osób określone w ustawie prawo o ruchu drogowym oraz posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu takich pojazdów Część III zamówienia : 1 osobą posiadającą uprawnienia oraz spełniającą wymogi dla kierowcy pojazdów do przewozu drogowego osób określone w ustawie prawo o ruchu drogowym oraz posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu takich pojazdów Część IV zamówienia : 1 osobą posiadającą uprawnienia oraz spełniającą wymogi dla kierowcy pojazdów do przewozu drogowego osób określone w ustawie prawo o ruchu drogowym oraz posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu takich pojazdów Część V zamówienia : 1 osobą posiadającą uprawnienia oraz spełniającą wymogi dla kierowcy pojazdów do przewozu drogowego osób określone w ustawie prawo o ruchu drogowym oraz posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu takich pojazdów Część VI zamówienia : 1 osobą posiadającą uprawnienia oraz spełniającą wymogi dla kierowcy pojazdów do przewozu drogowego osób określone w ustawie prawo o ruchu drogowym oraz posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu takich pojazdów Część VII zamówienia : 1 osobą posiadającą uprawnienia oraz spełniającą wymogi dla kierowcy pojazdów do przewozu drogowego osób określone w ustawie prawo o ruchu drogowym oraz posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu takich pojazdów. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia . W wykazie należy podać: Imiona i nazwiska kierowców oraz kategorię posiadanych przez nich uprawnień do kierowania pojazdami
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: -

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 3 stosuje się. 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ b) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, c) Wykaz sprzętu, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. d) Kopię aktualnej licencji zezwalającej na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( t.j. Dz. U. 2016 poz. 1907 ze zm.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

-

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ "Formularz oferty" oraz oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 IDW; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią: 1) zmiany przebiegu tras lub miejsc przystanków, godzin odjazdu autobusów lub godzin przyjazdu autobusów - w przypadku zmiany rozpoczynających się i kończących zajęć w placówkach oświatowych, 2) zmieni się liczba dowożonych i odwożonych uczniów, 3) nastąpi zmiana stawki podatku VAT: - jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę. 3. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać opis zmiany i uzasadnienie zmiany. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie przez obie strony powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-07, godzina: 14:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
-
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Nowym Tomyślu Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33 Sala Narad, pokój 26, w dniu 07-08-2018r. do godziny 14:30 2. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.05.2016), zwanego dalej RODO, informujemy, że: 1.) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nowego Tomyśla z siedzibą w Nowym Tomyślu przy ul. Poznańskiej 33, 64-300 Nowy Tomyśl, tel. 61 44 26 610, email: urzad@nowytomysl.pl . 2.) W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu pod adresem email: j.kimstacz@nowytomysl.pl lub pod numerem telefonu: 61 44 26 650. 3.) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, bądź wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO. 4.) W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być a) podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; b) podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające). 5.) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. 6.) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. 7.) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, jakim jest w szczególności: a)przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b)zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą, c) dokonanie rozliczenia i płatności związanych z realizacja umowy, d)przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i/lub audytu przez uprawnione podmioty. 8.) W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przy czym realizacja tych praw musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych oraz RODO, a także z zasadami wynikającymi z ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U z 2017r. poz. 1257 ze zm.), czy archiwizacji. 9.) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 10.) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest: a) warunkiem prowadzenia sprawy w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu i wynika z przepisów prawa; b) dobrowolne, jednak niezbędne do załatwienia sprawy w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu. 11.) Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. 1) Wykonawca, składając ofertę, wyraża zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego, uczestników postępowania oraz inne uprawnione podmioty danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. 2016 poz. 922 ze zm.) zawartych w ofercie oraz w załącznikach do niej. 2) Zamawiający informuje, że dane osobowe, o których mowa w ppkt 1) przetwarzane są w celu wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu, jakim jest w szczególności: a) Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy - ZP.271.48.2018 - Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019 b) Zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą, c) Dokonanie rozliczenia i płatności związanych z realizacja umowy, d) Przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i/lub audytu przez uprawnione podmioty.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Trasa I zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Przyłęk Kierunek : Glinno, Kozie Laski, Wytomyśl Kierunek: Sękowa, Jastrzębsko, Wytomyśl, Kozie Laski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I część zamówienia -TRASA nr 1 Trasa I zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Przyłęk Kierunek : Glinno, Kozie Laski, Wytomyśl Kierunek: Sękowa, Jastrzębsko, Wytomyśl, Kozie Laski Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA- HARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60172000-4, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Usługa świadczona będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2018/2019, ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 ze zm.). oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. poz. 1603).


Część nr: 2Nazwa: TRASA nr 2 Trasa II zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Sękowo, Jastrzębsko, Stary Tomyśl Kierunek : Sękowo, Paproć Kierunek : Glinno, Paproć
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:II część zamówienia- TRASA nr 2 Trasa II zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Sękowo, Jastrzębsko, Stary Tomyśl Kierunek : Sękowo, Paproć Kierunek : Glinno, Paproć Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA- HARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60172000-4, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Usługa świadczona będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2018/2019, ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 ze zm.). oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. poz. 1603).


Część nr: 3Nazwa: Trasa III zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Paproć, Cicha Góra, Boruja Kościelna Kierunek : Glinno, Stary Tomyśl, Róża, Sątopy, Boruja Kościelna Kierunek : Boruja Kościelna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:III część zamówienia -TRASA nr 3 Trasa III zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Paproć, Cicha Góra, Boruja Kościelna Kierunek : Glinno, Stary Tomyśl, Róża, Sątopy, Boruja Kościelna Kierunek : Boruja Kościelna Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA- HARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60172000-4, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Usługa świadczona będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2018/2019, ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 ze zm.). oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. poz. 1603).


Część nr: 4Nazwa: Trasa IV zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Glinno, Róża, Stary Tomyśl Kierunek : Przyłęk Kierunek : Przyłęk, Glinno, Stary Tomyśl, Róża
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:IV część zamówienia- TRASA nr 4 Trasa IV zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Glinno, Róża, Stary Tomyśl Kierunek : Przyłęk Kierunek : Przyłęk, Glinno, Stary Tomyśl, Róża Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA- HARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60172000-4, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Usługa świadczona będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2018/2019, ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 ze zm.). oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. poz. 1603).


Część nr: 5Nazwa: Trasa V zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 9 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Szarki, Grubsko, Chojniki Kierunek : Bukowiec Kierunek : Kuźnica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasa V zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 9 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Szarki, Grubsko, Chojniki Kierunek : Bukowiec Kierunek : Kuźnica Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA- HARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60172000-4, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Usługa świadczona będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2018/2019, ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 ze zm.). oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. poz. 1603).


Część nr: 6Nazwa: Trasa VI zapewniająca dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl w ramach 6 kursów do placówek oświatowych w Zbąszyniu i Wolsztynie. Kierunek : Sątopy- Sielinko Kierunek : Nowy Tomyśl- Zbąszyń Kierunek : Nowy Tomyśl- Wolsztyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:VI część zamówienia - TRASA nr 6 Trasa VI zapewniająca dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl w ramach 8 kursów do placówek oświatowych w Zbąszyniu i Wolsztynie. Kierunek : Sątopy- Sielinko Kierunek : Nowy Tomyśl- Zbąszyń Kierunek : Nowy Tomyśl- Wolsztyn Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA- HARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60172000-4, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Usługa świadczona będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2018/2019, ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 ze zm.). oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. poz. 1603).


Część nr: 7Nazwa: Trasa VII zapewniająca dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl w ramach 2 kursów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: VII część zamówienia -TRASA nr 7 Trasa VII zapewniająca dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl w ramach 2 kursów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu. Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA- HARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60172000-4, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Usługa świadczona będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2018/2019, ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 ze zm.). oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. poz. 1603).






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.