eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Utrzymanie koszy ulicznych na terenie Chorzowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-31

Chorzów: Utrzymanie koszy ulicznych na terenie Chorzowa
Numer ogłoszenia: 59606 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24830 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzowa Wydział Usług Komunalnych, ul. Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032/2412-447, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie koszy ulicznych na terenie Chorzowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie koszy ulicznych na terenie Chorzowa obejmuje: opróżnianie koszy odbywać się będzie 7 razy w tygodniu od godziny 6.oo do godziny 11.oo i od tej chwili Zamawiający przystępuje do odbioru prac w każdym dniu realizacji usługi. Wykonawca zapewnia do koszy betonowych worki foliowe dopasowane pojemnością do rozmiarów koszy oraz o odpowiedniej wytrzymałości, tj. folia o grubości min.30 mikronów. Kolor folii nie jest istotny. Od 10 do 30 kwietnia Wykonawca pomaluje jednokrotnie farbą olejną koloru zielonego kosze stalowe i dokona napraw wszystkich koszy ulicznych. Odbiór protokolarny pisemny naprawionych i pomalowanych koszy pozwala na ich rozstawienie w miejscach określonych z Zamawiającym i skutkuje uznaniem realizacji tej części usługi stanowiącej również przedmiot zamówienia. Zniszczone lub uszkodzone kosze uliczne należy naprawiać lub wymieniać na bieżąco - nie dłużej niż do 3 dni od zgłoszenia celem zapewnienia niezmienionej liczby koszy ulicznych. Mycie koszy ulicznych (445 sztuk) - jeden raz na miesiąc, w pierwszym tygodniu każdego miesiąca. Każdorazowy termin mycia koszy w danym ciągu(ach ) ulicznym(ych) jest ustalony z Zamawiającym ,celem ich odbioru częściowego ze względu na zanikowy charakter prac. W sezonie zimowym mycie koszy nie będzie wykonywane w przypadku wystąpienia ujemnych temperatur. Zanieczyszczenia zebrane z koszy należy składować na legalnym składowisku odpadów lub sortowni. W terminie 10 dni od podpisania umowy Wykonawca rozwiezie kosze we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie Chorzowa. 145 sztuk koszy dostarczy Zamawiający : 45 sztuk koszy typu HH 2000 (firmy OTTO) z korpusem stalowo ocynkowanym, pojemność ok. 40 l, zamontowane na latarniach ulicznych, 100 sztuk koszy betonowych ok. 60 l., wolnostojące. 300 sztuk koszy dostarczy Wykonawca (na czas trwania umowy): 200 sztuk koszy typu DIN koloru pomarańczowego, do zamocowania na latarniach, pojemność ok. 40 l - lub inne, po uzgodnieniu z Zamawiającym, pojemność 40 l lub większa. 100 sztuk koszy typu DIN koloru pomarańczowego, wolnostojące , pojemność ok. 40 l - lub inne, po uzgodnieniu z Zamawiającym, pojemność 40 l lub większa. Kosze te pozostają własnością Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo CIVITATIS Adam Matusiak, ul. Kopaniny Lewe 22c, 40-748 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 285551,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 399960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 399960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2314950,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.