eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa pojazdu specjalistycznego wyposażonego w system hakowy do transportu kontenerów oraz innego specjalistycznego wyposażenia zgodnie ze specyfikacją techniczną zamówienia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-09-29



Ogłoszenie nr 595267-N-2017 z dnia 2017-09-29 r.

Zakład Zieleni Miejskiej: Zakup i dostawa pojazdu specjalistycznego wyposażonego w system hakowy do transportu kontenerów oraz innego specjalistycznego wyposażenia zgodnie ze specyfikacją techniczną zamówienia.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny 3545711101122, ul. ul. Tadeusza Kościuszki  138 , 40523   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 515 186, e-mail zzm_katowice@pro.onet.pl, faks 322 515 081.
Adres strony internetowej (URL): bip.katowice.eu/jednostki/zzm
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
bip.katowice.eu/jednostki/zzm


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.katowice.eu/jednostki/zzm


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą lub osobiście
Adres:
Zakład Zieleni Miejskiej 40-523 Katowice ul. Kościuszki 138


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pojazdu specjalistycznego wyposażonego w system hakowy do transportu kontenerów oraz innego specjalistycznego wyposażenia zgodnie ze specyfikacją techniczną zamówienia.
Numer referencyjny: NZI.261.29.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest "Zakup i dostawa pojazdu specjalistycznego wyposażonego w system hakowy do transportu kontenerów oraz innego specjalistycznego wyposażenia zgodnie ze specyfikacją techniczną zamówienia." - pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2017 - szt.1. Przez "pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2017" Zamawiający rozumie - pojazd nie zarejestrowany, który jest w ofercie autoryzowanego dealera i nie był pojazdem demonstracyjnym. Pojazd nie posiada śladów użytkowania, jest sprawny mechanicznie, nie był uszkodzony oraz posiada fabryczną powłokę lakierniczą. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2017 2. pojazd wcześniej nie zabudowywany innymi zabudowami 3. pojazd przystosowany do poruszania się prawą stroną jezdni (kierownica po lewej stronie) 4. dopuszczalna masa całkowita nie mniejsza niż 7,0 t. 5. pojazd wyposażony w system ABS, 6. wspomaganie układu kierowniczego 7. rozstaw osi 4300-4400mm 8. osłona stalowa chłodnicy oraz miski olejowej Silnik 9. wysokoprężny z zapłonem samoczynnym spełniający normę emisji spalin EURO 6 10. . pojemność skokowa do 3000 cm3 11. . o mocy nie mniejszej niż 175 kM 12. maksymalne zużycie energii nie więcej niż 5,4 MJ /km 13. maksymalna emisja CO2, nie więcej niż 400g / km Kabina kierowcy 14. min. 3 miejsca siedzące + kpl. pokrowców 15. regulowany fotel kierowcy 16. klimatyzowana 17. szyby drzwi przednich sterowane elektrycznie 18. kolor biały 19. światła do jazdy dziennej 20. centralny zamek ze zdalnym sterowaniem Zabudowa - ZBIORNIK 21. zbiornik podzielony na dwie części, fekalną min. 2.100l. i czystą wodę min. 400l. 22. zbiornik wykonany z blachy o grubości min. 5mm z ożebrowaniem wewnętrznym 23. kolor - ciemny zielony 24. zbiornik posadowiony na ramie przystosowanej do wciągania urządzeniem hakowym do kontenerów KP 25. kompresor o wydajności min. 2.500l/min z silnikiem hydraulicznym napędzany pompą hydrauliczną zamontowaną w podwoziu 26. podwójny system zaworów zabezpieczających kompresor przed zalaniem 27. ciśnienie robocze ok. 0,045MPa, podciśnienie max. -0,08MPa 28. manowakuometr 29. zawór bezpieczeństwa 30. płynowskaz 31. zawór spustowy mechaniczny 4" 32. wąż ssawny o długości min. 6m 33. boczne koryta na węże 34. wąż strażacki do czystej wody o długości min. 5m 35. tylna dennica otwierana mechanicznie 36. głębokość zasysania min. 5m od poziomu podłoża 37. opróżnianie zbiornika hydrostatycznie oraz pod ciśnieniem 38. w tylnej dennicy dodatkowy zawór kulowy o średnicy 2" z redukcją umożliwiający podłączenie węża do podlewania 39. wąż do podlewania o średnicy 3/4" długości min. 40m umiejscowiony na bębnie z tyłu zabudowy (bęben zwijany ręcznie) Układ wodny myjki wysokociśnieniowej 40. układ ciśnieniowy do mycia i płukania osadzony na ramie zbiornika przystosowanej do wciągania urządzeniem hakowym 41. silnik hydrauliczny z pompą wodną o wydajności min. 15l/min. i ciśnieniu min 120 bar 42. filtr zabezpieczający pompę wodną 43. wąż ciśnieniowy o długości min. 10m na zwijarce z napędem ręcznym 44. wskaźnik poziomu wody 45. zbiornik powietrza z zaworem przedmuchiwania powietrzem 46. pistolet wody 47. lanca Urządzenie hakowe 48. nominalna moc załadunkowa min. 3t 49. maksymalna długość przewożonych kontenerów do 3.800mm 50. wysokość haka 1.200mm 51. ciśnienie robocze min 16MPa 52. jeden siłownik główny o średnicy min. 110mm 53. skok siłownika głównego max 890mm 54. szerokie rolki zapewniające stabilne prowadzenie kontenera wykonane w technologii spawanej 55. rama zabudowy hakowej wykonana z wysokogatunkowej stali 56. ramię kątowe łamane 57. sterowanie elektryczne z pilota oraz dodatkowe sterowanie na zewnątrz za pomocą dźwigienek 58. blokada hydrauliczna z czujnikiem zbliżenia 59. wszystkie elementy mocujące urządzenie do podwozia cynkowane ogniowo 60. wszystkie elementy urządzenia hakowego wykonane w technologii spawanej (bez odlewów) 61. konstrukcja stalowa śrutowana, malowana epoksydową farbą podkładową i nawierzchniową farbą poliuretanową 62. dokumentacja UDT 63. wyprowadzona hydraulika do napędu dodatkowych urządzeń wciąganych urządzeniem hakowym 64. urządzenie hakowe umiejscowione na ramie podwozia w sposób umożliwiający zamontowanie w późniejszym terminie żurawia hydraulicznego 65. dodatkowa rama pod żuraw hydrauliczny Skrzynia wciągana urządzeniem hakowym 66. przystosowana do wciągania urządzeniem hakowym do kontenerów KP 67. wymiary wewnętrzne: szerokość min. 2,35m długość min. 3,5m, wysokość burt 0,4m 68. burty boczne otwierane do dołu 69. tylna burta otwierana w osi górnej i dolnej 70. skrzynia przystosowana do montażu nadstawek z siatki 71. kolor - ciemny zielony 72. nadstawki z siatki o wysokości 160cm, usztywnione - umożliwiające załadunek przy pomocy hds 73. tylna ścianka nadstawek wyposażona w drzwi otwierane na bok 74. na obu bocznych ścianach otwierane okna umożliwiające ręczny załadunek odpadów 75. od góry załadowana plandeka Wyposażenie dodatkowe obowiązkowe 76. 2 radioodbiornik 77. trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka, lewarek (podnośnik) samochodowy, klucz do kół 78. kpl. opon zimowych 79. pełnowymiarowe koło zapasowe 80. osłony przeciw błotne na przednich i tylnych kołach 81. belka świetlna (światła błyskowe LED koloru pomarańczowego lewe + prawe), zamontowana na dachu 82. 2 hermetyczne gniazdo zapalniczkowe 12V zamontowane w okolicy tylnego zderzaka przeznaczone do zasilania lampy ostrzegawczej 83. 2 GPS firmy CMA (podpięty pod szynę CAN) monitorujący lokalizację pojazdu oraz stan paliwa 84. pojazd winien posiadać świadectwo homologacji Warunki gwarancji i czas reakcji 85. gwarancja: 24 miesiące bez limitu kilometrów 86. czas reakcji serwisowej nie dłuższy niż 48 godzin liczonych od zawiadomienia Wykonawcy (Dostawcy) o usterce podczas trwania gwarancji. 87. jeżeli wystąpi usterka uniemożliwiająca dalszą jazdę lub jest ona niebezpieczna dla ruchu drogowego w trakcie trwania okresu gwarancji i wymaga naprawy w autoryzowanym serwisie - transport pojazdu realizuje Wykonawca (Dostawca) na własny koszt. 88. wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w autoryzowanej stacji obsługi oferowanej marki do 50 km od siedziby Zamawiającego (adres stacji obsługi). 89. dostawa w dniu odbioru pojazdu do siedziby Zakładu Zieleni Miejskiej przy ul. Kościuszki 138 40-523 Katowice. Dostawa odbędzie się z całym osprzętem.

II.5) Główny kod CPV: 34100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34144000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 35
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
35

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu zamówienia nie więcej niż 35 dni od daty podpisania umowy. Termin wykonania przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i należy go podać w dniach.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) zdolność zawodowa Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie odrębne dostawy związane z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł każda. b) zdolność techniczna Wykonawca spełni ten warunek, jeśli złoży oświadczenie w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4) Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 716).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z zapisem w pkt.5.2. ppkt 3)a) SIWZ - wg wzoru Załącznik Nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie odrębne dostawy związane z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł każda. Uwaga - Wykonawca powinien złożyć: A. wykaz dostaw - zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ, B. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, C. oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie "B", D. w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w punkcie "A", zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w punkcie "B"

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta musi zawierać oświadczenia i dokumenty według zapisu w pkt.6.1. SIWZ czyli: 1) Wypełniony Formularz Ofertowy zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Wypełnioną Specyfikację Techniczną Oferowanego Pojazdu (Załącznik nr 2A do SIWZ), stanowiącą integralną część Formularza Ofertowego. UWAGA!!! W Specyfikacji Technicznej Zamówienia Oferowanego Pojazdu, stanowiącej Załącznik nr 2A do SIWZ, należy wypełnić każdy wiersz tabeli. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wszystkich wymagań zawartych w Specyfikacji Technicznej Oferowanego Pojazdu, która stanowi element oferty i nie podlega uzupełnieniu na zasadach określonych w przepisach art.26 ust.3 Pzp. Konsekwencją niewłaściwego wypełnienia Specyfikacji Technicznej Oferowanego Pojazdu lub nie załączenia do Formularza Ofertowego, jest niezgodność z treścią SIWZ i powoduje odrzucenie oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt 2 Pzp. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ). 4) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ). 5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadku: a) zaistnienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych zarówno od Zamawiającego jak i Wykonawcy, wpływających na termin realizacji przedmiotu umowy, b) gdy Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy wstrzyma wykonywanie przedmiotu zamówienia, c) nastąpi ustawowa zmiana obowiązującej stawki VAT, d) zaistniały przyczyny, których następstwem jest niedochowanie terminu umownego określonego w § 2 (działanie siły wyższej, w szczególności: wojna, zamieszki, rewolucje i sabotaż, akty terrorystyczne, katastrofy naturalne takie jak silne burze, huragany, trzęsienia ziemi, powodzie, wyładowania atmosferyczne, wybuchy, pożar, zniszczenia maszyn, fabryk lub wszelakiego typu instalacji, bojkoty, strajki, działania władzy lub inne sił natury). 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić również w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2) - 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 5. Strona występująca o istotną zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-09, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.