eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-10-02



Ogłoszenie nr 594706-N-2017 z dnia 2017-10-02 r.

Podkrakowskie Centrum Rozwoju Edukacji i Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie: Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Funduszy Europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Projekt RPMP.10.02.01-12-0229/16

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkrakowskie Centrum Rozwoju Edukacji i Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 122539919, ul. Piłsudskiego   29 , 31-111   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 123577571, e-mail centrum.edu@powiat.krakow.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.centrum.edu.powiat.krakow.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.centrum.edu.powiat.krakow.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
Podkrakowskie Centrum Rozwoju Edukacji i Doskonalenia Nauczycieli, ul. Piłsudskiego 29, 30-111 Kraków, Sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie
Numer referencyjny: PCREiDN.271.229.3/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do siwz. Zamówienie składa się z 32 części. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr3 do siwz. Minimalny okres gwarancji dla każdej części zamówienia wynosi: 24 miesiące licząc od terminu dostawy do Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 39162200-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44510000-8
31700000-3
38970000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 188000,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie należy wykonać w terminie: a) w częściach 1 - 30 i 32 do 30 dni kalendarzowych od chwili podpisania umowy. b) w części 31 do 60 dni kalendarzowych od chwili podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę do złożenia następujących dokumentów: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - zał. nr 2 do siwz. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 164 z późniejszymi zmianami)). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia wraz z powyższą informacją zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego. 1. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 2. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-12, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Analizator jakości zasilania - 3 sztuki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zasilany z fazy L i do wykorzystania praktycznie we wszystkich rodzajach sieci od 64V do 760V Niezależne zasilanie. Do pomiarów w układach stałonapięciowych. Wbudowany zegar czasu rzeczywistego. Stopień ochrony obudowy: IP65. Przyrząd przewidziany do pracy w sieciach: - częstotliwości znamionowej 50/60 Hz. o napięciach znamionowych: 64/110 V, 110/190 V, 115/200 V, 127/220V, 220/380 V, 230/400 V, 240/415 V, 400/690 V prądu stałego. Układy obsługiwanych sieci: jednofazowy, dwufazowy ze wspólnym N, trójfazowy gwiazda z i bez przewodu N trójfazowy trójkąt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Łagodny rozruch Softstart - 6 sztuk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Moc max. podłączanego silnika silnika - 0,75 kW jednofazowy, 3 kW trójfazowy. Prąd znamionowy - 6 A. Stopień ochrony - IP 20. Zakres temperatur pracy -10 do +40 °C. Regulowany czas rozruchu 1 do 5 s. Wymiary : 23 x 100 x 50 [mm]. Montaż : listwa TS 35 lub przykręcany.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1900,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Falownik - 3 sztuki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dane podstawowe: ? zasilanie : 1 x 230V; ? wyjście 3 x 230V; ? 2.2kW ? częstotliwość zasilania : 50/60 Hz; ? zakres częstotliwości zasilania : 45-66 Hz; ? prąd wyjściowy : 9,6A; ? maksymalny prąd rozruchowy ( przeciążenie ) : 200 % ? napięcie wyjściowe : 3 x 230V; ? częstotliwość wyjściowa : 0 .. 300 Hz; ? częstotliwość przełączania : 16 kHz ( możliwe 4/8/12/16/24/32 kHz); ? filtr wbudowany : RFI; ? rodzaj sterowania : U/f; ? montaż : przykręcany lub szyna DIN.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2200,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Ochronnik (ogranicznik) przepięć - 3 sztuki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS: ? zastosowanie zgodnie z IEC 60364-5-53 część 534; ? typ I, II zgodnie z EN 61643-11; ? ogranicznik przepięć typu T1, T2 zgodnie z EN 61643-11; ? klasa ochrony odgromowej III i IC zgodnie z IEC 62305; ? dostępne mostki łączeniowe ZV-KSBI; ? 4 bieg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1650,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Zestawy narzędziowe stanowiskowe - 6 zestawów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Skład zestawu: 1) Wkrętarka 18V Li-Lon - 1 sztuka 2) Miernik uniwersalny - 1 sztuka 3) Stacja lutownicza - 1 sztuka 4) Wykrywacz, detektor kabli - 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4400,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Oscyloskop cyfrowy - 3 sztuki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kolorowy wyświetlacz LCD TFT. 2 niezależne kanały. Pasmo: 70MHz. Próbkowanie w czasie rzeczywistym: 1GSa/s. Pamięć: 2Mpts/kanał.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4200,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Oscyloskop ręczny kieszonkowy - 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:40 MS/s w czasie rzeczywistym. Szerokość pasma max 10MHz. Opcja automatycznej zmiany zakresów. Czułość max 0,1 mV. Znaczniki sygnałowe dla amplitudy, czasu lub częstotliwości. Funkcja zatrzymania (Hold) pamięci. Bezpośredni pomiar mocy akustycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 650,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Uniwersalny przyrząd do pomiaru sygnałów TV - 2 sztuki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Możliwość zasilania przedwzmacniacza antenowego 12/24 VDC. Dla kanałów analogowych: poziom kanałów, stosunek V/A, stosunek C/N. Dla kanałów cyfrowych: moc kanału, MER, preBER, postBER. Tryby pomiarów: poziom, Full-Scan, spektrum, MER/BER, konstelacja, pomiar echa. Rejestrator danych: plany kanałów i pomiarów, możliwość tworzenia raportów. Software PC pozwala na pracę w wirtualnym trybie przyrządu: pomiar i wyświetlanie parametrów sygnału w formie wykresu słupkowego, analizę spektrum, parametry jakości odbieranego sygnału DVB-T i wykres konstelacji; wyświetlanie, tworzenie, edytowanie, załadowywanie do analizatora i zachowywanie tablic systemu TV, plany kanałów, strony rejestratora pomiarów; zachowywanie i wydruk raportów pomiarów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2550,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Miernik sygnału satelitarnego - 2 sztuki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Częstotliwość wejściowa: 950-2150MHz. Poziom sygnału wejściowego; -65 ~ -25dBm. Impedancja wejściowa: 75ohm. Zasilanie konwertera: 13/18V (max. 300mA). Pomiar kanałów DVB-S2 (HD). Minimalny poziom szumów: około 35dbuV. Maksymalny poziom szumów: około 90 dBuV. Zabezpieczenie przepięciowa konwertera.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 460,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Zasilacz stabilizowany
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Napięcie wyjściowe regulowane: 0-30V. Płynna regulacja prądu wyjściowego: 0-5A. Prąd wyjściowy: 0-5A. Temperatura pracy: -10°C - 40°C. Dokładność wskazań woltomierza: +- (1%+1cyfra). Dokładność wskazań amperomierza: +- (1%+1cyfra). Współczynnik stabilizacji napięcia CV:<=0.01% + 2Mv. Tętnienia i szumy napięcia: <=1mVrms. Stabilizacja prądu: <=0.2% + 3mA. Tętnienia i szumy prądu: <=2 mArms. Napięcia zasilania: 220V AC +-10%, 50Hz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 800,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Generator funkcyjny - 3 sztuki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maksymalna częstotliwość przebiegu: 5MHz. Próbkowanie : 125MSa/s. 14 -bit rozdzielczość pionowa. Długość przebiegu: 16kpts. Generowane przebiegi: sinusoida, prostokąt, trójkąt, impuls, szum Gaussa + 46 typów przebiegów arbitralnych. Kompletny zestaw funkcji modulacji: AM, DSB-AM, FM, PM, FSK, ASK, PWM, Sweep, Burst. Synchroniczne wyjście sygnału, wejście zewnętrznego wyzwalacza.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Autotransformator - 3 sztuki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wejściowy kabel zasilający zakończony wtykiem sieciowym. Wskaźnik napięcia wyjściowego. Wyjściowe gniazdo sieciowe. Gniazda wyjściowe - bananowe bezpieczne 4mm. Napięcie wyjściowe regulowane płynnie w zakresie 0 - 250V. Maksymalny prąd obciążenia 2A.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 950,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Odbiornik TV - 4 sztuki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wielkość ekranu [cal]: 19. Standard: - hd: hdready; - hdr: nie. Napięcie zasilania: 230V, 12V (możliwość zasilania z gniazda zapalniczki samochodowej). Obsługa 3d: nie. Konwerter 2d do 3d: nie. Kontrast ekranu statyczny: 700:1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Zestaw do instalacji i badania telewizji SAT i DVBT - 4 zestawy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Skład zestawu: wzmacniacz antenowy (1 szt.), antena satelitarna (1szt.)z konwerterem (1szt.), antena satelitarna turystyczna (1szt.), muliswitch (1szt.), karta DVR (1szt.), tuner SAT (1szt.), dekoder SAT (1szt.), dekoder DVBT (1szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3150,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Videodomofon - 6 sztuk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Napięcie zasilania: 12V DC. Rodzaj komunikacji: przewodowa. Ilość przewodów łączących: 4. Typ ekranu: Kolor TFT-LCD 7". Wielkość ekranu: 7'. Max. liczba lokatorów : 1. Funkcje dodatkowe: przycisk otwierania bramy /drugiej furtki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2450,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: Zestaw kontroli dostępu - 6 zestawów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Skład zestawu: domofon(1 szt.), elektrozaczep (1szt.), zamek szyfrowy z kontrolą dostępu (1szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1950,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17Nazwa: Zestaw monitoringu - 3 zesstawy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Skład zestawu: rejestrator (1 szt), kamery (1szt), HDD (1szt), zestaw okablowania(1kpl)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1750,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18Nazwa: Kino domowe - 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Moc wyjściowa (RMS): 500 W. Liczba kanałów: 5.1. Odtwarzane nośniki: Blu-ray 3D, filmy Blu-ray, CD DA / CD-R / CD-RW, DVD-Video / DVD+-R / DVD+-RW, VCD 1.1. Właściwości audio: Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby True HD, DTS, DTS HD, DTS 96/24, Power Bass. Liczba trybów dźwięku (DSP): 8. Funkcje dodatkowe: Crystal Amplifier Plus, TV Sound On. Parametry wideo: BD Live, BD Profile, BD Wise: 1.0, Skalowanie obrazu z DVD do FullHD (1080p).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 700,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19Nazwa: Kamera cyfrowa - 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obiektyw: Wartość F (maksymalna przysłona): F2,8. Ogniskowa (35 mm) (filmy, fotografie): f=18,4 mm (170°), f=21,8 mm (170°). Minimalna odległość od obiektu: około 30 cm. Stabilizacja obrazu: elektroniczny stabilizator obrazu Ekspozycja: Tryb ekspozycji: wielosegmentowy. Tryby balansu bieli: AUTOMATYCZNY / Temperatura barwowa / Własny. Czas otwarcia migawki: 1/30 -- 1/10 000 (30 kl./s).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 750,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20Nazwa: Kamera IP sieciowa WIFI bezprzewodowa - 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozdzielczość ekranu: zakres obrotu 300°, zakres przechyłu 110°,soczewki F: 2,0, f: 3,6 mm, progresywny przetwornik CMOS 1/4". Szybkość klatek: 30 fps. Obsługiwane systemy operacyjne: Windows XP lub nowsze, Mac OS X 10.7 lub nowsze, iOS 7.0 lub nowsze, Android 4.1 lub nowsze. Format wideo H.264. Transmisja dwukierunkowa. Złącza RJ-45 Typ kart pamięci: microSD. Miejsce zapisu filmu: karta microSD. Detekcja ruchu. Tryb nocny. Mikrofon. Wbudowane głośniki. Komunikacja bezprzewodowa. Obsługa systemów mobilnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 350,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21Nazwa: Odtwarzacz BLU-RAY SMART TV - 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyświetlacz z przodu VFD. Odtwarzane nośniki/formaty: DVD-Video / DVD+-R / DVD+-RW, CD DA / CD-R / CD-RW, Blu-Ray. Obsługa formatów Video: MPEG2 / 4, DivX, DivX HD, MKV, MP4, JPEG. Obsługa formatów audio: Dolby Digital, LPCM, MP3, WMA. Dostępna funkcja skalowania obrazu do wyższej rozdzielczości. Możliwość podłączenia: HDMI, wejście LAN, wyjście cyfrowe optyczne, wejście USB 2.0. Laser półprzewodnikowy Długość fali 405 nm / 650 nm System sygnałowy Standardowy system kolorowy TV PAL / NTSC Port LAN Gniazdo Ethernet x 1, 10BASE-T/100BASE-TX
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 400,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22Nazwa: Zestaw alarmowy - 4 zestawy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Skład zestawu: centrala alarmowa (płytka centrali) (1 szt.), obudowa z transformatorem (1szt.), akumulator (1szt.), sygnalizator optyczno-akustyczny (1szt.), czujnik ruchu (1szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3600,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia60,00
2) Okres gwarancji20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23Nazwa: Zestaw edukacyjny sterowników PLC z oprogramowaniem - 1 zestaw
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Skład zestawu edukacyjnego: 6 sterowników + 6 modułów + 6 programów komputerowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4250,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24Nazwa: Panel operatorski HDMI - 1 zestaw
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Panel operatorski dotykowy; ekran 4,3", TFT 256 kolorów. Zasilanie 24VDC. Interfejsy: 1 xRJ45 Ethernet dla PROFINET
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2650,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25Nazwa: Czujniki ciśnienia (pneumatyka) - 6 sztuk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres 0÷10 bar wyjście prądowe - 4÷20 mA zasilanie - 8÷32 V DC (24V DC) przyłącze procesowe G1/4 klasa dokładności +-0,5% wtyczka kątowa IP65 temperatura medium -40÷100oC
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4700,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26Nazwa: Przepływomierz (pneumatyka) - 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:kalorymetryczny przepływomierz termiczny Parametry: m^3/h, l/min (1000 mbar, 20°C) w przypadku sprężonego powietrza, względnie Nm^3/h, Nl/min (1013 mbar, 0°C) w przypadku innych gazów Możliwe jednostki: m^3/h, m^3/min, l/min, l/s, ft/min, cfm, m/s, kg/h, kg/min Metoda pomiarowa: kalorymetryczna Medium: powietrze, gazy Możliwe gazy: powietrze, azot, argon, tlenek azotu, dwutlenek węgla, tlen Zakres pomiarowy: 0,1-90 l/min Dokładność: +-1,5% wartości mierzonej, +-0,3% od zakresu Temperatura pracy: -30 ÷ +80 °C Ciśnienie robocze: 16 (opcjonalnie 40) bar Wyjście analogowe: 4-20 mA dla m^3/h, względnie dla l/min Wyjście impulsowe: 1 impuls na każdy m^3 względnie na każdy l, galwanicznie separowane Interfejs PC: RS485, Modbus RTU
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3150,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27Nazwa: Zestaw elementów automatyki (w tym czujniki) - 1 zestaw
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Skład zestawu: 1) Sterownik silnika DC - 6 sztuk 2) Czujnik Encoder - 6 sztuk 3) Sterownik mikrokrokowy silnika skokowego - 4 sztuki 4) Indukcyjny czujnik przemieszczenia liniowego - 1 sztuka 5) Moduł pomiarowy - 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 29350,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia60,00
2) Okres gwarancji20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28Nazwa: Zestaw narzędzi mechanicznych i materiałów do obróbki mechanicznej - 1 zestaw
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Skład zestawu: 1) Imadło ślusarskie obrotowe 150mm - 4 sztuki 2) Blat ze sklejki 1200x600x18 - 4 sztuki 3) Zestaw pilników do metalu 5 części - 4 zestawy 4) Zestaw pilników do drewna 5 części - 1 zestaw 5) Zestaw kluczy płaskich 12-24 - 1 zestaw 6) Zestaw kluczy nasadowych 10-24 - 1 zestaw 7) Piłka do cięcia metalu + brzeszczot - 4 sztuki 8) Zestaw materiałów - różne wałki aluminiowe - 6kg 9) Zestaw materiałów - różne rury aluminiowe - 2kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3350,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29Nazwa: Sterowniki PLC z modułem komunikacyjnym i modułem analogowych wejść/wyjść - 3 zestawy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Skład zestawu: 1) Sterownik PLC (seria B1, obudowa slim, 14 we / 10 wy pnp tranzystorowe). - 1 sztuka 2) Moduł komunikacyjny (RS485) lub RS232, RS485, Ethernet) - 1 sztuka 3) Moduł analogowy 2 we / 2 wy analogowe) - 1 sztuka 4) Kabel do programowania (RS232-USB) - 1sztuka 5) Zasilacz 4VDC / 2A - 1 sztuka 6) Darmowe oprogramowanie do programowania sterownika PLC - 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4450,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30Nazwa: Panele HMI - 3 sztuki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ekonomiczne panele HMI z Ethernetem. Przekątne ekranów od 7.0" do 10.0" Ekran TFT LCD o przekątnej 7.0" lub 10", z podświetleniem LED. Rozdzielczość wyświetlacza 800 x 480 px. Porty COM2 i COM3 [RS485]2W obsługują protokół MPI 187.5K Stopień ochrony zgodny z NEMA4/IP65. Darmowe oprogramowanie do programowania panelu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5700,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31Nazwa: Stanowisko do układów hydraulicznych (wersja edukacyjna) - 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS: wydajność pompy zębatej: 6,3 cm3/obr. silnik elektryczny 3 kW, 400 V p max. = 200 bar pojemność zbiornika 40 dm3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 58600,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32Nazwa: Oprogramowanie FLUID SIM - 6 licencji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zestaw PAP-edukacja - FluidSIM 5.0 pakiet edukacyjny do nauki pneumatyki i hydrauliki dla mechatroników
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16650,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Cena brutto wykonania zamówienia 60,00
2) Okres gwarancji 20,00
3) Termin wykonania zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.