eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › OCHRONA MIENIA NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-23

POZYCJA 59406

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: OCHRONA MIENIA NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANYCH Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Łodzi, do kontaktów: Elżbieta Majchrzak - inspektor w Wydziale Gospodarowania Majątkiem, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384888; 6384895, fax 042 6384242, e-mail: ozp@uml.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uml.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.uml.lodz.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarowania Majątkiem Urzędu Miasta Łodzi, Elżbieta Majchrzak - inspektor w Wydziale Gospodarowania Majątkiem, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 638 44 62, fax 0 42 638 43 98, e-mail: e.majchrzak@uml.lodz.pl, www.uml.lodz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wydział Gospodarowania Majątkiem Urzędu Miasta Łodzi, pok. 455, Elżbieta Majchrzak - inspektor w Wydziale Gospodarowania Majątkiem, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 638 44 62, fax 0 42 638 43 98, e-mail: e.majchrzak@uml.lodz.pl, www.uml.lodz.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA MIENIA NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANYCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 23. Główne miejsce świadczenia usług: Łódź. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: OCHRONA MIENIA NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANYCH - 5 części 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określa SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ. U. z 2006 r, Nr 164, poz. 1163) zwanej dajej Ustawą, a.prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.04.173.1807 z póź. zm), posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. b.w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, c.nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lub nie ogłoszono upadłości d.nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, e.osoby fizyczne, których prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, f.w spółce jawnej, wspólnika prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, g.w spółce partnerskiej, partnera lub członka zarządu prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, h.w spółce komandytowej oraz spółce komandytowo-akcyjnej, komplementariusza prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, i.osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, j.podmioty zbiorowe, wobec których sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali (bądź wykonują) minimum 3 usługi o łącznej wartości co najmniej 45 000 zł (brutto), ( słownie: czterdzieści pięć tysięcy 00/100) o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( załącznik B do formularza ofertowego). Doświadczenie musi być wykazane dla każdej części na kwotę co najmniej 45 000,00 zł brutto. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę nie niższą niż 60 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia : 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik A do Formularza Ofertowego). Nie złożenie oświadczenia spowoduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 Ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualną koncesję do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych); 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.Wykaz wykonanych (bądź wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) minimum 3 usług o łącznej wartości co najmniej 45000 zł (brutto), ( słownie: czterdzieści pięć tysięcy 00/100) o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie ( załącznik B do formularza ofertowego). Doświadczenie musi być wykazane dla każdej części na kwotę co najmniej 45 000,00 zł brutto. 8.Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę nie niższą niż 60 000 zł. B. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, każdy uczestnik konsorcjum musi udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej( złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz aktualną koncesję ) i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy. C.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy. Dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono zakazu ubiegania się o zamówienie - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.12.2006, godzina 11:00, Wydział Gospodarowania Majątkiem Urzędu Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 104, pok. 462, 90-004 Łódź.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST 1-OSOBOWA, 24-GODZINNA OCHRONA MIENIA ZABUDOWANEJ NIERUCHOMOŚCI, STANOWIĄCEJ WŁASNOŚĆ MIASTA ŁÓDŹ. 1) Krótki opis: OCHRONA MIENIA NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ BUDYNKIEM ADMINISTRACYJNO - FRONTOWYM ORAZ BUDYNKAMI TECHNICZNYMI STANOWIĄCYMI OFICYNY I ŚCIANĘ TYLNĄ DZIAŁKI WRAZ Z TOWARZYSZĄCĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, POŁOŻONEJ W ŁODZI PRZY ULICY PIOTRKOWSKIEJ 96, OZNACZONEJ JAKO DZIAŁKA 143/1, UJAWNIONEJ W KSIĘDZE WIECZYSTEJ POD NUMEREM KW 54342, O POWIERZCHNI 1 483 m2 TEREN DZIAŁKI POSIADA ZABUDOWĘ STUDNIOWĄ: - BUDYNEK FRONTOWY 5 - KONDYGNACYJNY O POW. UŻYT. 2 135,4 m2 - BUDYNEK LEWEJ OFICYNY 4 - KONDYGNACYJNY O POW. UŻYT. 526,8 m2 - BUDYNEK PRAWEJ OFICYNY 4 - KONDYGNACYJNY O POW. UŻYT. 489,8 m2 - BUDYNEK POPRZECZNEJ OFICYNY 4 - KONDYGNACYJNY O POW UŻYT. 935,5 m2 WW ZESPÓŁ BUDYNKÓW WPISANY JEST DO REJESTRU ZABYTKÓW ŁODZI BUDYNEK POSIADA CZYNNĄ JEDYNIE INSTALACJĘ ELEKTRYCZNĄ, POZOSTAŁE MEDIA MIEJSKIE - WYŁĄCZONE. DO WYKONAWCY NALEŻY TAKŻE UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI OTOCZENIA NIERUCHOMOŚCI. CZYNNOŚĆ TA ODNOSI SIĘ DO ZACHOWANIA OGÓLNYCH ZASAD CZYSTOŚCI NA CHRONIONYM OBIEKCIE, PRZEDE WSZYSTKIM W OKRESIE ZIMOWYM W CELU ZAPOBIEGANIA EWENTUALNYM WYPADKOM. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 12 007,111 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST 1-OSOBOWA, 24-GODZINNA OCHRONA MIENIA ZABUDOWANEJ NIERUCHOMOŚCI, STANOWIĄCEJ WŁASNOŚĆ MIASTA ŁÓDŹ. 1) Krótki opis: OCHRONA MIENIA ORAZ UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI OTOCZENIA NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ BUDYNKIEM ADMINISTRACYJNO-BIUROWYM 4-KONDYGNACYJNYM O POW. UŻYT. 2 904 M2 , POŁOŻONEJ W ŁODZI PRZY UL. SREBRZYŃSKIEJ 40, OZNACZONEJ JAKO DZIAŁKA 5/30, UJAWNIONA W KSIĘDZE WIECZYSTEJ KW 139867. BUDYNEK POSIADA CZYNNĄ JEDYNIE INSTALACJĘ ELEKTRYCZNĄ, POZOSTAŁE MEDIA MIEJSKIE - WYŁĄCZONE. DO WYKONAWCY NALEŻY TAKŻE UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI OTOCZENIA NIERUCHOMOŚCI. CZYNNOŚĆ TA ODNOSI SIĘ DO ZACHOWANIA OGÓLNYCH ZASAD CZYSTOŚCI NA CHRONIONYM OBIEKCIE, PRZEDE WSZYSTKIM W OKRESIE ZIMOWYM W CELU ZAPOBIEGANIA EWENTUALNYM WYPADKOM. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 12 007,111 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST 1-OSOBOWA, 24-GODZINNA OCHRONA MIENIA ZABUDOWANEJ NIERUCHOMOŚCI, STANOWIĄCEJ WŁASNOŚĆ MIASTA ŁÓDŹ. 1) Krótki opis: OCHRONA MIENIA NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ BUDYNKAMI O CHARAKTERZE BIUROWO - USŁUGOWYMI, AKTUALNIE NIEUŻYTKOWANYMI , POŁOŻONEJ W ŁODZI PRZY ULICY NOWA 23 RÓG NAWROT OZNACZONEJ JAKO DZIAŁKI NR 258 ORAZ 32/28, UJAWNIONEJ W KSIĘDZE WIECZYSTEJ REP. HIP. 3605 NR HIP. 1319 plac nr 6, O POWIERZCHNI 997 m2. TEREN DZIAŁKI JEST OGRODZONY I MA KSZTAŁT PROSTOKĄTA. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI ZABUDOWY: -BUDYNEK BIUROWY MUROWANY 3 KONDYGNACYJNY O POW. UŻYTKOWEJ 1041,10 m2 -BUDYNEK GOSPODARCZY, MUROWANY, PARTEROWY, -GARAŻ MUROWANY, -KOTŁOWNIA, CENTRALA TELEFONICZNA. -BUDYNEK BIUROWY POSIADA NASTĘPUJĄCE INSTALACJE: WODOCIĄGOWĄ, KANALIZACYJNĄ, GAZOWĄ, CENTRALNE OGRZEWANIE, ELEKTRYCZNĄ, TELEFON, DO WYKONAWCY NALEŻY TAKŻE UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI OTOCZENIA NIERUCHOMOŚCI. CZYNNOŚĆ TA ODNOSI SIĘ DO ZACHOWANIA OGÓLNYCH ZASAD CZYSTOŚCI NA CHRONIONYM OBIEKCIE, PRZEDE WSZYSTKIM W OKRESIE ZIMOWYM W CELU ZAPOBIEGANIA EWENTUALNYM WYPADKOM. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 12 007,111 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST 1-OSOBOWA, 24-GODZINNA OCHRONA MIENIA ZABUDOWANEJ NIERUCHOMOŚCI, STANOWIĄCEJ WŁASNOŚĆ MIASTA ŁÓDŹ 74.61.00.00-8. 1) Krótki opis: OCHRONA MIENIA NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ BUDYNKAMI , POŁOŻONEJ W ŁODZI PRZY ULICY CIESIELSKIEJ 10 a OZNACZONEJ JAKO DZIAŁKI NR 584/2 ORAZ 591, UJAWNIONYCH W KSIĘGACH WIECZYSTYCH 126772 I 145913, O POWIERZCHNI 1 871 m2. TEREN DZIAŁKI JEST OGRODZONY I MA KSZTAŁT PROSTOKĄTA. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI ZABUDOWY: -BUDYNEK MIESZKANLY - 4 KONDYGNACYJNY O POW. UŻYTKOWEJ 859,32 m2 -BUDYNEK GOSPODARCZY O POW ZABUDOWY 40 m2 , -NIERUCHOMOŚĆ POSIADA CZYNNĄ JEDYNIE INSTALACJĘ ELEKTRYCZNĄ. DO WYKONAWCY NALEŻY TAKŻE UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI OTOCZENIA NIERUCHOMOŚCI. CZYNNOŚĆ TA ODNOSI SIĘ DO ZACHOWANIA OGÓLNYCH ZASAD CZYSTOŚCI NA CHRONIONYM OBIEKCIE, PRZEDE WSZYSTKIM W OKRESIE ZIMOWYM W CELU ZAPOBIEGANIA EWENTUALNYM WYPADKOM. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 12 007,111 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: MONITOROWANIE LOKALNEGO SYSTEMU SYGNALIZACJI NAPADU I WŁAMANIA ZAINSTALOWANEGO NA NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ, POŁOŻONEJ W ŁODZI PRZY ULICY CZACKIEGO 16 - ODBIERANIE, REJESTROWANIE I GROMADZENIE INFORMACJI WYSYŁANYCH PRZEZ SYSTEM ORAZ PODEJMOWANIE INTERWENCJI. 1) Krótki opis: NIERUCHOMOŚĆ GRUNTOWA, ZABUDOWANA O POW. 1 008 M2 POŁOŻONA W OBRĘBIE G-2, NR DZIAŁKI 146, NR KW 119477, WŁAŚCICIELEM NIERUCHOMOŚCI JEST MIASTO ŁÓDŹ. NIERUCHOMOŚĆ ZLOKALIZOWANA JEST NIEDALEKO TRASY WYLOTOWEJ Z ŁODZI DO PABIANIC, PRZY ULICY CZACKIEGO 16. OD FRONTU DZIAŁKA NA CAŁEJ SZEROKOŚCI ZABUDOWANA JEST BUDYNKIEM BIUROWYM, MUROWANYM, TRZYKONDYGNACYJNYM, PODPIWNICZONYM Z UŻYTKOWYM PODDASZEM. ŁĄCZNA POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKU WYNOSI 990,00 M2 NA PRZEDMIOTOWEJ DZIAŁCE ZNAJDUJE SIĘ RÓWNIEŻ GARAŻ O POWIERZCHNI UŻYTKOWEJ 160 M2 BUDYNEK BIUROWY POSIADA NASTĘPUJĄCE INSTALACJE: ELEKTRYCZNA SIŁY I ŚWIATŁA, TELEFON, WOD - KAN, C.O. Z LOKALNĄ KOTŁOWNIĄ, INSTALACJA ANTYWŁAMANIOWA. BUDYNEK WYPOSAŻONY JEST W NASTĘPUJĄCĄ INSTALACJĘ SYGNALIZACJI I NAPADU: -CENTRALA, CZUJNIKI, SZYFRATORY, SYGNALIZOTRY OPTYCZNO - AKUSTYCZNE, ZASILANIE AWARYJNE, -OKABLOWANIE, AKUMULATORY, INNE. DO WYKONAWCY NALEŻY TAKŻE OBOWIĄZEK KONSERWACJI URZĄDZEŃ SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU. UWAGA: Wykonawca, dostosowanie istniejącego sprzętu/systemu monitorującego do własnych wymagań sprzętowych, dokonuje na koszt własny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 957,374 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.