eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobótka › Zorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych znajdujących się poza granicami Gminy Sobótka: w Świdnicy, Wierzbicach, Kątach Wrocławskich i we Wrocławiu w roku szkolnym 2019/2020 - II postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-09-05



Ogłoszenie nr 593636-N-2019 z dnia 2019-09-05 r.

Gmina Sobótka: Zorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych znajdujących się poza granicami Gminy Sobótka: w Świdnicy, Wierzbicach, Kątach Wrocławskich i we Wrocławiu w roku szkolnym 2019/2020 - II postępowanie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sobótka, krajowy numer identyfikacyjny 93193511200000, ul. Rynek  1 , 55-050  Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3162043 do 045, e-mail przetargi@sobotka.pl, faks 713 162 123.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sobotka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.bip.sobotka.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych znajdujących się poza granicami Gminy Sobótka: w Świdnicy, Wierzbicach, Kątach Wrocławskich i we Wrocławiu w roku szkolnym 2019/2020 - II postępowanie
Numer referencyjny: ZP.271.10.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie transportu i opieki w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek w Sobótce i poza granicami gminy Sobótka - w Świdnicy, Wierzbicach, Kątach Wrocławskich i Wrocławiu - polegającym na przewozie dzieci na trasie: miejsce zamieszkania dziecka - szkoła/internat - miejsce zamieszkania dziecka, pod opieką osoby dorosłej, z podziałem na 4 zadania, na podstawie art.31 ust.2, art. 32 ust.6, art.36 ust.17, art.127 ustawy Prawo oświatowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 1148 i 1078) w okresie od 1.10.2019 r. - 26.06.2020 r. (31.08.2020 r. - dla zadania 1): Zadanie 1. Dowóz jednego dziecka do Ośrodka - Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Świdnicy, 58 - 100 Świdnica, ul. Słobódzkiego 28. Trasa: Sobótka - Świdnica. Dzienna liczba kilometrów - 30 x 2 kursy dziennie = 60 km Przewidywana liczba dni zajęć w okresie trwania umowy wynosi 230 dni. Przewidywana liczba km w okresie trwania umowy wynosi: 230 dni x 60 km = 13800 km Liczba przewożonych dzieci - 1 Uwagi: - dziecko korzysta z wózka inwalidzkiego, - dziecko będzie uczęszczało do OREW w trakcie ferii zimowych i w okresie wakacji. Zadanie 2. 1.Dowóz 4 dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy, 58 - 100 Świdnica , ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3. 2. Dowóz 1 dziecka z Sobótki Zach. do Zespołu Szkół Powiatowych w Sobótce - poranny dowóz samochodem dla 5 dzieci; - popołudniowy odwóz samochodem dla 5 dzieci (4+1). Dowóz poranny uczniów do Zespołu Szkół Powiatowych w Sobótce (1 dziecko) i Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy, ul. Witolda Pileckiego 3 (4 dzieci). Liczba przewożonych dzieci - 5 + opiekun/ka. Przewidywana liczba dnia zajęć w trakcie trwania umowy wyniesie 169. DOWÓZ PORANNY LP Godz. Przystanek Odległość ( km ) rosnąco 1 6:45 Garncarsko - 1 dziecko 0 2 6:50 Sobótka Zach. - 1 dziecko 1,5 km 3 7:00 Sobótka - 1 dziecko 3,5 km 4 7:10 Strzegomiany - 2 dzieci 3 km 5 7:15 Sobótka - Powiatowy Zespół Szkół 2 km 6 7:50 Świdnica ul . Pileckiego 3 26 km 36 km Przewidywana liczba kilometrów 169 dni x 36 km = 6084 km ODWÓZ PO ZAJĘCIACH a) W związku z wcześniejszym zakończeniem zajęć 3 dzieci jest odwożonych wcześniej, po drodze odbierane jest 1 dziecko z Powiatowego Zespołu Szkół w Sobótce LP Godz. Przystanek Odległość ( km ) 1 13:25 Świdnica ul. Pileckiego 3 0 2 13:55 Garncarsko - 1 dziecko 20 3 14:05 Sobótka - 1 dziecko 3,5 4 14:15 Strzegomiany - 1 dziecko 3 5 14:20 Sobótka Pow. Zespół Szkół - 1 dziecko wsiada 2 6 14.30 Sobótka Zach - 1 dziecko 5,5 34 km - przewidywana liczba kilometrów 169 dni x 34 km = 5746 km b) Starszy uczeń jest odwożony kolejnym kursem LP Godz. Przystanek Odległość ( km ) 1 15.10 Świdnica ul. Pileckiego 3 0 2 15.50 Strzegomiany - 1 dziecko 28 28 km - przewidywana liczba kilometrów 169 dni x 28 km = 4732 km Łącznie dla zadania drugiego : 6084 km + 5746 km + 4732 km = 16562 km Zadanie 3. DOWÓZ DO SZKOŁY: a) trojga dzieci do Zespół Szkół Specjalnych im. św. ks. Zygmunta Gorazdowskiego w Wierzbicach: Wierzbice, ul. Lipowa 44, 55-040 Kobierzyce; b) czworga dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kątach Wrocławskich, ul. Drzymały 13, 55 - 080 Kąty Wrocławskie. DOWÓZ PORANNY L.p. Godzina Przystanek Liczba dzieci Odległość (km) 1 6:15 Garncarsko 1 0 2 6:25 Sobótka Zach. 1 3,5 3 6:35 Sobótka 1 4 4 6:45 Rogów 2 4,5 5 6:55 Mirosławice Lotnisko 1 3,5 6 7:05 Olbrachtowice 1 4 7 7:20 Wierzbice 3 dzieci wysiada 7 8 7:40 Kąty Wrocławskie 4 dzieci wysiada 14 RAZEM 40,5 km Przewidywana liczba kilometrów 169 dni x 40,5km=6844,5 km ODWÓZ PO ZAJĘCIACH L.p. Godzina Przystanek Liczba dzieci Odległość (km) 1 13:30 Kąty Wrocławskie 4 0 2 13:50 Wierzbice 3 14 3 14:05 Olbrachtowice 1 wysiada 7 4 14:15 Mirosławice Lotnisko 1 wysiada 4 5 14:25 Rogów Sobócki 2 wysiada 3,5 6 14:35 Sobótka 1 wysiada 4,5 7 14:45 Sobótka Zachodnia 1 wysiada 4 8 14:55 Garncarsko 1 wysiada 3,5 RAZEM 40,5 km Przewidywana liczba kilometrów 169 dni x 40,5km=6844,5 km Łącznie dla zadania trzeciego : 6844,5 km + 6844,5 km = 13689 km Zadanie 4. DOWÓZ DO SZKOŁY: a) jednego dziecka do Branżowej Szkoły I stopnia nr 14 w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym we Wrocławiu, ul. Kamienna 99-101, 50-547 Wrocław - INTERNAT; b) jednego dziecka do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 10 we Wrocławiu, ul. Parkowa 27, 51-616 Wrocław - INTERNAT; c) jednego dziecka do Branżowej Szkoły I stopnia we Wrocławiu, ul. Marcina Lutra 2-8 (dawna ul. Wejherowska 28), 54-239 Wrocław; d) jednego dziecka do Specjalistycznego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 we Wrocławiu, ul. Dworska 8, 54-144 Wrocław. Uwagi: - Dwoje dzieci będzie dowożonych do internatu placówki w poniedziałki , a odbieranych po zajęciach w piątki (w okresach świątecznych z niepełnym tygodniem możliwy jest dowóz lub odbiór uczniów w innym dniu tygodnia). DOWÓZ PORANNY - PONIEDZIAŁEK L.p. Godzina Przystanek Liczba dzieci Odległość (km) 1 5:55 Strzegomiany 1 0 2 6:00 Sobótka ul. Mickiewicza 1 2 3 6:05 Sobótka ul. Korczaka 1 1 4 6:15 Mirosławice 1 8 5 6:50 Wrocław ul. Kamienna 1 - internat 26 6 7:10 Wrocław ul. Parkowa 1 - internat 5 7 7:35 Wrocław ul. M. Lutra 1 wysiada 8,5 8 7:50 Wrocław ul. Dworska 1 wysiada 3,5 RAZEM 54 km Przewidywana liczba kilometrów 34 dni x 54km= 1836 km DOWÓZ PORANNY - WTOREK - PIĄTKU L.p. Godzina Przystanek Liczba dzieci Odległość (km) 1 6:25 Sobótka ul. Korczaka 1 0 2 6:35 Mirosławice 1 8 3 7:30 Wrocław ul. M. Lutra 1 wysiada 31 4 7:50 Wrocław ul. Dworska 1 wysiada 3,5 RAZEM 42,5 km Przewidywana liczba kilometrów 135 dni x 42,5km= 5737,5 km DOWÓZ PORANNY łączna liczba kilometrów - 1836 km + 5737,5km = 7573,5km ODWÓZ PO ZAJĘCIACH - PONIEDZIAŁEK - CZWARTKU L.p. Godzina Przystanek Liczba dzieci Odległość (km) 1 15:15 Wrocław ul. Dworska 1 0 2 15:30 Wrocław ul. M.Lutra 1 3,5 3 16:10 Mirosławice 1 wysiada 31 4 16:20 Sobótka, ul. Korczaka 1 wysiada 8 RAZEM 42,5 km Przewidywana liczba kilometrów 135 dni x 42,5km= 5737,5 km ODWÓZ PO ZAJĘCIACH - PIĄTEK L.p. Godzina Przystanek Liczba dzieci Odległość (km) 1 15:15 Wrocław ul. Dworska 1 0 2 15:30 Wrocław ul. M. Lutra 1 3,5 3 15:55 Wrocław ul. Parkowa 1 8,5 4 16:10 Wrocław ul. Kamienna 1 5 5 16:45 Mirosławice 1 wysiada 26 6 16:55 Sobótka ul. Mickiewicza 1 wysiada 8 7 17:00 Sobótka ul. Korczaka 1 wysiada 1 8 17:05 Strzegomiany 1 wysiada 2 RAZEM 54 km Przewidywana liczba kilometrów 34 dni x 54km= 1836 km ODWÓZ PO ZAJĘCIACH łączna liczba kilometrów - 1836 km + 5737,5km = 7573,5km Łącznie dla zadania trzeciego : 7573,5 km + 7573,5 km = 15147 km Razem dla przedmiotu zamówienia. 1. Zadanie 1 - 13800 km, tj. 60 km dziennie. 2. Zadanie 2 - 16562 km, tj. 98 km dziennie. 3. Zadanie 3 - 13689 km, tj. 81 km dziennie. 4. Zadanie 4 - 15147 km, tj. 89,6 km dziennie 2. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią niniejszej SIWZ. Wykonawca ponosi ryzyko niedostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów, oraz przedłożenia oferty nieodpowiadającej wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniego poziomu usług, a w całym okresie obowiązywania umowy do zapewnienia pojazdów nie starszych niż 10 lat. 4. Wykonawca zobowiązany jest, podczas całego okresu realizacji umowy, zapewnić opiekę osoby dorosłej przewożonym dzieciom (opiekuna - niezależnie od kierowcy) - co najmniej jedna osoba do jednego zadania - osoba ta musi posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej, zaświadczenie o odbytym szkoleniu BHP i Ppoż. oraz zaświadczenie o niekaralności (KRK). 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i opisie przedmiotu zamówienia. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 7. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60100000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp polegających na powtórzeniu zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia podstawowego i zgodnych z nim, których całkowita, łączna wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres możliwych do udzielenia zamówień uzupełniających może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności: a) świadczenie usług poza okresem 01.10.2019 r. - 26.06.2020 r., b) zwiększenie liczby tras objętych usługami, c) zwiększenie liczby dzieci do przewozu, d)zmniejszenie liczby dzieci do przewozu
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Przewozy będą realizowane: a/ w terminie 01 październik 2019 r. do 31 sierpnia 2020 r. - zadanie 1; b/ w terminie 01 październik 2019 r. do 26 czerwca 2020 r. w dni nauki szkolnej, od dnia rozpoczęcia zajęć edukacyjnych do ich zakończenia - zgodnie z kalendarzem roku szkolnego - ogłaszanym przez Ministra Edukacji Narodowej po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, dla zadania 2 i 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że: 1) W ZAKRESIE POSIADANIA UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI: posiada licencję na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego drogowego przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 58 z późn. zm.) 2) W ZAKRESIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA: w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością: co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tzn. wykonał, co najmniej jedną usługę dotyczącą przewozu dzieci niepełnosprawnych do szkół/ośrodków i placówek. 3) W ZAKRESIE DYSPONOWANIA ODPOWIEDNIM POTENCJAŁEM TECHNICZNYM: dysponuje pojazdem do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich na dowóz na zajęcia szkolne oraz na odwóz po zajęciach szkolnych. Pojazd ma spełniać następujące wymogi: - posiadać niezbędne badania techniczne, - nie może być starszy niż 10 lat, - posiadać ubezpieczenie komunikacyjne od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW w kwocie min. 35 tys.zł.). - wszystkie fotele w pojeździe wyposażone są w pasy bezpieczeństwa, - pojazd powinien posiadać sprawną klimatyzację. 4) W ZAKRESIE DYSPONOWANIA OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej 1 osobą na jeden pojazd posiadającą uprawnienia do kierowania pojazdami o liczbie miejsc siedzących zgodnej z wymaganiami dla określonego zadania, łącznie z kierowcą i opiekunem (prawo jazdy kat. B lub D), posiada doświadczenie w kierowaniu pojazdem min. 5 lat, posiada ważne (w dniu otwarcia ofert) badania przeprowadzone przez lekarza uprawnionego do badania osób kierujących pojazdami oraz psychologa uprawnionego do badań psychologicznych i psychotechnicznych, a także aktualne przeszkolenie w zakresie bhp i ppoż. Wykonawca zobowiązany jest, podczas całego okresu realizacji umowy, zapewnić opiekę osoby dorosłej przewożonym dzieciom (opiekuna - niezależnie od kierowcy) - co najmniej jedna osoba do jednego zadania - osoba ta musi posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej, zaświadczenie o odbytym szkoleniu BHP i Ppoż. oraz zaświadczenie o niekaralności (KRK). 3.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.26 ust.2f ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie min. 35 tys. zł,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W ZAKRESIE DYSPONOWANIA ODPOWIEDNIM POTENCJAŁEM TECHNICZNYM: dysponuje pojazdem do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich na dowóz na zajęcia szkolne oraz na odwóz po zajęciach szkolnych. Pojazd ma spełniać następujące wymogi: - posiadać niezbędne badania techniczne, - nie może być starszy niż 10 lat, - posiadać ubezpieczenie komunikacyjne od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW w kwocie min. 35 tys.zł.). - wszystkie fotele w pojeździe wyposażone są w pasy bezpieczeństwa, - pojazd powinien posiadać sprawną klimatyzację. W ZAKRESIE DYSPONOWANIA OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej 1 osobą na jeden pojazd posiadającą uprawnienia do kierowania pojazdami o liczbie miejsc siedzących zgodnej z wymaganiami dla określonego zadania, łącznie z kierowcą i opiekunem (prawo jazdy kat. B lub D), posiada doświadczenie w kierowaniu pojazdem min. 5 lat, posiada ważne (w dniu otwarcia ofert) badania przeprowadzone przez lekarza uprawnionego do badania osób kierujących pojazdami oraz psychologa uprawnionego do badań psychologicznych i psychotechnicznych, a także aktualne przeszkolenie w zakresie bhp i ppoż. Wykonawca zobowiązany jest, podczas całego okresu realizacji umowy, zapewnić opiekę osoby dorosłej przewożonym dzieciom (opiekuna - niezależnie od kierowcy) - co najmniej jedna osoba do jednego zadania - osoba ta musi posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej, zaświadczenie o odbytym szkoleniu BHP i Ppoż. oraz zaświadczenie o niekaralności (KRK). 3.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.26 ust.2f ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 25 a ust. 1 ustawy Pap (ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ); 3 Nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz dodatkowo art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (tj. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 243, 326, 912) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe ( Dz. U. z 2019 r. poz. 498 z późn. zm.); 1.4 Nie naruszyli obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust.1 pkt.15, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności art. 24 ust.5 pkt. 8 ustawy pzp; 1.5 Warunki udziału w postępowaniu dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i przy wykorzystaniu potencjału podmiotu trzeciego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu mogą wykazać łącznie. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W związku z powyższym, Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, mogą wykazać spełnienie warunków, o których mowa powyżej, łącznie z zastrzeżeniem, że oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, a dotyczące potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu; 1.6 W celu udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust.3a pzp Wykonawca powinien oświadczyć w formularzu ofertowym, że osoby wykonujące określone czynności (kierowcy w trakcie realizacji zadania), będą zatrudnione na podstawie mowy o pracę.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 oraz art. 24 ust.1 pkt. 8 ustawy Pzp; 3.2 Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.3 Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.4 Wykonawcy (oferenci) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ustawy pzp , przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; 3.5 Aktualną licencję na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego drogowego przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2019 r., poz. 58 z późn. zm.); 3.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.7 Dokumenty dotyczące wymagań z zakresu obowiązków kierowcy i opiekuna przy przewozach uczniów niepełnosprawnych: 1) posiada ważne badania przeprowadzone przez lekarza uprawnionego do badania osób kierujących pojazdami oraz psychologa uprawnionego do badań psychologicznych i psychotechnicznych, orzeczenie psychologiczne; 2) posiada przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej przedmedycznej oraz aktualne przeszkolenie w zakresie bhp i ppoż. 3.8 Zaparafowany projekt umowy wraz z załącznikami, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana treści umowy może nastąpić w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Pzp i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dowóz jednego dziecka do Ośrodka - Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Świdnicy, 58 - 100 Świdnica, ul. Słobódzkiego 28.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasa: Sobótka - Świdnica. Dzienna liczba kilometrów - 30 x 2 kursy dziennie = 60 km Przewidywana liczba dni zajęć w okresie trwania umowy wynosi 230 dni. Przewidywana liczba km w okresie trwania umowy wynosi: 230 dni x 60 km = 13800 km Liczba przewożonych dzieci - 1 Uwagi: - dziecko korzysta z wózka inwalidzkiego, - dziecko będzie uczęszczało do OREW w trakcie ferii zimowych i w okresie wakacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-10-01
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas podstawienia pojazdu zastepczego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: 1.Dowóz 4 dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy, 58 - 100 Świdnica , ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3. 2. Dowóz 1 dziecka z Sobótki Zach. do Zespołu Szkół Powiatowych w Sobótce - poranny dowóz samochodem dla 5 dzieci; - popołudniowy odwóz samochodem dla 5 dzieci (4+1). Dowóz poranny uczniów do Zespołu Szkół Powiatowych w Sobótce (1 dziecko) i Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy, ul. Witolda Pileckiego 3 (4 dzieci). Liczba przewożonych dzieci - 5 + opiekun/ka. Przewidywana liczb
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOWÓZ PORANNY LP Godz. Przystanek Odległość ( km ) rosnąco 1 6:45 Garncarsko - 1 dziecko 0 2 6:50 Sobótka Zach. - 1 dziecko 1,5 km 3 7:00 Sobótka - 1 dziecko 3,5 km 4 7:10 Strzegomiany - 2 dzieci 3 km 5 7:15 Sobótka - Powiatowy Zespół Szkół 2 km 6 7:50 Świdnica ul . Pileckiego 3 26 km 36 km Przewidywana liczba kilometrów 169 dni x 36 km = 6084 km ODWÓZ PO ZAJĘCIACH a) W związku z wcześniejszym zakończeniem zajęć 3 dzieci jest odwożonych wcześniej, po drodze odbierane jest 1 dziecko z Powiatowego Zespołu Szkół w Sobótce LP Godz. Przystanek Odległość ( km ) 1 13:25 Świdnica ul. Pileckiego 3 0 2 13:55 Garncarsko - 1 dziecko 20 3 14:05 Sobótka - 1 dziecko 3,5 4 14:15 Strzegomiany - 1 dziecko 3 5 14:20 Sobótka Pow. Zespół Szkół - 1 dziecko wsiada 2 6 14.30 Sobótka Zach - 1 dziecko 5,5 34 km - przewidywana liczba kilometrów 169 dni x 34 km = 5746 km b) Starszy uczeń jest odwożony kolejnym kursem LP Godz. Przystanek Odległość ( km ) 1 15.10 Świdnica ul. Pileckiego 3 0 2 15.50 Strzegomiany - 1 dziecko 28 28 km - przewidywana liczba kilometrów 169 dni x 28 km = 4732 km Łącznie dla zadania drugiego : 6084 km + 5746 km + 4732 km = 16562 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-10-01
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas podstawienia pojazdu zastepczego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: DOWÓZ DO SZKOŁY: a) trojga dzieci do Zespół Szkół Specjalnych im. św. ks. Zygmunta Gorazdowskiego w Wierzbicach: Wierzbice, ul. Lipowa 44, 55-040 Kobierzyce; b) czworga dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kątach Wrocławskich, ul. Drzymały 13, 55 - 080 Kąty Wrocławskie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOWÓZ PORANNY L.p. Godzina Przystanek Liczba dzieci Odległość (km) 1 6:15 Garncarsko 1 0 2 6:25 Sobótka Zach. 1 3,5 3 6:35 Sobótka 1 4 4 6:45 Rogów 2 4,5 5 6:55 Mirosławice Lotnisko 1 3,5 6 7:05 Olbrachtowice 1 4 7 7:20 Wierzbice 3 dzieci wysiada 7 8 7:40 Kąty Wrocławskie 4 dzieci wysiada 14 RAZEM 40,5 km Przewidywana liczba kilometrów 169 dni x 40,5km=6844,5 km ODWÓZ PO ZAJĘCIACH L.p. Godzina Przystanek Liczba dzieci Odległość (km) 1 13:30 Kąty Wrocławskie 4 0 2 13:50 Wierzbice 3 14 3 14:05 Olbrachtowice 1 wysiada 7 4 14:15 Mirosławice Lotnisko 1 wysiada 4 5 14:25 Rogów Sobócki 2 wysiada 3,5 6 14:35 Sobótka 1 wysiada 4,5 7 14:45 Sobótka Zachodnia 1 wysiada 4 8 14:55 Garncarsko 1 wysiada 3,5 RAZEM 40,5 km Przewidywana liczba kilometrów 169 dni x 40,5km=6844,5 km Łącznie dla zadania trzeciego : 6844,5 km + 6844,5 km = 13689 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-10-01
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas podstawienia pojazdu zastepczego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: DOWÓZ DO SZKOŁY: a) jednego dziecka do Branżowej Szkoły I stopnia nr 14 w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym we Wrocławiu, ul. Kamienna 99-101, 50-547 Wrocław - INTERNAT; b) jednego dziecka do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 10 we Wrocławiu, ul. Parkowa 27, 51-616 Wrocław - INTERNAT; c) jednego dziecka do Branżowej Szkoły I stopnia we Wrocławiu, ul. Marcina Lutra 2-8 (dawna ul. Wejherowska 28), 54-239 Wrocław; d) jednego dziecka do Specjalistycznego Ośrodka Szkolno-Wychowawczeg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOWÓZ PORANNY - PONIEDZIAŁEK L.p. Godzina Przystanek Liczba dzieci Odległość (km) 1 5:55 Strzegomiany 1 0 2 6:00 Sobótka ul. Mickiewicza 1 2 3 6:05 Sobótka ul. Korczaka 1 1 4 6:15 Mirosławice 1 8 5 6:50 Wrocław ul. Kamienna 1 - internat 26 6 7:10 Wrocław ul. Parkowa 1 - internat 5 7 7:35 Wrocław ul. M. Lutra 1 wysiada 8,5 8 7:50 Wrocław ul. Dworska 1 wysiada 3,5 RAZEM 54 km Przewidywana liczba kilometrów 34 dni x 54km= 1836 km DOWÓZ PORANNY - WTOREK - PIĄTKU L.p. Godzina Przystanek Liczba dzieci Odległość (km) 1 6:25 Sobótka ul. Korczaka 1 0 2 6:35 Mirosławice 1 8 3 7:30 Wrocław ul. M. Lutra 1 wysiada 31 4 7:50 Wrocław ul. Dworska 1 wysiada 3,5 RAZEM 42,5 km Przewidywana liczba kilometrów 135 dni x 42,5km= 5737,5 km DOWÓZ PORANNY łączna liczba kilometrów - 1836 km + 5737,5km = 7573,5km ODWÓZ PO ZAJĘCIACH - PONIEDZIAŁEK - CZWARTKU L.p. Godzina Przystanek Liczba dzieci Odległość (km) 1 15:15 Wrocław ul. Dworska 1 0 2 15:30 Wrocław ul. M.Lutra 1 3,5 3 16:10 Mirosławice 1 wysiada 31 4 16:20 Sobótka, ul. Korczaka 1 wysiada 8 RAZEM 42,5 km Przewidywana liczba kilometrów 135 dni x 42,5km= 5737,5 km ODWÓZ PO ZAJĘCIACH - PIĄTEK L.p. Godzina Przystanek Liczba dzieci Odległość (km) 1 15:15 Wrocław ul. Dworska 1 0 2 15:30 Wrocław ul. M. Lutra 1 3,5 3 15:55 Wrocław ul. Parkowa 1 8,5 4 16:10 Wrocław ul. Kamienna 1 5 5 16:45 Mirosławice 1 wysiada 26 6 16:55 Sobótka ul. Mickiewicza 1 wysiada 8 7 17:00 Sobótka ul. Korczaka 1 wysiada 1 8 17:05 Strzegomiany 1 wysiada 2 RAZEM 54 km Przewidywana liczba kilometrów 34 dni x 54km= 1836 km ODWÓZ PO ZAJĘCIACH łączna liczba kilometrów - 1836 km + 5737,5km = 7573,5km Łącznie dla zadania trzeciego : 7573,5 km + 7573,5 km = 15147 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-10-01
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas podstawienia pojazdu zastepczego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.