eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych i sali obsługi mieszkańców w budynku Urzędu Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie (znak sprawy ZP-39/15)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-27

Warszawa: Budowa instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych i sali obsługi mieszkańców w budynku Urzędu Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie (znak sprawy ZP-39/15)
Numer ogłoszenia: 59349 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych i sali obsługi mieszkańców w budynku Urzędu Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie (znak sprawy ZP-39/15).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych i sali obsługi mieszkańców w budynku Urzędu Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlano - wykonawczy - klimatyzacja pomieszczeń biurowych dla budynku przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie branża sanitarna, klimatyzacja, wykonany przez PS INSTAL ul. Szmaragdowa 34/19, Lublin dnia 9 października 2013 r. Autorami projektu są mgr inż. Paweł Stasiak, mgr inż. Sebastian Sawicki. 2) Projekt budowlano - wykonawczy - klimatyzacja pomieszczeń biurowych dla budynku przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie branża elektryczna wykonany przez PS INSTAL ul. Szmaragdowa 34/19, Lublin dnia 9 października 2013 r. Autorami projektu są mgr inż. Piotr Mucha, mgr inż. Paweł Raczyński. 3) Projekt budowlano - wykonawczy - klimatyzacja pomieszczeń biurowych dla budynku przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie branża konstrukcyjno budowlana wykonany przez PS INSTAL ul. Szmaragdowa 34/19, Lublin dnia 9 października 2013 r. Autorem projektu jest dr inż. Lech Bieńkowski. 4) Projekt budowlano - wykonawczy - klimatyzacja pomieszczeń biurowych dla budynku przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie Informacja BIOZ wykonany przez PS INSTAL ul. Szmaragdowa 34/19, Lublin dnia 9 października 2013 r. Autorzy projektu mgr inż. Paweł Stasiak, mgr inż. Sebastian Sawicki. 5) Przedmiar robót dla klimatyzacji pomieszczeń biurowych dla budynku przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie branża sanitarna wykonany dnia 31 marca 2015 r. przez Pawła Goniprowskiego głównego specjalistę WID dla Dzielnicy Śródmieście na podstawie przedmiaru wykonanego przez PS INSTAL ul. Szmaragdowa 34/19, Lublin. 6) Przedmiar robót dla klimatyzacji pomieszczeń biurowych dla budynku przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie branża elektryczna, wykonany przez PS INSTAL ul. Szmaragdowa 34/19, Lublin dnia 9 października 2013 r. sporządzony przez Pawła Raczyńskiego, sprawdził Piotr Mucha. 7) Przedmiar robót dla klimatyzacji pomieszczeń biurowych dla budynku przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie roboty remontowe i renowacyjne, wykonany przez PS INSTAL ul. Szmaragdowa 34/19, Lublin dnia 7 października 2013 r. sporządzony przez Ireneusza Kopczyńskiego 2. Szczegółowa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ST-0 - klimatyzacja pomieszczeń biurowych dla budynku przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie wykonany przez PS INSTAL ul. Szmaragdowa 34/19, Lublin dnia 9 października 2013 r. Autorami opracowania są mgr inż. Paweł Stasiak, mgr inż. Sebastian Sawicki. 3. Szczegółowa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ST-1 branża sanitarna, klimatyzacyjna dla klimatyzacji pomieszczeń biurowych dla budynku przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie wykonany przez PS INSTAL ul. Szmaragdowa 34/19, Lublin dnia 9 października 2013 r. Autorami opracowania są mgr inż. Paweł Stasiak, mgr inż. Sebastian Sawicki. 4. Szczegółowa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ST-2 branża elektryczna dla klimatyzacji pomieszczeń biurowych dla budynku przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie wykonany przez PS INSTAL ul. Szmaragdowa 34/19, Lublin dnia 9 października 2013 r. Autorami opracowania są mgr inż. Piotr Mucha, mgr inż. Paweł Raczyński. 5. Szczegółowa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ST-2 branża budowlana, konstrukcyjna dla klimatyzacji pomieszczeń biurowych dla budynku przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie wykonany przez PS INSTAL ul. Szmaragdowa 34/19, Lublin dnia 9 października 2013 r. Autorem opracowania jest dr inż. Lech Bieńkowski. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie m.in.: Instalację klimatyzacji pomieszczeń biurowych i sali obsługi mieszkańców należy wykonać zgodnie z zaleceniami producenta systemu. Montaż klimatyzacji powinien być przeprowadzony przez autoryzowanego instalatora posiadającego wszystkie aktualne certyfikaty dla instalatorów oraz autoryzacje producentów i dostawców urządzeń. Należy wykonać m. in.: - demontaż istniejących0 jednostek wewnętrznych i zewnętrznych wraz z instalacjami czynnika chłodniczego, elektrycznymi i sterowania oraz odprowadzenia skroplin wraz z uzupełnieniem szyb w oknach w miejscach po zdemontowanych klimatyzatorach okiennych; - utylizacja czynnika chłodniczego ze zdemontowanych jednostek, - montaż nowych jednostek wewnętrznych, - montaż nowych jednostek zewnętrznych, - montaż wraz z izolacją instalacji doprowadzających czynnik chłodniczy do zamontowanych jednostek, - wymiana istniejących czerpni w lukarnach, - wymiana istniejących żaluzji w kominach, - wykonanie obudów agregatów sprężająco-skraplających, - montaż instalacji elektrycznych i sterowania oraz połączeń wyrównawczych, - wykonanie i montaż rozdzielnicy, - montaż instalacji centralnego sterowania wraz z urządzeniami i oprogramowaniem, - wykonanie konstrukcji wsporczych pod urządzenia oraz ścianki działowej GK i rozebranie istniejącej ściany wraz z kominem, - wykonanie wszystkich robót budowlanych poinstalacyjnych, między innymi: zamurowanie przebić, naprawa posadzek, tynków, pomalowanie ścian, uzupełnienie glazury i terakoty, itp., - zabezpieczenie sprzętów i mebli oraz sprzątanie po robotach, - wykonania badań i pomiarów wykonywanych instalacji, - wykonanie instrukcji eksploatacji i obsługi instalacji klimatyzacji UWAGA: 1. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie po godzinach pracy Urzędu po wcześniejszym przedkładaniu Zamawiającemu z wyprzedzeniem pięciodniowym harmonogramu przedstawiającego wykaz pomieszczeń, w których będą prowadzone prace z terminem prowadzenia prac. 2. Należy zamontować wyposażenie rozdzielnic i osprzętu elektrycznego średniej klasy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Przedmiot zamówienia należy wykonać etapami: I etap - roboty budowlane do kwoty brutto 1.339.030,00 zł w terminie do 30.11.2015 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50000,00 zł (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty polegające na wykonaniu w czynnych obiektach instalacji klimatyzacji z urządzeniami z bezpośrednim odparowaniem czynnika chłodniczego. Wartość zamówienia - umowy nie może być mniejsza niż 1.500.000,00 zł (brutto). W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 2) Dokumenty dotyczące Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: a) w przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy - wykonawca przedkłada: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) dokumentów (wystawionych i podpisanych przez te podmioty) dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający w załączeniu do SIWZ zamieszcza wzór zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zasady składania ofert wspólnych przez Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, w przypadku, gdy każdy wspólnik jest umocowany do samodzielnego reprezentowania wspólników spółki cywilnej. (Szczegółowe zasady określone zostały w części IX SIWZ). 2) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia mogą łącznie spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy musi spełniać każdy z Wykonawców. (Oświadczenie i dokumenty, o którym mowa w części V pkt 2 SIWZ składa każdy wykonawca). 4) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie przedkłada listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2007 r., Nr 50, poz. 331 ze zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Części V ust. 3 pkt 1) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym, określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Terminy wystawienia dokumentów pozostają jak w Części V ust. 3 pkt 1) SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres rękojmi - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, 2) w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 3) ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej, 4) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT, 5) ustawowych zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 6) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 7) ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia, 8) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 9) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 10) zmiany części zamówienia lub zgłoszenia udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, 11) zmiany podwykonawcy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia, 12) działania siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, pok. 308. Wnioski o przekazanie SIWZ należy składać: Warszawa ul. Nowogrodzka 43, pok. 308 lub faksem (22)6998154. Opłata za SIWZ wynosi 49,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2015 godzina 10:00, miejsce: ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, Kancelaria Ogólna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.