Bałtów: Świadczenie usługi kierownika projektu nr RPSW.08.03.01-26-0038/15 pn.Mali odkrywcy na start.
Numer ogłoszenia: 59227 - 2016; data zamieszczenia: 27.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bałtów , Bałtów 32/1, 27-423 Bałtów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2641008, faks 041 2641303.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabaltow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi kierownika projektu nr RPSW.08.03.01-26-0038/15 pn.Mali odkrywcy na start..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kierownika projektu pn. Mali odkrywcy na start, realizowanego w Gminie Bałtów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020, Osi priorytetowej: RPSW.08.00.00 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działania: RPSW.08.03.00 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, Poddziałania: RPSW.08.03.01 Upowszechnianie i wzrost jakości edukacji przedszkolnej (projekty konkursowe) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr projektu: RPSW.08.03.01-26-0038/15. Głównym celem projektu jest wsparcie rozwoju edukacyjnego 34 dzieci w wieku 3-4 lata zamieszkałych na terenie Gminy Bałtów. Grupa docelowa: Dzieci w wieku przedszkolnym, w tym dzieci z niepełnosprawnościami określone w ustawie o systemie oświaty. Rodzice dzieci w wieku przedszkolnym. Główne działania w ramach projektu: 1. Utworzenie dwóch punktów przedszkolnych na terenie Gminy Bałtów w miejscowościach:Bałtów, Okół. 2. Przygotowanie oraz doposażenie pomieszczeń przedszkolnych w ramach projektu. 3. Zatrudnienie kadry pedagogicznej oraz zarządzającej projektem. 4. Prowadzenie zajęć przedszkolnych w utworzonych punktach w Bałtowie oraz Okole. 5. Prowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych: język angielski, rytmika, gimnastyka korekcyjna, logopedycznych, psychologicznych. Okres oraz obszar realizacji projektu: 14 miesięcy ( w tym 11 mies. funkcjonowania punktów przedszkolnych), punkty przedszkolne będą utworzone w miejscowościach: Bałtów oraz Okół, natomiast projekt będzie skierowany do dzieci z całego obszaru Gminy Bałtów. Wymiar czasu pracy: min. 6 godz. dziennie przez 5 dni w tygodniu w okresie realizacji projektu tj. od 01.07.2016r. do 31.08.2017r. Miejsce wykonywania pracy: Gmina Bałtów Rodzaj umowy: umowa zlecenie Zakres obowiązków polega na kompleksowym zarządzaniu całością Projektu i koordynowaniu działań projektowych w zakresie przewidzianym do realizacji przez Gminę Bałtów oraz obejmuje sprawowanie nadzoru nad budżetem Projektu przy ścisłej współpracy z komórkami finansowymi Gminy Bałtów. a.Koordynacja działań projektu zgodnie z zakresem merytorycznym zapisanym we wniosku. b.Planowanie i organizowanie naboru beneficjentów, udział w rekrutacji. c.Kierowanie podległymi pracownikami, w tym planowanie, analiza i weryfikacja ich pracy pod kątem realizacji projektu. d.Przygotowywanie dokumentacji merytorycznej projektu. e.Przedkładanie wójtowi gminy propozycji zmian w ramach zaplanowanych działań służących poprawie realizacji projektu. f.Uzgadnianie kwestii merytorycznych oraz wszelkich zmian z Instytucją Zarządzającą i przekazywanie ich w formie pisemnej. g.Kontrola dokumentacji związanej z projektem. h.Dokonywanie opisu dokumentów merytorycznych, w tym finansowych zgodnie z procedurami i wytycznymi dotyczącymi projektów EFS. i.Przygotowywanie wniosków o płatność - część merytoryczna. j.Przygotowywanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych oraz nadzór nad zakupami i zamówieniami publ. k.Przygotowywanie umów w ramach projektu oraz podpisywanie umów z kadrą projektu. l.Prowadzenie dokumentacji kadrowej, projektowej oraz finansowej..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.99.61.00 - Zarządzanie dokumentami 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania tego warunku wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania: - wykształcenia wyższego, min. I stopnia (licencjat), - doświadczenia w zakresie rozliczania i realizacji projektów unijnych, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego CV wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ oraz kserokopii dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie w zakresie rozliczania i realizacji projektów unijnych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie w zakresie rozliczania i realizacji projektów unijnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Ilość projektów dofinansowanych z UE w których Wykonawca pełnił funkcję kierownika lub koordynatora lub lub specjalisty ds. projektu. - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1.Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, szczególności: wstrzymanie świadczenia usługi przez Zamawiającego 2.Zmiana unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy. 3.Zmiana terminu realizacji umowy na skutek zaistnienia uzasadnionych przesłanek. 4.W przypadku zmian formalno - organizacyjnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabaltow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bałtów, Bałtów 32,27-423 Bałtów, pok. nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bałtów, Bałtów 32, 27-423 Bałtów, pok.nr 14 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w Gminie Bałtów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020, Osi priorytetowej: RPSW.08.00.00 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działania: RPSW.08.03.00 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, Poddziałania: RPSW.08.03.01 Upowszechnianie i wzrost jakości edukacji przedszkolnej (projekty konkursowe) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opr. dok.projektowych dla dróg na terenie Gm. Gł-zy:Cz.1: Opr. dok. projektowej modernizacji drogi ul. Makuszyńskiego ,Cz. 2: Opr. dokum. projektowej budowy ciągu pieszo-jezdnego ul. Kol. Kaszubska
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z modernizacją układu zasilania poprzez zabudowanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 100 kW w budynku MCK w Katowicach
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Zawiszy od ul. Podkarpackiej w kierunku ul. Architektów wraz z budową drogi do ul. B. Żeleńskiego, z uzyskaniem decyzji ZRID z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowych oraz pełnienie nadzoru autorskiego na wykonanie przebudowy i remontu dwóch budynków SOSW nr 2 przy ul. ks. M. Góreckiego 16 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa łącznika pomiędzy ul. Modrzewiową, ul. Ludwika Zamenhofa" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.