eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syrynia › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2017/2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-09-22



Ogłoszenie nr 591989-N-2017 z dnia 2017-09-22 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2017/2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni, krajowy numer identyfikacyjny 27628641300000, ul. ul. Raciborska  3 , 44361   Syrynia, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4517607; 32 4517415, e-mail inwestycje@pzd-wodzislaw.pl, faks 32 4517607.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składa się w formie pisemnej, pod rygorem nieważności w siedzibie Zamawiającego.
Adres:
Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni, ul.Raciborska 3, 44-361 Syrynia


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2017/2018
Numer referencyjny: ZP.2521.38.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu wodzisławskiego w sezonie 2017/2018 z podziałem na pięć następujących części: 1.1. CZĘŚĆ 1 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu I zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych Rejonu I przy użyciu następującego sprzętu: 1) nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy - 1 szt. 2) samochody ciężarowe wyposażone w pług lemieszowy - 2 szt. Wymagania względem sprzętu dla części 1: - pojemność zasobnika piaskarko-solarki na materiały sypkie minimum 4 m3, - funkcja elektronicznej regulacji gramatury, - funkcja elektronicznej regulacji asymetrii i szerokości posypu, funkcja zwilżania soli, - pojemność zbiornika na solankę minimum 1.500 l, - pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym i sterowaniem ustawień pługa, - nośnikiem piaskarko-solarki i pługa ma być samochód ciężarowy lub inny pojazd dopuszczony do ruchu po drogach publicznych w myśl przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1260) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). - moc nośnika piaskarko-solarki i pługa nie mniejsza niż 200 KM; Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu, pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu oraz kilometrów na zapleczu ZUD PZD dla części 1: Rodzaj sprzętu: Zakładana ilość pracy sprzętu Zakładana ilość dyżuru nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy 460 godz. 6 mies. samochody ciężarowe z pługiem - 2szt. 2000 km 5 godz. 1.2. Część 2 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu II zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych Rejonu II przy użyciu następującego sprzętu: 1) nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy - 1 szt. 2) samochody ciężarowe wyposażone w pług lemieszowy - 2 szt. Wymagania względem sprzętu dla części 2: - pojemność zasobnika piaskarko - solarki na materiały sypkie minimum 4 m3, - funkcja elektronicznej regulacji gramatury, - funkcja elektronicznej regulacji asymetrii i szerokości posypu, funkcja zwilżania soli, - pojemność zbiornika na solankę minimum 1.500l, - pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym i sterowaniem ustawień pługa, - nośnikiem piaskarko-solarki i pługa ma być samochód ciężarowy lub inny pojazd dopuszczony do ruchu po drogach publicznych w myśl przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1260) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). - moc nośnika piaskarko-solarki i pługa nie mniejsza niż 200 KM; Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu, pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu oraz kilometrów na zapleczu ZUD PZD dla części 2: Rodzaj sprzętu: Zakładana ilość pracy sprzętu Zakładana ilość dyżuru nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy 460 godz. 6 mies. samochody ciężarowe z pługiem - 2 szt. 1500km 5 godz. 1.3. CZĘŚĆ 3 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu III zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych Rejonu III przy użyciu następującego sprzętu: 1) nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy - 1 szt. 2) samochody ciężarowe wyposażone w pług lemieszowy - 2 szt. Wymagania względem sprzętu dla części 3: - pojemność zasobnika piaskarko - solarki na materiały sypkie minimum 4 m3, - funkcja elektronicznej regulacji gramatury, - funkcja elektronicznej regulacji asymetrii i szerokości posypu, funkcja zwilżania soli, - pojemność zbiornika na solankę minimum 1.500l, - pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym i sterowaniem ustawień pługa, - nośnikiem piaskarko-solarki i pługa ma być samochód ciężarowy lub inny pojazd dopuszczony do ruchu po drogach publicznych w myśl przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1260) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). - moc nośnika piaskarko-solarki i pługa nie mniejsza niż 200 KM Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu, pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu oraz kilometrów na zapleczu ZUD PZD dla części 3: Rodzaj sprzętu: Zakładana ilość pracy sprzętu Zakładana ilość dyżuru nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy 460 godz. 6 mies. samochody ciężarowe z pługiem - 2 szt 1500 km 5 godz. 1.4. CZĘŚĆ 4 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu IV zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych Rejonu IV przy użyciu następującego sprzętu: 1) nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy - 1 szt. 2) samochody ciężarowe wyposażone w pług lemieszowy - 2 szt. Wymagania względem sprzętu dla części 4: - pojemność zasobnika piaskarko - solarki na materiały sypkie minimum 4 m3, - funkcja elektronicznej regulacji gramatury, - funkcja elektronicznej regulacji asymetrii i szerokości posypu, funkcja zwilżania soli, - pojemność zbiornika na solankę minimum 1.500l, - pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym i sterowaniem ustawień pługa, - nośnikiem piaskarko-solarki i pługa ma być samochód ciężarowy lub inny pojazd dopuszczony do ruchu po drogach publicznych w myśl przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1260) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). - moc nośnika piaskarko-solarki i pługa nie mniejsza niż 200 KM Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu, pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu oraz kilometrów na zapleczu ZUD PZD dla części 4: Rodzaj sprzętu: Zakładana ilość pracy sprzętu Zakładana ilość dyżuru nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy 460 godz. 6 mies. samochody ciężarowe z pługiem - 2 szt. 1500 km 5 godz. 1.5. CZĘŚĆ 5 - Usługa polegająca na załadunku materiałów do zwalczania śliskości ładowarką, wykonywana na terenie siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Wodzisławiu Śląskim załadunek materiałów do zwalczania śliskości i zabezpieczenia dróg przed śliskością na piaskarko-solarki i rozrzutniki materiałów uczestniczące w zimowym utrzymaniu dróg. Usługa będzie wykonywana na terenie siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni, przy ul. Raciborskiej 3. Ponadto zadanie obejmuje też pryzmowanie, a także przygotowanie mieszanek materiałów na wezwanie i zgodnie z dyspozycjami Dyżurnego Ośrodka Dyspozycyjnego Powiatowego Zarządu Dróg. Wymagania względem sprzętu dla części 5: - łyżka przednia o pojemności od 1,0 m3 do 1,5 m3. Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości godzin pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu i kierowcy w siedzibie PZD: Zakładana liczba godzin pracy sprzętu Zakładana liczba godzin dyżuru stacjonarnego 250 200

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-04-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu oceny spełniania warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż: dla Części 1: 150.000.00 zł dla Części 2: 150.000,00zł dla Części 3: 150.000,00zł dla Części 4: 150.000,00zł dla Części 5: 40.000,00zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: dla Części 1: min. jedno zadanie polegające na prowadzeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg z użyciem opłużonej piaskarko-solarki o wartości min. 30.000,00zł brutto dla Części 2: min. jedno zadanie polegające na prowadzeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg z użyciem opłużonej piaskarko-solarki o wartości min. 30.000,00zł brutto dla Części 3: min. jedno zadanie polegające na prowadzeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg z użyciem opłużonej piaskarko-solarki o wartości min. 30.000,00zł brutto dla Części 4: min. jedno zadanie polegające na prowadzeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg z użyciem opłużonej piaskarko-solarki o wartości min. 30.000,00zł brutto dla Części 5: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: dla Części 1: nośnikiem wyposażonym w piaskarko - solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy oraz 2 samochodami ciężarowymi wyposażonymi w pług lemieszowy dla Części 2: nośnikiem wyposażonym w piaskarko - solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy oraz 2 samochodami ciężarowymi wyposażonymi w pług lemieszowy dla Części 3: nośnikiem wyposażonym w piaskarko - solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy oraz 2 samochodami ciężarowymi wyposażonymi w pług lemieszowy dla Części 4: nośnikiem wyposażonym w piaskarko - solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy oraz 2 samochodami ciężarowymi wyposażonymi w pług lemieszowy dla Części 5: min. 1szt. ładowarki
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy; 2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenie właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż: dla Części 1: 150.000.00 zł, dla Części 2: 150.000,00 zł, dla Części 3: 150.000,00zł, dla Części 4: 150.000,00zł, dla Części 5: 40.000,00zł 2. wykaz usług wskazanych w rozdz. IV ust. 1 pkt 1.3. ppkt 1.3.1. SIWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi lub są wykonywane należycie 3. wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy 3. Dowód wpłaty wadium 4. Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia lub wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 5. Wzór zobowiązania (jeżeli Wykonawca nie korzysta z zasobów innych podmiotów na podstawie przepisu art. 22a ustawy PZP nie jest wymagane dołączenie załącznika).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: dla Części 1: 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 0/100) dla Części 2: 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 0/100) dla Części 3: 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 0/100) dla Części 4: 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 0/100) dla Części 5: 500 zł (słownie: pięćset złotych 0/100)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
czas podstawienia sprzętu zastępczego20,00
rok produkcji sprzętu20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Lp. Zakres zmiany Charakter i warunki wprowadzenia zmiany 1 2 3 ZMIANY OGÓLNE 1. Zmiana adresu/ (nazwy) firmy/ siedziby Zamawiającego/Wykonawcy/Podwykonawcy, pismo zawiadamiające o zmianach, nie wymaga zawarcia aneksu do umowy 2. przekształcenie wykonawcy nie prowadzące do zmiany wykonawcy za wyjątkiem wypadków dozwolonych przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zmianie podlegać będzie oznaczenie wykonawcy wskutek przekształcenia 3. zmiana osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, zawarcie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian 4. powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcy, podanie nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty, zmiana nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zmiana zakresu robót powierzonych podwykonawcy, zmiana umowy poprzez określenie w umowie podwykonawcy, nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi oraz zakresu robót, które wykonawca będzie wykonywał osobiście oraz za pomocą podwykonawców, zmiana podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia, zmiana nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zmiana zakresu robót, które wykonawca będzie wykonywał za pomocą podwykonawców .W przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca tj. pozwalający spełnić warunki podane w SIWZ. ZMIANA TERMINU WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Niekorzystne warunki atmosferyczne (obfite opady śniegu) przedłużenie terminu wykonywania umowy o tyle dni, ile trwały niekorzystne warunki atmosferyczne przy zachowaniu maksymalnego wynagrodzenia ZMIANA WYNAGRODZENIA 1. zmiana przepisów o podatku od towarów i usług, Zmiana umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: CZĘŚĆ 1 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych Rejonu I przy użyciu następującego sprzętu: 1) nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy - 1 szt. 2) samochody ciężarowe wyposażone w pług lemieszowy - 2 szt. Wymagania względem sprzętu dla części 1: - pojemność zasobnika piaskarko-solarki na materiały sypkie minimum 4 m3, - funkcja elektronicznej regulacji gramatury, - funkcja elektronicznej regulacji asymetrii i szerokości posypu, funkcja zwilżania soli, - pojemność zbiornika na solankę minimum 1.500 l, - pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym i sterowaniem ustawień pługa, - nośnikiem piaskarko-solarki i pługa ma być samochód ciężarowy lub inny pojazd dopuszczony do ruchu po drogach publicznych w myśl przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1260) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). - moc nośnika piaskarko-solarki i pługa nie mniejsza niż 200 KM; Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu, pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu oraz kilometrów na zapleczu ZUD PZD dla części 1: Rodzaj sprzętu: Zakładana ilość pracy sprzętu Zakładana ilość dyżuru nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy 460 godz. 6 mies. samochody ciężarowe z pługiem - 2szt. 2000 km 5 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Rok produkcji sprzętu 20,00
Czas podstawienia sprzętu zastępczego20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Część 2 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych Rejonu II przy użyciu następującego sprzętu: 1) nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy - 1 szt. 2) samochody ciężarowe wyposażone w pług lemieszowy - 2 szt. Wymagania względem sprzętu dla części 2: - pojemność zasobnika piaskarko - solarki na materiały sypkie minimum 4 m3, - funkcja elektronicznej regulacji gramatury, - funkcja elektronicznej regulacji asymetrii i szerokości posypu, funkcja zwilżania soli, - pojemność zbiornika na solankę minimum 1.500l, - pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym i sterowaniem ustawień pługa, - nośnikiem piaskarko-solarki i pługa ma być samochód ciężarowy lub inny pojazd dopuszczony do ruchu po drogach publicznych w myśl przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1260) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). - moc nośnika piaskarko-solarki i pługa nie mniejsza niż 200 KM; Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu, pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu oraz kilometrów na zapleczu ZUD PZD dla części 2: Rodzaj sprzętu: Zakładana ilość pracy sprzętu Zakładana ilość dyżuru nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy 460 godz. 6 mies. samochody ciężarowe z pługiem - 2 szt. 1500km 5 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Rok produkcji sprzętu20,00
Czas podstawienia sprzętu zastępczego20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: CZĘŚĆ 3 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych Rejonu III przy użyciu następującego sprzętu: 1) nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy - 1 szt. 2) samochody ciężarowe wyposażone w pług lemieszowy - 2 szt. Wymagania względem sprzętu dla części 3: - pojemność zasobnika piaskarko - solarki na materiały sypkie minimum 4 m3, - funkcja elektronicznej regulacji gramatury, - funkcja elektronicznej regulacji asymetrii i szerokości posypu, funkcja zwilżania soli, - pojemność zbiornika na solankę minimum 1.500l, - pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym i sterowaniem ustawień pługa, - nośnikiem piaskarko-solarki i pługa ma być samochód ciężarowy lub inny pojazd dopuszczony do ruchu po drogach publicznych w myśl przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1260) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). - moc nośnika piaskarko-solarki i pługa nie mniejsza niż 200 KM Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu, pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu oraz kilometrów na zapleczu ZUD PZD dla części 3: Rodzaj sprzętu: Zakładana ilość pracy sprzętu Zakładana ilość dyżuru nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy 460 godz. 6 mies. samochody ciężarowe z pługiem - 2 szt 1500 km 5 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Rok produkcji sprzętu20,00
Czas podstawienia sprzętu zastępczego20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: CZĘŚĆ 4 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu IV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych Rejonu IV przy użyciu następującego sprzętu: 1) nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy - 1 szt. 2) samochody ciężarowe wyposażone w pług lemieszowy - 2 szt. Wymagania względem sprzętu dla części 4: - pojemność zasobnika piaskarko - solarki na materiały sypkie minimum 4 m3, - funkcja elektronicznej regulacji gramatury, - funkcja elektronicznej regulacji asymetrii i szerokości posypu, funkcja zwilżania soli, - pojemność zbiornika na solankę minimum 1.500l, - pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym i sterowaniem ustawień pługa, - nośnikiem piaskarko-solarki i pługa ma być samochód ciężarowy lub inny pojazd dopuszczony do ruchu po drogach publicznych w myśl przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1260) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). - moc nośnika piaskarko-solarki i pługa nie mniejsza niż 200 KM Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu, pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu oraz kilometrów na zapleczu ZUD PZD dla części 4: Rodzaj sprzętu: Zakładana ilość pracy sprzętu Zakładana ilość dyżuru nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy 460 godz. 6 mies. samochody ciężarowe z pługiem - 2 szt. 1500 km 5 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Rok produkcji sprzętu20,00
Czas podstawienia sprzętu zastępczego20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: CZĘŚĆ 5 - Usługa polegająca na załadunku materiałów do zwalczania śliskości ładowarką, wykonywana na terenie siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Wodzisławiu Śląskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:załadunek materiałów do zwalczania śliskości i zabezpieczenia dróg przed śliskością na piaskarko-solarki i rozrzutniki materiałów uczestniczące w zimowym utrzymaniu dróg. Usługa będzie wykonywana na terenie siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni, przy ul. Raciborskiej 3. Ponadto zadanie obejmuje też pryzmowanie, a także przygotowanie mieszanek materiałów na wezwanie i zgodnie z dyspozycjami Dyżurnego Ośrodka Dyspozycyjnego Powiatowego Zarządu Dróg. Wymagania względem sprzętu dla części 5: - łyżka przednia o pojemności od 1,0 m3 do 1,5 m3. Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości godzin pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu i kierowcy w siedzibie PZD: Zakładana liczba godzin pracy sprzętu Zakładana liczba godzin dyżuru stacjonarnego 250 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Rok produkcji sprzętu20,00
Czas podstawienia sprzętu zastępczego20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.