eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu ppoż. i wyposażenia indywidualnego strażaka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-27

Kraków: Dostawa sprzętu ppoż. i wyposażenia indywidualnego strażaka
Numer ogłoszenia: 59193 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 13 10 40, faks 261 13 13 06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzikrakow.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu ppoż. i wyposażenia indywidualnego strażaka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ppoż. i wyposażenia indywidualnego strażaka w ramach 12 zadań: - Zadanie nr 1: Dostawa pianotwórczych środków gaśniczych - Zadanie nr 2: Dostawa wyposażenia indywidualnego strażaka - Zadanie nr 3: Dostawa aerozoli gaśniczych wrzutowych z koszem - Zadanie nr 4: Dostawa akcesorii do pił i pilarek - Zadanie nr 5: Dostawa gaśnic - Zadanie nr 6: Dostawa zestawów ostrzegawczo-oświetleniowych - Zadanie nr 7: Dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego - Zadanie nr 8: Dostawa urządzeń nagłaśniających przenośnych - Zadanie nr 9: Dostawa proszków gaśniczych - Zadanie nr 10: Dostawa rozgałęziaczy elektrycznych - Zadanie nr 11: Dostawa hełmów strażackich - Zadanie nr 12: Dostawa prądownic wodnych Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - wzory umów - dla każdego z zadań - opisy przedmiotu zamówienia - dla każdego z zadań - druki oferta wykonawcy - dla każdego z zadań - protokoły odbioru - dla każdego z zadań - oświadczenia gwarancyjne - dla każdego z zadań Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2, 4 i 5 - następujących wyrobów: Zadanie nr 2: - rękawice specjalne strażackie w ilości do 15 par, Zadanie nr 4: - tarcza tnąca do betonu w ilości do 10 sztuk, - tarcza tnąca do materiałów wielowarstwowych w ilości do 10 sztuk, - łańcuch do piły spalinowej w ilości do 10 sztuk, Zadanie nr 5: - urządzenie gaśnicze GSE-2x z wieszakiem w ilości do 15 sztuk..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.12.20-3, 18.14.10.00-9, 18.83.20.00-0, 35.11.15.20-6, 37.46.21.80-9, 42.67.51.00-9, 35.11.13.20-4, 35.11.13.00-8, 34.99.00.00-3, 35.11.00.00-8, 35.00.00.00-4, 39.30.00.00-5, 35.11.30.00-9, 24.96.00.00-1, 44.50.00.00-5, 32.34.24.00-6, 29.95.12.10-0, 31.22.48.10-3, 18.44.41.10-7, 35.11.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 2: 340,00 zł (słownie: trzysta czterdzieści złotych) Zadanie nr 3: 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) Zadanie nr 4: 1.340,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta czterdzieści złotych) Zadanie nr 5: 320,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia złotych) Zadanie nr 6: 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 7: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych) Zadanie nr 8: 100,00 zł (słownie: sto złotych) Zadanie nr 9: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) Zadanie nr 10: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 11: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) Zadanie nr 12: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych)

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

10.2. Do oferty należy dołączyć: 10.2.1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk Oferta - dla każdego zadania, na które wykonawca składa ofertę oddzielnie - (wzory - zał. nr 1 do SIWZ). Zaleca się aby powyższy druk stanowił pierwszą stronę oferty. 10.2.2. Wypełniony druk oferta wykonawcy - odpowiedni dla zadania, na które wykonawca składa ofertę (wzory - zał. nr 8 do SIWZ) 10.2.3. Wykaz części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub oświadczenie wykonawcy, że wykona zamówienie własnymi siłami (wzór - zał. nr 4 do SIWZ)- w przypadku niewypełnienia lub niedołączenia ww. dokumentu do oferty, Zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Wzór umowy - odpowiedni dla zadania, na które wykonawca składa ofertę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzikrakow.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, 30-901 Kraków, ul. Mogilska 85, kancelaria.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać na adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, 30-901 Kraków, ul. Mogilska 85, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.06.2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia - w ramach zadania nr 1 - jest dostawa pianotwórczych środków gaśniczych. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: -wzór umowy - zadanie nr 1 -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 -druk oferta wykonawcy - zadanie nr 1 -protokół odbioru - zadanie nr 1 -oświadczenie gwarancyjne - zadanie nr 1 Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.12.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Temperatura stosowania pianotwórczego środka gaśniczego - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia indywidualnego strażaka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia - w ramach zadania nr 2 - jest dostawa wyposażenia indywidualnego strażaka Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: -wzór umowy - zadanie nr 2 -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2 -druk oferta wykonawcy - zadanie nr 2 -protokół odbioru - zadanie nr 2 -oświadczenie gwarancyjne - zadanie nr 2 Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 - następujących wyrobów: -rękawice specjalne strażackie w ilości do 15 par,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9, 18.83.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 2 - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa aerozoli gaśniczych wrzutowych z koszem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia - w ramach zadania nr 3 - jest dostawa aerozoli gaśniczych wrzutowych z koszem. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: -wzór umowy - zadanie nr 3 -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 3 -druk oferta wykonawcy - zadanie nr 3 -protokół odbioru - zadanie nr 3 -oświadczenie gwarancyjne - zadanie nr 3 Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.15.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 3 - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa akcesorii do pił i pilarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia - w ramach zadania nr 4 - jest dostawa akcesorii do pił i pilarek. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: -wzór umowy - zadanie nr 4 -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 4 -druk oferta wykonawcy - zadanie nr 4 -protokół odbioru - zadanie nr 4 -oświadczenie gwarancyjne - zadanie nr 4 Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 - następujących wyrobów: -tarcza tnąca do betonu w ilości do 10 sztuk, -tarcza tnąca do materiałów wielowarstwowych w ilości do 10 sztuk, -łańcuch do piły spalinowej w ilości do 10 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.46.21.80-9, 42.67.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 4 - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa gaśnic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia - w ramach zadania nr 5 - jest dostawa gaśnic. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: -wzór umowy - zadanie nr 5 -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 5 -druk oferta wykonawcy - zadanie nr 5 -protokół odbioru - zadanie nr 5 -oświadczenie gwarancyjne - zadanie nr 5 Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 - następujących wyrobów: - urządzenie gaśnicze GSE-2x z wieszakiem w ilości do 15 sztuk,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.13.20-4, 35.11.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 5 - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa zestawów ostrzegawczo-oświetleniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia - w ramach zadania nr 6 - jest dostawa zestawów ostrzegawczo-oświetleniowych. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: -wzór umowy - zadanie nr 6 -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 6 -druk oferta wykonawcy - zadanie nr 6 -protokół odbioru - zadanie nr 6 -oświadczenie gwarancyjne - zadanie nr 6 Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Moc światła każdego z oferowanych zestawów ostrzegawczo-oświetleniowych z głowicą LED - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia - w ramach zadania nr 7 - jest dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: -wzór umowy - zadanie nr 7 -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 7 -druk oferta wykonawcy - zadanie nr 7 -protokół odbioru - zadanie nr 7 -oświadczenie gwarancyjne - zadanie nr 7 Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8, 35.00.00.00-4, 39.30.00.00-5, 35.11.30.00-9, 24.96.00.00-1, 44.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 7 - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa urządzeń nagłaśniających przenośnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia - w ramach zadania nr 8 - jest dostawa urządzeń nagłaśniających przenośnych Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: -wzór umowy - zadanie nr 8 -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 8 -druk oferta wykonawcy - zadanie nr 8 -protokół odbioru - zadanie nr 8 -oświadczenie gwarancyjne - zadanie nr 8 Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Moc każdego z oferowanych urządzeń nagłaśniających przenośnych - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa proszków gaśniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia - w ramach zadania nr 9 - jest dostawa proszków gaśniczych. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: -wzór umowy - zadanie nr 9 -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 9 -druk oferta wykonawcy - zadanie nr 9 -protokół odbioru - zadanie nr 9 -oświadczenie gwarancyjne - zadanie nr 9 Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.95.12.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 9 - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa rozgałęziaczy elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia - w ramach zadania nr 10 - jest dostawa rozgałęziaczy elektrycznych. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: -wzór umowy - zadanie nr 10 -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 10 -druk oferta wykonawcy - zadanie nr 10 -protokół odbioru - zadanie nr 10 -oświadczenie gwarancyjne - zadanie nr 10 Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.48.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odporność rozgałęziacza elektrycznego na działanie niskich temperatur - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa hełmów strażackich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia - w ramach zadania nr 11 - jest dostawa hełmów strażackich. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: -wzór umowy - zadanie nr 11 -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 11 -druk oferta wykonawcy - zadanie nr 11 -protokół odbioru - zadanie nr 11 -oświadczenie gwarancyjne - zadanie nr 11 Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.41.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji na skorupę hełmu - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa prądownic wodnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia - w ramach zadania nr 12 - jest dostawa prądownic wodnych Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: -wzór umowy - zadanie nr 12 -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 12 -druk oferta wykonawcy - zadanie nr 12 -protokół odbioru - zadanie nr 12 -oświadczenie gwarancyjne - zadanie nr 12 Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 12 - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.