eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › Promowanie projektów unijnych realizowanych na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-07-18



Ogłoszenie nr 591245-N-2018 z dnia 2018-07-18 r.

Kampinoski Park Narodowy: Promowanie projektów unijnych realizowanych na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES: Kampinoski Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 14591663700000, ul. ul. Tetmajera  38 , 05080   Izabelin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 226 001, e-mail dyrekcja@kampinoski-pn.gov.pl, faks 227 226 560.
Adres strony internetowej (URL): www.kampinoski-pn.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
Nie dotyczy


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.kampinoski-pn.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
nie dotyczy


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, kurierem, osobiście
Adres:
Kampinoski Park Narodowy, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promowanie projektów unijnych realizowanych na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego
Numer referencyjny: Postępowanie nr 6/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
6
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ I - Organizacja i obsługa imprezy plenerowej. CZĘŚĆ II - Zakup i dostawa odzieży z oznaczeniem informacyjno-promocyjnym. CZĘŚĆ III - Zakup i dostawa plenerowej gry planszowej. CZĘŚĆ IV - Zakup i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych. CZĘŚĆ V - Laminowana mapa turystyczna. CZĘŚĆ VI - Zakup i dostawa namiotu wystawienniczego (ekspresowy).

II.5) Główny kod CPV: 79952000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
92312139-1
39522530-1
22462000-6
18331000-2
18223200-0
79823000-9
39294100-0
37530000-2
18331000-8
18930000-7
18443320-5
30192121-5
30234600-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 197453,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-08

II.9) Informacje dodatkowe: Impreza plenerowa "Dzień otwarty" odbywać się będzie 08.09.2018 w Izabelinie na polanie Jakubów, koło siedziby dyrekcji KPN

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Dla organizacji imprezy plenerowej Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę na minimum 150 osób i/lub o wartości minimalnej 60.000 zł brutto polegającą na organizacji imprezy plenerowej, w tym jej obsługi logistycznej i cateringu oraz dowody potwierdzające wykonane usługi. - Dla dostarczenia materiałów informacyjno-promocyjnych Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę na minimum 20.000 zł brutto polegającą na wykonaniu i dostarczeniu materiałów informacyjno-promocyjnych oraz dowody potwierdzające wykonanie dostawy. - Dla dostarczenia namiotu wystawienniczego Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę na minimum 5000 zł brutto polegającą na wykonaniu i dostarczeniu namiotu wystawienniczego (ekspresowego) oraz dowody potwierdzające wykonanie dostawy. - Dla dostarczenia odzieży i toreb z oznakowaniem informacyjno-promocyjnym Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę na minimum 60.000 zł brutto polegającą na wykonaniu i dostarczeniu odzieży i toreb oraz dowody potwierdzające wykonanie dostawy. - Dla dostarczenia plenerowej gry planszowej Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę na minimum 2200 zł brutto polegającą na wykonaniu i dostarczeniu plenerowej gry planszowej. - Dla dostarczenia laminowanych map turystycznych Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę na minimum 5000 zł brutto polegającą na wykonaniu i laminowanych map turystycznych oraz dowody potwierdzające wykonanie dostawy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

nie dotyczy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca składa dowody określające czy usługi (w zależności od wybranej części Przedmiotu Zamówienia) zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ) przy czym, dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy: - w zakresie wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w związku ze zmianą przepisów o podatku od towarów i usług - o kwotę będącą różnicą pomiędzy kwotą VAT po zmianie stawki tego podatku; - z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na czas jej działania uniemożliwiającego wykonywanie zamówienia; - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron - wyłącznie na okres uniemożliwienia Wykonawcy wykonywania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa;
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem "tajemnica przedsiębiorstwa", lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Organizacja i obsługa imprezy plenerowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba uczestników ok. 300 osób w ciągu całej imprezy. Zamawiający przewiduje zorganizowanie jednej wizji terenowej z oferentem w celu zapoznania się z miejscem organizacji imprezy plenerowej. Wizję terenową można przeprowadzić w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-15:00 w trakcie trwania postępowania w okresie od 18.07.2018 do 25.07.2018. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należało będzie: 1. Przeprowadzenie imprezy zgodnie z opisem SIWZ; 2. Kontakt z Zamawiającym, w celu ustalenia szczegółów logistycznych i organizacyjnych, w tym kwestii dotyczących obsługi imprezy pod kątem technicznym, szczegółowego programu imprezy; 3. Przesłanie wszelkich przedstawionych propozycji, próbek i dokumentów do akceptacji przez Zamawiającego; 4. Minimalizowanie negatywnego wpływu przedsięwzięcia na środowisko naturalne na każdym etapie realizacji zamówienia; przestrzeganie regulaminu i zasad ochrony ppoż. Kampinoskiego Parku Narodowego; 5. Pozostawanie w pełnej dyspozycji Zamawiającego i wykonywanie wszelkich czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia imprezy zgodnie z niniejszym SIWZ; 6. Zapewnienie 1 przewodnika w ramach projektu "Moja Puszcza. Angażowanie społeczności lokalnych w ochronę przyrody i krajobrazu Kampinoskiego Parku Narodowego oraz jego otulin", w celu zorganizowania spacerów. Przewodni musi mieć doświadczenie o tematyce "realizacja i utrzymanie obiektów architektury krajobrazu przyjaznych przyrodzie - ogrodów deszczowych, rabat kwiatowych z gatunkami rodzimymi, zbiorników retencyjnych, łąk kwietnych" oraz w prowadzeniu działań edukacyjnych skierowanych do różnych grup odbiorców. Przewidywana długość jednego spaceru to 60-90 minut na terenie Izabelina. Odbędą się dwa spacery. Tematyka: przyjazne przyrodzie praktyki w zakresie zagospodarowania terenów zieleni. 7. Zapewnienie 3 przewodników w celu zorganizowania spacerów w ramach projektu "Ochrona mozaiki siedlisk rzadkich gatunków roślin i zwierząt w Kampinoskim Parku Narodowym". Przewodnicy muszą mieć doświadczenie w zakresie prowadzenia działań edukacyjnych dotyczących ochrony przyrody, wiedzę o Kampinoskim Parku Narodowym, w tym o gatunkach chronionych w ramach projektu, takimi jak: gąsiorek (Lanius collurio), lerka (Lullula arborea), orlik krzykliwy (Lullula arborea), błotniak stawowy (Circus aeruginosus), jarzębatka (Curruca nisoria), zalotka większa (Leucorrhinia pectoralis), bocian czarny (Ciconia nigra), mopek (Barbastella). Będą to trzy spacery, które rozpoczną się w tym samym momencie w różnych miejscach (Truskaw, Sieraków, Izabelin). Przewidywana długość dwóch spacerów to z osobna po 180 minut, przewidywana długość trzeciego spaceru to 90 minut. Tematyka: rzadkie gatunki roślin i zwierząt w Kampinoskim Parku Narodowym, ich ochrona i siedliska w jakich występują. 8. Zapewnienie 2 animatorów w ramach projektu "Moja Puszcza. Angażowanie społeczności lokalnych w ochronę przyrody i krajobrazu Kampinoskiego Parku Narodowego oraz jego otuliny" oraz zapewnienie im materiałów i narzędzi w celu przeprowadzania w trakcie imprezy zabaw i gier terenowych o tematyce przyrodniczej dla dzieci i młodzieży w różnym wieku. Animatorzy będą dostępni do dyspozycji uczestników na polanie podczas całej długości imprezy (6 godzin), jeśli zajdzie taka potrzeba będą pomagać przy przeprowadzaniu i obsłudze warsztatów edukacyjnych oraz obsłudze stoisk edukacyjnych. Animatorzy muszą posiadać doświadczenie w zakresie prowadzenia działań edukacyjnych oraz podstawową wiedzę z zakresu ochrony przyrody. Animatorzy muszą dysponować przynajmniej dwoma animacjami (po jednej na animatora) dla dzieci o tematyce przyrodniczej (np. ścieżka zmysłów, podchody, gry planszowe lub terenowe, malowanie lub rysowanie), które muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. 9. Zapewnienie 1 animatora w ramach projektu "Ochrona mozaiki siedlisk rzadkich gatunków roślin i zwierząt w Kampinoskim Parku Narodowym"; oraz zapewnienie mu materiałów i narzędzi w celu przeprowadzania w trakcie imprezy zabaw i gier terenowych o tematyce przyrodniczej dla dzieci i młodzieży w różnym wieku. Animatorzy będą dostępni do dyspozycji uczestników na polanie podczas całej długości imprezy (6 godzin), jeśli zajdzie taka potrzeba będą pomagać przy przeprowadzaniu i obsłudze warsztatów edukacyjnych oraz obsłudze stoisk edukacyjnych. Animatorzy muszą posiadać doświadczenie w zakresie prowadzenia działań edukacyjnych oraz podstawową wiedzę z zakresu ochrony przyrody. Animator musi dysponować przynajmniej jedną animacją dla dzieci o tematyce przyrodniczej (np. ścieżka zmysłów, podchody, gry planszowe lub terenowe, malowanie lub rysowanie), która musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. 10. Zapewnienie produktów spożywczych wytworzonych na terenie KPN lub jego otuliny do degustacji w ramach projektu "Moja Puszcza. Angażowanie społeczności lokalnych w ochronę przyrody i krajobrazu Kampinoskiego Parku Narodowego oraz jego otuliny", a w tym: - zakup i dostawa minimum dziesięciu rodzajów produktów spożywczych lokalnych, takich jak sery, owoce, warzywa, przetwory, miody, soki itp. Szczegóły zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą; - przygotowanie jednorazowych naczyń biodegradowalnych, umożliwiających przeprowadzenie degustacji dla 100 osób; - zapewnienie odpowiednich warunków do realizacji pokazu np. namiotu, siedziska, stołów, itp. w oparciu o wytyczne osoby prowadzącej i uwzględniające różne warunki atmosferyczne. 11. Organizacja dwugodzinnego pokazu wyplatania wyrobów z wikliny w ramach projektu "Moja Puszcza. Angażowanie społeczności lokalnych w ochronę przyrody i krajobrazu Kampinoskiego Parku Narodowego oraz jego otuliny", a w tym: - zapewnienie osoby prowadzącej z doświadczeniem w zakresie prowadzenia działalności edukacyjnej dotyczącej wytwarzania wyrobów z wikliny; - zapewnienie materiałów i narzędzi potrzebnych do przeprowadzania pokazu; - zapewnienie odpowiednich warunków do realizacji pokazu np. namiotu, siedziska, stoły, itp. w oparciu o wytyczne osoby prowadzącej i uwzględniające różne warunki atmosferyczne; 12. Organizacja dwugodzinnego warsztatu z tworzenia bomb nasiennych w ramach projektu "Moja Puszcza. Angażowanie społeczności lokalnych w ochronę przyrody i krajobrazu Kampinoskiego Parku Narodowego oraz jego otuliny", w tym: - zapewnienie osoby prowadzącej z doświadczeniem w zakresie prowadzenia działalności edukacyjnej dotyczącej działań służących zwiększaniu bioróżnorodności; - zapewnienie odpowiednich warunków do realizacji pokazu np. namiotu, siedziska, stoły, itp. w oparciu o wytyczne osoby prowadzącej i uwzględniające różne warunki atmosferyczne; - podczas warsztatu będą tworzone "bomby nasienne" z materiałów, które przygotuje Zamawiający; 13. Organizacja dwugodzinnego warsztatu malowania toreb płóciennych w ramach "Moja Puszcza. Angażowanie społeczności lokalnych w ochronę przyrody i krajobrazu Kampinoskiego Parku Narodowego oraz jego otuliny", a w tym: - zapewnienie osoby prowadzącej z doświadczeniem w zakresie prowadzenia działalności edukacyjnej dotyczącej rękodzieła artystycznego, polegającego na malowaniu tkanin; - zapewnienie materiałów i narzędzi, w tym: o 40 toreb, 100% organicznej bawełny (fairtrade) w kolorze naturalnym, gramatura materiału min 280 g/m^2, splot płócienny, szerokość 42 cm, wysokość 38 cm; dno z przeszycia 6 cm, uszy 40-60 cm, przyszywane z podwójnym wzmocnieniem, wszywane pod górną zakładkę i przeszyte krzyżykiem, wykończenie brzegów materiału wykonane ma być na owerloku, stebnowanie dna i boków; o Pięć zestawów farb do malowania jasnej bawełny w kolorach żółtym, niebieskim, czerwonym, zielonym, czarnym, brązowym, fioletowym, białym, w pojemnikach 50 ml; o trzydzieści pędzli syntetycznych: 15 płaskich, 15 okrągłych, w rozmiarach 5, 10 i 15; - zapewnienie odpowiednich warunków do realizacji pokazu np. namiotu, siedziska, stoły, itp. w oparciu o wytyczne osoby prowadzącej i uwzględniające różne warunki atmosferyczne; 14. Organizacja dwugodzinnego warsztatu z budowania karmników z materiałów z recyclingu dla 20 osób w ramach "Moja Puszcza. Angażowanie społeczności lokalnych w ochronę przyrody i krajobrazu Kampinoskiego Parku Narodowego oraz jego otuliny", a w tym: - zapewnienie osoby prowadzącej z doświadczeniem w zakresie prowadzenia działalności edukacyjnej dotyczącej budowy karmników dla ptaków; - zapewnienie materiałów z recyclingu (np. butelek PET, patyczków do lodów, fragmentów siatki plastikowej, fragmentów sznurka, etc.) i narzędzi w ilości niezbędnej do realizacji warsztatu dla 20 osób, tj. wykonania 20 kompletnych karmników; - zapewnienie pokarmu do wsypania dla ptaków w ilości wystarczającej do wypełnienia 20 karmników (ziarno pszenicy lub owsa); - zapewnienie odpowiednich warunków do realizacji pokazu np. namiotu, siedziska, stoły, itp. w oparciu o wytyczne osoby prowadzącej i uwzględniające różne warunki atmosferyczne; 15. Organizacja dwugodzinnego warsztatu kulinarnego dotyczącego gotowania dzikich roślin jadalnych dla 20 osób w ramach projektu "Moja Puszcza. Angażowanie społeczności lokalnych w ochronę przyrody i krajobrazu Kampinoskiego Parku Narodowego oraz jego otuliny", a w tym: - zapewnienie osoby prowadzącej z doświadczeniem w zakresie prowadzenia działalności edukacyjnej dotyczącej przygotowywania potraw z dzikich roślin jadalnych; - zapewnienie produktów, materiału roślinnego, utensyliów kuchennych i narzędzi w ilości niezbędnej do realizacji warsztatu dla 20 osób poprzez wspólne przygotowanie potraw; - zapewnienie odpowiednich warunków do realizacji pokazu np. namiotu, palnika, butli z gazem, siedziska, stoły, itp. w oparciu o wytyczne osoby prowadzącej i uwzględniające różne warunki atmosferyczne; 16. Organizacja dwugodzinnego warsztatu z budowy instrumentów muzycznych z recyklingu wraz z zapewnieniem materiałów dla 20 osób w ramach projektu "Moja Puszcza. Angażowanie społeczności lokalnych w ochronę przyrody i krajobrazu Kampinoskiego Parku Narodowego oraz jego otuliny", a w tym: - zapewnienie osoby prowadzącej z doświadczeniem w zakresie prowadzenia działalności edukacyjnej dotyczącej budowy instrumentów muzycznych z recyclingu; - zapewnienie materiałów i narzędzi w ilości niezbędnej do realizacji warsztatu dla 20 osób, tj. wykonania 20 kompletnych instrumentów; - zapewnienie odpowiednich warunków do realizacji pokazu np. namiotu, siedziska, stoły, itp. w oparciu o wytyczne osoby prowadzącej i uwzględniające różne warunki atmosferyczne; 17. Organizacja godzinnego występu artystycznego dla ok. 50 - 80 osób, w wykonaniu zespołu grającego na instrumentach wykonanych z materiałów z recyclingu w ramach projektu "Moja Puszcza. Angażowanie społeczności lokalnych w ochronę przyrody i krajobrazu Kampinoskiego Parku Narodowego oraz jego otuliny", a w tym: - zespół ma się składać z co najmniej 3 osób, grających muzykę z gatunku rock, pop, funky, folk lub dance. Zespół musi posiadać doświadczenie w zakresie występów artystycznych z udziałem publiczności nie krócej niż 3 lata; - zespół ma dysponować własnym systemem nagłośnienia i oświetlenia niezbędnym do realizacji koncertu; - przedstawienie do akceptacji Zamawiającego próbki twórczości zespołu w postaci nagrania trzech utworów i propozycji programu występu przed podpisaniem umowy na wykonanie usługi; 18. Przygotowanie cateringu w ramach projektu "Ochrona mozaiki siedlisk rzadkich gatunków roślin i zwierząt w Kampinoskim Parku Narodowym" - ciepłego posiłku dla 300 osób w formie bufetu na świeżym powietrzu, po wcześniejszym zaakceptowaniu menu przez Zamawiającego. W zaproponowanym menu powinny znaleźć się co najmniej 3 pozycje: gorąca zupa wegetariańska (bezmięsna, na bulionie warzywnym) - min. 400 ml/os., gorący bigos (lub inne wcześniej uzgodnione z Zamawiającym danie) - min. 300 gr/os., świeże pieczywo, min. jeden rodzaj ciasta min. 150 g/os. Wykonawca ma dostarczyć odpowiedni sprzęt do podgrzewania przygotowanych dań, worków na odpady (ustawienie oznakowanych stojaków z workami przeznaczonymi na odpadki segregowalne i niesegregowalne o pojemności 100-120 l, w stosownej liczbie), obsługi potrzebnej do wydania cateringu itp. Dostarczone produkty muszą być świeże. Potrawy muszą być przygotowane nie wcześniej niż na dzień przed odbywającą się imprezą plenerową. Transport posiłków odbywać się będzie w pojemnikach termoizolujących utrzymujących odpowiednią temperaturę przewożonych potraw. Wykonawca zadba o zastawę na której będą wydawane posiłki (talerze, sztućce, biodegradowalne) wraz z serwetkami papierowymi. Catering musi być przygotowany w oparciu o aktualne pozwolenia i zaświadczenia wymagane przepisami prawa, zgodnie z treścią ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2017 poz. 149). 19. Zapewnienie stałej obsługi technicznej i realizatorskiej podczas trwania imprezy w ramach projektu "Ochrona mozaiki siedlisk rzadkich gatunków roślin i zwierząt w Kampinoskim Parku Narodowym", a także: - właściwego przygotowania miejsca i terenu imprezy; - uprzątnięcia terenu po zakończeniu imprezy; - wykupienia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej imprez. 20. Poniesienia odpowiedzialności za wszelkie szkody na osobach lub/i mieniu zaistniałe podczas imprezy wynikające z winy Wykonawcy lub osób obsługujących imprezę; 21. Wywozu odpadów segregowanych i zmieszanych po zakończeniu imprezy, najpóźniej do 24 godzin po zakończeniu imprezy;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79952000-2, 92312139-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 65495,93
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-08
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Ilość animacji (animatorzy)20,00
Ilość pozycji menu (catering)20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zakup i dostawa odzieży z oznaczeniem informacyjno-promocyjnym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Koszulki polo z krótkimi rękawami klasyczne z nadrukiem w ramach projektu "Ochrona mozaiki siedlisk rzadkich gatunków roślin i zwierząt w Kampinoskim Parku Narodowym" - 500 sztuk: - szwy boczne; - dzianina gładka; - 95% bawełny ring-spun o splocie typu "pique" z dodatkiem 5% elastanu; - gramatura 220 g/m^2; - od 1 do 3 guzików w kolorze materiału; - kołnierzyk klasyczny; - wzmacniająca taśma na karku i ramionach; - kołnierzyk oraz końcówki rękawów wykończone podwójną przędzą po obwodzie; - boczne rozcięcia z taśmą wzmacniającą; - kolory koszulki polo to: zielony green-moss i dark gray. Cała koszulka o jednolitym kolorze. Kolor zostanie określony z wybranym Wykonawcą po podpisaniu umowy i przesłaniu przez Wykonawcę próbek; - nadruk w technologii sitodruku full color z przodu koszulki przedstawiający zwierzę chronione w ramach projektu w naturalnym otoczeniu, na prawym rękawku logo KPN oraz na lewym rękawku nadruk jednokolorowy przedstawiający logo KPN, logo Funduszy Europejskich i logo Unii Europejskiej; - wszelkie pliki graficzne potrzebne do realizacji zamówienia zostaną dostarczone elektronicznie przez Zamawiającego do Wykonawcy w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; - koszulka damska musi posiadać krój pasowany, ściągacz w dekolcie i pięć guzików; - koszulki pakowane pojedynczo w woreczkach foliowych; - rozmiary: XS - 48 sztuk (16 męskich, 32 damskich) S - 104 sztuk (40 męskich, 64 damskich) M - 128 sztuk (64 męskich, 64 damskich) L - 128 sztuk (64 męskich, 64 damskich) XL - 48 sztuk (24 męskich, 24 damskich) XXL - 24 sztuk (16 męskich, 8 damskich) XXXL - 20 sztuk (20 męskich) Pakowane w oddzielnych kartonach 2. Kurtki "Softshell" z membraną z nadrukiem w ramach projektu "Czynna ochrona nietoperzy i renaturyzacja siedlisk murawowych w północnej części Łużowej Góry w Kampinoskim Parku Narodowym" - 300 sztuk: - wiatroodporna, miękka, oddychająca, termoizolacyjna z membraną z elastycznego materiału; - 150 szt., kurtki o fasonie damskim; - 150 szt., kurtki o fasonie męskim; - kolor kurtek czarny - nadruk jednokolorowy; - wszelkie pliki graficzne potrzebne do realizacji zamówienia zostaną dostarczone elektronicznie przez Zamawiającego do Wykonawcy w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; - min. dwie kieszenie zewnętrzne zapinane na suwak; - dół ściągany trokiem, stójka zasuwana do końca; - dopasowany krój; - nadruk sitodruk jednokolorowy z tylu na dole kurtki przedstawiający logo KPN, logo Funduszy Europejskich i logo Unii Europejskiej, z przodu na lewej piersi nadruk full color przedstawiający nietoperza mopka; - kurtki pakowane osobno w woreczki foliowe; - rozmiary: S - 30 sztuk (10 męskich, 20 damskich) M - 100 sztuk (40 męskich, 60 damskich) L - 100 sztuk (60 męskich, 40 damskich) XL - 30 sztuk (20 męskich, 20 damskich) XXL - 20 sztuk (15 męskich, 5 damskich) XXXL - 20 sztuk (15 męskich, 5 damskich) Rozmiary pakowane w oddzielnych kartonach. 3. T-Shirty z krótkimi rękawami w ramach projektu "Moja Puszcza. Angażowanie społeczności lokalnych w ochronę przyrody i krajobrazu Kampinoskiego Parku Narodowego oraz jego otuliny" - 400 sztuk (łącznie męskich i damskich): - krój klasyczny; - bez bocznych szwów; - elastyczne ściągacze; - 95% organicznej bawełny (fairtrade) czesanej /Ring Spun Combed Cotton/ z dodatkiem 5% elastanu - dwuwarstwowy ściągacz wokół wykroju szyi z dodatkiem 5% elastanu; - potrójnie wywinięty i przeszyty brzeg rękawa; - podwójny szew dolny; - podwójne szwy na ramionach; - gramatura 190 g/m^2; - Kolory koszulki to: zielony khaki-green i jasny szary (pół na pół). Cała koszulka o jednolitym kolorze. - nadruk w technologii sitodruku full color z przodu koszulki przedstawiający łosia w naturalnym otoczeniu, na prawym rękawku logo KPN oraz na lewym rękawku nadruk jednokolorowy przedstawiający logo KPN, logo Funduszy Europejskich i logo Unii Europejskiej; - wszelkie pliki graficzne potrzebne do realizacji zamówienia zostaną dostarczone elektronicznie przez Zamawiającego do Wykonawcy w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; - koszulki pakowane pojedynczo w woreczkach foliowych; - rozmiary: XS - 20 sztuk (5 męskich, 15 damskich) S - 45 sztuk (15 męskich, 30 damskich) M - 80 sztuk (30 męskich, 50 damskich) L - 110 sztuk (55 męskich, 55 damskich) XL - 80 sztuk (50 męskich, 30 damskich) XXL - 45 sztuk (30 męskich, 15 damskich) XXXL - 20 sztuk (15 męskich, 5 damskich) Rozmiary pakowane w oddzielnych kartonach 4. T-shirty z krótkimi rękawami w ramach projektu "Czynna ochrona nietoperzy i renaturyzacja siedlisk murawowych w północnej części Łużowej Góry w Kampinoskim Parku Narodowym" - 250 sztuk: - krój klasyczny; - bez bocznych szwów; - elastyczne ściągacze; - 95 % bawełny czesanej /Ring Spun Combed Cotton/ z dodatkiem 5% elastanu - dwuwarstwowy ściągacz wokół wykroju szyi z dodatkiem 5% elastanu; - potrójnie wywinięty i przeszyty brzeg rękawa; - podwójny szew dolny; - podwójne szwy na ramionach; - gramatura 190 g/m^2; - kolor koszulek to czarny, cała koszulka o jednolitym kolorze. - nadruk w technologii sitodruku full color z przodu koszulki przedstawiający nietoperza mopka w naturalnym otoczeniu, na prawym rękawku logo KPN oraz na lewym rękawku nadruk jednokolorowy przedstawiający logo KPN, logo Funduszy Europejskich i logo Unii Europejskiej; - wszelkie pliki graficzne potrzebne do realizacji zamówienia zostaną dostarczone elektronicznie przez Zamawiającego do Wykonawcy w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; - koszulki pakowane pojedynczo w woreczkach foliowych; - rozmiary: XS - 10 sztuk (5 męskich, 5 damskich) S - 40 sztuk (15 męskich, 25 damskich) M - 75 sztuk (30 męskich, 45 damskich) L - 75 sztuk (45 męskich, 30 damskich) XL - 25 sztuk (15 męskich, 10 damskich) XXL - 15 sztuk (10 męskich, 5 damskich) XXXL - 10 sztuk (5 męskich, 5 damskich) Rozmiary pakowane w oddzielnych kartonach 5. Czapki z daszkiem w ramach projektu "Czynna ochrona nietoperzy i renaturyzacja siedlisk murawowych w północnej części Łużowej Góry w Kampinoskim Parku Narodowym"- 250 sztuk: - 5 panelowa, przedni panel bez szwu, - wywietrzniki, - daszek usztywniony, preferowany 6-krotnie stębnowany - zapięcie regulowane preferowane na rzep; - możliwe kolory: czarny, jasnoszary, cała czapka o jednolitym kolorze. Kolor zostanie określony z wybranym Wykonawcą po podpisaniu umowy oraz po wysłaniu przez Wykonawcę próbek; - bawełna minimum 95% z dodatkiem wodoodpornych materiałów uniemożliwiających wchłanianie wilgoci z zewnątrz; - rozmiar uniwersalny, unisex; - wszelkie pliki graficzne potrzebne do realizacji zamówienia zostaną dostarczone elektronicznie przez Zamawiającego do Wykonawcy w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; - z przodu czapki, nad daszkiem wizerunek nietoperza; - nadruk jednokolorowy, sitodruk, na zapięciu przedstawiający loga Unii Europejskiej, logo Funduszy Europejskich i Rzeczypospolitej Polskiej zgodne z zasadami identyfikacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko; 6. Torby płócienne w ramach projektu "Ochrona mozaiki siedlisk rzadkich gatunków roślin i zwierząt w Kampinoskim Parku Narodowym" - 700 sztuk: - 100% bawełny w kolorze naturalnym; - gramatura materiału min 280 g/m^2; - splot płócienny; - szerokość 42 cm; - wysokość 38 cm; - dno z przeszycia 6 cm; - uszy 40-60 cm, przyszywane z podwójnym wzmocnieniem, wszywane pod górną zakładkę i przeszyte krzyżykiem; - wszelkie pliki graficzne potrzebne do realizacji zamówienia zostaną dostarczone elektronicznie przez Zamawiającego do Wykonawcy w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; - nadruk fullcolor, sitodruk, z przodu torby znajdować się projektowe zwierzę w naturalnym otoczeniu, nadruk jednokolorowy, sitodruk, od wewnętrznej strony przy prawej górnej krawędzi przedstawiający logo KPN, logo Funduszy Europejskich i logo Unii Europejskiej; - wykończenie brzegów materiału wykonane ma być na owerloku; - stebnowanie dna i boków 7. Realizacja zamówienia: - Zamawiający wymaga otrzymania w ciągu 2 dni kalendarzowych od podpisania umowy wizualizacji do zaakceptowania od Wykonawcy; - Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę po próbce każdej pozycji do weryfikacji i akceptacji w ciągu 3 dni kalendarzowych od akceptacji przez Zamawiającego wizualizacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 18331000-2, 18223200-0, 79823000-9, 18331000-8, 18930000-7, 18443320-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 99150,40
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-06
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Zakup i dostawa plenerowej gry planszowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Plenerowa gra składająca się z dwóch części - makiety i zestawu przestrzennych figurek, w ramach projektu "Ochrona mozaiki siedlisk rzadkich gatunków roślin i zwierząt w Kampinoskim Parku Narodowym": - celem gry jest przyporządkowanie gatunków odpowiednim siedliskom, w którym występują. Podstawy pionka dla wszystkich figurek mają ten sam kształt. Aby umocować pionek należy włożyć jego podstawę w wydrążone na makiecie miejsce. - makieta - pozioma o wymiarach (w przybliżeniu): 2 m (długość) x 0.6 m (szerokość). Podzielona na pięć pól (modułów) przedstawiających pięć siedlisk Kampinoskiego Parku Narodowego. Siedliska: wydma, wrzosowisko, bór, łąka z ciekiem/zbiornikiem wodnym, ols. Materiał: 2 sklejone płyty PCV o grubości 1 cm każda, co umożliwi wykonanie wycięcia na podstawę pionka, oraz 8 wycięć dla 8 gatunków zwierząt chronionych w ramach realizacji projektu. Materiał powinien być trwały i zachowujący kolory. Nadruk na PCV: kolorowe zdjęcia przedstawiające wyżej wymienione siedliska. Materiał zdjęciowy zostanie dostarczony przez Zamawiającego. Konstrukcja: modułowa, składana, pozwalająca na łatwy transport. Moduły: powinny funkcjonować zarówno jako jedna makieta oraz jako niezależne jej elementy. Akcesoria dodatkowe: Torba umożliwiająca transport Makieta będzie wystawiana na zewnątrz, musi być odporna na zmienne warunki atmosferyczne. - zestaw przestrzennych figurek - 8 sztuk przedstawiające 8 gatunków chronionych w ramach realizacji projektu - gąsiorek (Lanius collurio), lerka (Lullula arborea), orlik krzykliwy (Lullula arborea), błotniak stawowy (Circus aeruginosus), jarzębatka (Curruca nisoria), zalotka większa (Leucorrhinia pectoralis), bocian czarny (Ciconia nigra), mopek (Barbastella) - na podstawie mocowanej do planszy o kształcie koła. - zestaw przestrzennych figurek - 12 sztuk przedstawiających inne gatunki występujące w KPN, do ustawienia na planszy w dowolnym miejscu łoś (Alces alces), wilk (Canis lupus), bóbr (Castor fiber), ryś (Lynx), żuraw (Grus grus), kumak nizinny (Bombina bombina), traszka grzebieniasta (Triturus cristatus), grzebiuszka ziemna (Pelobates fuscus), zaskroniec (Natrix natrix), borsuk (Meles meles), rzęsorek rzeczek (Neomys fodiens), zgniotek cynobrowy (Cucuhus cinnaberinus) na podstawie o kształcie koła. Materiał: drewno malowane, lakierowane. Figurka musi w sposób wiarygodny i dokładny odwzorowywać cechy morfologiczne zwierzęcia. Wysokość: do 15 cm. Akcesoria dodatkowe: Torba umożliwiająca transport. Wykonawca musi przesłać Zamawiającemu wizualizacje do zaakceptowania w ciągu 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy Figurki będą wystawiane na zewnątrz, muszą być odporne na zmienne warunki atmosferyczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37530000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1788,62
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-06
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Zakup i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Magnesy w ramach projektu "Ochrona mozaiki siedlisk rzadkich gatunków roślin i zwierząt w Kampinoskim Parku Narodowym" - 2600 sztuk: - folia magnetyczna o gr. 0,4 mm; - wymiary 5x7 cm +/- 1 cm; - kształt: Zarys zwierząt chronionych w ramach realizacji projektu oraz dodatkowa "belka" pod zwierzęciem na loga unijne; - nadruk offsetowy przedstawiający zwierzę projektowe (8 gatunków, każdy oddzielnie), przedstawiający loga Unii Europejskiej, logo Funduszy Europejskich i Rzeczypospolitej Polskiej zgodne z zasadami identyfikacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko pod zwierzęciem, 4 kolory, zabezpieczenie druku poprzez laminowanie folią błyszczącą i sztancowanie gotowych magnesów; - pakowane pojedynczo w folię; - wszelkie pliki graficzne potrzebne do realizacji zamówienia zostaną dostarczone elektronicznie przez Zamawiającego do Wykonawcy w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; 2. Czyściki do telefonów w ramach projektu "Ochrona mozaiki siedlisk rzadkich gatunków roślin i zwierząt w Kampinoskim Parku Narodowym" - 400 sztuk: - składające się z dwóch połączonych warstw: mikrofibry i adhesywnego silikonu; - mikrofibra służyć będzie do czyszczenia ekranu, sylikon ma zapewnić przyczepność czyścika do telefonu i nie zostawiać żadnych śladów na telefonie.; - czyścik okrągły o średnicy 3cm; - kartonik, na którym będzie umieszczony, o rozmiarze 55x85 mm; - nadruk full color. Na czyściku kolorowe logo, na kartoniku będzie odniesienie słowne (adres, nazwa projektu), loga unijne, logo KPN oraz kolorowy pasek przedstawiający barwy KPN; - kartonik wraz z czyścikiem musi być zapakowany w woreczek foliowy; - brzegi kartonika zaokrąglone. - wszelkie pliki graficzne potrzebne do realizacji zamówienia zostaną dostarczone elektronicznie przez Zamawiającego do Wykonawcy w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Odblaski w kształcie nietoperza w ramach projektu "Czynna ochrona nietoperzy i renaturyzacja siedlisk murawowych w północnej części Łużowej Góry w Kampinoskim Parku Narodowym" - 1500 sztuk: - wykonany z miękkiego plastiku; - mocowany na łańcuszku kulkowym z zapinką; - nadruk: dwustronny, full color, przedstawiający nietoperza mopka z przodu oraz loga Unii Europejskiej i Funduszy Europejskich zgodne z Zasadami promocji i oznakowania projektów; - rozmiar około 10 cm x 5 cm; - kształt nietoperza na podstawie grafiki którą wyśle Zamawiający; - wszelkie pliki graficzne potrzebne do realizacji zamówienia zostaną dostarczone elektronicznie przez Zamawiającego do Wykonawcy w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; - pliki graficzne zostaną przesłane do wybranego Wykonawcy po podpisaniu umowy. 4. Długopisy w ramach projektu "Czynna ochrona nietoperzy i renaturyzacja siedlisk murawowych w północnej części Łużowej Góry w Kampinoskim Parku Narodowym"- 1500 sztuk: - przyciskowy lub przekręcany mechanizm wysuwania wkładu; - standardowy wkład w kolorze niebieskim; - kolory: Cały zielony lub zielony z elementami w innymi kolorze (srebrny, czarny); - wszelkie pliki graficzne potrzebne do realizacji zamówienia zostaną dostarczone elektronicznie przez Zamawiającego do Wykonawcy w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; - nadruk 1 kolor, dowolna technika przedstawiający logo Unii Europejskiej i logo Funduszy Europejskich zgodne z Zasadami promocji i oznakowania projektów. 5. Pendrive w ramach projektu "Czynna ochrona nietoperzy i renaturyzacja siedlisk murawowych w północnej części Łużowej Góry w Kampinoskim Parku Narodowym"- 250 sztuk: - minimum 16 GB; - interfejs USB 3,0; - szerokość 15-22 mm., z płaskimi powierzchniami na dwóch stronach umożliwiającymi wykonanie nadruku lub grawerowanie; - długość do 60 mm; - nadruk lub grawer z jednej strony przedstawiający logo Unii Europejskiej i logo Funduszy Europejskich zgodne z Zasadami promocji i oznakowania projektów; - wszelkie pliki graficzne potrzebne do realizacji zamówienia zostaną dostarczone elektronicznie przez Zamawiającego do Wykonawcy w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; - nadruk lub grawer jednokolorowy z drugiej strony przedstawiający nietoperza mopka. 6. Realizacja zamówienia: - Zamawiający wymaga otrzymania w ciągu 2 dni kalendarzowych od podpisania umowy wizualizacji do zaakceptowania od Wykonawcy; - Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę po próbce każdej pozycji do weryfikacji i akceptacji w ciągu 3 dni kalendarzowych od akceptacji przez Zamawiającego wizualizacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 79823000-9, 39294100-0, 30192121-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20953,05
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-06
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Laminowana mapa turystyczna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Laminowana mapa turystyczna Kampinoskiego Parku Narodowego w ramach projektu "Czynna ochrona nietoperzy i renaturyzacja siedlisk murawowych w północnej części Łużowej Góry w Kampinoskim Parku Narodowym"- 500 sztuk: - mapa dwustronna, laminowana w skali 1: 40 000 lub 1:50 000; - format po złożeniu 23x12 cm +/- 1 cm, wydana w okresie 2016-2018; - zgodna z GPS; - na mapie min.: cieniowanie plastycznie pokazujące ukształtowanie terenu, lasy, zadrzewienia, drogi, szlaki turystyczne z odległościami kilometrowymi, atrakcje kulturowe i przyrodnicze; - na zakupionych mapach należy nadrukować lub nakleić naklejkę z logiem Funduszy Europejskich, Unii Europejskiej, Rzeczypospolitej Polskiej i KPN zgodnie z "Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko" i "Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko".
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79823000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-06
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin Wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Zakup i dostawa namiotu wystawienniczego (ekspresowy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Namiot czworoboczny w ramach projektu "Ochrona mozaiki siedlisk rzadkich gatunków roślin i zwierząt w Kampinoskim Parku Narodowym" z dwoma ścianami (boczne) pełnymi, jedną ścianą (tylna) z drzwiami (zwijane i rozwijane), jedną ścianą (frontowa) do połowy z ladą, dach prosty w kształcie ostrosłupa, przeznaczony do użytku zewnętrznego na podłożu twardym oraz trawiastym, odporny na warunki atmosferyczne. Rozmiary - transportowy: 50x50x160 cm lub mniejszy, po rozstawieniu 3x3 m. o maksymalnej wysokości pomiędzy 3,0 a 3,4 m. Stelaż - stabilny na każdym podłożu, odporny na korozję i wiatr, aluminiowy z systemem regulacji wysokości o budowie nożycowej (szybki i prosty w montażu bez potrzeby użycia dodatkowych narzędzi). Każda noga musi być zakończona stabilną stopą dostosowaną do zabezpieczenia obciążnikami oraz wyposażoną w otwory na szpilki kotwowe. Poszycie- wykonane z poliestru o gramaturze min. 250 g/m^2. Materiał musi być: wytrzymały na zmienne temperatury, nieprzemakalny (kilkugodzinne ulewy), trudnopalny, odporny na promieniowanie UV, wytrzymały na rozciąganie z dużą odpornością na rozdarcia. Zamocowane poszycie musi zapewnić stałe napięcie powłok z brakiem widocznych fałd, bez efektu trzepotania poszycia. Ściany namiotu mocowane do poszycia dachowego za pomocą zapinania na rzep na całej długości oraz na rzep lub zamki do ścian w celu zapewnienia szczelności namiotu. Poszycie dachu powinno posiadać dodatkowe wzmocnienia w miejscach stykających się z konstrukcją. Kolorystyka i nadruk - dach namiotu w kolorze zieleni (CMYK 75-35-85-0, RGB 80-130-80), ściany w kolorze białym. Na froncie namiotu będzie umieszczone logo KPN, Rzeczypospolitej, Funduszy Europejskich i Unii Europejskiej, a na jednej z bocznych ścian będzie umieszczona mapa parku. Nadruk w technologii sublimacji. Zamawiający w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej wszystkie potrzebne znaki i pliki graficzne zawierające szczegółową kolorystykę wraz z wizualizacją. Akcesoria dodatkowe - komplet obciążników o wadze przynajmniej 15 kg. na każdą nogę, pokrowiec transportowy wykonany z trwałej, nieprzemakalnej tkaniny z uchwytami transportowymi, zapinany na rzep lub za pomocą zamka. Gwarancja - minimum 36 miesięcy (obejmować ma konstrukcję, nadruk, materiał). Takie cechy jak trudnopalność, wodoodporność, stabilność, wytrzymałość na wiatr, korozję itp. muszą być potwierdzone stosownym certyfikatem bądź gwarancją.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39522530-1, 79823000-9, 39294100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4065,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-06
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres Gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.