eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobótka › "Zwiększamy kompetencje naukowe uczniów szkół podstawowych z gminy Sobótka" - dostawa sprzętu komputerowego, elektrycznego i/lub pomocy dydaktycznych do Szkół Podstawowych położonych w gminie Sobótka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-08-29



Ogłoszenie nr 590938-N-2019 z dnia 2019-08-29 r.

Gmina Sobótka: "Zwiększamy kompetencje naukowe uczniów szkół podstawowych z gminy Sobótka" - dostawa sprzętu komputerowego, elektrycznego i/lub pomocy dydaktycznych do Szkół Podstawowych położonych w gminie Sobótka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zwiększamy kompetencje naukowe uczniów szkół podstawowych z gminy Sobótka współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Działanie nr 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, Poddziałanie nr 10.2.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej - ZIT WrOF.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sobótka, krajowy numer identyfikacyjny 93193511200000, ul. Rynek  1 , 55-050  Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3162043 do 045, e-mail przetargi@sobotka.pl, faks 713 162 123.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sobotka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.bip.sobotka.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.sobotka.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta winna być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności na formularzu ofertowym za pośrednictwem np. Poczty Polskiej, przesyłki kurierskiej lub osobiście w siedzbie Zamawiającego
Adres:
ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zwiększamy kompetencje naukowe uczniów szkół podstawowych z gminy Sobótka" - dostawa sprzętu komputerowego, elektrycznego i/lub pomocy dydaktycznych do Szkół Podstawowych położonych w gminie Sobótka
Numer referencyjny: ZP.271.9.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i elektronicznego do 4 szkół położonych w gminie Sobótka. Szkoły, które otrzymają pomoce dydaktyczne i sprzęt komputerowy to: Szkoła Podstawowa nr 1 w Sobótce Szkoła Podstawowa nr 2 w Sobótce, Szkoła Podstawowa w Świątnikach, Szkoła Podstawowa w Rogowie Sobóckim. Wśród sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych będących przedmiotem dostawy, które szczegółowo zestawiono i opisano (wraz z wymaganiami technicznymi) znajdują się m.in.: 1) Sprzęt komputerowy i elektroniczny (m.in. przenośne komputery, dedykowane urządzenia umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym, sieciowe urządzenia wielofunkcyjne, urządzenia wielofunkcyjne posiadające możliwość drukowania, kopiowania oraz skanowania dokumentów, aparaty cyfrowe do robienia zdjęć, tablice interaktywne, projektory. Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego stanowi część 1 niniejszego postępowania. Szczegółowe zestawienie sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z ich opisem technicznym stanowi załącznik nr 4 do niniejszego postępowania. 2) Pomoce dydaktyczne (m.in. programy do nauki języka angielskiego, program interaktywny do specjalistycznych zajęć wspomagających naukę czytania i pisania, puzzle 3D, zestaw gier logicznych, zabawka piłka skoczek do prowadzenia zajęć społeczno-emocjonalnych, program komputerowy do terapii pedagogicznej, multimedialny program edukacyjny do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, zestaw gier edukacyjnych dla dzieci do nauki tabliczki mnożenia, zestaw gier edukacyjnych dla dzieci do nauki dodawania i odejmowania, logiczna łamigłówka oparta na zasadach gry w szachy, pakiet edukacyjny z zakresu podstawowych działań arytmetycznych i logicznych układanek, program na tablicę multimedialną do przedstawiania zagadnień przyrodniczych, gra memory do ćwiczeń z języka angielskiego, dwustronne puzzle do nauki języka angielskiego, program komputerowy do terapii logopedycznej, multimedialny zestaw interaktywnych programów służący wspomaganiu terapii mowy, rerek - wibrator logopedyczny, duża kołyska do kształtowania relacji posturalnych na zajęcia integracji sensorycznej, deska rotacyjna fasolka do rozwoju mechanizmów rotacji, terapii stymulującej różne układy, trójkątna drabinka linowa ze szczeblami do ćwiczenia równowagi, przyrząd pozwalający uzyskać ruch rotacyjny, orbitalny, liniowy - tzw. grzybek, trapez podwójny do ćwiczeń z integracji sensorycznej, sprzęt do kształtowania obustronnej koordynacji ruchowej - tzw. helikopter, zestaw małych i dużych dysków, kołdra / kocyk). Dostawa powyższych pomocy dydaktycznych stanowi część 2 niniejszego postępowania. Szczegółowe zestawienie pomocy dydaktycznych wraz z ich opisem technicznym, stanowi załącznik nr 5 do niniejszego postępowania. 2. Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 i realizowane w ramach projektu pt. Zwiększamy kompetencje naukowe uczniów szkół podstawowych z gminy Sobótka. 4. Wykonawca, w kalkulacji kosztów dostawy, musi ująć wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: 1) Koszt zakupu oraz dostawy sprzętu komputerowego i elektronicznego (część 1) i/lub pomocy dydaktycznych (część 2). Pod pojęciem dostawy rozumie się: dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem, montażem, instalacją i uruchomieniem urządzeń oraz wdrożeniem i sprawdzeniem ich działania, w tym działania oprogramowania, jeśli takie jest w zakresie dostawy. Montaż wyposażenia, instalacja, uruchomienie winno odpowiadać i przebiegać ściśle według wymagań i zaleceń producenta. Dostawy poszczególnego sprzętu komputerowego, elektronicznego i pomocy dydaktycznych należy wykonać do każdej ze szkół, zgodnie z miejscem ich docelowego przeznaczenia. 2) Koszty utylizacji pozostałych po dostawie opakowań, kartonów itd. 5. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1) Powiadomienie o planowanym terminie dostaw Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem; 2) Uzyskanie zatwierdzenia urządzeń przed dostawą udzielanego przez Zamawiającego oraz przekazywanie Zamawiającemu na bieżąco dokumentacji technicznej dla oferowanych urządzeń wraz ze wszystkimi atestami, certyfikatami i dokumentami dopuszczającymi do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 3) Spełnienie następujących kryteriów dotyczących przedmiotu umowy: dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy od dnia dostawy Zamawiającemu, wolne od wad prawnych i fizycznych i gotowe do eksploatacji, ponadto winny cechować się wysoką jakością wykonania; 4) Odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie obiektu z winy Wykonawcy w czasie od rozpoczęcia dostaw do ich zakończenia i protokolarnego przekazania Zamawiającemu dostarczonych pomocy dydaktycznych bądź sprzętu komputerowego i elektronicznego; 5) Usuniecie i utylizacja wszystkich odpadów, w tym opakowań, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6) Zapewnienie serwisu wyposażenia w okresie gwarancji, zgodnie z wymaganiami producentów; 7) Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, odrębnej dla każdej ze szkół: a) dokumentacji powykonawczej w formie pisemnej w 1 egz. w tym m.in.: - w przypadku dostawy oprogramowania: przekazanie na czas nieokreślony Zamawiającemu praw, licencji do korzystania z oprogramowania wraz z dostarczanym wyposażeniem, - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych i instrukcji użytkowania dostarczanego wyposażenia - spis dostarczonego wyposażenia zawierający nazwę, producenta, model 8) Dostarczenie wymaganych dokumentów sporządzonych w języku polskim lub przetłumaczonych na język polski. 9) Zapewnienie konserwacji, przeglądu i serwisu wyposażenia w okresie gwarancji, zgodnie z wymaganiami producentów. 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, udzieli Zamawiającemu minimum dwuletniego okresu gwarancji (24 miesiące) na dostarczone przedmioty i sprzęty. Wydłużenie gwarancji oceniane będzie w kryterium oceny ofert. 7. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia, znajduje się w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 (dla sprzętu komputerowego i elektronicznego) oraz 6a (dla pomocy dydaktycznych) do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39162100-6
31710000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 45
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
45

II.9) Informacje dodatkowe: 45 dni od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia i dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia i dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, złożył oświadczenie dotyczące tych podmiotów, o ile w momencie złożenia oferty bądź podpisania umowy są już znani. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja jakości40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-12, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Sprzęt komputerowy i elektroniczny (m.in. przenośne komputery, dedykowane urządzenia umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym, sieciowe urządzenia wielofunkcyjne, urządzenia wielofunkcyjne posiadające możliwość drukowania, kopiowania oraz skanowania dokumentów, aparaty cyfrowe do robienia zdjęć, tablice interaktywne, projektory.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30236000-2, 31710000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pomoce dydaktyczne (m.in. programy do nauki języka angielskiego, program interaktywny do specjalistycznych zajęć wspomagających naukę czytania i pisania, puzzle 3D, zestaw gier logicznych, zabawka piłka skoczek do prowadzenia zajęć społeczno-emocjonalnych, program komputerowy do terapii pedagogicznej, multimedialny program edukacyjny do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, zestaw gier edukacyjnych dla dzieci do nauki tabliczki mnożenia, zestaw gier edukacyjnych dla dzieci do nauki dodawania i odejmowania, logiczna łamigłówka oparta na zasadach gry w szachy, pakiet edukacyjny z zakresu podstawowych działań arytmetycznych i logicznych układanek, program na tablicę multimedialną do przedstawiania zagadnień przyrodniczych, gra memory do ćwiczeń z języka angielskiego, dwustronne puzzle do nauki języka angielskiego, program komputerowy do terapii logopedycznej, multimedialny zestaw interaktywnych programów służący wspomaganiu terapii mowy, rerek - wibrator logopedyczny, duża kołyska do kształtowania relacji posturalnych na zajęcia integracji sensorycznej, deska rotacyjna fasolka do rozwoju mechanizmów rotacji, terapii stymulującej różne układy, trójkątna drabinka linowa ze szczeblami do ćwiczenia równowagi, przyrząd pozwalający uzyskać ruch rotacyjny, orbitalny, liniowy - tzw. grzybek, trapez podwójny do ćwiczeń z integracji sensorycznej, sprzęt do kształtowania obustronnej koordynacji ruchowej - tzw. helikopter, zestaw małych i dużych dysków, kołdra / kocyk).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.