eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³aw › Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni IMGW-PIB OWr we Wroc³awiu, Legnicy, K³odzku i Opolu, na sezon grzewczy 2017/2018 i 2018/2019.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-09-20



Og³oszenie nr 590215-N-2017 z dnia 2017-09-20 r.

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Pañstwowy Instytut Badawczy: Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni IMGW-PIB OWr we Wroc³awiu, Legnicy, K³odzku i Opolu, na sezon grzewczy 2017/2018 i 2018/2019.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Pañstwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny 8050700040, ul. ul. Parkowa  30 , 51616   Wroc³aw, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 713 200 100, e-mail Administracja.Wroclaw@imgw.pl, faks 713 487 991.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.imgw.pl/zamowienia-publiczne/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Pañstwowy Instytut Badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://bip.imgw.pl/zamowienia-publiczne/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.imgw.pl/zamowienia-publiczne/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego
Adres:
IMGW-PIB Oddzia³ we Wroc³awiu, ul. Parkowa 30, 51-616 Wroc³aw, pokój 18, I piêtro


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni IMGW-PIB OWr we Wroc³awiu, Legnicy, K³odzku i Opolu, na sezon grzewczy 2017/2018 i 2018/2019.
Numer referencyjny: OWr/08/PN/D/W-BA/KZ,Um./17
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa w sezonach grzewczych 2017/2018 i 2018/2019 (w okresach od 01 pa¼dziernika do 30 kwietnia) oleju opa³owego lekkiego zwanego dalej "olejem opa³owym", wraz z przepompowaniem do zbiorników kot³owni mieszcz±cych siê w obiektach Zamawiaj±cego we Wroc³awiu, Legnicy, K³odzku i Opolu. 2. Wielko¶æ dostaw oleju opa³owego na 2 sezony grzewcze szacuje siê ³±cznie na ok. 46000 litrów, dostarczanych sukcesywnie po ok. 23000 litrów w okresie 1 sezonu grzewczego, w ilo¶ciach i w miejsca podane poni¿ej: 1) Stacja Pomiarów Aerologicznych we Wroc³awiu, ul. Graniczna 201: 8000 litrów/1 sezon grzewczy, planowanych 5 dostaw/1 sezon grzewczy, pojemno¶æ zbiornika paliwa 2000 litrów; 2) Automatyczna Stacja Synoptyczna w Legnicy, ul. Bartoszowska 2: 5500 litrów/1 sezon grzewczy, planowane 4 dostawy/1 sezon grzewczy, pojemno¶æ zbiornika paliwa 1600 litrów; 3) Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna w K³odzku, ul. Dusznicka 9: 6000 litrów/1 sezon grzewczy, planowane 2 dostawy/1 sezon grzewczy, pojemno¶æ zbiornika paliwa 7200 litrów; 4) Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna w Opolu, ul. Przeskok 4: 3500 litrów/1 sezon grzewczy, planowane 2 dostawy/1 sezon grzewczy, pojemno¶æ zbiornika paliwa 3300 litrów. Wymagane godz. dostaw: 8:00-14:00 w dni robocze. 3. Parametry dostarczanego oleju opa³owego lekkiego musz± byæ zgodne z nastêpuj±cymi normami: PN-C-96024:2011, PN-EN ISO 3675, PN-EN ISO 12185, PN-C-04062, PN-EN ISO 2719, PN-EN ISO 3104, PN-EN ISO 3016, PN-EN ISO 20884, PN-EN ISO 20846, PN-EN ISO 12937, PN-EN ISO 12662, a w szczególno¶ci nie byæ gorsze ni¿: a) gêsto¶æ w temp. 15°C: maks. 860 kg/m3 b) warto¶æ opa³owa: min. 42,6 MJ/kg c) temperatura zap³onu: min. 56° C d) lepko¶æ kinematyczna w temp. 20° C: maks. 6,00 mm2/s e) temperatura p³yniêcia: maks. - 20° C f) zawarto¶æ siarki: max. 0,10 %(m/m) g) zawarto¶æ wody: maks. 200 mg/kg h) zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych maks. 24 mg/kg i) barwa czerwona 4. Wykonawca bêdzie realizowa³ dostawy oleju opa³owego w terminie 2 dni od daty zg³oszenia przez Zamawiaj±cego zapotrzebowania za po¶rednictwem faksu, telefonu lub drog± elektroniczn±. 5. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ podana w Rozdz. II, pkt 2 ³±czna ilo¶æ oleju opa³owego jest orientacyjna, s³u¿±ca jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne zapotrzebowanie na olej grzewczy z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci z uwagi na trudne do przewidzenia warunki pogodowe w sezonie grzewczym 2017/2018 i 2018/2019, mo¿e siê ró¿niæ od prognozowanego. W takim przypadku Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia. 6. Wykonawca ponosi ca³kowit± odpowiedzialno¶æ za wykonanie ca³o¶ci zamówienia, z zastrze¿eniem art. 141 ustawy Pzp. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca siê by pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. 8. Zamawiaj±cy nie wprowadza zastrze¿enia wskazuj±cego na obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci niniejszego zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku jest zobowi±zany do wykazania w Formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SIWZ) czê¶ci zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Brak informacji o powierzeniu wykonania czê¶ci niniejszego zamówienia podwykonawcom bêdzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 9. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 10. Je¿eli powierzenie podwykonawcy wykonania czê¶ci zamówienia na dostawy nastêpuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego przedstawi o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub o¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Obowi±zek ten dotyczy te¿ dalszych podwykonawców. Konieczno¶æ zatrudnienia podwykonawców wynik³a w trakcie realizacji zamówienia wymaga uzyskania zgody Zamawiaj±cego. 11. Je¿eli Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e wobec danego podwykonawcy zachodz± podstawy wykluczenia, Wykonawca jest obowi±zany zast±piæ tego podwykonawcê lub zrezygnowaæ z powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy. 12. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie zamówienia. Za dzia³ania b±d¼ zaniechania podwykonawców Wykonawca odpowiada jak za swoje w³asne. 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ ze wszystkimi wymaganiami okre¶lonymi w niniejszej SIWZ i zdobyæ wszelkie informacje, które mog± byæ przydatne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy, b) Wykonawca jest odpowiedzialny za ca³okszta³t zobowi±zañ wynikaj±cych z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za jego prawid³owy przebieg oraz terminowe wykonanie, c) Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ, zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi okre¶lonymi dla przedmiotu zamówienia, d) Odbiór ilo¶ciowy oleju opa³owego bêdzie siê odbywa³ na podstawie wskazañ zalegalizowanych przyrz±dów pomiarowych Wykonawcy; e) Dostawy bêd± realizowane z nale¿yt± staranno¶ci±, sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego; f) Dostawy bêd± realizowane bezpo¶rednio do miejsc podanych w Rozdz. II ust. 2 niniejszej SIWZ, g) Dostawy bêd± realizowane na podstawie zamówieñ sk³adanych u Wykonawcy w okresie sezonu grzewczego za po¶rednictwem faksu, telefonu lub drog± elektroniczn±, z dwudniowym wyprzedzeniem. Zamawiaj±cy okre¶li ka¿dorazowo termin dostawy i ilo¶æ potrzebnego oleju opa³owego; h) Ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania przedmiotu zamówienia bêd± uzgadniane przez Zamawiaj±cego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; i) Wykonawca okre¶li numery telefonów, faksów i adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleñ niezbêdnych dla sprawnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia; j) Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14. Wymagania dotycz±ce gwarancji: Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na zachowanie parametrów technicznych dostarczanego oleju opa³owego wraz z utrzymaniem ci±g³o¶ci jego dostaw, w ca³ym okresie obowi±zywania umowy.

II.5) G³ówny kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09135100-5


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 102580,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2019-04-30
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2019-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: o zamówienie mog± siê ubiegaæ Wykonawcy posiadaj±cy aktualn± Koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 02.07.2004 r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej (t. j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 1829, z pó¼n. zm.) oraz art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne (t. j.: Dz. U. z 2017 r., poz. 220, z pó¼n. zm.); Wykonawca potwierdza wstêpnie spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SIWZ;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcê, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 100000,00 z³ oraz posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê równ± co najmniej 100000,00 z³. Wykonawca potwierdza wstêpnie spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SIWZ;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: W celu potwierdzenia posiadania niezbêdnej zdolno¶ci technicznej / do¶wiadczenia Wykonawca winien wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje: co najmniej jedn± dostawê oleju opa³owego lekkiego o warto¶ci równej lub przekraczaj±cej 60000,00 z³ brutto, realizowanej na rzecz jednego zleceniodawcy w sposób ci±g³y przez okres 1 sezonu grzewczego oraz przedstawiæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e dostawa ta zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ka¿dy z nich sk³ada O¶wiadczenie oddzielnie. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody w postaci dokumentów b±d¼ informacji potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SIWZ).

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie (wzór stanowi Za³±cznik nr 5 do SIWZ). Wykonawca winien udokumentowaæ wykonanie co najmniej jednej dostawy oleju opa³owego lekkiego o warto¶ci równej lub przekraczaj±cej 60000,00 z³ brutto, realizowanej na rzecz jednego zleceniodawcy w sposób ci±g³y przez okres 1 sezonu grzewczego oraz przedstawiæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e dostawa ta zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y lub s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych, referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty i za³±czniki: 1) Formularz ofertowy - wype³niony i podpisany przez Wykonawcê (wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SIWZ); 2) Formularz cenowy - wype³niony i podpisany przez Wykonawcê (wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SIWZ); 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, do oferty musi byæ za³±czony dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika Wykonawców do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie; 4) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zastosowanie maj± przepisy Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126); 5) Pisemne zobowi±zanie podmiotu trzeciego, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia - je¶li dotyczy (wzór stanowi Za³±cznik nr 7 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana Umowy jest dopuszczalna w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Pzp (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z pó¼n. zm.) okre¶lonych w art. 144. 2. Zmiany Umowy, o ile Umowa nie stanowi inaczej, wymagaj± sporz±dzenia pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem niewa¿no¶ci. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê Umowy w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) zaistnienie si³y wy¿szej (§ 10 Umowy) uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z terminami okre¶lonymi w Umowie - dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany tych terminów, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania tych okoliczno¶ci; 2) w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzêdowym odpowiedniego ministra, dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany tych postanowieñ Umowy, na które zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa ma wp³yw; 3) w przypadku wyst±pienia niezale¿nych od Wykonawcy okoliczno¶ci, innych ni¿ si³a wy¿sza, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z terminami okre¶lonymi w Umowie - dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany tych terminów, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania tych okoliczno¶ci; 4) w przypadku udokumentowanych opó¼nieñ, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, powoduj±cych, ¿e realizacja Umowy zgodnie z okre¶lonymi terminami stanie siê niemo¿liwa (w tym w przypadku opó¼nieñ w przebiegu procedury przetargowej) - Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminów okre¶lonych w Umowie na terminy pó¼niejsze, ustalone przez Strony. 4. Niezale¿nie od ust. 3 pkt 1) - 4) powy¿ej, Strony zobowi±zuj± siê dokonaæ odpowiedniej zmiany wysoko¶ci maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy (z zachowaniem zasad jego ustalania okre¶lonych w SIWZ) w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug; 2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - o ile co innego nie bêdzie wynika³o z w³a¶ciwych przepisów prawa na zasadach i w sposób okre¶lony poni¿ej, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê. 5. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 4 pkt 1), bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 1), warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 7. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 4 pkt 2) lub 3), bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê lub dokonuj±cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 2), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 3), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia zaanga¿owanym przez Wykonawcê osobom ¶wiadcz±cym us³ugi. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia osób, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± one prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 10. W celu zawarcia stosownego aneksu, ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym w szczególno¶ci szczegó³owe wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 11. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 2) lub pkt 3), je¿eli z wnioskiem wystêpuje Wykonawca, jest on zobowi±zany do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania Umowy, w szczególno¶ci: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, wraz z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 2), lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) zaanga¿owanych przez Wykonawcê osób ¶wiadcz±cych us³ugi, wraz z kwotami sk³adek uiszczanych do Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych/ Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w czê¶ci finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 3). 12. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 2) i 3), je¿eli z wnioskiem wystêpuje Zamawiaj±cy, jest on uprawniony do zobowi±zania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 14 (czterna¶cie) dni roboczych, dokumentów, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiana ta ma wp³yw na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnych zestawieñ wynagrodzeñ, o których mowa w ust. 11 pkt 1) i 2). 13. W terminie 14 (czternastu) dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 10, Strona, która otrzyma³a wniosek, przeka¿e drugiej Stronie informacjê o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wska¿e kwotê, o któr± wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informacjê o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 14. W przypadku otrzymania przez Stronê informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub czê¶ciowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta mo¿e ponownie wyst±piæ z wnioskiem, o którym mowa w ust. 10. W takim przypadku ust. 10 - 13 powy¿ej stosuje siê odpowiednio. 15. Zawarcie aneksu nast±pi nie pó¼niej ni¿ w terminie 10 (dziesiêciu) dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 16. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 4 powy¿ej, bêd± ka¿dorazowo wchodzi³y w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie przepisów, których skutkiem bêdzie dokonanie tych zmian, o ile co innego nie bêdzie wynika³o z w³a¶ciwych przepisów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-09-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.