eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › Zakup pojazdu specjalistycznego do czyszczenia kanalizacji na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Parczewie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-07-17



Ogłoszenie nr 589959-N-2018 z dnia 2018-07-17 r.

Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o.: Zakup pojazdu specjalistycznego do czyszczenia kanalizacji na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Parczewie"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Kopleksowe rozwiązanie gospodarki sciekowej na terenie aglomeracji Parczew"Projekt współfinansowany ze srodków UE w ramach II osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Nr POIS 02.03.00-00-0078/16-00

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 03009414700000, ul. ul. Piwonia  73 , 21200   Parczew, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 083 3551267, e-mail biuora@zukparczew.pl; jakimiuk@zukparczew.pl, faks 083 3551268.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zukparczew.pl/joomlaPE/content/view/87/70/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.zukparczew.pl/joomlaPE/content/view/87/70/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://www.zukparczew.pl/joomlaPE/content/view/87/70/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://www.zukparczew.pl/joomlaPE/content/view/87/70/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres:
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.21-200 Parczew ul. Piwonia 73


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pojazdu specjalistycznego do czyszczenia kanalizacji na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Parczewie"
Numer referencyjny: I-ZP.271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Samochód wielofunkcyjny do czyszczenia i udrażniania systemów kanalizacyjnych powinien spełniać wymogi z zakresu bezpieczeństwa oraz aktualnych przepisów o ruchu drogowym na terenie Polski i Unii Europejskiej. Na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 16 lipca 2002r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz. U. Nr 120, poz.1021 z dn. 29 lipca 2002r) nie podlega dozorowi technicznemu z uwagi na stosowane w zbiorniku nadciśnienie nie przekraczające 0,5 MPa. Zabudowa minimum o pojemności 8.5m3, na podwoziu dwuosiowym, o DMC 18.000kg,oraz mocy silnika minimum 250KM. Samochód przeznaczony do udrażniania i mycia wodą pod wysokim ciśnieniem kanałów o średnicy od 50 do 800 mm, z możliwością jednoczesnego odsysania nieczystości z minimum 8 m od poziomu ziemi do zbiornika osadu, usuwania zanieczyszczeń i osadów z wpustów ulicznych, mycia przepompowni i zbiorników na ścieki, przy użyciu pistoletu wodnego, usuwania wody z zalanych pomieszczeń. Czyszczenie kanałów strumieniem wody za pośrednictwem wysokociśnieniowego układu wodnego z pompą nurnikową, z wykorzystaniem różnego rodzaju głowic i dysz czyszczących. Usuwanie osadu ze studzienek kanalizacyjnych na zasadzie podciśnienia wytworzonego w zbiorniku przez kompresor. Układ wodny przystosowany jest do pracy w temperaturach ujemnych do -15°C oraz posiada możliwość usunięcia wody (wydmuchem jej resztek).Zbiornik pojazdu jest w kształcie walca, nachylony ku tyłowi, zamknięty dennicami wypukłymi, podzielony poprzecznie na 2 komory. Przednia przeznaczona na wodę czystą, tylna na osad. Obie komory wyposażone w wskaźniki napełnienia. Komora osadu wyposażona dodatkowo w pływakowy czujnik maksymalnego napełnienia, przerywający pracę kompresora. Komora wody posiada system napełniania ze wstępnym filtrem, przelewem zabezpieczonym przed wylewaniem się wody podczas jazdy. Komory zbiornika połączone są zaworem, którego otwarcie umożliwia wypełnienie obu komór wodą czystą. Układ wodny wysokociśnieniowy pozwalający na mycie i czyszczenie kanałów. Układ zabezpieczony przed zamarzaniem przez podgrzewanie wody oraz jej obieg przez wszystkie przewody w układzie zamkniętym, tak w czasie jazdy, jak i pracy, a także na postoju przez szybkie usunięcie wody z instalacji przez wydmuch. Sterowanie urządzeniem za pomocą kaset wodoszczelnych zamontowanych w miejscu pracy operatora. Tylna dennica jest zamykana i ryglowana hydraulicznie. Układ ssąco - tłoczący z pompą ssąco - tłoczącą 2. Szczegółowe parametry skompletowanego pojazdu rok produkcji 2019: 2.1. Opis zabudowy : 1) Zbiornik a) Cylindryczny zbiornik ze stali węglowej o podwyższonej odporności w gatunku, z wypukłymi dennicami oraz pierścieniami wzmacniającymi zbiornika b) Grubość blachy min. 6 mm c) Objętość min. 8500 litrów d) Posadowiony na ramie pomocniczej w siodle stabilizacyjnym i na łożyskach e) Rama pomocnicza malowana w kolorze ramy podwozia 2) Podziały zbiornika a) Komora szlamu ok.4000 l b) Komora wody ok. 4500 l c) Komory połączone zaworem pneumatycznym umożliwiającym napełnienie obu komór czystą wodą 3) Napełnianie komory wody a) Rurociąg min. DN 50 z zasuwą odcinającą wraz z filtrem b) Sprzęgło do węża strażackiego typu Storz C c) System zabezpieczający przed skażeniem wody d) Pomiar ilości wody w zbiorniku za pomocą wskazówkowego miernika połączonego z pływakiem z oznakowaniem pojemności co 1/4 pojemności, e) Spust wody ze zbiornika rurociągiem 4) Opróżnianie komory szlamu a) Tłokiem wygarniającym połączonym z tylną dennicą za pomocą cięgien wszystko wykonane ze stali kwasoodpornej1.4301 b) Ruchoma klapa kontrolna w tłoku wygarniającym wykonana ze stali kwasoodpornej 1.4301 c) Zespół dysz ciśnieniowych wody zraszających wnętrze komory szlamu (ułatwiające opróżnianie komory szlamu z nieczystości) , wszystko wykonane ze stali kwasoodpornej 5) Dennica zamykająca a) Otwierana do góry, z tyłu na całym przekroju zbiornika, wzmocniona na zewnątrz b) Uszczelnienie pomiędzy płaszczem a dennicą - 1 szt. c) Olejoodporna uszczelka gumowa ułożona w szczelinie ustalającej d) Ryglowanie dennicy hydraulicznymi zaciskami przegubowymi z automatycznym zabezpieczeniem przed niekontrolowanym otwarciem e) Stanowisko z zaworami dla sterowania dennicy w miejscu umożliwiającym ciągłą obserwację czynności 6) Koryto zrzutowe szlamu a) Z blachy kwasoodpornej 1.4301 b) Zamontowane pod dennicą 7) Kontrola napełnienia komory szlamu a) Rurowy wskaźnik napełnienia zbiornika osadu z poliwęglanu b) Chroniony na całej wysokości osłoną z blachy kwasoodpornej c) Możliwość czyszczenia bez demontażu 8) Króćce ssania i opróżniania umieszczone w dennicy tylnej a) DN110 ssąco-spustowy z zaworem sterowanym ręcznie - 1 szt. b) DN110 ssący z zaworem sterowanym ręcznie - 1 szt. c) Złącze typu Perrot d) Zaślepki transportowe, odpowietrzniki 9) Zrzut wody z nad szlamu a) Możliwość odsączenia wody z nad szlamu z komory za tłokiem wygarniającym poprzez oddzielny system pływakowy pozwalający na zrzut tylko osadów płynnych z prawej strony pojazdu od strony pasażera. 10) Pompa ssąca - łopatkowa a) Chłodzona powietrzem b) Automatyczne smarowanie c) Wydajność ssania min. 1200 m^3/h - do pracy ciągłej d) Możliwość sprawdzenia zużycia łopatek bez rozbierania obudowy lub podzespołów kompresora e) Zamontowana wysoko na ramie pomocniczej f) Wkład filtra powietrza ze stali kwasoodpornej w obudowie aluminiowej 11) Napęd pompy ssącej a) Z przystawki odbioru mocy podwozia poprzez silnik hydrauliczny 12) System zabezpieczający pompę ssącą a) Komora zabezpieczająca przed przelaniem z układem zaworów kulowych pływających b) Separator (centryfuga) oczyszczający ssane powietrze dodatkowo z cząstek stałych z zaworem pływakowym odcinającym o poj. min 100 l z systemem tłumiącym pianę. obrotowa pokrywa separatora umożliwiająca wyjęcie układu filtrującego c) System rurociągów ssących z zaworem zwrotnym i z atestowanym zaworem bezpieczeństwa ustawionym na 0,5 bar (bez konieczności zgłaszania w UDT) d) Czterodrożny zawór regulacji przebiegu strumienia powietrza zasysanego e) Pneumatyczne sterowanie zaworem czterodrożnym Możliwość ustawienia zaworu w 3 pozycjach: ssanie / atmosfera / tłoczenie f) Zawór odcinający ( motylkowy ), automatycznie zamykający możliwość przelania się osadu do kompresora po wyłączeniu pracy kompresora 13) Pompa wysokociśnieniowa: a) Pompa nurnikowa b) Wydajność min. 330 l/min przy min. 170 bar min. 330 l/min. c) Zabudowana wysoko na ramie pomocniczej d) Zawory ssące i tłoczne, grzybkowe. Uszczelnienie między zaworami a korpusem bloku zaworowego za pomocą specjalnie wyprofilowanych pierścieni z tworzywa sztucznego, bez stosowania o-ringów. 14) Napęd pompy wysokociśnieniowej: a) Poprzez przekładnię i wał kardana 15) Rurociągi pompy ciśnieniowej: a) Min. DN25, wraz z armaturą (zawory kulowe, ciśnieniowe przeguby obrotowe) b) Prowadzenie rurociągów łagodnymi łukami dla zredukowania oporów przepływu i strat ciśnienia a) Rurociąg napływu wody z zaworem odcinającym b) System antyskażeniowy uniemożliwiający zanieczyszczenie źródła zasilana w wodę c) Pneumatycznie załączany zawór ciśnienia d) Filtr przepływu w aluminiowej obudowie z wkładem siatkowym min. DN250 ze stali kwasoodpornej o przepływie min. 350 l/min., dokładności czyszczenia min. 300 mikronów, zabudowany bezpośrednio przy pompie. e) Pneumatyczne opróżnianie całego układu wodnego z resztek wody 16) System zabezpieczający pompę wodną: a) Pneumatycznie regulowany zawór membranowy b) Zawór przeciążeniowy c) Zawór załączany dla otwarcia swobodnego obiegu wody d) Bezstopniowa regulacja wydatku i ciśnienia e) Akustyczny sygnał niskiego stanu wody f) Automatyczne zabezpieczenie pompy w przypadku braku wody 17) Kołowrót na wąż ssawny zintegrowany z wysięgnikiem, sterowany sygnałem radiowym a) Zainstalowany horyzontalnie na zbiorniku b) Kołowrót i wysięgnik zespolony, stanowiący jeden zespół (nie dopuszcza się posadowienia oddzielnie na zbiorniku kołowrotu i wysięgnika) b) Hydrauliczny napęd wszystkich funkcji c) Wysięgnik podnoszony o kąt min 48 stopni d) Kołowrót z wysięgnikiem obracany o kąt min 230 stopni e) Zasięg pracy kołowrotu z wysięgnikiem na bok lewy i prawy min. 4700 mm - mierzony od osi obrotu f) Pokrywa rewizyjna do czyszczenia g) Nawinięty wąż ssawny gumowy DN110 o długości min. 20m zakończony złączem Perrota 18) Główny kołowrót ciśnieniowy: a) Zainstalowany na tylnej dennicy b) Sterowany hydraulicznie c) Pojemność szpuli : min. 120 m. węża DN25 d) Uchylny o kąt min 180 stopni na stronę lewą (od kierowcy) e) Zasięg pracy w poziomie min. 1250 mm f) Licznik wysuwu węża ciśnieniowego g) Bezstopniowe hydrauliczne rozwijanie i nawijanie węża h) Automatyczne układanie węża ciśnieniowego 19) Pomocniczy kołowrót ciśnieniowy: a) Zamocowany do ramy podwozia z prawej strony ( pasażera ) za tylną osią b) Szpula kołowrotu wykonana ze stali nierdzewnej c) Pojemność: min. 60m węża DN13 d) Pistolet wysokociśnieniowy z uchwytem transportowym e) Napęd hydrauliczny f) Ręczne wspomaganie układania węża g) Możliwość przestawiania w min. trzech płaszczyznach do kąta min. 90 stopni 20) Stanowisko obsługi I znajdujące się w kabinie kierowcy wyposażone w: a) Włącznik główny b) Włącznik jazda c) Włącznik luz d) Włącznik praca e) Włącznik lamp błyskowych f) Włącznik lamp roboczych g) Włącznik systemu ogrzewania wody czystej h) Kontrolki pracy układu ogrzewania 21) Stanowisko obsługi II: zamontowane na stelażu głównego kołowrotu węża ciśnieniowego w zamykanej wodoszczelnej szafce ze stali kwasoodpornej posiadające: 1) Wskaźniki: a) Licznik obrotów silnika podwozia: b) Kontrolka stanu napełnienia zbiornika osadu c) Kontrolki poziomu wody czystej w zbiorniku d) Kontrolka wyłącznika awaryjnego e) Licznik rozwinięcia węża ciśnieniowego z możliwością kasowania wskazań 2) Przełączniki a) Praca kompresora: włącz / wyłącz b) Ciśnienie: włącz / wyłącz c) Zawór klapowy: otwórz / zamknij d) Regulacja obrotów silnika płynna (+/-) e) Wyłącznik awaryjny f) Sterowanie wysięgnikiem 3) Stanowisko z ręcznie sterowanymi zaworami hydraulicznymi: a) Rozwijanie / zwijanie węża ciśnieniowego b) Otwieranie / zamykanie w poziomie bębna z wężem wysokociśnieniowym c) Potencjometr sterujący prędkością zwijania i rozwijania węża ciśnieniowego 22) Stanowisko sterowania III: z boku tylnej części zbiornika odpowiedzialne za: a) Ryglowanie tylnej dennicy: otwórz/zamknij b) Podnoszenie dennicy: podnieś/opuść 23) Stanowisko obsługi IV: umieszczone z tyłu pojazdu z jego lewej strony wykonane ze stali kwasoodpornej wyposażone w: a) Licznik pracy kompresora b) Licznik pracy pompy wysokociśnieniowej c) Wyłącznik awaryjny d) Kontrolka wyłącznika awaryjnego e) Kontrolka pracy kompresora: włączony / załączony f) Kontrolka pracy kompresora: ssanie / tłoczenie g) Kontrolka zaworu klapowego: otwarty / zamknięty h) Kontrolka pracy pompy wysokociśnieniowej: włączona / wyłączona i) Kontrolka ciśnienia w układzie: włącz / wyłącz 24) Stanowisko obsługi V umieszczone z boku zabudowy w jej przedniej części wyposażone w: a) Włącznik przedmuchu pneumatycznego układu wysokociśnieniowego b) Kontrolka pracy układu chłodzenia oleju hydraulicznego 25) Stanowisko sterowania wysięgnikiem hydraulicznym (bezprzewodowe) 1. Funkcje pilota sterowania radiowego: a) Podnoszenie / opuszczanie b) Wysuwanie / wsuwanie c) Obrót : lewo / prawo d) Zwijanie/rozwijanie węża ssawnego e) Praca kompresorem: ssanie / tłoczenie f) Zawór klapowy: otwarty / zamknięty g) Ciśnienie wody: włącz/wyłącz h) Obroty silnika +/- i) Wyłącznik awaryjny 26) System hydrauliczny: a) Zasilany pompą zębatą z zaworami wspomagającymi b) Napełniony olejem hydraulicznym podlegającym biodegradacji c) Zbiornik oleju hydraulicznego zamontowany z boku ramy 27) System pneumatyczny: a) Wyposażony w zawór przeciążeniowy, dodatkowy zbiornik sprężonego powietrza, jednostkę obsługową, zawory sterujące i linie rozprowadzające powietrze 28) Ogrzewanie zimowe gwarantujące pracę w temperaturze do -15 stopni C. a) Urządzenie grzewcze zasilane ze zbiornika paliwa podwozia b) Podgrzewacz o mocy ok 25000 kcal/h c) Pompa obiegowa o wydajności min. 6000 l/h d) Obieg wody w zamkniętym układzie ciśnieniowym poprzez: pompę wysokociśnieniową, węże ciśnieniowe, powrót do zbiornika wody czystej 29) Stelaże na węże ssawne: a) Po lewej i prawej stronie pojazdu wykonane ze stali kwasoodpornej b) Szczelne z zaworami spustowymi c) Długość dopasowana do możliwości zabudowy podwozia 30) Skrzynki na wyposażenie: a) Wykonane ze stali kwasoodpornej b) Zamykana na klucz z drzwiczkami z lewej strony ( kierowcy ) c) Zamykana pokrywą zabezpieczającą z prawej strony ( pasażera ) d) Długość całkowita każdej skrzynki uzależniona od wolnego miejsca , nie mniej jak 3m 31) Węże na wyposażeniu a) Wąż ciśnieniowy kanałowy główny min.120 m, DN 25 w oplocie tekstylnym b) Wąż ciśnieniowy kanałowy pomocniczy min. 60 m, DN 13 c) Wąż ssący okuty złączem Perrota min. 2 sztuki po ok. 4 metry (dopasowane do długości stelaży na węże) 32) Oświetlenie robocze do pracy nocnej a) Lampa Led montowana w tylnej części zbiornika na stałe szt. 1 u góry zabudowy b) Lampa Led montowana na obudowie kołowrotu ciśnieniowego głównego - 1 szt. c) Lampa Led montowana na końcu wysięgnika węża ssawnego d) Lampa przenośna z kablem min. 15 m i automatycznym zwijadłem oraz lampa bezprzewodowa z ładowarką 33) Oświetlenie ostrzegawcze a) Belka oświetleniowa ostrzegawcza na kabinie kierowcy z napisem - ZUK Parczew b) Lampa ostrzegawcza z tyłu pojazdu na zbiorniku 34) Uchwyty transportowe dla: a) Węża ciśnieniowego DN25 b) Węża ciśnieniowego DN13 c) Pistoletu wysokociśnieniowego 35) Lakierowanie a) Zabudowa lakierowana w jednym kolorze wg standardu RAL -5015 (niebieski) b) Piaskowanie lub śrutowanie wszystkich elementów c) Podkład d) Wypełniacze e) Powłoka zewnętrzna (warstwa zewnętrzna nie mniej niż 100 m) f) Powłoka wewnątrz zbiornika farba do zbiorników balastowych jednostek pływających 36) Okleiny (oznakowanie) ostrzegawcze: a) Folia odblaskowa wg normy DIN 30710 z przodu i z tyłu pojazdu b) Opisane wszystkie zawory hydrauliczne 37) Wyposażenie pojazdu a) Głowica do przebijania na gwint 1/2" b) Głowica do przebijania na gwint 1" c) Głowica do czyszczenia na gwint 1/2" d) Głowica do czyszczenia na gwint 1" e) Głowica do wycinania korzeni na gwint 1" f) "Banan" szt. 1 g) Rolka prowadząca na właz kanału - szt. 1 h)Rolka prowadząca dolna i) Gracka wygarniająca oraz chwytak części stałych znajdujących się w studzienkach dł. 5mb. j) kamera cofania z interkomem k) zbiornik na odcieki zamontowany na końcu rynny zlewowej z możliwością czyszczenia bez demontażu wykonany ze stali kwasoodpornej l) inżektor wykonany ze stali kwasoodpornej ł) system GPS wraz z sondą paliwową, z możliwością podłączenia do użytkowanego już przez Zamawiającego systemu GLOB TRAK (Kielce). m) wciągarka elektryczna z udźwigiem nie podlegającym pod UDT n) drabina składana aluminiowa o wysokości min 6m zamontowana na pojeździe (może składać się z dwóch części) o) uchwyt do przewozu pachołków min. 3 szt. p) pojemnik uchylny na odpady wykonany ze stali kwasoodpornej r) imadło do odkręcania dysz s) rura ssąca PCV DN110 długość ok. 4m z możliwością podłączenia do węża ssawnego na wysięgniku 38) Dokumenty wymagane wraz z pojazdem: a) Książkę gwarancyjną, b) Instrukcje obsługi podwozia oraz zabudowy pojazdu, c) Świadectwo homologacji WE na pojazd kompletny d) Katalog części w wersji papierowej i elektronicznej, e) Pozostałe dokumenty wymagane do rejestracji 2.2. II. Podwozie fabrycznie nowe: 1. Rok produkcji podwozia 2019, dopuszcza się produkcje z 2018 roku 2. Dopuszczalna masa całkowita: a. Max. 18 000 kg 3. Silnik a. Silnik o mocy - min. 250 KM b. Norma emisji spalin: EURO6 c. Chłodnica wody i chłodnica powietrza doładowującego d. Wentylator ze sprzęgłem wiskotycznym e. Elektroniczna regulacja silnika f. Miska olejowa dostosowana do kąta przechyłu do 30% , g. miarka stanu oleju silnikowego g. Filtr paliwa h. Dodatkowy filtr paliwa z oddzielaczem wody i. Podgrzewany filtr paliwa j. Przyłącze do zewnętrznego sterowania obrotami silnika k. Moduł sterujący do zewnętrznej wymiany danych, l. Moduł sterujący do wymiany danych dla zabudowy m. Sprężarka powietrza n. Hamulec silnikowy z dodatkowym uruchamianiem przez pedał hamulca o. Płomieniowe urządzenie rozruchowe p. Elektroniczny ogranicznik prędkości jazdy 89 km/h z tolerancją 1km/h q. Wyciszenie hałasu 80 dB (92/97EWG) 4. Napęd: a. 4x2 - na koła tylne 5. Układ dolotowy i wydechowy a. Zasysanie powietrza u góry z suchym filtrem powietrza z tyłu kabiny b. Wydech wyprowadzony do góry z lewej strony c. Końcówka rury wydechowej dla wydechu wyprowadzonego do góry 6. Skrzynia biegów a. Skrzynia biegów min. 9 przełożeń b. Włącznik ustawienia neutralnego 7. Przystawki odbioru mocy a. PTO fabryczna 8. Przednia oś / Przednie zawieszenie a. Przednie zawieszenie paraboliczne o nośności: min. 7,1 t b. Stabilizator przedniej osi 9. Tylna os / Tylne zawieszenie a. Tylne zawieszenie pneumatyczne o nośności: min. 11,5 t b. Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi c. Stabilizator tylnej osi 10. Opony a. Oś przednia 2 szt. min. 295/80R22,5 b. Oś tylna 4 szt. min. 295/80R22,5 c. Koło zapasowe 1szt. min. 295/80R22,5 11. Zbiorniki paliwa a. Zbiornik paliwa min. 150 l z prawej strony b. Zbiornik AdBlue min. 15 l c. Mocowanie korka wlewu paliwa na łańcuszku d. Wlew paliwa zamykany - 1 szt. wentylowany, do zamknięcia uniwersalnego e. Korek zbiornika AdBlue, 1 szt. 12. Układ kierowniczy a. Układ kierowniczy lewostronny b. Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie c. Koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem d. Zbiornik oleju wspomagania układu kierowniczego z miarką e. Blokada koła kierownicy z immobilizerem 13. Rama a. Rozstaw osi min. max 4200 mm 14. Układ hamulcowy a. Elektroniczny System Hamulcowy b. ABS układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania c. System anty-poślizgowy (ASR) d. ESP - układ stabilizacji toru jazdy e. Hamulce tarczowe osi przedniej f. Hamulce tarczowe osi tylnej g. Przyłącze sprężonego powietrza z przodu 15. Kabina wyposażenie zewnętrzne a. Oświetlenie wejścia kierowcy i pasażera b. Zawieszenie kabiny na sprężynach walcowych c. Centralny zamek, dwa komplety kluczy z pilotami d. Zdalne sterowanie dla centralnego zamka e. Szyba przednia ze szkła zespolonego przyciemniana i ogrzewana elektrycznie f. Szyby drzwi przyciemniane g. Tylna ściana kabiny bez okna h. Lusterko krawężnikowe prawe ogrzewane i elektrycznie sterowane i. Lusterko przednie po stronie pasażera 'dojazdowe' (zgodne z EU) j. Lusterka podgrzewane i elektryczne sterowane, lusterko szerokokątne podgrzewane k. Antena GPS l. Zderzak przedni metalowy trzyczęściowy 16. Kabina wyposażenie wewnętrzne a. Pokrycie siedzenia odporne na zabrudzenia b. Komfortowe siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym c. Ławka dla 2 pasażerów (pojedyncze siedzenia) d. Obicie drzwi zmywalne e. Klimatyzacja automatyczna bezfreonowa f. Kontrolka niezapiętego pasa bezpieczeństwa po stronie kierowcy g. Elektryczne podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera h. Osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera i. Uchwyty z lewej i prawej strony (na słupkach 'B') j. Uchwyty z lewej i prawej strony (na słupkach 'A') k. Schowek nad szybą przednią l. Wykładzina z tworzywa na podłogę i tunel silnika 17. Wskaźniki a. Fabryczne wyposażenie bez tachografu b. Komputer pokładowy z wyświetlaczem błędów w języku polskim 18. Oświetlenie a. Regulacja zasięgu świateł b. Światła główne halogenowe podwójne H7 dla ruchu prawostronnego c. Światła do jazdy dziennej (spełniające ECE R87) d. Światła pozycyjne e. Boczne światła obrysowe 19. Radio a. Radio CD - fabryczne tego samego producenta, co podwozie, głośniki 20. Układ elektryczny a. Sygnał dźwiękowy elektryczny jednotonowy b. Mechaniczny wyłącznik główny akumulatorów c. 2 akumulatory 12V 155Ah "niewymagające konserwacji" d. Skrzynka na akumulatory zamykana. e. Generator prądu trójfazowego min. 28 V 120 A f. Elektryczny mechanizm wycieraczek 21. Inne a. Instrukcja obsługi samochodu i zabudowy w języku polskim b. Fartuchy przeciwbłotne przednie i tylne c. Apteczka d. Trójkąt ostrzegawczy oryginalny e. Lampa ostrzegawcza f. Przewód do pompowania 20m z manometrem g. Podnośnik hydrauliczny dostosowany do podwozia h. 1 klin pod koła i. Gaśnica j. Dywaniki k. Pokrowce na siedzenia 22. Kolor a. Podwozie: czarny RAL 9011 b. Kabina: Biały RAL 9010 2.3 Wymagania dodatkowe a) Wykonawca przedstawi wykaz obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych w czasie udzielonej gwarancji Zamawiający wymaga wykonania wszelkich wymaganych przeglądów bezpłatnie poza materiałami eksploatacyjnymi. b)Wymagany czas reakcji serwisu 48 godzin od skutecznego powiadomienia ( e-mail lub fax). c)W czasie udzielonej gwarancji wszelkie naprawy gwarancyjne wykonywane będą przez Wykonawcę bezpłatnie. d)Usuniecie usterek/napraw gwarancyjnych winno odbyć się max w terminie do 7 dni roboczych. e) W przypadku dłuższego terminu ( niż 7 dni roboczych ) wykonania naprawy Zamawiający żąda dostarczenia samochodu zastępczego tożsamego lub o zbliżonych parametrach eksploatacyjnych do przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
200

II.9) Informacje dodatkowe: Terminy realizacji zmówienia - w ciągu 200 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy rozumiany jako dostawę samochodu do siedziby Zamawiającego Parczew, ul. Piwonia 73. - jednak nie dłużej niż do 28 lutego 2019r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 3 dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 3 dostawy polegające na dostawie samochodu specjalistycznego do czyszczenia kanalizacji o wartości min.750 000 zł netto każdy UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22 a pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu *Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wysłania ogłoszenia do niniejszego postępowania (tj. z dnia wysłania ogłoszenia o zamówieniu do BZP).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: * Wykonawca nie podlega wykluczeniu w przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d oraz w przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1pkt. 14, jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione w art. 24 ust 1 pkt 13 lit. d.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

nie dotyczy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 3 dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 3 dostawy polegające na dostawie samochodu specjalistycznego do czyszczenia kanalizacji o wartości min.750 000 zł netto każdy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) Homologację typu WE na pojazd skompletowany b) Producent musi posiadać certyfikat DIN EN ISO 9001: 2008 c) Deklaracja zgodności wg wymogów UE i znak bezpieczeństwa CE d)Rysunek 3D z zaznaczeniem głównych podzespołów: kołowrót z wysięgnikiem, wciągarki na węże ciśnieniowe duża i mała, pompy wysokociśnieniowej wody i kompresora wraz z naciskiem na osie pojazdu e) Karty katalogowe oferowanych głównych podzespołów: pompy ciśnieniowej wody, kompresora, węża ciśnieniowego DN25 oraz oświadczenie, że zespoły których karty katalogowe zostały dostarczone wraz z ofertą, zostaną zamontowane w oferowanym pojeździe, oraz opis techniczny podwozia

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

7.Jeżeli Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a)składa oświadczenie zgodnie z zał. Nr 2 i 3 b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) oświadczenie zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. -zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ 11.OFERTA WSPÓLNA Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) partnerzy ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; 3) każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdz. VII. ust 1 lit a (Załącznik nr 2i 3 do SIWZ) 4) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : 20 000,00zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione zgodnie z art.45 ust.6 ustawy Pzp. 3. Wadium wniesione w jednej z form pieniężnej(z wyłączeniem formy pieniężnej) należy złożyć w oryginale w Zakładzie Usług Komunalnych, ul. Piwonia 73, 21-200 Parczew pok. Nr 13 (w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00), natomiast kserokopię przedmiotowego dokumentu należy dołączyć do oferty. 4. Oferta, która będzie zabezpieczona inną niż wymieniona w pkt. 2 formą wadium zostanie uznana przez Zamawiającego za nieważną. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna w swej treści powinno określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiającego gwarancję lub poręczenie obowiązku zapłaty. W postępowaniu o zamówienie publiczne warunki te zostały określone przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy. Nie ma wymogu ścisłego cytowania tych przepisów. Określenie warunków może nastąpić poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiający gwarancję lub poręczenie będzie zobowiązany do zapłaty lub odesłanie do przepisów prawa te warunki określających, czy też nawet w sposób lakoniczny, poprzez wskazanie, że wystawiający gwarancję lub poręczenie zapłaci na zasadach określonych w ustawie. Niemniej jednak wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budziło wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia. 6. Termin wniesienia wadium - do godz. 10:00 dnia 30.07.2018 r. 7. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 8. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Długosc oferowanej gwarancji20,00
moc silnika20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadku: 1) uzasadnionego przedłużenia terminu realizacji umowy w razie wystąpienia: a) sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację robót. b) zaistnienia siły wyższej; c) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy, 3) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości, na zasadach określonych w art. 149 ustawy prawo zamówień publicznych. 4) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT; 5) w przypadku zmiany wynagrodzenia płacy minimalnej Zamawiający nie przewiduje zmiany wynagrodzenia za przedmiot umowy. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian i uzupełnień w niniejszej umowie, które nie stanowią istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (zmiany zgodne z dyspozycją art. 144 ustawy), z tym zastrzeżeniem, iż zmiany te wymagają zgody Wykonawcy i nie będą naruszać naczelnych zasad udzielania zamówień publicznych, a w szczególności uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców oraz zmieniać zakresu i przedmiotu zamówienia oraz jego warunków i treść oferty. 3. Zmiany może inicjować każda ze stron umowy wyłącznie w formie pisemnej, określając warunki jej dokonania, biorąc pod uwagę w szczególności: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia, 4) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, 5) czas wykonania zmiany, 6) wpływ zmiany na termin zakończenia wykonania zamówienia, 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 1) Oferty są jawne od chwili ich otwarcia. 2) Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa pod warunkiem wyczerpującego uzasadnienia. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku Formularza Ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: "tajemnica przedsiębiorstwa" i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. W zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie w szczególności: Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: -wykonawcy będącego osobą fizyczną, -wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą -pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), -członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), -osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: -osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, -podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, -podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, -pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane -osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), -członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); -Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. -Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. 21-200 Parczew ul. Piwonia 73 - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Pt: "Zakup pojazdu specjalistycznego do czyszczenia kanalizacji na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Parczewie" znak sprawy: I-ZP.271.1.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; -inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Usług Komunalnych Sp. z o.o. 21-200 Parczew ul. Piwonia 73 jest Pan Piotr Romańczuk tel. 83-355-22-58 email: inspektor.odo@zukparczew.pl - Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; 1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 2. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 3. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 4. posiada Pani/Pan: 5. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 6. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 7. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 8. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał, jednakże ten obowiązek wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami(art.13 ust 4 RODO). Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał chyba ,że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń , o których mowa w art. 14 ust 5 RODO. Zamawiający zawarł stosowne oświadczenie dla Wykonawcy w formularzy ofertowym stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.