eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie planu rozwoju Katastru Wodnego na lata 2017-2021 oraz wsparcie prawne jego funkcjonowania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-09-18



Ogłoszenie nr 589910-N-2017 z dnia 2017-09-18 r.

Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej: Opracowanie planu rozwoju Katastru Wodnego na lata 2017-2021 oraz wsparcie prawne jego funkcjonowania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, krajowy numer identyfikacyjny 14059399700000, ul. ul. Grzybowska  , 00844   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (22) 37 20 210, e-mail przetargi@kzgw.gov.pl, faks (22) 37 20 290.
Adres strony internetowej (URL): www.kzgw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.kzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.kzgw.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.kzgw.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie w formie pisemnej
Adres:
Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa piętro VI, Kancelaria


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie planu rozwoju Katastru Wodnego na lata 2017-2021 oraz wsparcie prawne jego funkcjonowania
Numer referencyjny: KZGW/DPiZW-kw/1/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie planu rozwoju katastru wodnego na lata 2017-2021 oraz wsparcie prawne jego funkcjonowania. Projekt składać się będzie z dwóch etapów: Etap I: Planu rozwoju katastru wodnego na lata 2017-2021; Etap II: Wsparcie prawne funkcjonowania katastru wodnego Kataster wodny jest systemem informacyjnym o gospodarowaniu wodami opisanym w rozdziale 6 ustawy Prawo wodne. Kataster wodny jest jednym z kluczowych instrumentów zarządzania zasobami wodnymi obok dokumentów planistycznych, pozwoleń wodnoprawnych, opłat i należności w gospodarce wodnej oraz kontroli gospodarowania wodami. Budowa katastru wodnego jest procesem ciągłym. Stale zmieniające się przepisy, standardy techniczne, a przede wszystkim rosnący popyt na informacje sektora publicznego sprawiają, że kataster wodny musi być rozwijany i dostosowywany do nowych realiów. W ramach zamówienia powstanie dokument w ramach którego zidentyfikowane zostaną uwarunkowania mające wpływ na strukturę i zasady funkcjonowania katastru wodnego oraz określenie działań, których podjęcie jest niezbędne lub zalecane do stworzenia nowoczesnego systemu informacyjnego o gospodarowaniu wodami. jak również 3 ekspertyzy o charakterze prawnym dotyczące funkcjonowania katastru wodnego. Realizacja zadania pozwoli na zidentyfikowanie wszelkich uwarunkowań mających wpływ na strukturę i zasady funkcjonowania katastru wodnego oraz określenie działań, których podjęcie jest niezbędne lub zalecane do stworzenia nowoczesnego systemu informacyjnego o gospodarowaniu wodami.

II.5) Główny kod CPV: 71313000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71313000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 332926,83
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-05
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2017-12-05

II.9) Informacje dodatkowe: Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: niezwłocznie po podpisaniu Umowy. Termin wykonania zamówienia: 5 grudnia 2017 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100); b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj. wykażą, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonali należycie co najmniej 2 prace o łącznej wartości co najmniej 200 000 PLN brutto, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Za pracę odpowiadającą swoim zakresem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć prace naukowo-badawcze, studialne lub doradcze, realizacje opracowań lub ekspertyz o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie oraz podać dane teleadresowe do firm/instytucji, które wystawiły dokumenty, w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania weryfikacji podanych informacji. Uwaga: Dowodami, o których mowa powyżej są: * poświadczenia, * oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W celu porównania spełnienia warunków Zamawiający dokona przeliczenia wartości podanych w walucie innej niż polski złoty (PLN) po kursie średnim NBP obowiązującym na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE. Jeśli publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE nastąpi w dniu, w którym Narodowy Bank Polski nie publikuje tabeli kursów średnich, Zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeli kursów średnich opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE. b) dysponują osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: Wykonawca musi wykazać, że w trakcie realizacji zamówienia dysponować będzie zespołem, w skład którego wchodzić będą specjaliści posiadający wiedzę oraz doświadczenie niezbędne do realizacji projektu, w tym co najmniej osoby o następujących kwalifikacjach: W realizacji Etapu I muszą brać udział specjaliści wyszczególnieni w pozycjach 1- 4 natomiast dla Etapu II specjaliści wyszczególnieni w pozycjach 5-7. L.p. Stanowisko w projekcie (minimalna wymagana liczba osób) Wymagania Zamawiającego - doświadczenie Zakres informacji, jaką powinien przedstawić Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunku 1. specjalista ds. gospodarki wodnej a) posiada wykształcenie wyższe z zakresu inżynierii środowiska, ochrony środowiska, gospodarki wodnej, geografii lub geofizyki; b) nabył minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac naukowo-badawczych, studialnych, projektowych lub doradczych związanych z zakresem gospodarki wodnej; c) uczestniczył w ciągu ostatnich 3 lat w realizacji co najmniej 2 prac/projektów z zakresu tematycznego związanego z gospodarką wodną a) oświadczenie potwierdzające wykształcenie wyższe b) oświadczenie potwierdzające doświadczenie zawodowe (zawierające wskazanie Klienta/Pracodawcy, nazwy/tytuły i okres realizacji prac, zakres obowiązków) c) informacja o pracach/ projektach, w których brał udział (nazwa pracy/projektu, okres realizacji pracy/projektu, wartość pracy/projektu, zakres obowiązków) 2. specjalista ds. rozwoju systemów IT a) posiada wykształcenie wyższe informatyczne; b) nabył minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac projektowych lub doradczych związanych z rozwojem systemów informatycznych oraz uczestniczył w ciągu ostatnich 3 lat w realizacji co najmniej 2 prac/projektów obejmujących rozwój systemów informatycznych o łącznej wartości nie mniejszej 200 000 zł a) oświadczenie potwierdzające wykształcenie wyższe b) oświadczenie potwierdzające doświadczenie zawodowe (zawierające wskazanie Klienta/Pracodawcy, nazwy/tytuły i okres realizacji prac, zakres obowiązków) oraz informacja o pracach/ projektach, w których brał udział (nazwa pracy/projektu, okres realizacji pracy/projektu, wartość pracy/projektu, zakres obowiązków) 3. specjalista ds. GIS a) posiada wykształcenie wyższe; b) nabył minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac projektowych lub doradczych związanych z obszarem GIS oraz uczestniczył w ciągu ostatnich 3 lat w realizacji co najmniej 2 prac/projektów obejmujących rozwój systemów informatycznych Zawierających Systemy GIS o łącznej wartości nie mniejszej 200 000 zł. a) oświadczenie potwierdzające wykształcenie wyższe b) oświadczenie potwierdzające doświadczenie zawodowe (zawierające wskazanie Klienta/Pracodawcy, nazwy/tytuły i okres realizacji prac, zakres obowiązków) oraz informacja o pracach/ projektach, w których brał udział (nazwa pracy/projektu, okres realizacji pracy/projektu, wartość pracy/projektu, zakres obowiązków) 4. analityk a) posiada wykształcenie wyższe; b) nabył minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pracy w podmiotach realizujących projekty informatyczne lub brał udział w realizacji prac projektowych lub doradczych w zakresie analizy systemów informatycznych oraz uczestniczył w ciągu ostatnich 3 lat jako analityk biznesowy, systemowy lub projektant w realizacji co najmniej 2 prac/projektów informatycznych, polegających na budowie bazodanowych systemów informatycznych zawierających podsystem GIS o łącznej wartości nie mniejszej 200 000 zł. a) oświadczenie potwierdzające wykształcenie wyższe b) oświadczenie potwierdzające doświadczenie zawodowe (zawierające wskazanie Klienta/Pracodawcy, nazwy/tytuły i okres realizacji prac, zakres obowiązków) oraz informacja o pracach/ projektach, w których brał udział (nazwa pracy/projektu, okres realizacji pracy/projektu, wartość pracy/projektu, zakres obowiązków) 5 Specjalista ds. prawa informatycznego a) posiadający wykształcenie wyższe prawnicze, b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert był autorem lub współautorem co najmniej 2 pisemnych analiz, ekspertyz lub opinii prawnych dotyczących zagadnień prawnych z zakresu prawa informatycznego, praw autorskich, itp. c) znajomość prawa polskiego i europejskiego, w szczególności w zakresie prawa informatycznego, praw autorskich a) oświadczenie potwierdzające wykształcenie wyższe b) oświadczenie potwierdzające wykonanie prac jako autor lub współautor (zawierające wskazanie Klienta/Pracodawcy, nazwy/tytuły i okres realizacji prac) 6 Specjalista ds. udostępniania informacji sektora publicznego a) posiadający wykształcenie wyższe b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert był autorem lub współautorem co najmniej 2 pisemnych analiz, ekspertyz lub opinii prawnych lub brał udział w projektach informatycznych w zakresie zagadnień związanych z udostępnianiem informacji sektora publicznego, informacji o środowisku. c) znajomość zagadnień związanych z udostępnianiem informacji sektora publicznego, informacji o środowisku oraz ponownego wykorzystania informacji sektora publicznego a) oświadczenie potwierdzające wykształcenie wyższe b) oświadczenie potwierdzające wykonanie prac jako autor lub współautor (zawierające wskazanie Klienta/Pracodawcy, nazwy/tytuły i okres realizacji prac) 7 ochrona danych osobowych a) posiadający wykształcenie wyższe b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert był autorem lub współautorem co najmniej 2 pisemnych analiz, ekspertyz lub opinii prawnych lub brał udział w projektach informatycznych obejmujących zagadnienia z obszaru ochrony danych osobowych. c) znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych a) oświadczenie potwierdzające wykształcenie wyższe b) oświadczenie potwierdzające wykonanie prac jako autor lub współautor (zawierające wskazanie Klienta/Pracodawcy, nazwy/tytuły i okres realizacji prac) Żadna z osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie może pełnić więcej niż jednej z ról zdefiniowanych przez Zamawiającego. Wszelkie zmiany w składzie osobowym Zespołu wykonującego zamówienie, w stosunku do wymienionych w Wykazie osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, są możliwe jedynie pod warunkiem zachowania wymogów dotyczących potencjału kadrowego Wykonawcy określonych w SIWZ oraz po wcześniejszym, pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o konieczności wykonania zmiany w składzie osobowym Zespołu wykonującego zamówienie. Wraz z taką informacją Wykonawca przekaże uzasadnienie dla takich zmian oraz kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia wskazane w SIWZ w odniesieniu do nowo wskazanych osób wraz z ich danymi kontaktowymi. Każdorazowo Zamawiający musi wyrazić pisemną akceptację dla dokonania zmian personalnych. Zamówienie będzie realizowane w języku polskim. Wykonawca musi zapewnić możliwość komunikowania się Wykonawcy i osób wykonujących zamówienie z Zamawiającym w języku polskim oraz sporządzania dokumentacji w języku polskim, w tym zapewnić tłumaczenie symultaniczne w przypadku konieczności komunikacji bezpośredniej oraz tłumaczenie w przypadku sporządzenia dokumentów w języku obcym. W przypadku osób niekomunikujących się w języku polskim Wykonawca informacyjnie w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskaże sposób komunikowania się danej osoby z Zamawiającym (np. za pośrednictwem tłumacza). Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktu z każdym ekspertem wskazanym w ofercie w dowolnym czasie trwania umowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, lub ich sytuacja finansowa, lub sytuacja ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 i 4 Ustawy. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotów udostępniających Wykonawcy swoje zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: (a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub (b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, w zakresie, w którym powoływał się na zasób podmiotu trzeciego. 5.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) muszą wykazać, że warunki określone w pkt 5.1. SIWZ spełniają łącznie. 5.6. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.7. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: (a) ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, (b) niespełnienie co najmniej jednego z warunków udziału w postępowaniu wskazanych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy; 6) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt 5.2. SIWZ (dokumenty mają potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu wskazanego w pkt 5.2. SIWZ); 7) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości określonej przez Zamawiającego w pkt 5.2. SIWZ (dokumenty mają potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu wskazanego w pkt 5.2. SIWZ); 8) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania; 9) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 Ustawy; 10) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6.7. Wykonawca w terminie 3 (trzech) dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.kzgw.gov.pl informacji dotyczących: ? kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, ? firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ? ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wykaz ma potwierdzać spełnianie warunków wskazanych w pkt 5.1. SIWZ); 4) dowody określające, czy usługi opisane w pkt 5.1. SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku usług o charakterze ciągłym lub okresowym są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku oświadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej nie 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (wykaz ma potwierdzać spełnianie warunków wskazanych w pkt 5.1. SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
8.1. Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP 30 1010 1010 0033 8813 9120 0000. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nieograniczony: "Opracowanie planu rozwoju Katastru Wodnego na lata 2017-2021 oraz wsparcie prawne jego funkcjonowania" Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna, należy złożyć w oryginale jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. Do oferty powinna być dołączona kopia tego dokumentu. 8.3. W przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia wystawiony przez poręczyciela, zawierający informacje o udzieleniu poręczenia stanowiącego wadium na rzecz Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na "Opracowanie planu rozwoju Katastru Wodnego na lata 2017-2021 oraz wsparcie prawne jego funkcjonowania", ważny przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do nieodwołalnej, bezwarunkowej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 8.4. W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach bankowych Wykonawca winien przedłożyć oryginał pisemnej gwarancji udzielonej przez bank, zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, obowiązującej przez okres związania ofertą, określony w SIWZ, zawierającej informację, że udzielona gwarancja stanowi wadium na rzecz Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na "Opracowanie planu rozwoju Katastru Wodnego na lata 2017-2021 oraz wsparcie prawne jego funkcjonowania", ważne przez okres związania ofertą, określony w SIWZ oraz zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnej bezwarunkowej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 8.5. W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach ubezpieczeniowych Wykonawca winien przedłożyć oryginał pisemnej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową, obowiązującej przez okres związania ofertą określony w SIWZ, zawierającej informację, że udzielona gwarancja stanowi wadium na rzecz Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na "Opracowanie planu rozwoju Katastru Wodnego na lata 2017-2021 oraz wsparcie prawne jego funkcjonowania", ważne przez okres związania ofertą, określony w SIWZ oraz zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnej, bezwarunkowej i płatnej na pierwsze żądanie wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 8.6. Zamawiający dopuszcza złożenie kopii gwarancji ubezpieczeniowej lub gwarancji bankowej wyłącznie w przypadku, gdy z treści dokumentu gwarancji będzie jednoznacznie wynikało, iż zwrot oryginału dokumentu do wystawcy nie powoduje wygaszenia gwarancji, a wypłata świadczenia z gwarancji nie jest uzależniona od okazania oryginału dokumentu. 8.7. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia wystawiony przez poręczyciela, zawierający informacje o udzieleniu poręczenia stanowiącego wadium na rzecz Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na "Opracowanie planu rozwoju Katastru Wodnego na lata 2017-2021 oraz wsparcie prawne jego funkcjonowania", ważny przez okres związania ofertą, określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do nieodwołalnej, bezwarunkowej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 8.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8.9. Zwrot albo zatrzymanie wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 Ustawy. 8.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, Wykonawca winien przedłożyć zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy. 8.11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) przyczynił się do sytuacji gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
12.1. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie w formie pisemnej oraz na załączonym nośniku optycznym (CD lub DVD) w formacie PDF i MS Word (lub równoważnym). W formacie MS WORD (lub równoważnym) należy złożyć dokumenty na załączonym nośniku optycznym: formularz ofertowy, koncepcję realizacji zamówienia, wykaz usług, wykaz osób. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią oferty w formie pisemnej, a treścią oferty na nośniku optycznym decydująca jest treść oferty w formie pisemnej. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Propozycje rozwiązań częściowych lub wariantowych zostaną uznane za niezgodność z treścią SIWZ.


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto50,00
Koncepcja realizacji zamówienia50,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
18.2. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian: 1) w przypadku, gdy wprowadzenie zmian w sposobie realizacji usług jest uzasadnione i niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy, a zaistniała sytuacja była niemożliwa wcześniej do przewidzenia; 2) w przypadku zmiany w innych, powiązanych z przedmiotem zamówienia przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia; 3) w przypadku zmian w organizacji Zamawiającego, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji zamówienia; 4) zmiany zakresu, sposobu lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy, jeżeli taka zmiana wynika z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmiana ta nie powoduje ograniczenia korzyści Zamawiającego; 5) inne zmiany wynikające ze zmian/wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-28, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.