Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-07-16
Ogłoszenie nr 589868-N-2018 z dnia 2018-07-16 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku: "Świadczenie usługi ekspertów zewnętrznych w celu wprowadzenia zmian oraz przygotowania scenariuszy kształcenia dla potrzeb Wydziału Nauk o Zdrowiu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"Jakość kluczem do kształcenia na potrzeby regionalnego rynku pracy", współfinansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego POWER, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny
61103840300000, ul.
Pl. Dąbrowskiego
2
,
09402
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
243 665 400, e-mail
zamowienia@pwszplock.pl, faks
243 665 421.
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pwszplock.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pwszplock.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
Plac Dąbrowskiego 2 09-402 Płock
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usługi ekspertów zewnętrznych w celu wprowadzenia zmian oraz przygotowania scenariuszy kształcenia dla potrzeb Wydziału Nauk o Zdrowiu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku".
Numer referencyjny:
DA/MB/-232-38/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ekspertów zewnętrznych, na umowy cywilno - prawne w celu wprowadzenia zmian oraz przygotowania scenariuszy kształcenia dla potrzeb Wydziału Nauk o Zdrowiu Państwowej Wyższej szkoły Zawodowej w Płocku. Zadanie realizowane w ramach projektu POWR.03.05.00-00-z069/17 pn. "Jakość kluczem do kształcenia na potrzeby regionalnego rynku pracy", współfinansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego POWER, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Dla Wydziału Nauk o Zdrowiu w ramach zadania przewiduje się zatrudnienie ekspertów zewnętrznych, na umowy cywilno - prawne w celu: a) wprowadzenia zmian do programu kształcenia następujących kierunków: Kosmetologia, Pielęgniarstwo I i II stopnia; b) przygotowania scenariuszy do zajęć w warunkach symulowanych dla kierunków Kosmetologia, Położnictwo. Wprowadzenie zmian dotyczy opracowania planu studiów i weryfikacji wykazu przedmiotów zwiększając prawdopodobieństwo osiągnięcia przyjętych efektów kształcenia; weryfikacja kart aktualnie obowiązujących przedmiotów i opracowanie kart do przedmiotów nowowprowadzonych. Konsultacje z otoczeniem interesariuszy zewnętrznych. Wprowadzenie wybranych zajęć w pracowniach laboratoryjnych; opracowanie poszczególnych dokumentacji zgodnie z wprowadzonymi zmianami - obowiązującymi w PWSZ.
II.5) Główny kod CPV: 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-08-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Część 1
- prawo wykonywania zawodu pielęgniarki lub położnej
- wykształcenie: mgr pielęgniarstwa lub mgr położnictwa,
- aktualne zatrudnienie: w podmiocie leczniczym lub w uczelni wyższej prowadzącej kształcenie na kierunku Pielęgniarstwo min. na poziomie studiów pierwszego stopnia,
- minimum 4-letnie doświadczenie w zakresie: realizacji świadczeń zdrowotnych lub kierowania realizacją świadczeń zdrowotnych lub kierowania działaniami wpływającymi na realizację świadczeń zdrowotnych lub w uczelni wyższej prowadzącej kształcenie na kierunku Pielęgniarstwo min. na poziomie studiów pierwszego stopnia.
Część 2
- prawo wykonywania zawodu pielęgniarki lub położnej,
- wykształcenie wyższe magisterskie: mgr pielęgniarstwa lub mgr położnictwa,
- aktualne zatrudnienie: w podmiocie leczniczym lub w uczelni wyższej prowadzącej kształcenie na kierunku Pielęgniarstwo min. na poziomie studiów drugiego stopnia,
- minimum 4-letnie doświadczenie w zakresie: realizacji świadczeń zdrowotnych lub kierowania realizacją świadczeń zdrowotnych lub kierowania działaniami wpływającymi na realizację świadczeń zdrowotnych lub w uczelni wyższej prowadzącej kształcenie na kierunku Pielęgniarstwo min. na poziomie studiów drugiego stopnia.
Część 3
- wykształcenie magisterskie,
- aktualne zatrudnienie: w podmiocie kosmetycznym lub kosmetologicznym lub odnowy biologicznej lub podmiocie, w którym realizowane są usługi w zakresie: kosmetologii, kosmetyki lub odnowy biologicznej lub na kierunku kształcenia Kosmetologia min. na poziomie studiów I stopnia,
- minimum 4-letnie doświadczenie w podmiocie kosmetycznym lub kosmetologicznym lub odnowy biologicznej lub podmiocie, w którym realizowane są usługi w zakresie: kosmetologii, kosmetyki lub odnowy biologicznej lub na kierunku kształcenia Kosmetologia min. na poziomie studiów I stopnia.
Część 4
- wykształcenie magisterskie,
- aktualne zatrudnienie: w podmiocie kosmetycznym lub kosmetologicznym lub odnowy biologicznej lub podmiocie, w którym realizowane są usługi w zakresie: kosmetologii, kosmetyki lub odnowy biologicznej lub na kierunku kształcenia Kosmetologia min. na poziomie studiów I stopnia,
- minimum 4-letnie doświadczenie w podmiocie kosmetycznym lub kosmetologicznym lub odnowy biologicznej lub podmiocie, w którym realizowane są usługi w zakresie: kosmetologii, kosmetyki lub odnowy biologicznej lub na kierunku kształcenia Kosmetologia min. na poziomie studiów I stopnia.
Część 5
- wykształcenie magisterskie,
- aktualne zatrudnienie: w podmiocie kosmetycznym lub kosmetologicznym lub odnowy biologicznej lub podmiocie, w którym realizowane są usługi w zakresie: kosmetologii, kosmetyki lub odnowy biologicznej lub na kierunku kształcenia Kosmetologia min. na poziomie studiów I stopnia,
- minimum 4-letnie doświadczenie w podmiocie kosmetycznym lub kosmetologicznym lub odnowy biologicznej lub podmiocie, w którym realizowane są usługi w zakresie: kosmetologii, kosmetyki lub odnowy biologicznej lub na kierunku kształcenia Kosmetologia min. na poziomie studiów I stopnia.
Część 6
- prawo wykonywania zawodu położnej lub pielęgniarki,
- wyższe magisterskie: mgr położnictwa lub mgr pielęgniarstwa,
- aktualne zatrudnienie: w podmiocie leczniczym lub w uczelni wyższej prowadzącej kształcenie na kierunku Położnictwo lub na kierunku Pielęgniarstwo min. na poziomie studiów pierwszego stopnia,
- minimum 4-letnie doświadczenie w zakresie: realizacji świadczeń zdrowotnych lub kierowania realizacją świadczeń zdrowotnych lub kierowania działaniami wpływającymi na realizację świadczeń zdrowotnych lub w uczelni wyższej prowadzącej kształcenie na kierunku Położnictwo lub na kierunku Pielęgniarstwo min. na poziomie studiów pierwszego stopnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 5.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Doświadczenie personelu | 40,00 |
cena | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
Część 1, 2 i 6 ? kryterium "Cena" (LC): a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium "Doświadczenie personelu": a) znaczenie kryterium - 40 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie personelu": Gdy Wykonawca wykaże, iż osoba wykonująca usługę eksperta: - nie posiada doświadczenia zawodowego w podmiocie leczniczym w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Pielęgniarstwo lub kierunku Położnictwo, otrzyma 0 pkt, - posiada doświadczenie zawodowe w podmiocie leczniczym, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Pielęgniarstwo lub kierunku Położnictwo, otrzyma 40 pkt. Część 3, 4 i 5 ? kryterium "Cena" (LC): a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium "Doświadczenie personelu": c) znaczenie kryterium - 40 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie personelu": Gdy Wykonawca wykaże, iż osoba wykonująca usługę eksperta: - nie posiada doświadczenia zawodowego w podmiocie, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Kosmetologia, otrzyma 0 pkt, - posiada doświadczenie zawodowe w podmiocie, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Kosmetologia, otrzyma 40 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P= LC+LD gdzie: P - łączna liczba punktów, LC - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Cena", LD - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Doświadczenie personelu".
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Strony dopuszczają możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy, b) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku, c) zmiany osobowej, o ile osoba zastępująca spełnia wszystkie warunki postawione w postępowaniu, d) zmiany w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy, e) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą, a także innymi instytucjami oraz zmian wprowadzonych do wniosku o dofinansowanie projektu, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia, f) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, g) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy, h) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-24, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73220000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie personelu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:? kryterium "Cena" (LC): a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium "Doświadczenie personelu": a) znaczenie kryterium - 40 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie personelu": Gdy Wykonawca wykaże, iż osoba wykonująca usługę eksperta: - nie posiada doświadczenia zawodowego w podmiocie leczniczym w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Pielęgniarstwo lub kierunku Położnictwo, otrzyma 0 pkt, - posiada doświadczenie zawodowe w podmiocie leczniczym, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Pielęgniarstwo lub kierunku Położnictwo, otrzyma 40 pkt.
Część nr: | 2 | Nazwa: | 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73220000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie personelu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:? kryterium "Cena" (LC): a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium "Doświadczenie personelu": a) znaczenie kryterium - 40 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie personelu": Gdy Wykonawca wykaże, iż osoba wykonująca usługę eksperta: - nie posiada doświadczenia zawodowego w podmiocie leczniczym w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Pielęgniarstwo lub kierunku Położnictwo, otrzyma 0 pkt, - posiada doświadczenie zawodowe w podmiocie leczniczym, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Pielęgniarstwo lub kierunku Położnictwo, otrzyma 40 pkt.
Część nr: | 3 | Nazwa: | 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73220000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie personelu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:? kryterium "Cena" (LC): a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium "Doświadczenie personelu": c) znaczenie kryterium - 40 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie personelu": Gdy Wykonawca wykaże, iż osoba wykonująca usługę eksperta: - nie posiada doświadczenia zawodowego w podmiocie, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Kosmetologia, otrzyma 0 pkt, - posiada doświadczenie zawodowe w podmiocie, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Kosmetologia, otrzyma 40 pkt.
Część nr: | 4 | Nazwa: | 4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73220000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie personelu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:? kryterium "Cena" (LC): a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium "Doświadczenie personelu": c) znaczenie kryterium - 40 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie personelu": Gdy Wykonawca wykaże, iż osoba wykonująca usługę eksperta: - nie posiada doświadczenia zawodowego w podmiocie, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Kosmetologia, otrzyma 0 pkt, - posiada doświadczenie zawodowe w podmiocie, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Kosmetologia, otrzyma 40 pkt.
Część nr: | 5 | Nazwa: | 5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73220000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie personelu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:? kryterium "Cena" (LC): a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium "Doświadczenie personelu": c) znaczenie kryterium - 40 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie personelu": Gdy Wykonawca wykaże, iż osoba wykonująca usługę eksperta: - nie posiada doświadczenia zawodowego w podmiocie, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Kosmetologia, otrzyma 0 pkt, - posiada doświadczenie zawodowe w podmiocie, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Kosmetologia, otrzyma 40 pkt.
Część nr: | 6 | Nazwa: | 6 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73220000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie personelu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:? kryterium "Cena" (LC): a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium "Doświadczenie personelu": a) znaczenie kryterium - 40 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie personelu": Gdy Wykonawca wykaże, iż osoba wykonująca usługę eksperta: - nie posiada doświadczenia zawodowego w podmiocie leczniczym w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Pielęgniarstwo lub kierunku Położnictwo, otrzyma 0 pkt, - posiada doświadczenie zawodowe w podmiocie leczniczym, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Pielęgniarstwo lub kierunku Położnictwo, otrzyma 40 pkt.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - II postępowanie.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - II postępowanie.
- Zakup urządzenia odwróconej osmozy oraz uzdatniacza wody dla Ośrodka Dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Płocku - etap II, w ramach zadania pn. "Termomodernizacja obiektów miejskich".
- "Modernizacja bloku żywieniowego w Zespole Szkół nr 1 w Płocku"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2918W Biała - Dziarnowo - Proboszczewice
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.