eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › "Świadczenie usługi ekspertów zewnętrznych w celu wprowadzenia zmian oraz przygotowania scenariuszy kształcenia dla potrzeb Wydziału Nauk o Zdrowiu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku".

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-07-16



Ogłoszenie nr 589868-N-2018 z dnia 2018-07-16 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku: "Świadczenie usługi ekspertów zewnętrznych w celu wprowadzenia zmian oraz przygotowania scenariuszy kształcenia dla potrzeb Wydziału Nauk o Zdrowiu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Jakość kluczem do kształcenia na potrzeby regionalnego rynku pracy", współfinansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego POWER, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny 61103840300000, ul. Pl. Dąbrowskiego  2 , 09402   Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 243 665 400, e-mail zamowienia@pwszplock.pl, faks 243 665 421.
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.pwszplock.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pwszplock.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Plac Dąbrowskiego 2 09-402 Płock


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Świadczenie usługi ekspertów zewnętrznych w celu wprowadzenia zmian oraz przygotowania scenariuszy kształcenia dla potrzeb Wydziału Nauk o Zdrowiu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku".
Numer referencyjny: DA/MB/-232-38/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ekspertów zewnętrznych, na umowy cywilno - prawne w celu wprowadzenia zmian oraz przygotowania scenariuszy kształcenia dla potrzeb Wydziału Nauk o Zdrowiu Państwowej Wyższej szkoły Zawodowej w Płocku. Zadanie realizowane w ramach projektu POWR.03.05.00-00-z069/17 pn. "Jakość kluczem do kształcenia na potrzeby regionalnego rynku pracy", współfinansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego POWER, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Dla Wydziału Nauk o Zdrowiu w ramach zadania przewiduje się zatrudnienie ekspertów zewnętrznych, na umowy cywilno - prawne w celu: a) wprowadzenia zmian do programu kształcenia następujących kierunków: Kosmetologia, Pielęgniarstwo I i II stopnia; b) przygotowania scenariuszy do zajęć w warunkach symulowanych dla kierunków Kosmetologia, Położnictwo. Wprowadzenie zmian dotyczy opracowania planu studiów i weryfikacji wykazu przedmiotów zwiększając prawdopodobieństwo osiągnięcia przyjętych efektów kształcenia; weryfikacja kart aktualnie obowiązujących przedmiotów i opracowanie kart do przedmiotów nowowprowadzonych. Konsultacje z otoczeniem interesariuszy zewnętrznych. Wprowadzenie wybranych zajęć w pracowniach laboratoryjnych; opracowanie poszczególnych dokumentacji zgodnie z wprowadzonymi zmianami - obowiązującymi w PWSZ.

II.5) Główny kod CPV: 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część 1 - prawo wykonywania zawodu pielęgniarki lub położnej - wykształcenie: mgr pielęgniarstwa lub mgr położnictwa, - aktualne zatrudnienie: w podmiocie leczniczym lub w uczelni wyższej prowadzącej kształcenie na kierunku Pielęgniarstwo min. na poziomie studiów pierwszego stopnia, - minimum 4-letnie doświadczenie w zakresie: realizacji świadczeń zdrowotnych lub kierowania realizacją świadczeń zdrowotnych lub kierowania działaniami wpływającymi na realizację świadczeń zdrowotnych lub w uczelni wyższej prowadzącej kształcenie na kierunku Pielęgniarstwo min. na poziomie studiów pierwszego stopnia. Część 2 - prawo wykonywania zawodu pielęgniarki lub położnej, - wykształcenie wyższe magisterskie: mgr pielęgniarstwa lub mgr położnictwa, - aktualne zatrudnienie: w podmiocie leczniczym lub w uczelni wyższej prowadzącej kształcenie na kierunku Pielęgniarstwo min. na poziomie studiów drugiego stopnia, - minimum 4-letnie doświadczenie w zakresie: realizacji świadczeń zdrowotnych lub kierowania realizacją świadczeń zdrowotnych lub kierowania działaniami wpływającymi na realizację świadczeń zdrowotnych lub w uczelni wyższej prowadzącej kształcenie na kierunku Pielęgniarstwo min. na poziomie studiów drugiego stopnia. Część 3 - wykształcenie magisterskie, - aktualne zatrudnienie: w podmiocie kosmetycznym lub kosmetologicznym lub odnowy biologicznej lub podmiocie, w którym realizowane są usługi w zakresie: kosmetologii, kosmetyki lub odnowy biologicznej lub na kierunku kształcenia Kosmetologia min. na poziomie studiów I stopnia, - minimum 4-letnie doświadczenie w podmiocie kosmetycznym lub kosmetologicznym lub odnowy biologicznej lub podmiocie, w którym realizowane są usługi w zakresie: kosmetologii, kosmetyki lub odnowy biologicznej lub na kierunku kształcenia Kosmetologia min. na poziomie studiów I stopnia. Część 4 - wykształcenie magisterskie, - aktualne zatrudnienie: w podmiocie kosmetycznym lub kosmetologicznym lub odnowy biologicznej lub podmiocie, w którym realizowane są usługi w zakresie: kosmetologii, kosmetyki lub odnowy biologicznej lub na kierunku kształcenia Kosmetologia min. na poziomie studiów I stopnia, - minimum 4-letnie doświadczenie w podmiocie kosmetycznym lub kosmetologicznym lub odnowy biologicznej lub podmiocie, w którym realizowane są usługi w zakresie: kosmetologii, kosmetyki lub odnowy biologicznej lub na kierunku kształcenia Kosmetologia min. na poziomie studiów I stopnia. Część 5 - wykształcenie magisterskie, - aktualne zatrudnienie: w podmiocie kosmetycznym lub kosmetologicznym lub odnowy biologicznej lub podmiocie, w którym realizowane są usługi w zakresie: kosmetologii, kosmetyki lub odnowy biologicznej lub na kierunku kształcenia Kosmetologia min. na poziomie studiów I stopnia, - minimum 4-letnie doświadczenie w podmiocie kosmetycznym lub kosmetologicznym lub odnowy biologicznej lub podmiocie, w którym realizowane są usługi w zakresie: kosmetologii, kosmetyki lub odnowy biologicznej lub na kierunku kształcenia Kosmetologia min. na poziomie studiów I stopnia. Część 6 - prawo wykonywania zawodu położnej lub pielęgniarki, - wyższe magisterskie: mgr położnictwa lub mgr pielęgniarstwa, - aktualne zatrudnienie: w podmiocie leczniczym lub w uczelni wyższej prowadzącej kształcenie na kierunku Położnictwo lub na kierunku Pielęgniarstwo min. na poziomie studiów pierwszego stopnia, - minimum 4-letnie doświadczenie w zakresie: realizacji świadczeń zdrowotnych lub kierowania realizacją świadczeń zdrowotnych lub kierowania działaniami wpływającymi na realizację świadczeń zdrowotnych lub w uczelni wyższej prowadzącej kształcenie na kierunku Położnictwo lub na kierunku Pielęgniarstwo min. na poziomie studiów pierwszego stopnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 5.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie personelu40,00
cena60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
Część 1, 2 i 6 ? kryterium "Cena" (LC): a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium "Doświadczenie personelu": a) znaczenie kryterium - 40 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie personelu": Gdy Wykonawca wykaże, iż osoba wykonująca usługę eksperta: - nie posiada doświadczenia zawodowego w podmiocie leczniczym w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Pielęgniarstwo lub kierunku Położnictwo, otrzyma 0 pkt, - posiada doświadczenie zawodowe w podmiocie leczniczym, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Pielęgniarstwo lub kierunku Położnictwo, otrzyma 40 pkt. Część 3, 4 i 5 ? kryterium "Cena" (LC): a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium "Doświadczenie personelu": c) znaczenie kryterium - 40 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie personelu": Gdy Wykonawca wykaże, iż osoba wykonująca usługę eksperta: - nie posiada doświadczenia zawodowego w podmiocie, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Kosmetologia, otrzyma 0 pkt, - posiada doświadczenie zawodowe w podmiocie, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Kosmetologia, otrzyma 40 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P= LC+LD gdzie: P - łączna liczba punktów, LC - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Cena", LD - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Doświadczenie personelu".
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Strony dopuszczają możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy, b) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku, c) zmiany osobowej, o ile osoba zastępująca spełnia wszystkie warunki postawione w postępowaniu, d) zmiany w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy, e) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą, a także innymi instytucjami oraz zmian wprowadzonych do wniosku o dofinansowanie projektu, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia, f) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, g) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy, h) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-24, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi eksperta - Członka Zespołu ds. wprowadzania zmian w programie kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo studia pierwszego stopnia o profilu praktycznym tryb stacjonarny, ilość godzin: 60. Zakres czynności: 1. Opiniowanie sylwetki absolwenta określonej dla kierunku Pielęgniarstwo studia pierwszego stopnia o profilu praktycznym tryb stacjonarny w kontekście potrzeb rynku pracy oraz proponowanie zmian w tym zakresie. 2. Opiniowanie treści kształcenia przypisanych do poszczególnych przedmiotów w ramach studiów na kierunku Pielęgniarstwo studia pierwszego stopnia, profil praktyczny, tryb stacjonarny głównie w kontekście rynku pracy oraz proponowanie zmian w tym zakresie. 3. Proponowanie zmian w zakresie treści kształcenia w ramach poszczególnych przedmiotów w programie kształcenia 4. Opiniowanie godzin, form i metod przypisanych do realizacji treści kształcenia do poszczególnych przedmiotów w programie kształcenia oraz proponowanie zmian w tym zakresie. 5. Proponowanie zmian dot. godzin, form, metod i treści kształcenia w ramach poszczególnych przedmiotów oraz egzaminu dyplomowego. Proponowanie zmian w tym zakresie. 6. Opiniowanie możliwości osiągnięcia założonych efektów kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo studia pierwszego stopnia o profilu praktycznym tryb stacjonarny w kontekście przypisanych treści kształcenia, godzin, form i metod realizacji poszczególnych programów/modułów. 7. Opiniowanie form oceny poziomu osiągnięcia efektów kształcenia i proponowanie zmian w tym zakresie. 8. Opiniowanie sylabusów/kart przedmiotów dla studiów na kierunku Pielęgniarstwo studia pierwszego stopnia o profilu praktycznym tryb stacjonarny i proponowanie zmian w tym zakresie. 9. Inne działania wynikające z ewaluacji prac Zespołu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73220000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie personelu40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:? kryterium "Cena" (LC): a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium "Doświadczenie personelu": a) znaczenie kryterium - 40 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie personelu": Gdy Wykonawca wykaże, iż osoba wykonująca usługę eksperta: - nie posiada doświadczenia zawodowego w podmiocie leczniczym w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Pielęgniarstwo lub kierunku Położnictwo, otrzyma 0 pkt, - posiada doświadczenie zawodowe w podmiocie leczniczym, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Pielęgniarstwo lub kierunku Położnictwo, otrzyma 40 pkt.


Część nr: 2Nazwa: 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi eksperta - Członka Zespołu ds. wprowadzania zmian w programie kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo studia drugiego stopnia o profilu praktycznym tryb stacjonarny/ tryb niestacjonarny, ilość godzin: 60. Zakres czynności: 1. Opiniowanie sylwetki absolwenta określonej dla kierunku Pielęgniarstwo studia drugiego stopnia o profilu praktycznym tryb stacjonarny/niestacjonarny w kontekście potrzeb rynku pracy oraz proponowanie zmian w tym zakresie. 2. Opiniowanie treści kształcenia przypisanych do poszczególnych przedmiotów w ramach studiów na kierunku Pielęgniarstwo studia drugiego stopnia, profil praktyczny, tryb stacjonarny/niestacjonarny głównie w kontekście rynku pracy oraz proponowanie zmian w tym zakresie. 3. Proponowanie zmian w treściach kształcenia do poszczególnych przedmiotów w programie kształcenia. 4. Opiniowanie godzin, form i metod przypisanych do realizacji treści kształcenia do poszczególnych przedmiotów w programie kształcenia oraz proponowanie zmian w tym zakresie. 5. Proponowanie zmian dot. godzin, form, metod i treści kształcenia w ramach poszczególnych przedmiotów oraz egzaminu dyplomowego. Proponowanie zmian w tym zakresie. 6. Opiniowanie możliwości osiągnięcia założonych efektów kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo studia drugiego stopnia o profilu praktycznym tryb stacjonarny/niestacjonarny w kontekście przypisanych treści kształcenia, godzin, form i metod realizacji poszczególnych programów/modułów. 7. Opiniowanie form oceny poziomu osiągnięcia efektów kształcenia i proponowanie zmian w tym zakresie. 8. Opiniowanie sylabusów/kart przedmiotów dla studiówna kierunku Pielęgniarstwo studia drugiego stopnia o profilu praktycznym tryb stacjonarny/niestacjonarny i proponowanie zmian w tym zakresie. 9. Inne działania wynikające z ewaluacji prac Zespołu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73220000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie personelu40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:? kryterium "Cena" (LC): a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium "Doświadczenie personelu": a) znaczenie kryterium - 40 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie personelu": Gdy Wykonawca wykaże, iż osoba wykonująca usługę eksperta: - nie posiada doświadczenia zawodowego w podmiocie leczniczym w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Pielęgniarstwo lub kierunku Położnictwo, otrzyma 0 pkt, - posiada doświadczenie zawodowe w podmiocie leczniczym, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Pielęgniarstwo lub kierunku Położnictwo, otrzyma 40 pkt.


Część nr: 3Nazwa: 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi eksperta Członka Zespołu ds. wprowadzania zmian w programie kształcenia na kierunku Kosmetologia studia pierwszego stopnia o profilu praktycznym tryb stacjonarny, ilość godzin: 60. Zakres czynności: 1. Opiniowanie sylwetki absolwenta określonej dla kierunku Kosmetologia studia pierwszego stopnia o profilu praktycznym tryb stacjonarny w kontekście potrzeb rynku pracy oraz proponowanie zmian w tym zakresie. 2. Opiniowanie treści kształcenia przypisanych do poszczególnych przedmiotów w ramach studiów na kierunku Kosmetologia, studia pierwszego stopnia, tryb stacjonarny głównie w kontekście rynku pracy oraz proponowanie zmian w tym zakresie. 3. Proponowanie zmian w treściach kształcenia w ramach poszczególnych przedmiotów w programie kształcenia 4. Opiniowanie godzin, form i metod przypisanych do realizacji treści kształcenia do poszczególnych przedmiotów w programie kształcenia oraz proponowanie zmian w tym zakresie. 5. Proponowanie zmian dot. godzin, form, metod i treści kształcenia w ramach poszczególnych przedmiotów oraz egzaminu dyplomowego. Proponowanie zmian w tym zakresie. 6. Opiniowanie możliwości osiągnięcia założonych efektów kształcenia na kierunku Kosmetologia studia pierwszego stopnia o profilu praktycznym tryb stacjonarny w kontekście przypisanych treści kształcenia, godzin, form i metod realizacji poszczególnych programów/modułów. 7. Opiniowanie form oceny poziomu osiągnięcia efektów kształcenia i proponowanie zmian w tym zakresie. 8. Opiniowanie sylabusów/kart przedmiotów dla studiów na kierunku Kosmetologia studia pierwszego stopnia o profilu praktycznym, tryb stacjonarny i proponowanie zmian w tym zakresie. 9. Inne działania wynikające z ewaluacji prac Zespołu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73220000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie personelu40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:? kryterium "Cena" (LC): a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium "Doświadczenie personelu": c) znaczenie kryterium - 40 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie personelu": Gdy Wykonawca wykaże, iż osoba wykonująca usługę eksperta: - nie posiada doświadczenia zawodowego w podmiocie, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Kosmetologia, otrzyma 0 pkt, - posiada doświadczenie zawodowe w podmiocie, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Kosmetologia, otrzyma 40 pkt.


Część nr: 4Nazwa: 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi eksperta Członka Zespołu ds. przygotowania banku zadań i opisów do egzaminu praktycznego OSCE na kierunku Kosmetologia studia pierwszego stopnia o profilu praktycznym, tryb stacjonarny, ilość godzin: 20. Zakres czynności: 1. Udział w wyborze efektów kształcenia do weryfikacji metodą OSCE 2. Udział w przypisaniu efektów kształcenia, treści, umiejętności i kompetencji społecznych do weryfikacji metodą OSCE 3. Udział w opracowaniu wykazu procedur/ świadczeń do weryfikacji metodą OSCE 4. Udział w opracowywaniu wykazu i zakresów zadań i opisów do egzaminu praktycznego OSCE wg wspólnych ustaleń Zespołu 5. Proponowanie zajęć do zaliczenia metodą OSCE z uwzględnieniem potrzeb rynku pracy 6. Udział w adaptacji praktycznej (przećwiczeniu w warunkach symulowanych) zadań i opisów do egzaminu praktycznego OSCE 7. Opiniowanie materiałów przygotowanych przez Ekspertów wewnętrznych z Uczelni 8. Techniczne opracowywanie zadań i opisów do egzaminu praktycznego OSCE wg wspólnych ustaleń Zespołu 9. Realizacja innych zadań ustalonych przez Zespół
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73220000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie personelu40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:? kryterium "Cena" (LC): a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium "Doświadczenie personelu": c) znaczenie kryterium - 40 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie personelu": Gdy Wykonawca wykaże, iż osoba wykonująca usługę eksperta: - nie posiada doświadczenia zawodowego w podmiocie, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Kosmetologia, otrzyma 0 pkt, - posiada doświadczenie zawodowe w podmiocie, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Kosmetologia, otrzyma 40 pkt.


Część nr: 5Nazwa: 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi eksperta Członka Zespołu ds. przygotowania scenariuszy do zajęć w warunkach symulowanych na kierunku Kosmetologia studia pierwszego stopnia o profilu praktycznym, tryb stacjonarny, ilość godzin: 10. Zakres czynności: 1. Udział w wyborze efektów kształcenia do realizacji zajęć w oparciu o scenariusze symulacyjne 2. Udział w przypisaniu efektów kształcenia, treści, umiejętności i kompetencji społecznych do poszczególnych scenariuszy 3. Udział w opracowaniu wykazu procedur/ świadczeń realizowanych w oparciu o przygotowane scenariusze 4. Udział w opracowywaniu scenariuszy zajęć 5. Udział w doborze literatury do scenariuszy 6. Proponowanie zajęć do realizacji w oparciu o scenariusze z uwzględnieniem potrzeb rynku pracy 7. Udział w adaptacji praktycznej (przećwiczeniu w warunkach symulowanych) przygotowanych scenariuszy do zajęć 8. Opiniowanie materiałów przygotowanych przez Ekspertów wewnętrznych z Uczelni 9. Techniczne opracowywanie scenariuszy na określone tematy wg wspólnych ustaleń Zespołu 10. Realizacja innych zadań ustalonych przez Zespół
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73220000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie personelu40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:? kryterium "Cena" (LC): a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium "Doświadczenie personelu": c) znaczenie kryterium - 40 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie personelu": Gdy Wykonawca wykaże, iż osoba wykonująca usługę eksperta: - nie posiada doświadczenia zawodowego w podmiocie, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Kosmetologia, otrzyma 0 pkt, - posiada doświadczenie zawodowe w podmiocie, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Kosmetologia, otrzyma 40 pkt.


Część nr: 6Nazwa: 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi eksperta, Członka Zespołu ds. przygotowania scenariuszy do zajęć w warunkach symulowanych na kierunku Położnictwo studia pierwszego stopnia o profilu praktycznym, tryb stacjonarny, ilość godzin: 10. Zakres czynności: 1. Udział w wyborze efektów kształcenia do realizacji zajęć w oparciu o scenariusze symulacyjne 2. Udział w przypisaniu efektów kształcenia, treści, umiejętności i kompetencji społecznych do poszczególnych scenariuszy 3. Udział w opracowaniu wykazu procedur/ świadczeń realizowanych w oparciu o przygotowane scenariusze 4. Udział w opracowywaniu scenariuszy zajęć 5. Udział w doborze literatury do scenariuszy 6. Proponowanie zajęć do realizacji w oparciu o scenariusze z uwzględnieniem potrzeb rynku pracy 7. Udział w adaptacji praktycznej (przećwiczeniu w warunkach symulowanych) przygotowanych scenariuszy do zajęć 8. Opiniowanie materiałów przygotowanych przez Ekspertów wewnętrznych z Uczelni 9. Techniczne opracowywanie scenariuszy na określone tematy wg wspólnych ustaleń Zespołu 10. Realizacja innych zadań ustalonych przez Zespół
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73220000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie personelu40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:? kryterium "Cena" (LC): a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium "Doświadczenie personelu": a) znaczenie kryterium - 40 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "doświadczenie personelu": Gdy Wykonawca wykaże, iż osoba wykonująca usługę eksperta: - nie posiada doświadczenia zawodowego w podmiocie leczniczym w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Pielęgniarstwo lub kierunku Położnictwo, otrzyma 0 pkt, - posiada doświadczenie zawodowe w podmiocie leczniczym, w którym odbywa się kształcenie praktyczne studentów kierunku Pielęgniarstwo lub kierunku Położnictwo, otrzyma 40 pkt.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.