eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyma › Wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1. Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwach Nadleśnictwa Tuszyma w 2017 roku 2. Utwardzenie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Tuszyma w 2017 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-09-19



Ogłoszenie nr 589586-N-2017 z dnia 2017-09-19 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tuszyma: Wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1. Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwach Nadleśnictwa Tuszyma w 2017 roku 2. Utwardzenie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Tuszyma w 2017 roku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tuszyma, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Tuszyma 147  147 , 39-321  Tuszyma, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48(17)5813111, e-mail pawel.jemiolo@krosno.lasy.gov.pl, faks +48(17)2277020.
Adres strony internetowej (URL): www.tuszyma.krosno.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Skarb Państwa Państwowe Gospodartswo Leśne Lasy Państwowe

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_tuszyma/zamowienia_publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_tuszyma/zamowienia_publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz.1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Nadleśnictwo Tuszyma, 39-321 Tuszyma 147, Sekretariat, parter


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1. Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwach Nadleśnictwa Tuszyma w 2017 roku 2. Utwardzenie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Tuszyma w 2017 roku.
Numer referencyjny: SA.270.1.4.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Część 1 zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwach Nadleśnictwa Tuszyma w 2017 roku obejmujące: 1. Leśnictwo Sokole: 1) Droga leśna "Do Torfowiska" nr inw. 242/277: - naprawa odcinka drogi o dł. 30 mb, szer. 3m polegająca na zdjęciu zapadniętych płyt drogowych (wymiary płyt 100/300cm), wyprofilowaniu podłoża, wykonaniu podsypki z piasku o gr. warstwy po zagęszczeniu 50 cm, ponowne ułożenie uprzednio zdemontowanych płyt, - oczyszczenie nawierzchni płyt drogowych na długości 120 mb., szer. 3m. 2) Droga leśna "Sokole-Ruda" nr inw. 220/698: - odmulenie rowu przydrożnego na długości 760 mb, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie nawierzchni z kruszywa 0-63 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm. 2. Leśnictwo Ruda: Droga leśna "Skośna" nr inw. 220/942: - odmulenie rowu przydrożnego wraz z wyprofilowaniem skarp na długości 50 mb., - wyprofilowanie poboczy wraz z umocnieniem pospółką i zagęszczeniem. 3. Leśnictwo Przecław: Droga leśna "Do Podola", nr inw. 220/1076: - zryflowanie warstwy górnej nawierzchni z kruszywa (31-5 - 63 mm zaklinowanej klińcem 4-31,5 mm), wyrównanie i ponowne zagęszczenie warstwy na odcinku 700 mb, szer. 3.5 m, 4. Leśnictwo Piątkowiec: Droga leśna L30/PIĄTK/23: - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod wartswy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0-63 mm stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm. Część 2 zamówienia: Utwardzenie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Tuszyma w 2017 roku polegające na: 1. Leśnictwo Przecław: Utwardzenie szlaku zrywkowego w oddziale 116/117 Leśnictwa Przecław na długości 350 mb., szer. 3m obejmujące: - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości warstwy do 30 cm wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym do szlaku (350.0 x 3.0 m), - montaż przepustu rurowego - rury PCV o SN 8 kN o średnicy 60 cm (1 szt. X 7m), wykończenie z gruntu i darni, - montaż przepustów rurowych - rury PCV o SN 8 kN o średnicy 40 cm (2 szt. X 7m), wykończenie z gruntu i darni, - wykonanie podsypki z piasku o grubości po zagęszczeniu 20 cm, - wykonanie nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, - oczyszczenie przydrożnego rowu odwadniającego (stopień zamulenia powyżej 30%) na długości 500 mb. 2. Leśnictwo Goleszów: Utwardzenie szlaku zrywkowego w oddziale 70 Leśnictwa Goleszów na długości 340 mb. szer. 3m. obejmujące: - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości warstwy do 15 cm wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym do szlaku (340.0 x 3.0 m), - karczowanie pni o średnicy 46-55 cm w gruntach kat. III-IV w ilości 30 szt. - wykonanie podsypki z piasku o grubości po zagęszczeniu 10 cm, - wykonanie nawierzchni szlaku z tłucznia 31,5 -63 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, - oczyszczenie przydrożnego rowu odwadniającego (stopień zamulenia ok. 30%) na długości 200 mb. 3. Leśnictwo Piątkowiec: Utwardzenie szlaku zrywkowego w oddziale 9 Leśnictwa Piątkowiec o długości 50 mb., szer. 3m obejmujące: - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości warstwy do 15 cm wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym do szlaku (50.0 x 3.0 m), - wykonanie podsypki z piasku o grubości po zagęszczeniu 20 cm, - wykonanie nawierzchni szlaku z kruszywa 0-63 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm (50.0 x 3m), - oczyszczenie przydrożnego rowu odwadniającego (stopień zamulenia ok. 30%) na długości 50 mb. 4. Leśnictwo Sokole: Utwardzenie szlaku zrywkowego w oddziale 249 Leśnictwa Sokole na długości 250 mb., szer. 3m obejmujące: - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości warstwy do 15 cm wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym do szlaku (250.0 x 3.0 m), - montaż przepustu rurowego - rury PCV o SN 8 kN o średnicy 40 cm (1 szt. X 6m) wykończenie z gruntu i darni, - wykonanie podsypki z piasku o grubości po zagęszczeniu 10 cm, - wykonanie nawierzchni szlaku z kruszywa 0-63 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm (250.0 x 3m), - oczyszczenie przydrożnego rowu odwadniającego (stopień zamulenia ok. 30%) na długości 80 mb. Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia Opis przedmiotu zamówienia zawarty w Rozdziale II SIWZ oraz załączone dokumenty w postaci Przedmiarów robót oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Z uwagi na ryczałtowy charakter umownego wynagrodzenia załączony "Przedmiar robót" stanowi element pomocniczy przy kalkulacji ceny ofertowej. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SIWZ, STWiORB, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. W związku z powyższym, Wykonawca nie może żądać wynagrodzenia za prace nie ujęte w "Przedmiarze robót", a wykonane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nawet wtedy, gdyby w czasie zawierania umowy w ogóle nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Zamawiający zorganizuje w dniu 25.09.2017 r. (poniedziałek) o godz. 12:00 w miejscu Nadleśnictwie Tuszyma wizję lokalną w celu zobrazowania przedmiotu zamówienia. Wizja nie jest obowiązkowa. Podczas wizji Zamawiający nie będzie udzielał żadnych dodatkowych wyjaśnień, wszelkie pytania należy kierować do Zamawiającego w trybie art. 38 Ustawy.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy Pzp w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: dla części 1 zamówienia: 80 000,00 zł. dla części 2 zamówienia: 100 000,00 zł. Warunek ten podlega sumowaniu, co oznacza, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), w/w warunek mogą spełnić łącznie. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi spełnić warunek przynajmniej dla jednej części zamówienia o najwyższych wymaganiach co do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu prac z zakresu przebudowy, remontu i utrzymania dróg o charakterze zbliżonym do przedmiotu niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż: dla części 1 zamówienia: 80 000,00 PLN brutto każda (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto), dla części 2 zamówienia: 100 000,00 PLN brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych brutto), Warunek ten nie podlega sumowaniu, co oznacza, że Wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym doświadczeniem. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi spełnić warunek przynajmniej dla jednej części o najwyższych wymaganiach co do wartości wykonanych robót. 2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje (lub będzie dysponował) co najmniej następującymi maszynami, urządzeniami i pojazdami: Część 1 zamówienia: 1 szt. - samochód ciężarowy - wywrotka o ładowności co najmniej 16 ton, 1 szt. - koparka o poj. łyżki co najmniej 0,6m3, 1 szt. - równiarka, 1 szt. - walec wibracyjny o masie co najmniej 8 ton, 1 szt. - walec statyczny o masie co najmniej 8 ton, 1 szt. - zagęszczarka płytowa, 1 szt. - przewoźny zbiornik wody z urządzeniem zraszającym. Część 2 zamówienia: 1 szt. - samochód ciężarowy - wywrotka o ładowności co najmniej 16 ton, 1 szt. - koparka o poj. łyżki co najmniej 0,6m3, 1 szt. - równiarka, 1 szt. - walec wibracyjny o masie co najmniej 8 ton, 1 szt. - walec statyczny o masie co najmniej 8 ton, 1 szt. - zagęszczarka płytowa, 1 szt. - przewoźny zbiornik wody z urządzeniem zraszającym. Warunek ten podlega sumowaniu, co oznacza, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), w/w warunek mogą spełnić łącznie. W przypadku złożenia oferty na obydwie części zamówienia uznaje się, że potencjał techniczny przewidziany dla części 1 zamówienia, jest wystarczający do wykonania obydwu części zamówienia. 3. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje (lub będzie dysponował) co najmniej: dla części 1 zamówienia: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane oraz 4 wykwalifikowanymi pracownikami posiadającymi uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem w zakresie: - kierowca samochodu ciężarowego - co najmniej 1 osoba; - operator koparki lub koparko - ładowarki - co najmniej 1 osoba, - operator równiarki - co najmniej 1 osoba; - operator walca- co najmniej 1 osoba, dla części 2 zamówienia: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane oraz 4 wykwalifikowanymi pracownikami posiadającymi uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem w zakresie: - kierowca samochodu ciężarowego - co najmniej 1 osoba; - operator koparki lub koparko - ładowarki - co najmniej 1 osoba, - operator równiarki - co najmniej 1 osoba; - operator walca- co najmniej 1 osoba. Wykonawca nie może przedstawić (w zakresie określonym powyżej) tych samych osób do wykonywania kilku prac. Każda osoba może być wskazana tylko przy jednym rodzaju prac. Warunek ten podlega sumowaniu, co oznacza, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), w/w warunek mogą spełnić łącznie. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia uznaje się, że potencjał osobowy przewidziany dla części 1 zamówienia jest również wystarczający do wykonania obydwu części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1-3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5) Dokumenty, o których mowa w pkt 4b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 4a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 6) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 5) stosuje się. 7) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 2) wykaz minimum dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu prac z zakresu przebudowy dróg o charakterze zbliżonym do przedmiotu niniejszego zamówienia wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane -zgodnie z Zał. nr 5 do SIWZ Zdolności zawodowe. 3) dowody określające czy roboty budowlane wykonane przez wykonawcę i wymienione w Zał. nr 5 do SIWZ "Zdolności zawodowe" zostały wykonane należycie; 4) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. - Zał. nr 6 do SIWZ Zdolności techniczne. 5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z podaniem ich imion i nazwisk oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - Zał. nr 7 do SIWZ Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia; 6) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - dot. osoby wskazanej jako Kierownik budowy - Zał. nr 8 do SIWZ Oświadczenie o posiadaniu uprawnień; 7) w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć zobowiązanie w formie Zał. nr 9 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 8) jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt 1), zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp. 9) jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz ofertowy, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Oświadczenie określone załącznikiem nr 11 do SIWZ - "Informacja Wykonawcy o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego" zgodnie z pkt 14.7 SIWZ (załącznik nr 11 do SIWZ). 5) Inne oświadczenia i dokumenty wskazane przez zamawiającego w Siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1 zamówienia: 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100). Część 2 zamówienia: 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku spośród następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP O/Mielec na numer konta 10 1020 4913 0000 9402 0010 3580. W tytule przelewu należy umieścić następującą informację: "Wadium do przetargu nr SA.270.1.4.2017 - część ...... zamówienia". b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale zgodnie z pkt. 13.6.3) SIWZ i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wprowadzenie zmian do umowy może wynikać z następujących okoliczności: 1.) Zmiana Terminu Wykonania Umowy 1.1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie tj.: a) klęski żywiołowe mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danej pory roku (nawalne deszcze, podtopienia) uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 1.2.) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, gruntowymi, archeologicznymi lub terenowymi których Wykonawca nie mógł przewidzieć w momencie sporządzania oferty przetargowej, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: a) niewypały i niewybuchy; b) wykopaliska archeologiczne; c) nieprzewidziane warunki geologiczne i gruntowe; d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych. 1.3.) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 1.4) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1 - 1.4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2.) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia. 2.1) zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne i gruntowe skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót. 2.2) Zmiany osobowe: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy. Zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie uprzedniej zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. 3.) Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; Strony ustalają, że dopuszczają zmniejszenie zakresu zadań do wykonania, a zmniejszenie wynagrodzenia będzie obliczone w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych prac. d) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego; e) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-04, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Zamawiający wymaga, aby oferta była sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymagane jest zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1505, z poźń. zm.). 1.1. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia osób na umowę o pracę zostały przedstawione w pozycjach załączonego do Opisu przedmiotu zamówienia - Przedmiaru robót. Powyższy obowiązek nie dotyczy osoby z uprawnieniami budowlanymi - kierownik budowy. 1.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób , o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1.2.1. dla pracowników, o których mowa w pkt. 1 wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przed podpisaniem umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia, oświadczenia, w którym pracownik wyraża zgodę na udostępnienie jego danych osobowych tj. umowa o pracę. 1.2.2. dla pracowników, o których mowa w pkt. 1 wykonawca zobowiązany jest przekazać przed podpisaniem umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego ich umowy o pracę. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.2.1. oraz 1.2.2. należy złożyć w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 1.2.3. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp określone zostały w §9 , ust. 1 pkt g) projektu umowy zawartego w Rozdziale III SIWZ. 2. Informacja dla wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych art. 22a ustawy Pzp oraz zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom: 2.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.3. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp. 2.4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2.5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową, o których mowa w pkt 2.1. 2.7. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą 2.8. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 9.6.2 SIWZ. 2.9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także dokumenty dotyczące tych podmiotów. 2.10. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom jest zobowiązany wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. 3. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja): 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w pkt 8.2 SIWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 7.2. SIWZ. 3.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 9.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwach Nadleśnictwa Tuszyma w 2017 roku.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwach Nadleśnictwa Tuszyma w 2017 roku obejmujące: 1. Leśnictwo Sokole: 1) Droga leśna "Do Torfowiska" nr inw. 242/277: - naprawa odcinka drogi o dł. 30 mb, szer. 3m polegająca na zdjęciu zapadniętych płyt drogowych (wymiary płyt 100/300cm), wyprofilowaniu podłoża, wykonaniu podsypki z piasku o gr. warstwy po zagęszczeniu 50 cm, ponowne ułożenie uprzednio zdemontowanych płyt, - oczyszczenie nawierzchni płyt drogowych na długości 120 mb., szer. 3m. 2) Droga leśna "Sokole-Ruda" nr inw. 220/698: - odmulenie rowu przydrożnego na długości 760 mb, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie nawierzchni z kruszywa 0-63 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm. 2. Leśnictwo Ruda: Droga leśna "Skośna" nr inw. 220/942: - odmulenie rowu przydrożnego wraz z wyprofilowaniem skarp na długości 50 mb., - wyprofilowanie poboczy wraz z umocnieniem pospółką i zagęszczeniem. 3. Leśnictwo Przecław: Droga leśna "Do Podola", nr inw. 220/1076: - zryflowanie warstwy górnej nawierzchni z kruszywa (31-5 - 63 mm zaklinowanej klińcem 4-31,5 mm), wyrównanie i ponowne zagęszczenie warstwy na odcinku 700 mb, szer. 3.5 m, 4. Leśnictwo Piątkowiec: Droga leśna L30/PIĄTK/23: - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod wartswy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0-63 mm stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Utwardzenie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Tuszyma w 2017 roku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utwardzenie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Tuszyma w 2017 roku polegające na: 1. Leśnictwo Przecław: Utwardzenie szlaku zrywkowego w oddziale 116/117 Leśnictwa Przecław na długości 350 mb., szer. 3m obejmujące: - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości warstwy do 30 cm wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym do szlaku (350.0 x 3.0 m), - montaż przepustu rurowego - rury PCV o SN 8 kN o średnicy 60 cm (1 szt. X 7m), wykończenie z gruntu i darni, - montaż przepustów rurowych - rury PCV o SN 8 kN o średnicy 40 cm (2 szt. X 7m), wykończenie z gruntu i darni, - wykonanie podsypki z piasku o grubości po zagęszczeniu 20 cm, - wykonanie nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, - oczyszczenie przydrożnego rowu odwadniającego (stopień zamulenia powyżej 30%) na długości 500 mb. 2. Leśnictwo Goleszów: Utwardzenie szlaku zrywkowego w oddziale 70 Leśnictwa Goleszów na długości 340 mb. szer. 3m. obejmujące: - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości warstwy do 15 cm wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym do szlaku (340.0 x 3.0 m), - karczowanie pni o średnicy 46-55 cm w gruntach kat. III-IV w ilości 30 szt. - wykonanie podsypki z piasku o grubości po zagęszczeniu 10 cm, - wykonanie nawierzchni szlaku z tłucznia 31,5 -63 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, - oczyszczenie przydrożnego rowu odwadniającego (stopień zamulenia ok. 30%) na długości 200 mb. 3. Leśnictwo Piątkowiec: Utwardzenie szlaku zrywkowego w oddziale 9 Leśnictwa Piątkowiec o długości 50 mb., szer. 3m obejmujące: - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości warstwy do 15 cm wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym do szlaku (50.0 x 3.0 m), - wykonanie podsypki z piasku o grubości po zagęszczeniu 20 cm, - wykonanie nawierzchni szlaku z kruszywa 0-63 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm (50.0 x 3m), - oczyszczenie przydrożnego rowu odwadniającego (stopień zamulenia ok. 30%) na długości 50 mb. 4. Leśnictwo Sokole: Utwardzenie szlaku zrywkowego w oddziale 249 Leśnictwa Sokole na długości 250 mb., szer. 3m obejmujące: - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości warstwy do 15 cm wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym do szlaku (250.0 x 3.0 m), - montaż przepustu rurowego - rury PCV o SN 8 kN o średnicy 40 cm (1 szt. X 6m) wykończenie z gruntu i darni, - wykonanie podsypki z piasku o grubości po zagęszczeniu 10 cm, - wykonanie nawierzchni szlaku z kruszywa 0-63 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm (250.0 x 3m), - oczyszczenie przydrożnego rowu odwadniającego (stopień zamulenia ok. 30%) na długości 80 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.