Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-08-22
Ogłoszenie nr 588839-N-2019 z dnia 2019-08-22 r.
Zarząd Dróg Powiatowych: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2019/2020 oraz 2020/2021 na terenie powiatu bytowskiego (II przetarg nieograniczony)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
77098319900000, ul.
ul. Leśna
1
,
77-100
Bytów, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 222 529, e-mail
zdpbytow@pro.onet.pl, faks
598 222 529.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zdpbytow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.zdpbytow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.zdpbytow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętym opakowaniu, uniemozliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatwych w Bytowie, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2019/2020 oraz 2020/2021 na terenie powiatu bytowskiego (II przetarg nieograniczony)
Numer referencyjny:
PZ.2721.15.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych w sezonie 2019/2020 oraz 2020/2021 na terenie powiatu bytowskiego z podziałem na części: Część nr 1: Usługi w zakresie zimowego utrzymania ulic powiatowych wraz z chodnikami na terenie miasta Bytów oraz bazy Bytów - Usługi w zakresie zimowego utrzymania (odśnieżanie i posypywanie) ulic i chodników na terenie miasta Bytów oraz interwencyjnie chodników w miejscowościach na terenie bazy Bytów wykonywane ciągnikiem z pługiem i piaskarką - 1 szt. (garażowanie w m. Bytów lub okolice). Przewidywana ilość pracy sprzętu: 150 godzin. - Dostawa mieszanki piaskowo - solnej używanej do zwalczania śliskości w przewidywanej ilości - 200 Mg. Stosunek mieszanki piaskowo - solnej powinien być 1:3. Należy używać sól drogową z antyzbrylaczem. Musi ona spełniać wymagania dla soli zawarte w normie PN-86/C-84081/02 i odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. Nr 230 poz. 1960), posiadać Aktualny Atest Państwowego Zakładu Higieny oraz opinię techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie dopuszczającą sól do stosowania przy zimowym utrzymaniu dróg lub dokumenty równoważne dopuszczające i potwierdzające parametry techniczne, wydane przez odpowiednie jednostki na terenie Unii Europejskiej. Piasek powinien być zwykły płukany frakcji 0-2 mm, odpowiadający polskim normom Część nr 2: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów, Borzytuchom, Tuchomie, z bazą w Bytowie Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką - 1 szt. Przewidywana ilość pracy sprzętu: - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 120 godz. - postój - 5 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Borzytuchom, Tuchomie (załadunek mieszanki piaskowo - solnej na bazie w Bytowie). Część nr 3: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów i Studzienice, z bazą w Bytowie Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką - 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 250 godz. - postój - 5 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów i Studzienice (załadunek mieszanki piaskowo - solnej na bazie w Bytowie). Część nr 4: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Studzienice, z bazą w Bytowie Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką - 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 120 godz. - postój - 5 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Studzienice (załadunek mieszanki piaskowo - solnej na bazie w Bytowie). Część nr 5: Usługi ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo - solnej na terenie bazy Bytów przy ulicy Leśnej 1 oraz usuwania zasp śnieżnych. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca - 50 godz. - postój - 120 godz. Część nr 6: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Kołczygłowy i Trzebielino, z bazą w Kołczygłowach Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką - 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 180 godz. - postój - 5 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Kołczygłowy i Trzebielino (załadunek mieszanki piaskowo - solnej na bazie na terenie gminy Kołczygłowy). Część nr 7: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko, z bazą w Miastku Usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką - 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 150 godz. - postój - 5 godz. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Miastko (załadunek mieszanki piaskowo - solnej na bazie w Miastku). Część nr 8: Usługi w zakresie zimowego utrzymania ulic i chodników powiatowych na terenie gminy Miastko, z bazą w Miastku Usługi ciągnikiem z pługiem i piaskarką - 1 szt. z przeznaczeniem na odśnieżanie i posypywanie chodników przy ulicach w mieście Miastko oraz w miejscowości Wołcza Wielka oraz interwencyjnie na ulice w Miastku (garażowanie na terenie w/w gminy, załadunek mieszanki piaskowo - solnej na bazie w Miastku). Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 100 godz. Wykaz tras poszczególnych zadań - w załączeniu (załącznik nr 11). Podane ilości wynikają z prognozy potrzeb Zamawiającego i w trakcie realizacji mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku wystąpienia korzystnych warunków atmosferycznych nastąpi możliwość zlecenia usług w mniejszym zakresie. Wykonawca zrzeka się wszelkich ewentualnych roszczeń wynikających ze zmniejszenia zakresu zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 90630000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90620000-9 |
14211000-3 |
34927100-2 |
45520000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2019-11-01 | 2020-04-15 | ||
2020-11-01 | 2021-04-15 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 50.000,00 zł W przypadku składania oferty wspólnej, warunek mogą spełniać wykonawcy łącznie. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na swojej stronie internetowej. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem:
- Część nr 1: ciągnik rolniczy z pługiem i piaskarką - min. 1 szt.
- Część nr 2: samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką - min. 1 szt.
- Część nr 3: samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką - min. 1 szt.
- Część nr 4: samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką - min. 1 szt.
- Część nr 5: ładowarka
- Część nr 6: samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką - min. 1 szt.
- Część nr 7: samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i piaskarką - min. 1 szt.
- Część nr 8: ciągnik rolniczy z pługiem i piaskarką - min. 1 szt.
W przypadku składania oferty wspólnej, warunek mogą spełniać wykonawcy łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; W przypadku składania oferty wspólnej, w/w odpis powinien być złożony przez każdego z wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz sprzętu, którym będzie wykonywane zadanie, ze wskazaniem typu, rodzaju, nr rejestracyjnego i stanu posiadania oraz oświadczeniem o posiadaniu wymaganego aktualnego badania technicznego oraz ubezpieczenia OC (wzór stanowi załącznik nr 4); W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają wspólnie powyższy wykaz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem VI pkt 1 ppkt a) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 1 ppkt b) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 1 ppkt c) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale VI pkt 1 ppkt d) siwz; Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 1 ppkt e) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie (zgodnie z Rozdziałem VI pkt 1 ppkt f) siwz) według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) wykaz osób, które będą skierowane do wykonania zadania (wzór stanowi załącznik nr 5); W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają wspólnie powyższy wykaz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia sprzętu | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Jeżeli wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców. 2. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) do wynagrodzenia netto, należnego wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującą stawką tego podatku. 3. W zakresie zmiany wynagrodzenia - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę; Wykonawca będzie musiał przedstawić dowody i udzielić wyjaśnień wpływu na ten koszt (np. wyliczyć cenę lub koszt). 4. W zakresie innych zmian - siła wyższa powodująca zwiększenie lub zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-03, godzina: 08:40,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Usługi w zakresie zimowego utrzymania ulic powiatowych wraz z chodnikami na terenie miasta Bytów oraz bazy Bytów. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9, 14211000-3, 34927100-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia sprzętu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: - sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. - sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów, Borzytuchom, Tuchomie, z bazą w Bytowie. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia sprzętu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: - sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. - sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów i Studzienice, z bazą w Bytowie. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia sprzętu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: - sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. - sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Studzienice, z bazą w Bytowie. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia sprzętu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: - sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. - sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: | 5 | Nazwa: | Usługi ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo - solnej na terenie bazy Bytów przy ulicy Leśnej 1, oraz usuwania zasp śnieżnych. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45520000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia sprzętu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: - sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. - sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: | 6 | Nazwa: | Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Kołczygłowy i Trzebielino, z bazą w Kołczygłowach. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia sprzętu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: - sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. - sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: | 7 | Nazwa: | Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko, z bazą w Miastku. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia sprzętu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: - sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. - sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
Część nr: | 8 | Nazwa: | Usługi w zakresie zimowego utrzymania ulic i chodników powiatowych na terenie gminy Miastko, z bazą w Miastku. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia sprzętu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: - sezon zimowy 2019/2020: od 01.11.2019r. do 15.04.2020r. - sezon zimowy 2020/2021: od 01.11.2020r. do 15.04.2021r.
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Dostawa kruszyw na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bytów w roku 2024
- MODERNIZACJA I DOSTOSOWANIE ZAPLECZA SANITARNEGO W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W BYTOWIE DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- Budowa kanalizacji deszczowej na Osiedlu Przy Lesie w Bytowie
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
- "Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie".
- Wykonanie kompleksowych usług sprzątania, w budynkach i na terenie zewnętrznym, odśnieżania przy budynkach mieszkalnych wielorodzinnych TBS w Chrzanowie Sp. z o.o. w okresie: 24 miesięcy.
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Zielona Góra oraz podległych mu Placówkach Terenowych w Nowej Soli i Świebodzinie.
- Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2024-2025
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.04.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.