eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie rozbiórki 9-ciu budynków wraz z urządzeniami w miejscowości Skrzynka, gm. Lipiany. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.19.2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Szczecin: Wykonanie rozbiórki 9-ciu budynków wraz z urządzeniami w miejscowości Skrzynka, gm. Lipiany. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.19.2016
Numer ogłoszenia: 58813 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie , ul. Matejki 6B, 71-615 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 8144206, faks 91 81-44-222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbiórki 9-ciu budynków wraz z urządzeniami w miejscowości Skrzynka, gm. Lipiany. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.19.2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu rozbiórki 9-ciu obiektów budowlanych wraz z urządzeniami zlokalizowanych na działce nr 71/11 w miejscowości Skrzynka, gm. Lipiany: Lp. obiekt nr inwentarzowy 1 stajnia 1001020297 2 obora 1001020295 3 budynek przemysłowy 1001020326 4 magazyn zbożowy 1001020320 5 budynek socjalny 1001020327 6 budynek wagowy 6001021130 7 stodoła 1001020270 8 budynek mieszkalny 127005R 9 budynek gospodarczy 127019R 10 urządzenia mieszalni pasz 127024/127 3.2. Zakres robót rozbiórkowych obejmuje: 1) całkowitą rozbiórkę budynków wymienionych w punkcie 3.1 SIWZ wraz z fundamentami 2) uporządkowanie i oczyszczenie terenu z gruzu i innych pozostałości po rozbiórce oraz usunięcie ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami a w szczególności zgodnie z ustawą o odpadach, 3) wywiezienie materiałów pochodzących z rozbiórki, 4) plantowanie do poziomu terenu otaczającego i uporządkowanie terenu, 5) sporządzenie i dostarczenie podwykonawczej inwentaryzacji geodezyjno - kartograficznej i innej niezbędnej do wprowadzenia zaistniałych zmian do ewidencji gruntów i budynków w Starostwie Powiatowym, 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) specyfikacja techniczna wykonania rozbiórki obiektów budowlanych w miejscowości Skrzynka, gm. Lipiany i odbioru robót budowlanych, 2) przedmiar robót (jedynie jako podstawa informacyjna), 3) projekty rozbiórki, 4) plan sytuacyjny z oznaczeniem budynków przeznaczonych do rozbiórki 3.4. Zamawiający dokonał zgłoszenia w zależności od potrzeby lub uzyskał pozwolenie na robiórkę. 3.5. Dokumentacja wymieniona w punkcie 3.3 i 3.4 stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji - załącznik Nr 9 do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. 3.6. Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy robót i pozostałych dokumentów załączonych do SIWZ oraz rzetelnej oceny informacji podczas wizji lokalnej, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszystkich robót i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia. 3.7. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. 1) PRACE ROZBIÓRKOWE PŁYT AZBESTOWO WINNY BYĆ WYKONANE PRZEZ OSOBY POSIADAJĄCE STOSOWNE UPRAWNIENIA DO DEMONTAŻU WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST. MATERIAŁ ROZBIÓRKOWY MUSI BYĆ ODDANY DO ZAKŁADU UTYLIZACJI MATERIAŁÓW ZAWIERAJACYCH AZBEST LUB NA SKŁADOWISKO ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH (zgodnie z Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004 r. ( Dz. U. nr 71 poz. 649 z 2004 r. z późn. zm.) w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest). 2) Realizowane prace powinny spełniać wymagania obowiązujących przepisów, norm oraz być wykonywane zgodne z zasadami sztuki budowlanej; 3) Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja w terenie, 4) W czasie wykonywania przedmiotu zamówienia wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywać na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwać wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne; 5) Zapłata wynagrodzenia za wykonanie robót rozbiórkowych nastąpi jednorazowo, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, po potraceniu przez Zamawiającego należności za materiały z odzysku; Materiały budowlane odzyskane podczas rozbiórki: Łączna wartość materiałów z odzysku wg wyceny zamawiającego wynosi 119.724,87 zł brutto (słownie: sto dziewiętnaście tysięcy siedemset dwadzieścia cztery złote 87/100), które wykonawca zobowiązuje się odkupić. Zamawiający dokona kompensaty przy płatności za wykonanie usługi. 3.8. Z uwagi na zagrożenie środowiska naturalnego wyrobami zawierającymi azbest, należy postępować oraz wszystkie czynności wykonywać zgodnie z: 1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), 2) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji i urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011, Nr 8, poz. 31), 3) rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r., Nr 216, poz. 1824), 4) Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004 r. ( Dz. U. nr 71 poz. 649 z 2004 r. z późn. zm.) w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest 5) innymi obowiązującymi przepisami nie wymienionymi wyżej w zakresie objętym zamówieniem. 3.9. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umownych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 11. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 11.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium - najpóźniej w terminie określonym dla dnia składania ofert, tj. 10 czerwca 2016 r. do godz. 10:00. 11.2. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 11.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy, w Banku Gospodarstwa Krajowego, Oddział w Szczecinie nr 44 1130 1176 0022 2115 5820 0002 z adnotacją Wadium przetarg na rozbiórkę w m. Skrzynka gm. Lipiany Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3) gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości / tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z późn. zm./. Wadia wnoszone w formach niepieniężnych należy załączyć do oferty. 11.4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego. 11.5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.9 niniejszego rozdziału. 11.6. Wykonawca, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 11.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 11.5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, dotyczące: 2) posiadania wiedzy i doświadczenia: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonywaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o powierzchni zabudowy min. 300 m2. 9.4.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wykaz robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonywaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o powierzchni zabudowy min. 300 m2., wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz złączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - według wzoru wykazy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 2) Załączenie dowodów potwierdzających, że w/w roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj.: a) poświadczenie, b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt a), W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie o którym mowa w pkt 9.4.2. 1) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa w pkt a) i b). W razie konieczności w szczególności gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 9.4.2. 1) i 2) budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienia nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, dotyczące: a) Warunek dysponowania potencjałem technicznym zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: -minimum jedną koparką przystosowaną do wykonywania rozbiórek budynków - masa własna powyżej 5 ton, -jednym pojazdem przystosowanym do transportu gruzu - wywrotką o ładowności co najmniej 20 t. 9.4.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 5 SIWZ. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował: a) minimum jedną koparką przystosowaną do wykonywania rozbiórek budynków - masa własna powyżej 5 ton, b) jednym pojazdem przystosowanym do transportu gruzu - wywrotką o ładowności co najmniej 20 t.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, dotyczące: b) Warunek udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia posiadającą ukończone szkolenie w zakresie bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest -osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 9.4.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania przez wykonawcę tymi osobami- załącznik nr 6 SIWZ. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował: a) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz b) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia posiadającą ukończone szkolenie w zakresie bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest 2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności wskazane w Wykazie osób, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, dotyczące: 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejsza niż 500.000,00 zł. 9.4.5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj.: z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 500.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

20.1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca akceptuje treść projektu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Postanowienia umowy ustalone w projekcie nie podlegają negocjacjom. Przyjęcie przez wykonawcę postanowień projektu umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty. 20.2. Zawarcie umowy z wykonawcami składającymi ofertę wspólną poprzedzone będzie wpisem do umowy klauzuli dotyczącej odpowiedzialności solidarnej za wykonanie umowy. 20.3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem wynikającym z postanowień art. 144 ustawy pzp. 20.4. Zamiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności. 20.5. Zamawiający działając w oparciu o treść art. 144 ustawy pzp przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej: 1) Termin ustalony ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na termin wykonywania robót; c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót ze względów technologicznych, d) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) Przyczyny opóźnień o których mowa wyżej winny być udokumentowane przez Wykonawcę. 3) Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmuje równoważnymi uprawnieniami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ul. Matejki 6 B, 71-615 Szczecin,pokój 215 piętro II..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ul. Matejki 6 B, 71-615 Szczecin, w kancelarii pokój nr 3 parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.