eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › "Udostępnienie placówki/ zakładu udzielającego świadczeń zdrowotnych wraz z opiekunami staży do realizacji zajęć praktycznych dla uczestników kursu specjalistycznego wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego u dorosłych oraz dla uczestników kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-07-12



Ogłoszenie nr 587805-N-2018 z dnia 2018-07-12 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku: "Udostępnienie placówki/ zakładu udzielającego świadczeń zdrowotnych wraz z opiekunami staży do realizacji zajęć praktycznych dla uczestników kursu specjalistycznego wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego u dorosłych oraz dla uczestników kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Profesjonalne kadry medyczne - projekt kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie: 5.4 - Kompetencje zawodowe i kwalifikacje kadr medycznych (nr projektu POWR.05.04.00-00-0018/15).

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny 61103840300000, ul. Pl. Dąbrowskiego  2 , 09402   Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 243 665 400, e-mail zamowienia@pwszplock.pl, faks 243 665 421.
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Szkoła Wyższa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.pwszplock.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pwszplock.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres Uczelni
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Udostępnienie placówki/ zakładu udzielającego świadczeń zdrowotnych wraz z opiekunami staży do realizacji zajęć praktycznych dla uczestników kursu specjalistycznego wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego u dorosłych oraz dla uczestników kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek"
Numer referencyjny: DA/PM/-232-36/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dla części 1, 2, 3 Udostępnienie infrastruktury - umożliwienie odbycia staży dla 20 uczestników kursu specjalistycznego wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego u dorosłych. 1) wskazanie opiekunów staży, spełniających wymagania zgodnie z Programem specjalistycznego wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia w dniu 26.10.2017 r. 2) Kurs prowadzony będzie w Białej Podlaskiej 3) przeprowadzenie zajęć praktycznych zgodnie Programem kursu specjalistycznego wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego u dorosłych, 4) prowadzenie wymaganej dokumentacji kursu, zgodnie z zakresem merytorycznym. Część 4, 5, 6, 7 udostępnienie infrastruktury - umożliwienie odbycia staży dla 20 uczestników kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek 1. wskazanie opiekunów staży, spełniających wymagania zgodnie z Programem kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek, zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia w dniu 19.08.2015 r. oraz aktualizacjami Programu z dnia 24.10.2016 r. i 31.08.2017 r. 2. Kurs prowadzony będzie w Białej Podlaskiej/innej lokalizacji zgodnie z SiWZ 3. przeprowadzenie zajęć praktycznych zgodnie z zgodnie z Programem kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek, zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia w dniu 19.08.2015 r. oraz aktualizacjami Programu z dnia 24.10.2016 r. i 31.08.2017 r. 4. prowadzenie wymaganej dokumentacji kursu, zgodnie z zakresem merytorycznym. Oczekiwania wobec usługodawcy: a) posiadanie w strukturach organizacyjnych podmiotu medycznego udzielającego świadczeń medycznych oddziałów / komórek zgodnie z programem zajęć praktycznych; b) zapewnienie realizacji staży zgodnie z programem zajęć praktycznych - Programami kursów. c) dysponowanie personelem posiadającym kwalifikacje do pełnienia funkcji opiekuna stażu zgodnie z wymaganiami określonymi w Programach kursów. posiadanie doświadczenia w realizacji staży w ramach kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych. dla części 1, 2 Oddział kardiologiczny albo Oddział chorób wewnętrznych (z pododdziałem kardiologicznym) 3 Pracownie diagnostyki kardiologicznej (badanie wysiłkowe EKG, badanie EKG metodą Holtera) 4 Oddział Wewnętrzny / Oddział Internistyczny / Oddział Geriatryczny 5 Oddział Neurologiczny 6 Zakład opiekuńczo - leczniczy / zakład pielęgnacyjno - opiekuńczy / Oddział Opiekuńczo - Leczniczy 7 Zakład opieki paliatywno - hospicyjnej / Oddział Medycyny Paliatywnej

II.5) Główny kod CPV: 80.32.00.00 - Usługi edukacji medycznej
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-17

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części 1: Osoby z minimum 3-letnim stażem pracy w przedmiotowym zakresie, spełniające co najmniej jeden z warunków: 1. Pielęgniarka: - tytuł magistra pielęgniarstwa/ - tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa kardiologicznego/ internistycznego/zachowawczego, anestezjologicznego i intensywnej opieki/ ratunkowego/ - ukończony kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa kardiologicznego/ internistycznego/zachowawczego/ anestezjologicznego i intensywnej opieki/ ratunkowego/ - ukończony kurs specjalistyczny Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego. 2. Elektroradiolog: - tytuł magistra elektroradiologii/ - tytuł licencjata elektroradiologii/ - tytuł technika elektroradiologii/ Dla części 2: Osoby z minimum 3-letnim stażem pracy w przedmiotowym zakresie, spełniające co najmniej jeden z warunków: 1. Pielęgniarka: - tytuł magistra pielęgniarstwa/ - tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa kardiologicznego/ internistycznego/zachowawczego, anestezjologicznego i intensywnej opieki/ ratunkowego/ - ukończony kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa kardiologicznego/ interni tycznego/zachowawczego/ anestezjologicznego i intensywnej opieki/ ratunkowego/ - ukończony kurs specjalistyczny Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego. 2. Lekarz specjalista lub w trakcie specjalizacji w dziedzinie kardiologii/ chorób wewnętrznych/anestezjologii i intensywnej terapii/ medycyny ratunkowej. Dla części 3: Osoby z minimum 3-letnim stażem pracy w przedmiotowym zakresie, spełniające co najmniej jeden z warunków: 1. Pielęgniarka: - tytuł magistra pielęgniarstwa/ - tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa kardiologicznego/ internistycznego/zachowawczego, anestezjologicznego i intensywnej opieki/ ratunkowego/ - ukończony kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa kardiologicznego/ internistycznego/zachowawczego/ anestezjol gicznego i intensywnej opieki/ ratunkowego/ - ukończony kurs specjalistyczny Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego. 2. Lekarz specjalista lub w trakcie specjalizacji w dziedzinie kardiologii/ chorób wewnętrznych/anestezjologii i intensywnej terapii/ medycyny ratunkowej. Dla części 4: Pielęgniarka z minimum 5-letnim stażem pracy w przedmiotowym zakresie, spełniająca co najmniej jeden z warunków: - posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa; - posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa neurologicznego/ geriatrycznego/ zachowawczego/internistycznego. Dla części 5: Pielęgniarka z minimum 5-letnim stażem pracy w przedmiotowym zakresie, spełniająca co najmniej jeden z warunków: - posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa; - posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa neurologicznego/ geriatrycznego. Dla części 6: Pielęgniarka z minimum 5-letnim stażem pracy w przedmiotowym zakresie, spełniająca co najmniej jeden z warunków: - posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa/ - posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa neurologicznego/ geriatrycznego/opieki długoterminowej. Dla części 7: pielęgniarka z minimum 5-letnim stażem pracy w przedmiotowym zakresie, spełniająca co najmniej jeden z warunków: - posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa/ - posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa opieki paliatywnej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej l ub zawodowej określonego w pkt 5.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświa dczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
jakość usługi40,00
lokalizacja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, b) zmiany osoby będącej opiekunem stażu na inną, spełniającą warunki postawione w postępowaniu, gdy Wykonawca bądź Zamawiający stwierdzi zaistnienie takiej potrzeby, ze względów organizacyjnych Wykonawcy lub gdy obecny opiekun zaniedbuje swoje obowiązki względem stażystów, c) zmiany harmonogramu realizacji zajęć (zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, np. wniosku Wykonawcy, d) przedłużenia terminu umowy w przypadku zmian w organizacji stażu, e) obniżenie ilość/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. Rozliczenie zostanie dokonane w oparciu o koszt 1 godziny podanej w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1a do SIWZ, f) aktualizacji sposobu i zakresu prowadzonych zajęć ze względu np. na zmiany obowiązujących przepisów, g) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: - zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, - zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki, h) skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku jego wcześniejszego zrealizowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-20, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Udostępnienie placówki/ zakładu udzielającego świadczeń zdrowotnych wraz z opiekunami staży do realizacji zajęć praktycznych w Pracowni EKG albo Oddziału kardiologicznego albo Oddziału chorób wewnętrznych (z pododdziałem kardiologicznym) dla uczestników kursu specjalistycznego wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego u dorosłych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pracownia EKG albo Oddział kardiologiczny albo Oddział chorób wewnętrznych (z pododdziałem kardiologicznym) osoby z minimum 3-letnim stażem pracy w przedmiotowym zakresie, spełniające co najmniej jeden z warunków: 1. Pielęgniarka: - tytuł magistra pielęgniarstwa/ - tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa kardiologicznego/ internistycznego/zachowawczego, anestezjologicznego i intensywnej opieki/ ratunkowego/ -ukończony kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa kardiologicznego/ internistycznego/zachowawczego/ anestezjologicznego i intensywnej opieki/ ratunkowego/ - ukończony kurs specjalistyczny Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego. 2. Elektroradiolog: - tytuł magistra elektroradiologii/ - tytuł licencjata elektroradiologii/ - tytuł technika elektroradiologii/ 26h/20osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80320000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
lokalizacja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Udostępnienie placówki/ zakładu udzielającego świadczeń zdrowotnych wraz z opiekunami staży do realizacji zajęć praktycznych w Oddziale kardiologicznym albo Oddziale chorób wewnętrznych (z pododdziałem kardiologicznym) dla uczestników kursu specjalistycznego wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego u dorosłych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oddział kardiologiczny albo Oddział chorób wewnętrznych (z pododdziałem kardiologicznym) osoby z minimum 3-letnim stażem pracy w przedmiotowym zakresie, spełniające co najmniej jeden z warunków: 1. Pielęgniarka: - tytuł magistra pielęgniarstwa/ - tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa kardiologicznego/ internistycznego/zachowawczego/ anestezjologicznego i intensywnej opieki/ ratunkowego/ - ukończony kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa kardiologicznego/ internistycznego/zachowawczego, anestezjologicznego i intensywnej opieki/ ratunkowego/ - ukończony kurs specjalistyczny Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego. 2. Lekarz specjalista lub w trakcie specjalizacji w dziedzinie kardiologii/ chorób wewnętrznych/anestezjologii i intensywnej terapii/ medycyny ratunkowej. 12h/ 20 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80320000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
jakość usługi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Udostępnienie placówki/ zakładu udzielającego świadczeń zdrowotnych wraz z opiekunami staży do realizacji zajęć praktycznych w Pracowni diagnostyki kardiologicznej (badanie wysiłkowe EKG, badanie EKG metodą Holtera) dla uczestników kursu specjalistycznego wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego u dorosłych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pracownie diagnostyki kardiologicznej (badanie wysiłkowe EKG, badanie EKG metodą Holtera) osoby z minimum 3-letnim stażem pracy w przedmiotowym zakresie, spełniające co najmniej jeden z warunków: 1. Pielęgniarka: - tytuł magistra pielęgniarstwa/ - tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa kardiologicznego/ internistycznego/zachowawczego/ anestezjologicznego i intensywnej opieki/ ratunkowego; - ukończony kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa kardiologicznego/ internistycznego/zachowawczego/ anestezjologicznego i intensywnej opieki/ ratunkowego; - ukończony kurs specjalistyczny Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego. 2. Lekarz specjalista lub w trakcie specjalizacji w dziedzinie kardiologii/ chorób wewnętrznych/ anestezjologii i intensywnej terapii/ medycyny ratunkowej. 20h/20 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80320000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
lokalizacja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Udostępnienie placówki/ zakładu udzielającego świadczeń zdrowotnych wraz z opiekunami staży do realizacji zajęć praktycznych w Oddziale Wewnętrzny / Oddziale Internistycznym / Oddziale Geriatrycznym dla uczestników kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oddział Wewnętrzny / Oddział Internistyczny / Oddział Geriatryczny Pielęgniarka z minimum 5-letnim stażem pracy w przedmiotowym zakresie, spełniająca co najmniej jeden z warunków: - posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa; - posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa neurologicznego, geriatrycznego, zachowawczego/internistycznego. 35h/20 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80320000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
jakość usługi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Udostępnienie placówki/ zakładu udzielającego świadczeń zdrowotnych wraz z opiekunami staży do realizacji zajęć praktycznych w Oddziale Neurologicznym dla uczestników kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oddział Neurologiczny pielęgniarka z minimum 5-letnim stażem pracy w przedmiotowym zakresie, spełniająca co najmniej jeden z warunków: - posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa; - posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa neurologicznego, geriatrycznego. 35h/20 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80320000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
jakość usługi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Udostępnienie placówki/ zakładu udzielającego świadczeń zdrowotnych wraz z opiekunami staży do realizacji zajęć praktycznych w Zakładzie opiekuńczo - leczniczym / zakładzie pielęgnacyjno - opiekuńczym / Oddziale Opiekuńczo - Leczniczym dla uczestników kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakład opiekuńczo - leczniczy / zakład pielęgnacyjno - opiekuńczy / Oddział Opiekuńczo - Leczniczy Pielęgniarka z minimum 5-letnim stażem pracy w przedmiotowym zakresie, spełniająca co najmniej jeden z warunków: - posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa; - posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa neurologicznego, geriatrycznego, opieki długoterminowej. 35h/20 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80320000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
jakość usługi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Udostępnienie placówki/ zakładu udzielającego świadczeń zdrowotnych wraz z opiekunami staży do realizacji zajęć praktycznych w Zakładzie opieki paliatywno - hospicyjnej / Oddziale Medycyny Paliatywnej dla uczestników kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakład opieki paliatywno - hospicyjnej / Oddział Medycyny Paliatywnej pielęgniarka z minimum 5-letnim stażem pracy w przedmiotowym zakresie, spełniająca co najmniej jeden z warunków: - posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa; - posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa opieki paliatywnej. 20h/ 20 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80320000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
jakość usługi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.