eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Przeprowadzenie szkolenia zawodowego Operator suwnic hakowych sterowanych z poziomu roboczego kategorii II S

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Mielec: Przeprowadzenie szkolenia zawodowego Operator suwnic hakowych sterowanych z poziomu roboczego kategorii II S
Numer ogłoszenia: 58721 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu , ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia zawodowego Operator suwnic hakowych sterowanych z poziomu roboczego kategorii II S.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa o charakterze niepriorytetowym wymieniona w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. W sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 z 2010r. poz. 68) tj. usługa edukacyjna i szkoleniowa, kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego. 2.Przedmiot zamówienia stanowi usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego Operator suwnic hakowych sterowanych z poziomu roboczego kategorii II S dla 44 osób bezrobotnych podzielonych na 4 grupy, w tym: 2 grupy po 12 osób - szkolenie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie mieleckim (II) Oś priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy, Poddziałanie 1.1.2 Wsparcie w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych - dla bezrobotnych do 30 roku życia, z wykształceniem minimum gimnazjalnym, 2 grupy po 10 osób - szkolenie finansowane z Funduszu Pracy dla bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym (8 klas) lub gimnazjalnym. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia/zwiększenia o 1 osobę liczby uczestników szkolenia w każdej grupie. 3.Termin realizacji szkolenia: Szkolenie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO WER grupa I - rozpoczęcie 04.08.2016r., grupa II - rozpoczęcie 18.08.2016r., Szkolenie finansowane z Funduszu Pracy grupa I - rozpoczęcie 08.09.2016r., grupa II - rozpoczęcie 21.09.2016r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu rozpoczęcia szkoleń na późniejszy. 4.Program szkolenia powinien obejmować 40 godzin zegarowych zajęć. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Zamawiający dopuszcza realizację szkolenia w godzinach między 8:00 a 18:00. Dzienny wymiar godzin szkolenia: minimalnie 5 godzin, maksymalnie 8 godzin dla każdego uczestnika. 5.Zajęcia dla każdego uczestnika danej grupy szkolenia powinny odbywać się w codziennie (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy), przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 6.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, z wykształceniem minimum gimnazjalnym, lub podstawowym (8 klas), które nie posiadają udokumentowanej praktyki przy obsłudze techniczno-eksploatacyjnej suwnic. 7.Na szkolenie zostaną skierowane osoby, które nie posiadają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku zgodnym z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu na badania lekarskie. Koszty badań lekarskich pokryje Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. 8.Szkolenie powinno być prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2015r. poz. 1125) oraz wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. z 2001r. nr 79 poz. 849 z późn. zm.). Zakres szkolenia powinien uwzględniać tematykę egzaminacyjną wymaganą przez Komisją Egzaminacyjną jednostki Urzędu Dozoru Technicznego. 9.Uczestnicy szkolenia powinni nabyć wiedzę teoretyczną oraz umiejętności praktyczne wymagane do obsługi suwnic, wciągników i wciągarek hakowych ogólnego przeznaczenia sterowanych z poziomu roboczego, w tym bezprzewodowo oraz powinni zostać przygotowani do egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego w celu uzyskania zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego kategorii II S w zakresie suwnic, wciągników i wciągarek sterowanych z poziomu roboczego oraz żurawi stacjonarnych warsztatowych. 10.Zakres szkolenia, warunki lokalowe do prowadzenia wykładów i zajęć praktycznych, kadra wykładowców, instruktorów, wyposażenie dydaktyczne, wyposażenie i warunki do przeprowadzenia zajęć praktycznych, warunki socjalne, procedury rejestrowania uczestników oraz dokumentowania przebiegu szkolenia muszą być zgodne z wymogami Urzędu Dozoru Technicznego. 11.Wykonawca pokryje koszty i zapewni uczestnikom szkolenia możliwość przystąpienia do pierwszego egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego w celu uzyskania zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego kategorii II S w zakresie suwnic, wciągników i wciągarek sterowanych z poziomu roboczego oraz żurawi stacjonarnych warsztatowych zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2015r. poz. 1125) oraz wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. z 2001r. nr 79 poz. 849 z późn. zm.) w terminie do 30 dni po zakończeniu szkolenia przez każdą grupę. 12.Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania zamawiającego o terminie egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego w terminie 3 dni od ustalenia terminu egzaminu poszczególnych grup. 13.Po pozytywnym zaliczeniu egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu bliskiego kategorii II S w zakresie suwnic, wciągników i wciągarek sterowanych z poziomu roboczego oraz żurawi stacjonarnych warsztatowych zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2015r. poz. 1125) oraz wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. z 2001r. nr 79 poz. 849 z późn. zm.) w terminie 30 dni od przeprowadzenia egzaminu. 14.Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia na dzień egzaminu uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z egzaminem oraz w drodze do miejsca egzaminu i z powrotem. Koszt ubezpieczenia NNW za dzień egzaminu należy wliczyć w koszt szkolenia. W przypadku gdy egzamin na uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego wydawanego przez organ jednostki Urzędu Dozoru Technicznego zostanie przeprowadzony w ostatnim dniu szkolenia (odbywania zajęć) obowiązek nie występuje. 15.Zamawiający nie dopuszcza bloków tematycznych nie związanych bezpośrednio z kierunkiem szkolenia w postaci np. warsztatów poszukiwania pracy. 16.Egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego nie wlicza się w liczbę godzin szkolenia. 17.Zajęcia teoretyczne powinni odbywać razem wszyscy uczestnicy szkolenia. 18.Na zajęcia praktyczne wymagany jest podział uczestników szkolenia na dwie grupy. Prowadzący zajęcia w tym samym czasie może realizować szkolenie wyłącznie z jedną grupą szkoleniową. Każda grupa szkoleniowa musi mieć zapewniony sprzęt do realizacji zajęć praktycznych na cały czas trwania szkolenia. Grupy muszą rozpoczynać i kończyć zajęcia o tych samych godzinach. 19.Zamawiający nie dopuszcza dołączenia osób trzecich do szkolenia, ani dołączenia grupy skierowanej przez Zamawiającego do innej grupy szkoleniowej. 20.Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość. 21.Uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667) zawierające: numer z rejestru; imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia; okres trwania szkolenia; miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji; tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 22.Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia: książka lub skrypt tematycznie związany ze szkoleniem (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), materiały piśmiennicze: długopis, notatnik, teczka lub segregator, zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadające kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, odpowiednie pomieszczenia w tym salę o powierzchni minimum 25 m2, z dostępem do światła dziennego, zapewniającą stanowisko do nauki i sporządzania notatek (stolik, krzesło) wyposażoną w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostep do węzła sanitarnego, bazę i sprzęt do zajęć praktycznych (co najmniej 2 suwnice kategorii IIS) umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia, pozwalający zrealizować program szkolenia, nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, przystąpienie do egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego. 23.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne i piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 24.Miejsce realizacji szkolenia: Mielec lub w odległości nie większej niż 70km od Mielca (odległość ustalona wg internetowej mapy google - ustalanie trasy samochodem). W przypadku lokalizacji szkolenia poza terenem miasta Mielca, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia codzienny dowóz z Mielca (parking ul. Ks. Arczewskiego) na szkolenie i egzaminy i z miejsca szkolenia i egzaminów do Mielca, odrębnym środkiem transportu przeznaczonym tylko dla uczestników szkolenia. Przewoźnik wykonujący przewóz musi spełniać wymogi określone w przepisach ustawy o transporcie drogowym. 25.Nie dopuszcza się szkolenia w formie wyjazdowej z zakwaterowaniem. 26.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli wobec Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia, w tym dokumentów finansowych. 27.W przypadku zaistnienia obowiązku ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą (w przypadku kontynuowania szkolenia). Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztu szkolenia, stanowi on wydatek wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu obowiązku ubezpieczenia i wskaże osoby do ubezpieczenia. 28.W przypadku wystąpienia na szkoleniu oraz w drodze do i z miejsca szkolenia wypadku z udziałem osoby skierowanej na szkolenie przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia postępowania z tytułu wypadku i sporządzenia dokumentacji powypadkowej. 29.Wykonawca zobowiązany jest do: Oznaczania (dla grup wspólfinansowanych z EFS) miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z realizacją szkolenia, w tym materiałów dydaktycznych, list obecności, dziennika zajęć, programu i harmonogramu szkolenia, zaświadczeń, certyfikatów informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z dwoma podstawowymi logotypami: logotypem Funduszy Europejskich oraz logo Unii Europejskiej, z dwoma podpisami stosowanymi zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, które są zamieszczone na stronie internetowej www.power.gov.pl umieszczenia (dla grup współfinansowanych z EFS) w widocznym miejscu plakatu formatu minimum A3 z informacjami na temat projektu tj: informacjami dotyczącymi wsparcia finansowego (współfinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego i Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych) wraz z logo Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) i logo Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), oznaczania (dla grup finansowanych ze środków Funduszu Pracy) miejsca szkolenia informacją o realizowaniu szkolenia na zlecenie Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu, gromadzenia, przechowywania i archiwizacji dokumentacji (w tym finansowej) związanej z realizacją szkolenia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz zapewnienia prawa wglądu do tych dokumentów przez cały czas ich przechowywania podmiotom do tego uprawnionym, ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą (w przypadku kontynuowania szkolenia). Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztu szkolenia, stanowi on wydatek wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu obowiązku ubezpieczenia i wskaże osoby do ubezpieczenia, opracowania programu szkolenia zgodnie z wymogami zamawiającego (część VII formularza ofertowego). W przypadku wybrania oferty wykonawcy program szkolenia wymaga akceptacji zamawiającego, dostarczenia zamawiającemu (w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego) harmonogramu szkolenia (wg wzoru - część VIII formularza ofertowego) najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia przez każdą grupę, przekazania każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia harmonogramu szkolenia, materiałów piśmienniczych i dydaktycznych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymagany warunek jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny na 2016 rok wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymagany warunek jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonał co najmniej: 1 usługę szkolenia zawodowego: Operator suwnic hakowych sterowanych z poziomu roboczego kategorii II S, która miała wartość co najmniej 4 000,00zł brutto, a usługa ta została wykonane należycie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymagany warunek jeśli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował do wykonania zamówienia: co najmniej 2 suwnicami hakowymi sterowanymi z poziomu roboczego kategorii II S. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 15
  • 3 - baza sprzętowa - 15
  • 4 - doświadczenie instytucji szkoleniowej - 8
  • 5 - posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy dotyczących: a.zmiany terminu realizacji szkolenia na późniejszy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b.zmiany terminu realizacji szkolenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zmiana terminu realizacji nie może dotyczyć przypadku niedostępności osób wskazanych do wykonania zamówienia. Zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek Wykonawcy, c.zmiany kadry prowadzącej szkolenie w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. choroba wykładowcy (potwierdzona ZUS ZLA). Osoba zastępująca musi posiadać taki sam lub wyższy poziom kwalifikacji i doświadczenia jak osoba zastępowana. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu informacje o zastępującym wg części III formularza ofertowego: Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia Zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek wykonawcy. 2. Zmiany wymienione w punkcie 1 b-c wymagają zgody zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: zmiany adresu, zmiany numeru rachunku bankowego itp

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pup.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F.Chopina 16A, 39-300 Mielec (pokój 21).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F.Chopina 16A, 39-300 Mielec Sekretariat -pokój 13 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie dla 24 osób współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie mieleckim (II) Oś priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy, Poddziałanie 1.1.2 Wsparcie w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.